Ahoj. Máte někdo zkušenosti s gravelem od Twitteru? Má cenu to kupovat? Ta cena i při osazení Sram Rival je víc než super. Otázkou je, zda je stejně super i to ostatní…
Předem díky za reakce
Ahoj. Máte někdo zkušenosti s gravelem od Twitteru? Má cenu to kupovat? Ta cena i při osazení Sram Rival je víc než super. Otázkou je, zda je stejně super i to ostatní…
Předem díky za reakce
Kde bys to kupoval (EU?) jaka tam je cena? Dej odkaz pls, nejak to nejsem schopnej najit. Cina no, ale aspon priznana..:)
Nové, ale z druhé ruky za 40 000. Mě zajímá kvalita, zkušenosti, servis. Čína no mi fakt nepomůže!
A to jako cekas, ze tu bude spousta lidi se zkusenosti s nejakym noname cinanem?
Mno a jak presne ti mame poradit s osazenim, kdyz nevime, jaky tam je? Opakuju, dej odkaz na ten konkretni model.
Nic, double.
Ahoj, zkusím oživit diskuzi. Díval jsem se, že na cyklobazaru se objevují inzeráty s dovozy těchto karbonových kol, jak gravel, tak HT s docela zajímavou cenovou, proto by mne zajímalo, jak to vypadá se zkušenostmi, díky.
Tady to asi moc lidí nemá, takže ani zkušenosti.
Je to „značková“ Čína, ve světě si to kupuje celkem dost lidí a vůči ceně obvykle spokojenost. To samozřejmě vztaženo k rámům – co si na to kdo pověsí, nebo s čím to koupí – to už je hodnocení na úrovni součástek (které jsou obecně dohledatelné). Asi nejvíc těch kol je samozřejmě (kvůli výsledné ceně) skládáných na levnějších řadách Shimana, Sramu nebo klidně na čínskejch sadách.
Pokud chceš nermomocí karbonový aero gravel do ± cca. 50k, od zavedených (nečínských) značek ho rozhodně nekoupíš. Ty jejich rámy stojej na ali kolem 700 doláčů, takže pak se dá ta cena stlačit dobře, když tady za tohle nekoupíš ani slušnej „značkovej“ hliníkovej rám.
OK, díky, jde mi spíše o rámy MTB HT a gravel, ty komponenty, tam není o čem, to je jasný.
Z těch inzerátů jsem pochopil, že si zde někdo udělal české „zastoupení“, takže má těch modelů a reálně vyskládanejch kol vícero. Pokud chce budovat tuhle značku tady (jak jsem z toho trochu pochopil), tak by asi neměl být problém se případně domluvit s majitelem a zajet se na vybranej model/modely podívat osobně, případně si dohodnout projížďku atd.
Nestudoval jsem detailně geometrie (u těch gravelů), ale připadaj mi okometricky celkem dlouhý a nízký (taková trošku spláclejší, delší a trošku ošklivejší kopie Kanzo Fast), takže spíš podle odhadu gravel na hodně sportovní a rychlé ježdění, než na nějakej turistickej zevling po krajině. Samozřejmě jde o to, co majitel chce.
Pokud by kolo maximálně vyhovovalo velikostí, geometrií a výbavou a k tomu na to ten prodejce dává i oficiální českou záruku 2 roky na rám, tak bych se toho ani moc nebál.
Děkuji za rozsáhlou odpověď :o)
Ahoj, koupil jsi nakonec Twitter? Díky za info. R
Ne, naprosto žádná komunikace z obchodu. Nakonec jsem si nechal HT postavit, viz můj profil.
Měl jsi napsat na Twitter…on by někdo odpověděl :-)
Co to je Twitter? :o) Toto nemám a žiju.
Psal jsem emaily a zkoušet volat na telefon… a NIC, přijde mi to jako dostatečné.
by měl borec nejdřív pořešit trademark značky, nebo mu brzo přijde od Elona nepěkná pošta
Ahoj, jestli ti to pomůže, stavěli jsme celkem 6 kol twitter gravel, jedno z kol mam já, kolegové z práce další dvě. Všechno bylo v pořádku. Jsme spokojený.
Máme to na Sramu AXS s jednopřevodníkem, karbonová kola, řídítka, sedlovka, bezduše. Váha je bez pedálů, košíků, světel 7,8 kg. Na fotkách se vším 8.2kg