• skokan77

    Tato firma, která prodává kola author a jejich cyklodoplňky u mně skončila. Za celou dobu co se pohybuju v obchodě se mi to nestalo a ani jsem o tom neslyšel. Nikdo nekupujte nic z této firmy, jsou to jenom vyžírky. Řídí se heslem prodat a pak se ztratit. Uvedu svůj případ. Po zakoupení kola author v maloobchodě mi po nějaké době praskl rám, to se stává a tak jsem šel reklamovat tento rám do prodejny kde jsem kolo zakoupil. Tam řekli není problém, doneste záruční list, paragon a my vám to pošleme dodavateli který tuto reklamaci posoudí. Asi tušíte správně, dodavatel je firma Max cursor. Zhruba po 3 týdnech přišel rám zpátky s tím, že oni se tím už nezabývají a že je to nezajímá ať si to pošlou do Prahy do Univercy Agency. Tak takhle jedná firma která prodala stovky až tisíce kol. Je to hnus. Chci pochválit svého prodejce který mi to snad k mému uspokojení všechno vyřídí. takže Max cursor už nikdy více

    0 0
    • kubad  

      hnus je to co píšeš a že si neumíš nastudovat nebo zjistit jak postupovat při reklamaci tvoje chyba.

      Navíc nechápu co má max cursor společného se značkou Author.

      0 0
      • borda  

        :-) celkem trefa. taky nad tim dumam a jediny co me napada, ze je delali velkoobchodne? treba? nebo je ten jeho prodejce trochu pako.

        0 0
        • kubad  

          tuším dělal MaxCursor velkoobchod značky Author, ale pokud s tím skončily přece není problém se obrátit přímo na Author myslím že tam by reklamaci vyřešily k spokojenossti.

          0 0
      • skokan77  

        společného má to, že reklamuješ zboží u toho od koho jsi to koupil , takže já  v maloobchodu a ten u maxcursoru jako dodavatele. Volal jsem i do authoru a ti mi to odsouhlasili. Vždycky jsi ve vztahu k tomu co ti to prodal

        0 0
        • kubad  

          tobě to prodal tvůj prodejce tak si ve vztahu s ním ne?

          a kde to on koupil je jeho věc  a ať si to řeší má na to ze zákona 30 dní a basta

          0 0
          • skokan77  

            no právě on to koupil u Max cursoru, tak co by měl víc řešit, pošlou to tam a ať se stará Max cursor

            0 0
            • kubad  

              tebe ale nezajímá kde on to koupil to je problém prodejce a né tvůj.

              ty trvej na řešení reklamace v zákoné lhutě, ale mám pocit ž je to všechno trošku jinak než píšeš

              0 0
              • skokan77  

                ty tomu moc nerozumíš, jestli tam mám známé v tom obchodě tak asi po nich nebudu požadovat peníze, že. Když to ještě nebyla jejich chyba. S tou zákonou 30ti denní lhůtou to mi je jasné ale tady to uplatňovat nebudu z výše uvedených důvodů

                0 0
                • kubad  

                  takže kamoši v prodejně co ti to prodali sou OK a MaxCursor jsou jenom vyžírky,

                  protože přestaly nějakou značku prodávat???

                  hmm  máš super názor – ty si vyřiď reklamaci tam kdes koupil a neřeš další obchodní vztahy kterým očividně nerozumíš, jen tu neoprávněně pomlouváš a děláš dusno.

                  0 0
                  • skokan77  

                    tady není čemu nerozumět, to že už neprodávají authory je nezbavuje toho že by měli vyřizovat reklamace

                    0 0
                    • kubad  

                      proč by měly? oni sou výrobce?

                      0 0
                      • skokan77  

                        ty to taky jdeš reklamovat tam kde jsi to koupil,ne? Tak ten maloobchod to taky reklamuje tam kde to koupil.

                        0 0
                        • kubad  

                          no když myslíš že to tak je tvoje věc

                          0 0
                    • borda  

                      no to neni uplne pravda, pokud danou znacku uz neprodavaji, tezko jim dany importer/dovozce dovoli jakykoli mozny postup v reklamacich. Krome preposlani. Coz tedy udelat meli (mohli). mozna. Nicmene tu vidim v postate tri moznosti. 1, bud to malicko pribarvujes k obrazu svemu (coz ti nemuzu vycitat, protoze je to naprosto bezna lidska vlastnost, dela to tak kazdy i ja – kdyby se meli vyjadrit panove z cursoru, stala by v jejich ocich cela kauza bezpochyby jinak a je temer jiste, ze pravda by byla nekde uprostred :-) 2. cursor ma s tvym prodejcem nejake nevyrizene ucty a navzajem se „masti“. 3. UA ma s cursorem nevyrizene ucty a masti cursor (ono kdyz prijdes v obchode o tak vyznamneho partnera jako je cursor, neni to pro tebe nikdy dobry a asi se uz noc radi mit nebudete). Celkem pravdepodobna se mi zda varianta c, 3. Oni UA bez jakekoli pochyby, zaste a i vykriku o tom ze author (madison) je na hovno jsou hodne zdatni a tedy i tvrdi obchodnici a s jednim ramem, od byvaleho prodejce se rozhodne srat nebudou. a docela verim tomu, ze vyuziji jakoukoli prilezitost aby je „osolili“. A urcite bude neco i na variante 1 

                      0 0
                  • Blabas  

                    ve všem souhla Kubo, ale dál už nečtu, protože tohle bude hádací a do blba rozum nejde nalejt jako do hrnku čaj.

                    0 0
                • petebike  

                  ty si asi pako a nebo to nechapes o co jde.....

                  0 0
    • borda  

      hele jako sorry, ale co je divnyho na tom, ze te velkoobchod odkaze s reklamaci na importera/vyrobce? to je rekl bych celkem normalni postup. to je spis problem tveho prodejce, ze nevi kde reklamovat. co ale uznavan, ze tri tydny na toto vyjadreni je moc, s tim at jdou fakt nekam. A to je opet problem tveho prodejce, protoze kdyz to v UA nestihnou vyrridit do tydne, tak uplynul mesic, prodejce prosvihl zakonnou lhutu, ty muzes odstoupit od kupni smlouvy a naklady pujdou za prodejcem.

      0 0
      • kubad  

        přesně tak

        0 0
      • skokan77  

        šlo o to , že můj prodejce volal do toho maxcursoru a ti mu řekli ať to tam pošle a po třech týdnech to pošlou zpátky  a nic, pry pošlete si to sami. Měli celkem jedno jestli to pošlou zpátky obchodníkovi nebo do  authoru. A teď budu čekat další měsíc

        0 0
        • kubad  

          proč bys čekal další měsíc – snad sou nějaké zákony ne?

          0 0
          • skokan77  

            protože jsem v tom obchodě 5 let pracoval a mám tam známé tak proto budu čekat další měsíc, a taky proto že to není jejich chyba. Max cursor měl při telefonickém kontaktu hned říct ať se to tam neposílá a pošle rovnou do prahy, ale oni řekli, jo pošlete to nám.

            0 0
            • petebike  

              tak proc to tak resis ? zrejme zajimavy obchod…

              0 0
              • kubad  

                mrkni kousek víš :-)

                0 0
                • petebike  

                  ja to cetl, ty posledni prispevky jsou jedna perla za druhou :-D

                  0 0
            • McBlacky  

              při tom zlomení rámu jsi nespadl nahlavu?

              jedním dechem si s nima vytíráš prdel jaký jsou špatný a pak najednou je nemůžeš po právu osolit protože to jsou tvý kámoši? tohle já nechápu…

              0 0
              • skokan77  

                přečti si pořádně co je napsáno a potom pochopíš

                0 0
            • Beeda  

              za 5 let jsi se mel naucit zakony a nedelat ze sebe verejne vola, nechtel bych byt tvym zkaznikem..

              spinis nepravem nekoho ciziho, tvuj pravni vztah je ty a tvuk kamosskej obchod, tak si to s nima vyrit, jsou to preci kamosi ne…

              0 0
            • pepe19  

              tak to fakt nechápu,co řešíš.tak nedělej kámošům problémy a jednej rovnou z authorem ..max cursor postupoval naprosto standartně.opravdu nechápu,proč se rozčiluješ,když v prodejně kde jsi nakoupil nechceš využít zákonného práva…já když něco koupím u kámoše,tak mi to vyřídí přednostně a k naprosté spokojenosti

              0 0
    • borda  

      jo a jinak jak pise kuba, takovyhle trochu unahleny a trochu moc expresivne nazvany dredy, neblazni clovece.

      0 0
    • roud  

      Zamkni to ať to zmizí v historii.

      0 0
    • Pavel  

      No a teď z opačného soudku… Loni jsem si koupil u „Maxů“ Sintesi 911; na podzim se mi rozpadl ořech (maj to blbě vyřešené – teda jako výrobce). Nabídli mi nový ořech (plus přepletení kol) anebo výměnu (za ty stejné) Nakonec jsem se dohodl na nových kolech (Fulcrumy) za doplatek resp slevu (50% z ceny). Za práci (vč. „nainstalování“ NoTubes) jsem v rámci záruky neplatil nic. Takže u mne naprostá spokojenost (rok před  Sintesi jsem si u nich kupoval Ridley; bez problémů).

      Prodejce měl vždy ochotu a zájem případný problém vyřešit k mé naprosté spokojenosti. Servis perfektní, není ani problém nechat si namontovat nějakou tu komponentu koupenou „jinde“.

      Po rocích otravování se s Arturama, Acstarama atp u místních prodejců (nechota servisu, cokoliv řešit, všechno bylo „problém“) konečně firma, která si zákazníků opravdu váží.

      0 0
      • petebike  

        taky s nima nemam zadny problem…

        0 0
        • roud  

          Ja sem jeden měl ale myslim že to neni třeba někde pitvat… :O)

          0 0
      • kubad  

        potvrzuji – taky OK přístup

        0 0
      • yetti  

        Ja mam s MaxCursorem take velmi dobrou zkusenost. Kupoval jsem u nich predstavec Cinelli na dobirku.  Prestoze to pro ne musela byt naprosto bezvyznamna zakazka, tak jsme se jeden den dopoledne po telefonu domluvili a druhy den rano jsem mel predstavec v Plzni, coz je pres celou republiku. Takze z meho pohledu maximalni ochota a velice profesionalni pristup.

        0 0
    • Chaingang  

      No,tak to jseš asi jedinej,kdo má s nima problem(nebo si to aspoň myslí).Jinak musím potvrdit nadstandartní přístup a neměl jsem nikdy probelm s nima domluvit cokoliv.Taky proto mám už druhy Ridley od nich.

      0 0
    • Zerocool  

      Bydlím kousek od Cursoru a mám tam i nějaké známé, ze začátku se může zdát přístup perso­nálu jiný než jinde, ale nakonec, když si necháš i poradit, tak zjistíš, že to jsou profíci a vědí o čem mluví, dá se s nima jednat i individuálně, což oceňuji…u mě spokojenost.

      0 0
    • pegal  

      jediny na co muzem byt nastvanej je ze ti nerekli rovnou, ze uz se tim nezabyvaji ..

      jinak tady meles absolutni hovna .. radsi to zamkni at to padne nekam dolu a nedelas ze sebe jeste vetsiho vola nez ses ..

      0 0
    • BUCEW  

      …já se těším až jednou konečně někdo zažaluje někoho jako jsi ty za poškozování dobrého jména(nebo něco takového).....

      0 0
      • MaPa  

        Ale to už tady párkrát bylo ne? Například jedna zdravotnická firma si na tom vydělala tolik že pak mohla svoje podnikání úplně zavřít, protože si na tom sporu vydělala několikanásobně víc :-)

        Bohužel na úrovni diskuzního fóra to spíš funguje tak, že se za poctivou firmu musí „zaručit“ nějací jiní, popřípadě se ozve firma sama jak to ve skutečnosti je. Původní stěžovatel se pak „stáhne“ z fóra, přejmenuje se, nebo tak nějak jinak to vyšumí… Napadat někoho anonymě je holt strašně jednoduché :-( a na týhle úrovni svým způsobem i sprosté.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • game_over  

      skokan by měl radši odskákat… jako běžný nakupující to řeš s tím kdo ti kolo, rám prodal s tím máš uzavřený „vztah“ ne s jeho dodavatelem  a když uz jsou tam takový kamarádi tak by to měli vyřešit co nejrychleji a nejlépe  a když ne můžeš je klidně zde zkritizovat jaký to jsou výžírkové a lemplové…

      0 0
      • skokan77  

        řeknu to tady naposledy, že v mém obchodě udělali všechno jak měli.Zavolali firmě od které koupili, ta jim sdělila ať to pošlou. Tak to poslali s tím, že firma vyřídí reklamaci, když , zdůrazňují po předchozí telefonické dohodě s reklamačním technikem, měli tento rám poslat. Takže rám samozřejmě poslali. Po třech týdnech se vrátil s tím, že tuto reklamaci vyřizovat nebudou a ať se to pošle do Univercy Agency. To jsem zvědavý, která firma by to stihla v takovém případě vyřídit v zákonné lhůtě 30 dnů, když je prvotní dodavatel zdržel zbytečně o tři týdny,opakuji po předchozí telefonické dohodě. A jestli tomu někdo nerozumí tak už líp to vysvětlit neumím. Prostě jsem měl s touto firmou špatnou zkušenost. Víc se k tomu vyjadřovat nehodlám. Jo a taky tady nikomu nenadávám do volů apod.

        0 0
        • Medunka  

          Muzes udelat scan reklamacniho formulare, pripadne vsech pisemnosti ktere ohledne teto reklamace mas? Pokud se nemas za co stydet a mluvis tady pravdu, nebude to pro tebe problem.

          Je jasne, ze v MC se mohlo stat, ze se naskytl nejaky problem a mohli ti reklamaci pozdrzet a dat vedet pozde, ale nemyslim, ze by to byla tak neseriozni firma, aby chybu neuznala. Ale taky muze byt chyba na strane kramu, kde jsi to kupoval, nezazdili oni na nejaky cas tu tvou reklamaci? Neposlali ram do MC pozdeji?

          0 0
        • kubad  

          znovu proč se neobrátily přímo na AUTHOR?

          u prasklého rámu je přeci jasné že by to ani MaX Cursor neřešil  a poslal k výrobci, tento mezikrok jste si mohly ušetřit.

          Nevěřím tomu že to MaxCursor udělal jak popisuješ !!!

          můžeš sem dát kopii reklamačního protokolu?

          0 0
          • vojtechposmourny  

            Hele, u tebe pozoruju neustále se opakující hrubku. Neobrátili. Oni se neobrátily né ony :-)

            0 0
            • vojtechposmourny  

              Sám to napíšu blbě… Neobrátili…

              0 0
              • kubad  

                čeština  aj á to nejde moc dohromady, takže se omlouvám za hrubky minulé současné a budoucí, ale asi už to se mnou lepší nebude :-)

                0 0
            • kubad  

              třeba to prodávaly ženské :-) no – nějak to okecat musím

              0 0
        • Jirik123  

          Tak asi je chyba na jejich straně, ale je otázka, jestli to co jsi tu zplodil je adekvátní reakce…

          0 0
        • jecnak  

          Mimochodem, kdo je tvuj prodejce? Celkem by me to zajimalo.

          0 0
    • desig  

      Tak já mám s touto prodejnou jen samé dobré zkušenosti, kupoval jsem u nich několikrát a i na dobírku,  kdy jsem zboží neviděl a vždy jen férové jednání a ochotný přístup ! ! ! Řekl bych že to v MAX CURSORU asi nebude, promiň.

      0 0
    • elbi  

      A teď prosím tu o e-shopu, jak poslali jiný řetěz … to už tady taky dlouho nebylo :))

      0 0
Téma bylo zamknuto, nelze přidávat další reakce