Zdravičko, nemá někdo zkušenost s tímto kotoučem Magura mdr-p, někdo říká super, jiní zase že ne, tak by zajímal názor někoho, kdo má na kole, predem díky.
Zdravičko, nemá někdo zkušenost s tímto kotoučem Magura mdr-p, někdo říká super, jiní zase že ne, tak by zajímal názor někoho, kdo má na kole, predem díky.
Viděl jsem krásný videa. Takový cinkací.
Taky jsem je viděl, měl jsem na ně spadeno, ale asi vezmu Shimano nebo Sram
Spatně nevypadá HS2. Někomu může dělat problém 200mm namísto 202.
Cinkajú asi ako každý druhý plavajuci kotúč. A keďže sú určené primarne na zjazdové špeciáli, tam to cinkanie nejak nevadí. Niekde to udával aj výrobca v popise. Nieje to závada.
Jo, funguje dobre.
Jo, mám je asi druhou sezónu. A jo, cinkají, občas drnčí ale v celkovém rachotu když jedu bordelem si to opravdu neuvědomuju. A pod kopcem umí pěkně lupat když chládnou. Jinak já je bral kvůli tloušťce a že jsem je sehnal za stejnou cenu jako shimana. A líbí se mi, to je to hlavní :D
Jo je to tak jak píšete, při intenzivním užití nějaký cinkání nebo loupání pod kopcem člověk nemůže řešit. Chce výkon a ten tam evidentně bude, tím spíš u 220mm verze :)
O tom žádná, horší je, když ti cinkaj celou vyjížďku. Na těch videích je to vidět, ta brzdná plocha se teplem roztáhne do to černého středu. Když vystydne, tak to může dělat ty pazvuky. Podle vyjádření výrobce, je to vlastnost kotouče a cinkání je v pořádku.
Jinak se mi taky hrozně líbí, ale na dlouhý vyjížďce bych z toho asi zešílel :D
Tak to nejsou kotouče na delší vyjížďky, to je prostě na ježdění z kopce. EN/FR/DH a tam to cinkání buď ani neslyšíš nebo prostě neřešíš.
Super, děkuji za info, pokud to cinkne tak o nic nejde, jeden mě strašil, že se to povoluje a dělá problém.
Ja je mam 35km a nic necinka :-)
Mate nekdo vyzkousene ze lepe snasi teplo? Mam vepredu 223 galfer a na prudsich delsich sjezdech je upecu. Brzdy jsou obyc, code R a filovy galfer desky. Vzadu 203mm a k tomu Shividy.
Ano, je „masivnější“ (více materiálu / hmotnosti) a tím pojme více tepla. To je prostě fyzika.
Pokud ale utavíš čtyřpíst s 223 mm kotouč na předku s fialovou Galfer deskou, tak problém je někde jinde.
Prostě narovinu se vší upřímností – pokud máš potřebu tak moc a dlouho v kuse brzdit, tak jezdi jiné (méně strmé) kopce…
Zda se ze nedelaji 220 jako CL, tak je to nakonec fuk.