Sháněl jsem pevnou osu do zadního kola. V téhle cenové relaci bych ale všude na eshopu platil poštovný, tak jsem zavolal do kamennýho obchodu u nás, jestli ji náhodou nemají na prodejně? Jasně, máme ji tady, přijeďte si.
Prodavač ji položil na pult. Cenovka 990Kč. „Dejte mi devět set.“ Super, díky moc. V autě na křižovatce si osu prohlížím. Proč je štítek cenovky už jednou přelepený? Pomalu ji z obalu odlepuju.
…Ale jo, osu jsem chtěl hned. A navíc jsem dostal slevu 90Kč, i když do toho obchodu prakticky nechodím. Na druhou stranu, toho kluka znám dlouho, a i když nejsme vyloženě kamarádi, zdravíme se. Přecenit rychle zboží směrem nahoru, protože si pro něj někdo právě jde, je ale sviňárna extra třídy a napálit si na díl za necelých osm stovek dvě kila navíc, tuplem. Ta sleva mi v tom kontextu přijde jako výsměch tomu, jak ze zákazníka udělat blba. Ať žije Sport Bílek v Mariánských Lázních! Snad jim ty dvě kila, o který mě natáhli, pomůžou k prosperitě a dobrému jménu.