Mavic Cosmic Carbon Ultimate WTS 2014 nebo jiná ?

28 nepřečtených
  • BOBEK

    Přemýšlím o pořízení aero karbonových kol na novou silničku, vybavenou koly Mavic R-SYS WTS 2014. Zaujaly mě recenze na Mavic Cosmic Carbon Ultimate. Kladu si ale otázku, jestli mi jejich pořízení přinese jak pocitově tak objektivně kvalitativní posun.

    Pakliže máte někdo srovnání obou zmíněných tipů nebo doporučení na jiný model přibližně v této cenové kategorii, směle to na mě hrňte :-) Děkuji

    0 0
    • TJK  

      Pocuvajte kefalin.. co si predstavujete pod pojmom objektivne kvalitni posun? :-DD

      0 0
    • jecnak  

      Pokud nevis co od budoucich kol cekas, tezko radit. Tyhle Cosmiky jedou skvele po rovine a diky tuhosti i pekne do kopce, ale jsou v porovnani s galuskovyma karbonama tezky. Zas ale i proti klasickym duralovym rafkum vyborne brzdi, zvlast za mokra. Stejnou brzdnou plochu mas ale i na R-SYSech, takze vis. Kazdopadne proti R-Sysum ti Cosmicy pojedou po rovine nesrovnatelne lip.

      Kdyztak mi napis na mail, tenhle tyden na B-F moc nechodim.

      0 0
      • BOBEK  

        Diky za rozbor ! Cekam od tech kol jen to nejlepsi :-) Ale ne, jasne, jsem si vedom ze vahove je jeste kam jit. Podil rovina x kopce bude v mem pripade tak 70:30, takze se priklanim (a presvedcuju se) k vymene.

        Bohuzel nemam moznost nikde osobne vyzkouset, takze jsem odkazan na zahranicni testy a samozrejme zdejsi diskuterskou elitu :-)

        0 0
        • gemini  

          Pokud chceš kola vysoký jak Cosmic a lehký jak Rsys, tak pak máš jedinou možnost – LW…:-)

          0 0
        • gemini  

          Mimochodem, nebylo by od věci napsat na jaký kolo to je ( dávat nízký kola třeba na Ridley Noah Fast či Cervelo S3/S5 je skoro zločin:-) a v jakých terénech se vlastně budeš pohybovat ( roviny/vlny/kopce)…

          0 0
          • BOBEK  

            Jedná se o toto kolo :

            http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

            Jak jsem uváděl, poměr rovina/vlnky vs kopce je tak 70:30 (přesto jsem usoudil že mi sedne víc Ultimate než Aeroad). Ideál nehledám, zřejmě neexistuje, a to ani v případě LW. Ty Cosmics jsou ale z mého pohledu pro dané účely, kolo a jezdce rozumný kompromis, dá-li se to takto říct…Samozřejmě ve vztahu k ideálu.

            0 0
            • jonti  

              Proc neuvazujes o zipp 303 nebo 404? Takove kolo si to uz zaslouzi.

              0 0
              • Greyhound  

                Mám starší model na Campě, viz. profil, po dlouhém váhání jsem koupil Zippy 303ky a nelituju – objektivně to podložit nemůžu, ale pocitově si připadám mnohem, mnohem rychlejší :-)

                0 0
              • blaf  

                argumentem proti muze byt, ze je to celokarbon (nebo neni?), u plastovych kol to pro nekoho muze byt stopka

                0 0
                • Singlespeed  

                  Celokarbon je i Cosmic Ultimate WTS 2014 z úvodního příspěvku.

                  0 0
                  • blaf  

                    jo tak ono Ultimate jsou jen na galusky, a ano je to celokarbon tak to pardon

                    0 0
                    • Singlespeed  

                      Má je jeden známý (starší model). Na každodenní trénink je jich škoda, ale na víkendový prestižní švih za pěkného počasí nebo závod je to super matroš :-).

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
            • gemini  

              Pěkný stroj…na toto kolo by mi i celkem ( minimálně co do vzhledu ) sedělo Enve + DT240 + nějakej dobrej drát…

              Nebo ty LW a klidně i Zipp 303 / 404. Maviky bych na to nedával – to by byla škoda:-)

              Mimochodem, řešíš kola na pláště, či galdu?

              0 0
              • Singlespeed  

                Těžko řeší kola na pláště, když Cosmic Carbone Ultimate WTS 2014 se dodávají včetně galusek Yksion pro :-).

                0 0
            • Singlespeed  

              Vzhledem k tomu, že Ultimaty váží pod 1200 gr/pár, tak bych se kopců vůbec, ale vůbec nebál ;-)

              0 0
              • BOBEK  

                Jo, recenze jsou vesměs ve shodě, že i v kopcích jsou kola obstojně svižná. Otázka je, nakolik je využívat pro švihy vysloveně alpského typu – jak uvádí ječňák, faktor probrždění. Nějaká rezerva tam bude muset být.

                0 0
                • TJK  

                  mozna kecam.. ale kdyz das korkovy spaliky tak bys nemel mit problem s probrzdenim rafku.. zhoblujes jen ty spaliky.. otazka ale jak brzdej a kolik vydrzej… ja ted bral KOOLSTOPy cca za 500 oba páry.. tak jsem zvedav jak na karbon rafku budou brzdit.

                  0 0
        • jecnak  

          No hlavne si musis rozmyslet, jestli galusky a nebo plaste a jestli chces jezdit i v bordelu a desti treba v Alpach, tam karbony probrzdis klidne za jeden zavod. jestli mas ale vzdy moznost prehodit na druhy kola, tak tohle az takovy problem neni.

          0 0
    • BOBEK  

      Děkuji za další konstruktivní příspěvky! Nedal jsem pro rychlou orientaci link na kola, čímž jsem vám to trochu znesnadnil, ale jak jste dohledali, je to celokarbon/galda.

      Z mého pohledu by ta kola měla být jinde než zmiňované Zippy a další, jak podle testů, tak podle vyšší cenové hladiny (což samozřejmě ne vždy platí a v tom je kouzlo marketingu).

      Je pravda, že pro přehození v případě nečasu by to rezervní kola chtělo, což jsem původně nezamýšlel – přeci jen i ten rozpočet má svá omezení. Přijde-li vhodný stimul, jdu do nich, rozhodnuto ! Pak se samozřejmě rád podělím o dojmy :-)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.