Vedel jsem, ze Marzocchi ma nejake problemy, ale toto me dorazilo…
Vedel jsem, ze Marzocchi ma nejake problemy, ale toto me dorazilo…
No fuj.
huh !!! o.O … tak to je fakt hodne
Pure tchai-italian quality control:)
Si vždycky říkám, jak tenhle národ, který má v jazyce asi 10 různých výrazů pro stávku, může udělat Ferrari?;-)
To bude ten rozdiel platov na tchaiwane a v taliansku. Mozno vo ferrari nemaju dovod na strajk:) Inak, ferrari sa tiez casto kazi/kazilo.. 1 vec je design, druha kvalita:)
Treba Maresovi se „zkazilo“ o prikopu, coz? :o)
Kto je to „mares“?
Pan v kozichu, Leos Mares. Neobycejnej kaspar. Nicmene se slusne vypracoval no, holy neni linej jak ja :-)
No nemaj – oni mnohdy ani nestávkujou, protože by museli, mají to jako takovej sport. To jako fakt. Třeba na VŠE někteří učitelé občas nepracovali, protože v Itálii je stávka a oni je jako podporují.
A o tom, jak se F kazí: No, přecejen vyhráli F1;-) Ale zase je pravda, že třeba proti Mercedesu SL je to Ferrari takový odfláklý a humpolácký.
Ale me se F zase oproti MB libi ;-) Nerikam ze vsechny, ale na nekterych si ulitavam… No ale ty jako zkuseny test rider budes mit urcite vic zkusenosti :-)
masovky,nemusim ani jedno:) ale to ze se ferrari dost sype je pravda…ale v tyhle kategorii vozu se to moc neresi…
ja to nejak nechapu… na snimku je jetej tlumic s rozpadlyma tesnenima… to se jinymu tlumici nestane? treba ja na novym foxu prefoukl pozitivku do negativky behem 5min jezdeni…
tak se mrkni na druhou stranku … ;-)
takže?? tohle asi nemá cenu testovat na sobě… nebo co si myslíte? :-/
Tlumic je dobry, na mtbr ho pochvaluji. Ale „quality control“ na fabrice asi flaka.
Velka sance dostat novy tlumic vubec bez mazani (na mtbr jeden takovy pripad uz je).
Tak ze, kdyz kupovat – tak rozebrat vzduchovu komoru, zkontrolovat a promazat. Je podle dokumentace „user serviceable“, se zarukou by asi nemel by byt problem.