• Lukass

    Co by jste volili…Cannondale Taurine 3 2008 s mešími úpravami nebo Giant XTC composite 1 2008?

    0 0
    • kubad  

      to co se ti víc líbí :-) rozdíl ve výbavě se díky ceně dá srovnat.

      0 0
    • kubad  

      a příště i s odkazem kdo to má hledat www.vokolek-import.cz/zbozi.php?… www.progresscycle.cz/giant/firma.asp?…

      0 0
    • apache6000  

      Giant ma lepsi vybavu

      0 0
      • kubad  

        při rozdílu v cene 17000kč se ten Cannon dá dostat na lepší výbavu než Giant :-)

        0 0
        • apache6000  

          Aha tak nic cenu jsem neresil.zase tak velky rozdil ve vybave tam neni. A cannon je cannon :-)

          0 0
    • jonti  

      Neviem aka je cena Taurinu, ak je tak o 10000nizsia, tak by to bolo vyrovnane. Ale zas je to cannondale. Asi by som zvolil podla vhodnosti geometrie, obe biky su dobre. Btw preco nepremyslal o Scott Scale? Ten je tiez pekny a v tvojej cenovej hladine tiez uz velmi dobre vybaveny.

      0 0
    • MITY  

      XTC

      0 0
    • Indian  

      Cannondale bez headshoku je dost divnej.S obyč. vidlicí to vypadá asi jako Aston Martin na 14palcovejch plechovejch kolech s poklicema za 150kč z Tesca. No nevím. Když Cannona tak s Fatty a nebo Lefty. I za cenu horšího osazení, protože (rám – řízení – vidlice) je základ všeho.Škoda pak zostudit velké „C“ standardní jednobrejlovkou, i když jde o krásnou FOXku.

      0 0
      • yetti  

        Mozna to vypada divne, ale ramy ma Cannon narozdil od vidlic excelentni a s Foxem to bude super funkcni kombinace. Ja osobne planuju podobnou vymenu co nejdriv, jen co mi na to zbydou nejaky penize. Headshock uz nechci ani videt.

        0 0
        • Indian  

          Jde o to, jakej heashok mels, ty starší byly opravdu nic moc, horší chod, nežehlilo to,poruchovost, ovšem od cca r. 2004 tě ubezpečuji, že headshoku se žádná foxka nevyrovná. Hlavně do ukrutné tuhosti a přesnosti řízení- dáno také větším průměrem hlavového složení.Nehledě na to, že rámovej set (rám „C“ a heahshok) je ideálně i barevne sladěn. A ještě jedna věc celej bike je tím jasně odlišný od zbytku světa. Hlavně ze předu… ale to už je asi jedno.

          0 0
          • yetti  

            Mam headshock Ultra DLR 80 (2005) a pochybuju, ze existuje FOXka ktera je funkcne horsi nez tenhle headsrot. Citlivejsi je min nez moje stara Marzocha EXR po naladeni u Milana a kdyz ji dam doporuceny tlak, tak nema vubec zadny SAG a kdyz nafoukam trosku min abych SAG mel, tak jsem na kazdem korenu na dorazu, protoze vidlice ma linearni charkteristiku, coz Cannon povazuje za hroznou vymozenost, ale ja to pri zdvihu 80mm povazuju za totalni pic…u. Z zadnou vidlici, kterou jsem pred tim mel jsem nebyl tak casto na dorazu jako s headshockem. Jedine vyhody tehle vidlice jsou nizka vaha a vyborna tuhost, ale to jsou vzhledem k mizerne funkci vyhody dost diskutabilni. A nejvetsi problem je, ze mi z vidlice za jizdy unika vzduch a nikdo to nedokaze opravit. Od leta mam tuhle uzasnou vidlici po vsech moznych servisech (jeste ze nemuzu ze zdravotnich duvodu jezdit) a vsude mi akorat rikaji, ze nejsem sam komu za jizdy uchazi a ze nevi co s tim delat. Pry mozna kdyz vymenim cartridge, tak to bude dobry. Kdyz si vezmu, ze cartridge stoji 6500 + prace a ceny predchozich servisu, ktere nic neprinesly, tak uz bych tu FOXku mel a byl bych vysmatej jako ostatni uzivatele, kteri jezdi na normalnich kvalitnich vidlicich a ne na zasr… experimentu od bozskeho Cannonu. Pote co jsem byl absolutne nadseny ze silnicni ramove sady, keterou jsem si poridil jako prvni, je bikova sada hodne studenou sprchou na me nadseni. Takze headsrot NEVER MORE !!!!

            0 0
            • kubad  

              ověř si pořádně co a jak něž začneš psát takové věci. žes narazil na neschopný servis je jedna věc, a že si kupuješ něco na o nemáš je druhá věc!!! co záruka, reklamace atd??? www.eighty-aid.com/ tady ti opraví vše.

              0 0
              • yetti  

                Asi jsem Ti sahnul na modlu, ale prezto nechapu proc se do me takhle navazis. To ze me stve do toho cpat penize za ktery bych mel FOXe nema nic spolecnyho s tim zda na to mam nebo ne. Popsal jsem pouze svoji zkusenost s tim, ze mi ve dvou servisech (Ramala a Sterba) shodne sdelili, ze zdaleka nejsem sam kdo ma tenhle problem a ze preztoze jejich mechanici prodelali skoleni na Cannondale a maji oficialni support Cannonu, tak si s tim nevi rady. Mel jsem dokonce vidli u Koeniga v Regensburku a tam mi rekli, ze muzou tak akorat vymenit vzduchovou cartridge a pak se uvidi.

                0 0
                • kubad  

                  Měs na nic nesáhl já znám Lefty a Fatty moc dobře jezdím je už od roku 2001, kromě toho delší dobu Sida, Rebu, Foxe, Marušku Maraton SL a pevnou :-) ano souhlasím chod vidle je jiný a buď sedi nebo ne o to mě až tak nejde. jde mě o tvoje vyjádření k servisu to je trochu mimo realitu, všechno se může pokazit a tebou vysněný Fox taky podívej se do historie na odřené kluzaky to se prodraží víc než vzduchová patrona :-)

                  0 0
                  • honza.biker  

                    myslim ze ty odreny kluzaky nebyly chyba foxu, ale zanedbanyho servisu… kdyz nebudes delat na fatty/lefty zadnou udrzbu tak se taky driv nebo pozdej neco pos*re…

                    0 0
                • kubad  

                  Jo a ještě si najdi kdo vlastně dodává C. vnitřnosti do vidlic :-) zjistíš že to byl i FOX a pokud se nepletu zrovna v těch letech z které pochází tvá vidle :-)

                  0 0
            • kubad  

              gb.cannondale­.com/suspensi­on/08/index.html pořád dávají do některých vidlic vnitřnosti Fox :-)

              0 0
      • Meesha  

        presne! Co je to za kanóna bez pořádný vidle?!

        0 0
    • Wilhelm  

      Nedá mi to, abych taky něco nenapsal, protože Headshock jezdím čtvrtou sezonu, tak snad to nebude od věci. Problémy u Yettiho moc nechápu, protože jestli jsem někdy s něčím neměl sebemenší problémy, tak je to tahle vidle. Její „bezúdržbovost“ považuji za jednu z velkých výhod. V mém okolí ji známej vozí asi sedmou sezonu (na rámu dnes už legendárního CAAD 3 se zdvihem ještě 6,5) a asi by napsal něco podobnýho. Co se týče chodu, tak ten Yetti popsal přesně. Sám jsem měl ty samý problémy se seřízením. Celkový projev se zlepšil až se seřízením v servisu v Chrudimi. Jestli je ovšem špičkový, to je otázka. Žena má Recona 351 100 mm a řekl bych, že chodí líp (100 tedy zrovna nechodí), je ale otázkou, jaký vliv má to, že Headshock je o půl kila lehčí. Celkově mám pořád pocit, že „ukočírovat“ moje kolo v těžším terénu (kolo dostává dost do těla) spolkne díky tomu lehkýmu předku víc sil, než když si sednu na kolo s konvenční, průměrnou těžkou vidlí. To že to má jen 80 mm neřeším (100 by bylo lepší, ale není to zásadní, co nadělám..) no, je alespoň legrace. S tím srovnáním, už jsem toho jezdil celkem dost, velice dobře znám ale jen toho Recona, tak srovnávám jen s ním. Další vlastnosti jako tuhost v krutu je známá, dobrý je taky jednoduchý zamykání (nehne se ani o milimetr). Celkově jsem spokojený i přes ten dost specifický chod, který nemusí někomu sedět.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.