mam vidlu manitou black platinum air lo it 120, ale ide len na 105mm. cim to moze byt sposobene?
mam vidlu manitou black platinum air lo it 120, ale ide len na 105mm. cim to moze byt sposobene?
to bude tim ze je to starsna sracka, pritelkyni sem ji dal na kolo a neco tak prisernyho sem este nevidel, uz je pryc a mam tam skareba… p.s. reklamace
ja som s nou spokojna, ziaden problem, okrem toho. hmm, reklamacia ma tiez napadla
ale jo, ona neni spatna… …teda dokud nezkusis co je to fox, lepsi rs atd… treba i black rtwd je uplne o necem jinym
reklamace je asi jedina moznost :-)
Foxe moc nevytahuj.. to neni zrovna nejlepší příklad…
chodu ? funkcnosti ?
chod.
neznam vidli z lepsim chodem a srovnatelnym zdvihem nez vanilla (mozna recon uturn)
Ja bych zas rekl, ze rtwd je uplne na houby (vlastni zkusenost), maximalne pokud si chces presne nastavit geometrii, za jizdy je to nepouzitelny. Koupil jsem si manitou v podstate jenom kvuli IT a problemy nemam.
Zkus zavolat do progressu a zeptat se cim by to mohlo byt. Urcite o tech vidlicich vi nejvic.
105mm můžou a nejspíš způsobují dorazy. Jinak tu vidli mám (červenou) a jsem maximálně spokojenej. Je to přesně moje krevní skupina, tak přeju, ať slouží.
Jak vidíš, nikdo ti stejně neodpoví a poženou tě klidně na reklamaci. Když dávám na počátku vždy rady, že se má každý obracet na prodejce, tak to vypadá, že tazatele odbývám. Není to tak právě on by měl tato nedorozumění řešit ze všeho nejlépe. V tomto případě IT by jistě dokázal odpovědět, že IT přepouští vzduch do negativní komory a 120 mm zdvihu je teoretický nejvyšší zdvih, jaký je možné dosáhnout. Záleží samozřejmě na samotném natlakování a na míře přepuštění. Přepouštět se musí samozřejmě provádět s předním kolenm zcela odlehčeným ( pokud se má dosáhnout maxima zdvihu) . Pokud se takhle nedosáhne zdvihu 120 mm je možné ještě zkusit za kolo zatáhnout směrem k zemi a poznat tak, zda nevázne v pohybu. Teprve po tomhle vlastním vyzkoušení, které by mě měl dát jako návod každý jen trochu zběhlý prodejce by ses s ním měla dohadovat na nějaké reklůamaci.
Ja ji neradil reklamaci, ale at se v progressu jenom zepta. Pan Zdimera temto vidlicim opravdu rozumi a treba by ji poradili. To ze se ma kolo nadlehcit, pripadne za vidlici zkusit zatahnout jsem prepokladal, ze vi. To je prvni vec co kazdy udela kdyz s IT neumi a nepovede se mu vratit se na plny zdvih :)
Nevím, jestli je to první, co každý udělá ale ve zdejších radách to rozhodně nepadlo ani jednou. Přitom je to jediná možnost. Vlastně je tady ještě jedna možnost a to je to, jak vlastně tázající hodnotí onen maximální zdvih. Až to popíšu, tak to třeba taky hned budeš považovat za tak automatické, že jsi to ani nenapsal.Ono ale víc možností není. Takže. Maximální zdvih nemusíš vůbec dosáhnout, když máš vyšší tlak a nebo nejedeš v dostatečně náročném terénu. Nejasnosti v dotazu jsou právě v tom změřeném zdvihu. Takže pro skutečné řešení je z toho dotazu pořád mnoho nejasného.
Kdyz jsem videl IT, tak jsem automaticky myslel, ze ma problem aby ji ta vidlice vyjela (nezatizena) na tech 120mm. Jak rikas, moc moznosti co s tim neni :) Je fakt, ze z toho dotazu to muze byt i ze ji „neda“ za jizdy vic jak na 105mm coz je neco uplne jineho.
na progresse sa pise, ze by mohol byt problem v tesniacom kruzku na vzduchovom pieste…tak…
Těch 120mm odměříš na zasunutí nohou při zmáčklé páčce IT. Pokud ti nejde vidle zasunout na tvrdý doraz na dno ani silou, tak ti zřejmě uchází tlak z komory do vnitřku nohy. Já to mám po dvou letech provozu. Buď ti nějaká těžší postava zarve při zmákčlém IT vidli na doraz a horní gufero vystřelí samo a uvolní tlak nebo ho zkus vyšťourat. Mě trvá tak měsíc než to vystřelí (rána jak z poplašňáku), pak zalačím zpět gufero, dofouknu z 80 na 160, a začne nový cyklus. Jinak doporučuji hned odstranit zásadní problém IT systému – zatékání ovládacím lankem do vidle. Při jízdě v dešti se totiž plynule plní vodou, ocelové díly reznou a tuhý bordel vyřadí IT z provozu, tak , že máš vidli na dně. Což samozřejmě konstruktéři v Kalifornii neřešili, tam naposledy pršelo před 30ti lety. Po několika opravách mi v Bikelive utěsnili několika gumovými průvleky co šlo, k tomu jsem doplnil kus žvejkačky a mělo by to být OK.
Tak to je brutus. By mě zajímalo, jestli má stejné problémy se zatékáním a utíkáním vzduchu+ střílení stíráky i Suntour vidle co umožňují obdobnou změnu zdvihu jako IT.
Ještě na žádném venkovním ovládání vidle jsem neviděl tak pitomě řešenej systém průchodu skrz vidli jako IT na Blacku. Když se hned IT systém utěsní na středoevropské atmosferické poměry, tak si myslím, že pak bude bezporuchová.