Mam dotaz ohledně teto vidlice.Marzocchi MARATHON Corsa LT World Cup 2008. Zda ma někdo jakekoliv postřehy.Funkčnost – Poruchovost jak je na tom.Moc toho tady o Marzocchi neni. Děkuju všem za info.
Mam dotaz ohledně teto vidlice.Marzocchi MARATHON Corsa LT World Cup 2008. Zda ma někdo jakekoliv postřehy.Funkčnost – Poruchovost jak je na tom.Moc toho tady o Marzocchi neni. Děkuju všem za info.
Tak takova vidlice neexistuje :-) Bud je Marathon Corsa LT nebo Marathon Corsa SL WC. Ja mam na kole prave tu Corsu LT(positive air + TST5 patrona). Vidlice tak jak mi dorazila z obchodu lehce pridrhavala, po zajeti chodi lepe, ale co se citlivosti tyce, neni to bez uprav zadna spicka(ovsem oproti takove starsi MX air je to vyrazny posun k lepsimu). V tovarnim nastaveni je mene progresivni nez RS Reba (ne U-Turn) a pokud si pohrajes s hladinou oleje, tak se da progresivita jeste snizit. Co se tyce TST5… …za dobu provozu jsem jeste nevyuzil jine polohy nez „full open“ a „lock“, ono totiz na 100mm zdvihu je nastaveni kompresniho utlumu uplne zbytecny ;-) Spolehlivost je po roce provozu naprosto bez problemu, zadny unik oleje ani vzduchu. Co se tyce tuhosti vidlice, v predozadnim smeru pruzi vice nez RS Reba, ale pocituju to pouze pri hodne intenzivnim brzdeni(95kg + 185mm kotouce). Rozdily mezi tuhosti v krutu u Corsy a jinych vidlic behem jizdy absolutne nepoznam.
chci se tě zaptat mám právě starou MX air nebo neco podobného prostě základní vidli ale jsem s ní spokojen. co mám udělat s hladinou oleje abych zvýšil progresivitu ( aby byla tvrdší na konci zdvihu) dik
zvysit hladinu tj. zmensit vzduchovou komoru
jo supr dik, myslel jsem si to a o kolik zvýšit to už asi záleží na každém vyzkouším a uvidí se. Jde mi o to že když ji nafoukám aby byla alespoň trochu citlivá tak jde lehce do zdvihu a na konci skoro netvrdne. I když, citlivost od marzošky, to bych chtěl hodně
Měl jsem Rebu a dvakrat za sezonu porucha prasklej o kroužek. Kolo mě čorkly tak uvažuju nad Marzocchi. Co tady čtu tak s Reba-ma samej problem.