• niboR

    Zdravičko, nemá někdo zkušenost s tímto kotoučem Magura mdr-p, někdo říká super, jiní zase že ne, tak by zajímal názor někoho, kdo má na kole, predem díky.

    0 0
    • MirosPikos  

      Viděl jsem krásný videa. Takový cinkací.

      0 0
    • va-bo  

      Jo, funguje dobre.

      0 1
    • my_dudesty  

      Jo, mám je asi druhou sezónu. A jo, cinkají, občas drnčí ale v celkovém rachotu když jedu bordelem si to opravdu neuvědomuju. A pod kopcem umí pěkně lupat když chládnou. Jinak já je bral kvůli tloušťce a že jsem je sehnal za stejnou cenu jako shimana. A líbí se mi, to je to hlavní :D

      1 0
      • MirosPikos  

        Jo je to tak jak píšete, při intenzivním užití nějaký cinkání nebo loupání pod kopcem člověk nemůže řešit. Chce výkon a ten tam evidentně bude, tím spíš u 220mm verze :)

        0 0
        • kondor  

          O tom žádná, horší je, když ti cinkaj celou vyjížďku. Na těch videích je to vidět, ta brzdná plocha se teplem roztáhne do to černého středu. Když vystydne, tak to může dělat ty pazvuky. Podle vyjádření výrobce, je to vlastnost kotouče a cinkání je v pořádku.

          0 0
          • kondor  

            Jinak se mi taky hrozně líbí, ale na dlouhý vyjížďce bych z toho asi zešílel :D

            0 0
            • novas752  

              Tak to nejsou kotouče na delší vyjížďky, to je prostě na ježdění z kopce. EN/FR/DH a tam to cinkání buď ani neslyšíš nebo prostě neřešíš.

              0 0
    • niboR  

      Super, děkuji za info, pokud to cinkne tak o nic nejde, jeden mě strašil, že se to povoluje a dělá problém.

      0 0
    • kopečák1  

      Ja je mam 35km a nic necinka :-)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • logoman  

      Mate nekdo vyzkousene ze lepe snasi teplo? Mam vepredu 223 galfer a na prudsich delsich sjezdech je upecu. Brzdy jsou obyc, code R a filovy galfer desky. Vzadu 203mm a k tomu Shividy.

      0 0
      • RttB  

        Ano, je „masivnější“ (více materiálu / hmotnosti) a tím pojme více tepla. To je prostě fyzika.

        Pokud ale utavíš čtyřpíst s 223 mm kotouč na předku s fialovou Galfer deskou, tak problém je někde jinde.

        Prostě narovinu se vší upřímností – pokud máš potřebu tak moc a dlouho v kuse brzdit, tak jezdi jiné (méně strmé) kopce…

        2 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.