Jaké mám zkušenosti s Mall.cz? Stává se vám také, že nedodává již zaplacené zásilky do Alzaboxu a vymlouvá se na dopravce WeDo?
Ano je vánoční špička a podle jejich webu jsou všechna depa kapacitně v pořádku a silnice v okolí Prahy jsou sjízdné.
Jaké mám zkušenosti s Mall.cz? Stává se vám také, že nedodává již zaplacené zásilky do Alzaboxu a vymlouvá se na dopravce WeDo?
Ano je vánoční špička a podle jejich webu jsou všechna depa kapacitně v pořádku a silnice v okolí Prahy jsou sjízdné.
Dobre. Ne, nestava.
Bsechmy zásilky on Mallu bezproblemu doručeny :)
Taky vše ok
A kolikrát se ti to stalo?
To je zase téma na POPCORN !!!
WeDo = In Time ⇒ cemu se divis?
Já se divím tomu, že to zkrátka neřeší, když má zásilka 48h zpoždění.
Nejak si myslim, ze si mozna nedokazes predstavit meritko.
Jak to funguje.
A tak dal…
:D :D :D Konec světa.
Je cas vyhlasit specialni vojenskou operaci na zachranu balicku Scoty ze sparu nacistisckeho WeDo! :D
Pavel by mohl pomoci
Jako intime/wedo je úlet. Balík z Anglie mi šel Francie, Německo, Rakousko, Maďarsko, Slovensko, Česko někde u Prahy a pak Severní Morava. Sice dojel místo intime spíš outtime, ale dojel.
Jo, ještě jsem s nima měl jeden dobrý příběh. Měli mi svézt testovací kola. Nutně jsem je potřeboval vybalit a další den odvézt na další akci. Měl jsem na dopravu jeden den fóra. Ale řidič tam na svoz byl, viděl osm kol a odjel do ******, že je toho moc. Jo bylo milých slov na infolince.
U WeDo je to úplně normální, do druhého dne nikdy nic nedoručili, už mi i jeden balík ztratili a další měl zpoždění týden. Mall a WeDo je jedna firma, takže do sebe přece nebudou šít…
Mall do Alza boxu? Tak to je gól!:-)))
Jo, taky sem hleděl.
Stalo se mi aktuálně něco podobného. Jako jediní v Mall slibovali dodání zboží před víkendem, ostatní obchody až v pondělní, tak sem to objednal tam. No a dodali to až v pondělí. Taky do Alzaboxu a doprava WeDo :-) Ostrava
Takže i v Ostravě funguje WeDo stejně tj. nefunguje ale slibuje.
Ted dorazila lednicka, jeden den objednano, druhy den dodano. Az k nam na vesnici.
Lednici do Alzaboxu nenarveš, to vozí těžká parta ;-)
Tak tak, kluci to donesli az do baraku.
Jako kdyby to týden pred Štědrým dnem někdy bylo jiný… Nějak jste si moc zvykli že objednám a druhej den to mám.
Ano, mají v tom bordel.
Objednával jsem drobnost cca 3 týdny zpátky a nejprve mi došlá zpráva že WeDo box je plný a zásilku doručí později. Po pár dnech omluva od Mall že se zásilka dopravuje. a za týden akorát SMS že jsem si balík nevyzvedl a posílají ho zpátky :-D Naštěstí jsem hned napsal asertivní zprávu načež mi zásilku obratem prodloužili.
Vypadá to jako systémová chyba, kdy při plném boxu jen napíšou „smůla, doručíme později“, ale už pak neumí napsat že si zásilku můžeš vyzvednout:-(
Stejně mi to teď pojebalo DPD. Balík na výdejní místo, SMS nic. Už po dvou dnech ho poslali zpět do Holandska a už s tím nejde prý nic nic udělat. Plášť už za polovinu koupit nejde, takže 700,– pro mě mínus. Byla to guma do páru.
To asi nedojenalo DPD ale pracovnik na vydejnim miste, pokud semu to tam hromadi, tak to proste vrati
Ne, přiznala to paní z DPD, že to byla nějaká jejich chyba.
Ok, mam to v praci jako balikovku i s pickupem, no a tam moc prostoru to podelat nejni. Ale …
Ja mam s Mall.cz dobrou zkusenost, nekdy objednam v nedeli vecer a v pondeli to mam. Ted melo zbozi prijit v pondeli a privezli ho uz v sobotu.
Jestli nebude problem v tom, ze zbozi od Mall ocekavas v Alzaboxu
Očekávám ho tam, protože oni tvrdí, že ho tam v nějaký čas doručí. :-)
Přesně. Právě jsem mluvil s operátorkou WeDo a prý o víkendu pracují pouze některá depa. Jinými slovy Mall slibuje to co nemůže splnit :-(
A bude to s tím „lhaním“ čím dál lepší, už je to Allegro.
Jako od mall do alzaboxu? To mi nikdo nenabidlo.
Ja mam 95% doruceno vcas a co jde od partneru, tak temer vse prijde drive, nez avizuji.
Drive me wedo stvalo, protoze vozili pozde, jednou se jim holici strojek nevesel do auta. Ted vse ok
Ano z Mall do Alzaboxu. Byla to podle nabídky jediná varianta dostat to dříve než jinde. No a nakonec ne. Samozřejmě není to otázka života a smrti, ale poněkud mi to rozhodilo plány. K tomu navíc aktuálně zkrácená doba na vyzvednutí. Když nevím, kdy to opravdu přijde, tak je to trochu na prd.
Do Alzaboxu dodava: Zasilkovna, DPD, PPL a WeDo… Takze to mas jako jejich vydejni misto.
Muze se lehce stat, ze jeto problem i toho boxu, logisticky jeto tak trochu srtelba do tmy, musis si ten box zamluvit, a pak doufat, ze ten clovek balicek vyzvedne, jinak seto cely vice mene komplikuje, a pokud jeto box alzy, tak mall hraje druhy housle.
Na ten balíček v alzaboxu máš časový limit, pokud vím. Takže logistika kalkuluje s pevnými casovy okny.
U Alzy si můžeš uložení prodloužit nebo alespoň dřív to bezproblemu šlo tím ti ta kalkulace může začít dost kulhat…
Ano, akorat alza ma jedina prehled, kde se co uvolnilo, ty mas balicek o nejakym rozmeru a potrebujes ho umistit na urcity misto, to si musis jakoze predrezervovat, ale ty nevis, jestli se uvolni dnes, zitra nebo pozitri. A to se bavime o normalnim case, ted pred Vanocema jeto uplne jinej pribeh.
Proto je aktuálně doba na vyzvednutí zkrácena.
Asi moc nechápu, jak to myslis. Pokud není volný box, nenabídne se zákazníkovi v možnostech dodání. Pokud nabízí alza úložné misto i partnerum, předpokládám že to bude fungovat stejně a volné místo nabídne, jen, kdyz je volné.
Ono si ten box musis zamluvit, < dpd > napr, pac vis s jakou pravdepodobnosti jej pouzijes. Neco jako booking
To se mi zdá jako logisticke peklo. Jako, že zákazník si zvolí na nějak shopu alzabox a v podstatě není jisté, jestli v nem bude mit doručovací pepravni služba rezervovaný volný slot?
Ano, Na podpoře Zásilkovny že prý mají ve smlouvě, že můžou pozdržet balík na depu až5 dní, bez udání důvodu :) Takže t chce klid a počkat si
Tem dzvod je prave ten box :D
Jj vsak to pisu. A jeste jsou ruzny velikosti boxu. Ale zase takovej horor to nejni. Jeto o penezich a koulich. To kontejnery tj panecku zabava.
Dobrý vědět tohle a počítat s tím.:-)
Úplně stejná zkušenost s mallem, resp. wedo, jsem měl nějaké dva měsíce zpět. Zboží označené jako skladem dorazilo místo avizovaných dvou dnů za dva týdny (odběr na pobočce mallu). Mall se taky vymlouval na wedo, ale jako zákazníkovi mi je upřímně jedno, kdo zpoždění zavinil, já nakoupil na mallu. Po té příhodě preferuju alzu a když už na mallu, tak jen a pouze na dobírku a když zboží dorazí později, než bylo přislíbeno, tak mezitím koupím jinde a v mallu jednoduše nevyzvednu. Celkově mi připadá, že za poslední půl rok, rok šel mall těžce do kopru a z nejspolehlivějšího obchodu se stává pravý opak, těch nespokojených zákazníků kolem sebe sleduju více a více.
Tak nejak, nevidim duvod cokoliv platit dopredu.
Včera večer objednáno, dnes v poledne vyzvednuto. Tolik má zkušenost…
Mně se to stalo s objednávkou od Lucifera, do Z-Boxu. Prostě se čeká na místo, nakonec to asi za dva dny přišlo na nejbližší výdejnu.
Jj treba dpd ma snad 2 pokusy to do boxu dostat, pak to presmeruje na nejblizsi misto
Balíček měl dorazit v sobotu dopoledne a stále není :-((
To je bordel!
Ja vcera objednal Alzu a dneska byla v 7:00 v Alzaboxu.
A to u nas na Vychode!!!
Letos Alza mile překvapila objednával jsem asi 5× vše druhý den bylo v Alzaboxu poslední balík jsem vyzvedávat dnes :)
a co říkají obchodní podmínky prodejce?
Kdo by to před vánocema čekal… mě nedoručila zásilkovna, ale zakládat vlákno nebudu. Normálně zásilku reklamujeme a bez ohledu na výsledek jsem zboží objednal znova :)
tak včera v 18 hodin objednáno a dnes v 15 doma, za mě ok
a co teda už dorazil?
Balíček nedorazil, zákaznická linka nic neřeší, prý až WeDo balíček najdou tak mi vrátí peníze. Ale co když WeDo balíček nenajde?
Jisté je to, že zde to nevyřešíš a tyhle dotazy bys měl vznášet jinde.
:))))) Zkoušels to někdy. To si prostě v pasti. Na info lince ti nikdo nic nepomůže.
Jsou Vánoce, takže komunikace bude blbá samozřejmě. Nebo možná, horší než obvykle.:-)) Já bych objednal zboží jinde a pak původní vrátil ve 14 denní lhůtě. Pokud jde sehnat náhrada samozřejmě.
JJ taky sem to tak udělal. Ale komunikace s infolinkou to bylo velké špatné.
V obchodních podmínkách jsou daně termíny. Peníze ti vrátí.
Je potřeba postupovat podle nich. Začal bych reklamaci.
:) To sem přesně taky jednou zažil. Není problém vrátit peníze, ale zboží se musí vrátit od dopravce na sklad. Hodně trpělivosti přeju.
proste je chyba to platit predem, za tu stokorunu ty trable potom nestoji, u nas jeto tak, ze kdyz sito zaplatis dopredu, tak to zbozi uz neni nase. predam ho kuryrovi < 3 strane > ja mam potvrzeni, ze jsem to udelal a tim to pro me konci.
Platím předem naprosto normálně. To už je prostě pešek, že se to posere, když to nejmíň potřebuješ. Divné je, že se mně to stalo 2× a pokaždé s drahou věcí.
Za dobu, co nakupuju na internetu se mi stalo jedinkrát, že se zásilka někde ztratila. Už je to dlouho, ale myslím, že se to vyřešilo celkem rychle.
Kdybych měl kvůli jednomu případu ve všech ostatních objednávkách platit při převzetí v hotovosti, asi by mě z toho šlehlo. Navíc doba, kdy dopravci neměli platební terminály a ani např. na poště nešlo platit kartou, není tak vzdálená.
No ale to tak vůbec není. Kupující uzavřel smluvní vztah s prodejcem, ne přepravcem, takže do dodání zásilky za to stále zodpovídá prodejce a je jeho povinností to řešit s přepravcem.
Přesně tak
Sepsat reklamaci a čekat. Nic moc jiného nedává smysl
Dobrej alibismus :-D Ještě, že to tahlhe nefunguje všude, to by mě odnaučili využívat eshopy :-)
jasne :D
Je to jednoduchý ;-) Když je služba o ničem, tak ji nepoužívám :-)
zakaznicka linka mall nebo wedo? mall by ti mel dat cislo zasilky, to nejni nic tezkyho, wedo by melo zjistit, kde se balicek nachazi, to taky neni nic tezkyho
problem vidim vtom, ze vas takovejch uz muze byt kupa, tak bude tezky se nekam dovolat
Teorie dobrá, ale praxe úplně jiná.
wedo by melo zjistit, kde se balicek nachazi, to taky neni nic tezkyho..... tohle ale může být problém. Nedávno nám fofr ztratil zásilku. Respektive jsme poslali do Prahy díl na opravu a když nám ho poslali zpátky, tak balík zmizel. Prostě ho fofr nemohl najít. V záznamech měli přijetí, ale fyzicky nebyl. Ani na kamerových záznamech ho nedohledali. Balík měl 2m na délku, takže se jen tak neschová. Takže asi tak =)
ale jo, muze seto stat, ale jeto ta nejmin pravdepodobna vec
To je pravda, stalo se to zatím jednou.
Naštěstí se odesílatel nezachoval tak, jak popisuješ ty (že on má potvrzení, že to odeslal a tím to pro něho končí) , protože jsme s tím měli spojený *******, byl to díl z CNC mašiny odeslaný na opravu. Odesílatel měl koule, postavil se k tomu tak, že my jsme jim poslali díl a zpátky jsme ho nedostali, tak nám hned druhý den poté, co se zjistilo, že FOFR zásilku prostě ztratil, poslal díl nový. A potom si to s FOFRem nějak řešil sám.
Tady už se nesmí napsat ani slovo prů*ser? No toto…
ok jasny, taky tomu clovickovi hned nereknu, ze jeto jeho problem, pokud na prepravku zavolam ja, tak mam uplne jinou vyjednavaci pozici, nezli smudla z ulice, ale docela me zarazi, ze ten prepravce, wedo ma takovy potize, to bych snim asi ukoncil spolupraci, za celou dobu, co delam balikovku a paletovku, tak semi to stalo jenom jednou.
To chce napsat písemnou reklamaci na Mall reklamace@mall.cz. Tobě může být přepravce putna, protože to je problém prodejce, že nedokázal zajistit dodání balíčku.
Pokud na to nebudou reagovat, tak pak:
https://www.mesec.cz/…acene-zbozi/
Bohužel od doby, kdy Mall koupilo Allegro, funguje jako marketplace, podobně jako třeba Amazon. To znamená, že část zboží je jejich vlastní a zbytek jen přeprodává. A právě u těch přeprodávaných je to problém a i to tam předem u každé položky uvádí.
Pokud musí jít balíček WeDo, tak jedině dobírkou, s nima fakt nemám dobrou zkušenost…
Od Mall.cz mám velmi negativní zkušenosti když to jsou ty partnerské obchody. Jinak OK.
není to ani komfortní,. ne že by se mi stal nějaký problém, ale jakmile je zboží přes partnera, prchám.
Jo, je to na prd. Naházíš v mall.cz zboží do košíku a pak zjistíš, že musíš vybrat/platit 3 různé dopravy. Zboží přijde v různé dny na různá místa…
Že to dorazí beru jako velký úspěch… Já naivně v létě objednal pár věcí a když sem chtěl vrátit peníze tak se k tomu Mall neměl, že to přeci je problém partnera.
Zlatá Alza. Ať si říká kdo chce co chce… jejich služby fungují na české standardy prvotřídně a já si za to rád připlatím.
Neboj i Alza dokáže podobné kouzla.
Nepochybuji. Možná štěstí že osobně (ani služebně) takovou zkušenost zatím nemám.
Vážil bych si toho. Byl to výborný zážitek, který bych nerad opakoval.
to verim :D
Hlavně prodej domácích spotřebičů jim jde na výbornou. Na troubu jsem čekal půl roku, pak to zrušili bez náhrady. Digestoř do téměř hotové kuchyně skladem a dodání do dvou dnů. Objednám a nic, není, nebude. Super s rozmontovanou kuchyní. Řešil jsem celkem čtyři kuchyně, u každé objednávky byly nějaké trable. Ale prachy vraceli jak měli.
Pět položek z Lidlshopu mi přišlo teď v pěti dodávkách a dvěma dopravci. Nebýt doma, nevím, jak bych dopadl.
Mel jsem to podobne na podzim. Objednano 10 polozek, vse skladem. Chodilo mi to 14 dnu po jedny polozce. Jedny detsky ponozky v pondeli, druhy v utery …
Takže když nám přišlo šest položek ve třech dodávkách, tak jsme na tom vlastně dobře :-)
No to je uplna parada. Mel jezdil dopravve kazdy den celych 14 dnu a to fakt nechces
Kam se hrabe Čína. 8 objednávek udělaných u různých prodejců na Ali během 3 dní mi sloučili do jedné zásilky. Nuda. :-)
A za jak dlouho ti to přišlo?
Klasika, garantováno do 15 dní…
Teď třeba 13.12.2022 9:45 objednáno a před chvílí 22.12. 10:13 doručeno. Sloučeny 3 zásilky od 3 prodejců Ali.
Pokud je to ze skladu v Evropě a mají to logistický zvládnuté tak, že maji sklady pohromadě, tak jim na sloučení zbývá poměrně dost času. My jsme od alzy atd. zvyklí že dodání do jednoho či dvou dnů. Pokud by se ty zásilky slucovaly, bylo by to treba +2 dny. Fakt je, ze by mohli dát alespoň vybrat, jestli preferujes zásilku komplet nebo po částech s rychlejším dodáním.
Ti nevím, jestli je [Shatian Town]Inbound in sorting center 2022–12–14 19:06 v EU :-).
Těma skladama v EU to nebude tak horký, co by tím získali? DPH zaplatíš tak jako tak…
Tohle je stara vec. Konsolidace je pro CP uz v Cine. Misto 3 vstupnich dokumentu udelas jen 1. Snadne.
U tech center v EU – neni riziko, ze by Ti skocilo CLO/DPH.
Navic to mas snazsi operativne. Zas treba na poctech vstupnich dokladu…
Z Číny do Česka za 11 dní. Teď už to má Pošta, tak uvidím, jak dlouho jí bude trvat doručení. Zatím je šance, že stihnou těch slibovaných 15 dní.
Většinou tyhle „rychlovky“ vozí nějaký kurýr
Objednávka více věcí 6.12, sloučeno do dvou zásilek, první dorazila 19.12, druhá dnes, obojí přinesla lokální pošťačka, takže žádný kurýr.
Sle postovne jen jedno. Ber to pozitivne :D
WeDo mi napsalo: aktuálně se nám nedaří zásilku lokalizovat ;-)
Ona někde časem vyplave =)
Jestli jsi četl moje příspěvky o pár řádek výše, tak ztracená zásilka se nakonec objevila. Asi před 2 týdny nám na firmu volal pán, že našel na svém pozemku zásilku se štítkem, že je pro nás. Při odklízení sněhu. V zahrádkářské kolonii někde za Prahou.
Tak vydrž =)
Třeba jako moje balíky ze Zásilkovny vyplavaly v Brně na České poště. :-D
Tak vrátit peníze mi nechtějí, prý mají na reakci 5 pracovních dnů:-(
a cos čekal? že se z tebe pose_rou? Vše máš v obchodních podmínkách které musíš před nákupem odsouhlasit.
pokud to potřebuješ, objednej si to znovu – tu původní objednávku ti buď v rámci reklamace vrátí peníze, nebo jim zboží vrátíš a dostaneš taky peníze zpět.
prostě se občas něco pokazí
asi tak
Navzdory informaci z Mall.cz o zrušení celé objednávky a vrácení peněz, včera večer WeDo balíček doručilo do Alzaboxu, ale kauza nekončí Stay cool :-)
Všechno v pohodě, tak co plašíš, Vánoce jsou až zítra. :-)
Takže mnoho povyku pro nic?
Takových vláken tady je…:-)
nesmysl