ahoj.chtěl bych si koupit zapletená kola mavic cross ride 24 drátů. a mám 99kg tak se chci zeptat zda-li jsou stavěná i na takovou váhu. díky
ahoj.chtěl bych si koupit zapletená kola mavic cross ride 24 drátů. a mám 99kg tak se chci zeptat zda-li jsou stavěná i na takovou váhu. díky
Asi bych se v tvém případě poohlídl raději po klasice 32 drátů. Ve vedlejším vlákně se řeší Remerxy, ty mě celkem zaujaly.
svého času jsem na ně také koukal ale v bikesportu mě odrazovali – lehce přes stokg
Právě jsem CrossRide na kotouče IS sundal z přítelčina novýho kola. Připadali mi na její ježdění zbytečně bytelný a těžký (téměř 2 kg). Koupil jsem jí Bontrager Race Lite. Kdybych sám neměl LX na CenterLock tak bych si je nechal pro sebe, ale takhle půjdou do světa. Myslím, že na neagresivní ježdění vydrží dlouho. Kdyby jsi o ně měl zájem ozvi se na mail v profilu.
jenom podotýkám že jezdím ve směs turistiku a letos si chci zajet šelu.Jinak žádný agresivní ježdění
s tvou vahou zapoměeň na Crossride
Na takovou váhu co bys doporučil ze zapletených kol
DT-370 + Dt-4,2 + DT-Supercomp – 32 drátů
v případě že chceš víc utrácet tak lehčí náboje
jj 4.2 vydrzej docela dost, uz se mi je podarilo krapatek rozcentrovat, ale to sem jim nalozil docela dost (i Float sel na doraz, coz se mi povedlo zatim jen 2×)
jak je to s těma drátama kolem této váhy..:-) (9o-1ookg)
revolution doporučit nemůžeš??? a co Al niple??
Nebo raději competition??
s touto vahou mám odzkoušené i revolutiony takže klidně použij,
supercomp je ale sázka na jistotu :-)
jo dík…jsem nad tím přemejšlel a v půlce myslím že by se drát utrhnout nemusel a s drátama 2mm po celé délce jsem nikdy problém neměl…(u hlavičky,niplu…)
a pak ještě možnost sapim Race…ale revolution neni zas o tolik dražší a myslím si na ně už dlouho…:-) a ty sapimy mě přijdou proti DT zbytečně dražší…
Race = Comp
Laser = Revolution
takhle to jde zhruba srovnat, cenově už si ty dráty srovnej sám
dobře…dík moc…
K tomuhle výběru jsem taky dospěl, nebo ještě Hope Pro 2 + DT4,2 + DT competetion (nebo DT Supercomp)
Koukni se po American classic nevzpomenu si na přesný model ale doporučenou váhu udávají u všech, bylo tam i 125kg a vážily asi 1800g.
mám něco přes 80kg, jedny Xridy se mi válely doma, tak jsem je hodil na zímáka (foto pak dodám) a světe div se, jezdí se mi na nich super, špatnou tuhost nepociťuju…
80 a 100kg je dost rozdíl :-)
Presneji 20 kg. (:
však jo:) jen jsem chtěl poukázat, že na běžné ježdění jsou to dobrá kola vzhledem k poměru výkon/cena
ale jo - souhlas ale těch 100kg už je fakt moc aby vydržely
asi je to už riskantní…
Nemusí být. Kamarád měří 205 a váží přes 100 a odjezdil na Crossridech bez nejmenšího problému už druhou sezonu (celkem 7–8000 km). Co měl předtím nevím, ale furt mu praskaly dráty a rozcentrovávala se.
neni drat jako drat:)
Ku*va drát :)))
ale jo, jen jsem chtěl pomocí praktického příkladu ukázat že i dobře rostlý biker může jezdit crossridy
neni jezdit jako jezdit:)) jee, ja uz toho radsi necham:)
zakladatel vlákna chtěl kola (crossridy) vesměs na turistiku a zajímalo ho, zda mu na takové ježdění budou při jeho váze crossridy stačit…
což budou
jasny, souhlas… ono jde spis hlavne o ty jizdni vlastnosti a o to jestli vubec clovek je dokaze rozeznat nebo taky zaplatit:) do prirody te taky odveze kolo za 10tis. , ale lepsi komfort ti nabidne bike za 70… takze shrnul bych to asi takhle: CRidy jsou zakladni designove pekny „znackovy“ kola s dobrym pomerem cena/vykon a slusnou vahou, nevyhoda spatna boc. tuhost…
dalsi pravdou je ze dokud uzivatel neokusi vyssi radu CMax, rtak si bgude myslet ze jsou to supr kola a tu spatnou tuhost ani vnimat nebude…
8-))))))) zkus to!Bude prča…
No taky bych řekl,že spíš asi ne. Já mám crossridy a když jsem přešel z 32 drátových Machů,tak jsem cítil rozdíl,pro mou váhu 72 kg sice přínos pohodlí ,ale při tvých 100kg by to už bylo asi na hraně bezpečnosti.
ja mam crossride asi 2roky mam 100kg a bez problemu a takovy kecy jako nebezpecny a pod. fakt nechapu! by me zajimalo kam na to chodite
Tak se hned nečil,já jen píšu to jaký mám pocit,jestli je to jinak tak jen dobře.Já jen vím,že oproti 32 drátům je rozdíl v tuhosti znát i při mých 72kg.Z toho vyvozuju jak se to může chovat při 100kg.Ale jak říkám,jestli máš jinou vlastní zkušenost ,tak je moje tvrzení bezpředmětné.
ja se necilim jen me zarazi jak kazdej tvrdi nic moc a pri tom jsou to jedny z nejprodavanejsich kol- kdyby byly tak spatne tak je nikdo nekupuje ne? ja ted mluvim za sebe a rikam ze jsou to dobra kola za dobry peniz i pro metracka(100kg).
a víš proč jsou jedny z nejprodávanějších?
protoze jsou levny a nejsou spatny a maj prum. loziska
správně, klaď důraz hlavně na ten první důvod, kdyby byly dražší ostatní dva důvody by se smazaly a nekoupil by je nikdo…
jinak buď rád, že jsi pořád v pořádku, ale vždy v ostřejším sjezdu měj na paměti, že může být hůř…
no mam na nich 10000km a v poho a na pameti to fakt nemam- nedelam crashtesty!- to nevydrzej kola zadny
k tomu ti řeknu jen tolik – srovnej svoje CrossRide s kvalitnímy koly a nevěřím že budeš pořád spokojen s tím co máš :-)
sem a vis proc? az odejdou koupim nove- nebudu resit opravu- jelikoz jsou levne. a jeste jedna vec az koupim nove mam opet zaruku-2roky! kdyz koupim kola za 20000kc-zaruka stejna ale az se vyserou budu si rvat vlasy ze jsem mohl mit patery za 3000kc- ktery taky vydrzej.
Na tom něco bude… :-)
na tom není právě vůbec nic – proč mám jezdit na kolech které si v těžším terénu a na svahu dělají co chcou, ale pokud to někomu nevadí – jeho volba
co chtej? nechapu. dle meho jedou tam kam chci- od toho jsou riditka
No, to asi vadí každému. Já bych teď třeba raději místo Cridů koupil klasiku 32 drátů poskládanou z DT (min. náboje kvůli průmyslům), jen bych si nebyl jistý, jestli se vejdu cenově/hmotnostně do kategorie Cridů. A taky si člověk musí uvědomit, že kola za 3k se asi budou v něčem podstatně lišit od kol za 20k a s vědomím toho si je koupit :)
no lisi se- jsou lehci maj jinej design a hlavne 5× drazsi.kazdeho vec- ja osobne kupuju kazde 3roky nove kola a mam klid- nic neresim,neporavuji-jen jezdim
No já mám Crossridy 2,5 roku a nemám taky s nimi žádné problémy a na moje ježdění mi bohatě stačí. Ale měl jsem od kámoše na víkend půjčené Cmaxy SLR a rozdíl tam fakt je, poznal jsem to i jako úplný amatér. Hezky to člo vidět třeba ve vyjíždění z koleje od traktoru – s Cridama se musím sakra snažit abych vyjel a různě to kompenzovat tělem, u Cmaxů stačilo prostě jen natočit řidítka a kolo bez problému vyjelo. Totéž v rozvitém sjezdu mezi kameny, Cridy se různě žvejkají a Cmaxy prostě jedou kam natočíš řidítka. Nevím jak to líp popsat :-)
asi tak nějak se to dá popsat – buď ti to vadí nebo ne :-) jezdit se dá na všem
Uplne s Tebou souhlasim. Mam s CR stejne poznatky. Nejvic se me to vymstilo pri rychlejsim sjezdu, kdyz jsem se chtel dostat z rygolu po traktoru. Nechal jsem si zaplest prumysl Novatec+alexrims xcr100d+dt draty a je to o necem jinem. Vyslo me to asi na 3500 a je to mnohem tuzsi nez CR. Jak v zaberu tak na podelnych nerovnostech a v rozbitem terenu vubec.
Taky jsem už kdysi uvažoval o výměně za něco takového jako ty. Ale pak jsem se na to vyprd, dokud se Cridy nepodělají, tak budu jezdit na nich :-)
souhlas, ale někde nahoře sem psal DT370 + DT4,2+Dt-SuperComp a parádní kola, lehčí než C-ride a jizda je jiná, navíc jednoduchý servis, dostupné díly atd.
cena kolem 6t.kč, ale :-(
pokud někdo chce C-Ride a je spokojený jeho volba, vy mlouvat mu to nebudu, jezdit se na nich dá
až vyzkoušíš víc variant, tak požívej slovo „žádný“, do té doby nevíš, co tvrdíš.
aha podle tebe teda se vyrabej nesmrtelny kola? bouracka do zdi a kolum nic neni? no tak to bude nejakej gelovej typ co srovna sam.
nereálnostama se nezabývám.
já zde nevidím důvod k nějakým přestřelkám.Prostě a jednoduše ,jsou to kola,které jsou v levnější cenové hladině,a tomu odpovídá i jejich kvalita.Je přece jasný,že CrossRidy nikdy nebudou Crossmaxy,nebo něco jiného.Jsou to prostě kola za rozumnou cenu s pěkným a moderním designem,které za svoji cenu přinesou svému uživateli dobrou službu.Já osobně bych si je při 100kg nekoupil,protože vím jaké jsou při mé váze,ovšem neznamená to,že bych spochybňoval něčí osobní dobrou zkušenost sw nima.A nemám sebemenší důvod mu nevěřit.Papaya píše ,že s nima jezdí l 10000km bez potíží,tak proč mu nevěřit a vnucovat za každou cenu názor,že jsou mnohem kvalitnější kola,myslím,že i on sám to ví,ale asi nemá prachy na to aby si kupoval kola za 20K,já taky ne a spoustu dalších taky.To ovšem není důvod proč tyto kola shazovat a tvrdit o nich že jsou k ničemu.Myslím si že je to právě naopak,že je dobře ,že existují tato zapletená kola,která za rozumnou cenu dokáží hodně nabídnout,ať už slušnou kvalitu,nebo moderní a atraktivní design.A to je ten důvod proč si je llidi tolik kupují.Osobně v mém okolí znám 3 lidi+já kteří na Crossridech jezdí více než 2 sezony a žádný znich o nich netvrdí,že by jim na nich něco vadilo.A 2 z nich jsou přitom zkušení servismani,kteří vlastní Cykloobchod.
skvela diskuse, ja si je ted zakoupil a to vazim ted 90 kg, pres zimu vzdy naberu tech 5 kilo takze 85 kg vazim normalne i min… jezdil jsem na mach 1, 32 dratu sh naboje LX deore, draty dtčka… nemel jsem moc penec proto nemam drazsi a lepsi snad budu spokojeny, s predchozima jsem byl spokojeny ale to byl zaklad ze…
hele ja myslim, že v klidu – já mám 85–90kg maji za sebou sezonu a nemusel jsem na ně šáhnout…
No a nechali jste tam tu krytku vypletu nebo ne ?
pokud si JOUDA a neumíš seřídit přehazku aby ti řetěz nespadl za kazetu, tak ji tam nech, jinak je tam k ničemu :-)
krytka sla hned pryc :-)
Jsem takovou odpoved cekal :)
Jouda nejsem, navic je tam dost velka mezera. Ale trosku me vystrasil kamarad, co se bavil s prodavacem na prodejne – pry se bez toho neuznava reklamace. No, zustane v supliku a v pripade reklamace nasadim.
No pokud nekdo prijde reklamovat ojety draty od retezu, tak se nedivim, ze to neuzna, ale jinak neni duvod.
tou mezeru nahradis obimkou co je k tomu tedy poku si ji tam mel? :-)
diky :-) jsem klidnejsi…
Nevim, jestli nesmrtelny, ale kola, ktery vydrzi bouracku do zdi znam. Jen misto kol povolila vidlice.
z vlastní zkušenosti – třeba dětské kolo Leader Fox Bear Boy 20" mi vypadlo ze zahrádky při trochu odvážnějším přejezdu přes koleje, jediná poničená věc na celém kole byla mírně ohnutý krk přední vidlice :-)
kola v pohodě
kola to většinou vydržej,spíš rám se trochu skrátí:).
A nechces Levne Predni kolo
Kolo koupene s novym bikem. Naba DT370, Rafek WTB DISC TRAIL DISC 21–559/540 ERD, 27mm wide. Jete 500km
nechci- jsem spokojenej s mavicem.
no ty si take nic kupovat nechtel :)
:)
máš e-mail :-)
mas odpoved :)
pokud nedosel posli rovnou telefon zavolam :)
předpokládám, že těch 500 km na nich samozřejmě ujela holka po polních cestách :-)
asi do nich pujdu.mam v zaloze jeste moje stary machy 1 na deorkovych nabech a kdyby se mi neosvedčili tak je prodam kamaradovi. ten ma jenom 75kg.
Myslis neco jako 3 roky divkou jezdeny SID Race?
po silnici si zapomněl dodat:).
proč ne?
Velmi nepravděpodobná možnost :-)
důvod??
:-))))))
Toho si nevsimej, jedna se jen o takove ceske bazarove klise.
já vím, šlo mi jen o to, že je to i normálně reálná záležitost.
to je něco, jako když řekneš, že znáš holku, která umí hrát mariáš, tak se každý mariášník srdečně rozesměje, ale přesto i taková asi existuje ;-)
si děláš srandu, moje ženská jezdí sida již třetí sezónu a bude ho jezdit dále, to že ty žádnou neznáš neznamená, že takové nejsou…
to byla nadsázka more… :-)
já vím, šlo mi jen o to, že je to i normálně reálná záležitost.
Pochazi ze Giant Cypher Jezdila je Sandrushe ktera je i zde na foru a vazi 40kg i z batohem :)
Ona dostane moje Predni kolo z Giant Reaign 1 Kde je rozdil akorat v zeslabovanych dratech a ja si nechavam vyplest nove na 20mm osu
BTW mam od toho kola ( giant cypher) doklad je kupovane v 08/2008 a jezdili jsme akorat ve francii na dovolene a pak rychleby pak uz mi vypovedelo koleno konec letosni sezony to jen tak kdyby nekdo neveril onem 500km
Hej, píšeš o přením kole popis vidím v textu. A proč tam máš dvě fotky? To je přední a zadní kolo nebo to máš dvě přední kola?
To si delas prdel, nebo to myslis vazne? Rek bych,ze ho vyfotil ze dvou pohledu.
na tom prvním je vidět blbě příruba na kotouč, tak jen jestli je to stejné(snad jo)… znáš to je to jeté 500km:-)
využiju tady toho vlákna: nemáte někdo nějaké info k WTB Laser Disc Lite XC (wheelset)??
to jsem si našel už dávno taky, ale děkuji za snahu, šlo mi o postřehy z praxe.
Osobni zkusenost nemam zadnou. Nevim zda uz jsi nekde nasel, ze naby jsou v podstate American Classic. Vic neporadim.
Nenašel, díky. Pokud by byly, tak dráty by byly nahrazeny Sapim 1,8 Laser. Kolik může být váhová úspora oproti těm drátům WTB?
cca 50g na kole – ale to odhaduju
tak to by šlo, váha by byla rázem cca 1650gr, ráfky xc lite mají údajně 425gr, což je tuším o 25gr víc než DT4.2, ještě částečně odfrézovat ráfek zevnitř, ale nevím zda-li to nebude mít špatný vliv na těsnost notubes gumy???
zatím my všechny ráfky praskly zevnitř,tak no nevím:).
které myslíš a kolik vážíš???
bontrager,mavic,DT. jestli bych experimentoval s frézou tak z venku jak to dělá třeba mavic na slr,když to pak vemeš bezbarvým lakem tak to bude i dobre vypadat:).
Zneuziju tohoto vlakna :
Nechali jste u tech Crossridu tu hnusnou cernou krytku vypletu ?
já si crossride koupil před 3 měsícama a žádnou krytku sem tam neměl =) Jinak ráfky sou to celkem fpoho, myslím, že na mou váhu 65kg stačej =D už zažily pár nárazů, protože testuju vidlu a zadní tlumič a osmicu zatím nemaj..takže možná i trochu vydrží. V každým případě od nich nečekám zázraky, už hlavně kvůli ceně. Pokud na nich nejezdí 100kg prase nějaký skoky a DH tak fpoho =D
Ja je koupil zene. Hodne jsem vahal mezi XT+DT450, ale tohle vyslo levneji a hlavne lehceji. Ma 55kg, tak si s nejakou tuhosti hlavu nedelam. A namaznout orech taky neni slozite.
Před 3 lety u nich žádná krytka nebyla :)
kdo mluvil o 3 letech? =D
Nikdo, jen já ;-)