• colombo1

    Zdar všem,

    rád bych příští rok s kamarádem vyzkoušel jarní cyklistiku na Malorce. Jaké jsou Vaše zkušenosti? Doporučujete přesun a ubytování na vlastní pěst, nebo cestovku? Pokud někdo byl na vlastní pěst, tak by mě zajímalo na kolik se vyšplhaly výdaje (cca na 2 týdny). Děkuji, Petr

    0 0
    • Donuts  

      Jezdíme na 7–8 dní, a stojí to ±20k kompletně.

      0 0
      • Spící kníže :-)  

        No řeknu ti, 7–8 dní to nevím k čemu to je. Pokud bys chtěl opravdu natrénovat tak 14 dnů minimum až 21 v kuse trénovačky. To pak něco dá. Předtím týden sám, a potom týden a seš zcela jinde.

        0 0
        • jonti  

          11 dni uplne staci, to je 3-pauza-3-pauza-3

          0 0
        • Donuts  

          Trénovat? To se musí? To je prostě dovolená s kamarádama, pěkné počasí, pár set najetých km proložených několika litrama výborného vína…

          0 0
        • Rubi  

          proc vzdycky pises jak nejvetsi elitak mistr sveta, ale na zavode to tak nevypada?

          0 0
    • mrozu  

      Doporučuju jet přes německou cestovku, na 2 týdny s polopenzí i dopravou se vejdeš do 15000, dál záleží kolik chceš utrácet, ale bez kávičky a dortíku to není ono :)

      0 0
      • Donuts  

        15 na 14 dní? To je dost málo, ne? Jenom půjčení trochu lepšího kola na dva týdny bude tak 250€.

        0 0
        • Donuts  

          Aha, 15 jenom za cestu a ubytování. Budu muset lépe číst.

          0 0
        • mrozu  

          Náklady jsou konečné, kolo si vozím svoje. Nepopírám, že je pohodlnější si ho tam půjčit, ale to pak člověk nesmí řešit peníze.

          0 0
          • Rubi  

            mas nejaky odkaz s kym jsi byl ty?

            0 0
          • Amoondre  

            Kolik vyjde preprava kola?

            0 0
            • zdenal8  

              Podle cenníku travel service jeden let za silničku cca 60euro (sportovní náčiní do 15kg).

              0 0
              • Schmiten  

                Ahoj, já si kolo raději půjčuji na místě, ale kdo si vozí svoje, tak to dělá tak, že si ke kolu dá i oblečení a věci na pobyt a tak má pouze jedno zavazadlo a vejde se i do váhového limitu leteckých společností.

                0 0
                • zdenek  

                  To je chytrý.

                  Zajímal jsem se o zájezd u české cestovky (odlet z DE) a tohle mi neporadili. Naopak podle nich byl příplatek za kolo cca 100€ nebo půjčení na místě za cca 250€…

                  0 0
                  • jonti  

                    Je to něco co teď prochází, ale limit velikosti zavazadla docela výrazně překračuješ a nemůžou na 100% zaručit, že s tím nebude ani v budoucnu problém. Navíc pokud by to tak dělal každý, tak je pravděpodobné, že to Air Berlin omezí.

                    0 0
                    • mrozu  

                      Nemel hovadiny, limit na zavazadlo u AB je 2×2×2 m a 23kg, tak mi povez, kterej limit vyrazne prekracujes se svoji krabici. A prepravu kola si rezervujes zcela legalne predem. Spis jen ceska cestovka nema vubec paru, pokud se vubec jedna o cestovku, vzhledem k odletu z DE to vidim na klasicky preprodej. Kazdopadne neni vylouceno, ze se leti i s jinou spolecnosti, kde se za to plati.

                      0 0
                      • jonti  

                        mas pravdu, nevedel jsem ze to Air Berlin primo doporucuje

                        http://www.airberlin.com/…_luggage.php

                        kapitola Sports and special baggage

                        Dalsi vec je jak se k tomu postavi CSA nebo jiny prepravce, s kym poletis na prestup. Pokud se ti teda nechce jet autem do Mnichova nebo Vidne.

                        0 0
                        • mrozu  

                          To by tě zcela jistě zkásli zvlášť, ale letět s přestupem myslím vůbec nepřipadá v úvahu, v Mnichově jsi autem z Prahy za 3 hodiny, 14 dní parkingu na letišti je za cca 60 €, s těmito náklady už počítám ;)

                          0 0
                          • Spící kníže :-)  

                            Nevím jak jiní soudruzi, ale u nás padla v nárhu tato varianta. Protože cesta 15 hodin autem je nic moc. Příští soustředko, jeden člen týmu nebo dva valí s dodávkou a materiálem na místo po silnici. Ostatní pohodlně s taštičkou letadlem bez krámů sebou. Myslím pokud je víc lidí. Lepší varianta než to každej bálit sám do krabice. Zkoušel tu někdo Turecko?

                            0 0
                            • mrozu  

                              Jojo, náš tým to taky takhle dělá, bohužel se s týmem neshodnu na místě, formě ani ceně soustřeďka, bo týden s týmem bez jídla mě vyjde na stejné peníze jako 2 týdny na Mallorce s jídlem, jezdím jinam :D

                              0 0
                              • Spící kníže :-)  

                                Tak to máš asi nějaký špatný tým. Vetšinou lidi dělají to co je dobré pro tým a dobré výsledky. Ne to co by chtěl každý sám jednotlivec. To se nedomluví nikdy. A s kým tam pak trénuješ když každý jedete jinam to mi řekni? Kdokoliv náhodný na tom profláklém ostrově není stejná výkonnost. Druhou stránkou věcí pokud jste závodní tým těžko budete trénovat s místníma hobistama. I když můžou být dobří nesladíš se s nima v čase a skupina je skupina.

                                0 0
                                • jonti  

                                  Problém je spíš, když že studenti co mají hodně času a málo peněz chtějí jinou dopravu, ubytování a celou organizaci než pracující, pro které je každý den dovolené drahý.

                                  0 0
                                • mrozu  

                                  To máš úplnou pravdu, u nás se řeší to co je dobré pro pár vybraných jednotlivců, zbytek se buď přizpůsobí nebo má smůlu ;) Řekněme že já pak jedu s tím zbytkem :D Jinak na Mallorce snad ani sám trénovat nejde, i když mně osobně to nijak nevadí.

                                  0 0
                          • jonti  

                            Když ale vezmu nepohodlí, to že se nevyspím a potřebuji o den volna víc z práce, tak mi jako nejlepší vychází letět s přestupem z Prahy a kolo si tam půjčit.

                            0 0
                            • mrozu  

                              No pohodlnější to je zcela bez debat, ale je to o 10 litrů dražší, řešila se tu economy varianta ;) Ještě bych dodal, že vozit kolo s sebou se vyplatí pouze do oblasti kolem letiště, tedy Palma a S'Arenal, kdo chce jet do Alcúdie, což nedoporučuju, tak vzhledem k ceně transferu kola už je lepší si kolo půjčit, ale znám i experty, co na letišti kolo vybalí z krabice, složí a na druhou stranu ostrova dojedou po vlastní ose :D

                              0 0
                              • jonti  

                                Colombo se v prvním příspěvku ptá, kolik to bude stát, neříká rovnou, že to chce co nejlevnější za cenu všeho ostatního. To půjčení kola až tak drahé není, karbonový Tarmac na Ultegře na týden 130Euro, hlína ještě o něco levněji.

                                0 0
                            • rdx  

                              Nejvyhodnejsi je naplanovat odlet na rano (norimberg / drazdany), v klidku ubytovat a odpoledne uz na kolo. To same pak s odletem, dopoledne kolo a odlet vecer. Neni potreba zadny zbytecny den dovolene jen na cestovani.

                              Vzdy se nam podarilo najit vhodne lety (tusim pokazde Air Berlin)

                              0 0
            • mrozu  

              Pokud letis s Air Berlin a zabalis si vsechno do krabice od kola, coz neni zadny problem, tak to prave nic navic nestoji. Paradoxne za to naopak chtej zaplatit v autobuse, co pak rozvazi z letiste do hotelu, takze bud si priplatis za to pohodli cca 10 – 20 € co za to chteji a nebo si vyberes hotel blízko mistni MHD, za kterou chtej jen 3 € :)

              0 0
    • Schmiten  

      jezdím s českou cestovkou NACESTY.cz, ale dají se najít i německé a švýcarské kde si sice něco připlatíš, ale servis je opravdu super.

      0 0
      • Zodiax  

        Jezdime s německou TUI, kola si pujcujeme tam, vyber je velmi velky. Vetsinou 4* hotel polopenze, pak resime jen tu kavicku a dortik ;) Ale je fakt, ze tenhle rok se ceny zvedly pomerne razantne.

        Co se destinace tyka, tak bud Alcudie nebo okoli Palmy, ale pokud clovek trochu jezdi, da Palma-Alcudie-Formentor a zpatky v klidu.

        0 0
        • Cryzyy  

          Vetsinou rezervace pres Nacesty, odlet z Drazdan, nebo Lipsak, ale nekdy i s nejakou DE cestovkou, podle toho jak vychazela cena.

          Pokud clovek trochu jezdi, nemusi se bat, ze zabloudi – k mori dojede pokazde, pak po vetru a za par hodin je zase na hotelu :)

          Druha varianta je pojezdit tam s Kreuzigerem starsim, ale to uz je potreba neco najezdit u nas, aby to clovek dal :) …ale prej uz to taky neni co bejvalo :o)

          0 0
          • Rubi  

            s krizakem na formentor, dojelo se tam, vsichni uz vybalovali svacinky a on: pekne, tak jedem zpatky ne? :D

            0 0
    • Spící kníže :-)  

      Kníže jednoznačně doporučuje na jarní trénink destinaci Monako

      konkretně Monte Carlo a okolí. Nebo Sanremo, Imperii, Pietra Ligure. Okolní horský terén je výbornou přípravou. Kvalitní zázemí a velmi příjemné teploty v únoru.

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce