Čau,
onehdy jste mi skvěle poradili ohledně otázky, jesli mám brát FULL nebo HT a teď bych ještě potřeboval rozlousknout otázku materiálu.
Jako já bych šel do karbonbu, ale všici se mi smějí, že neví, proč bych měl vrážet 50k do kola (to je limit), na kterým jedu jednou týdně do hospody. No ono to tak úplně není, jezdím méně, protože jsem limitovanej tím, že už nemám žádnej normální posunovač, ale opravdu jen to kolo do hospody, na kterým se nic moc nedá.
Mají pravdu? Jakoby je to pro člověka co jede fakt jednou týdně na kole 60% po silnici, 30% lese a 10% nějakej hnus ± 15 až 30km přežitek a pozérství kupovat si karbon?
Ještě mě vichni varují před tím, že to nic nevydrží ten rám a po tom co s tím někde šlehnu o zem, tak mi rám rupne.
Plánuju si koupit kolo na dalších 30 let zas. Karbon jsem nikdy neměl, takže výhody nevýhody nepoznám. A je pravda, že s těma penězma co mám seženu jen lowend model vždycky.
Třeba GT Zaskar, kterej bych moc rád, má posranou nejnižší řadu SRAMU. Kdybych koupil hliník, tak mám nejvyšší řadu osazení. Ikdyž sram no. Škoda, že zaskary nedělají na Schimanu, ale co už no, to je jiné téma.
Díky moc za všechny názory.