Maxxis ardent vs Continental X-king

26 nepřečtených
  • Q

    Ahoj. Prosím o radu. Potřebuji plášť na předek. Jezdím nezávodně převážně terén na Vysočině okruhy cca 50 km. 1 – 2 ročně dám Rychleby. Jízdu za mokra moc neřeším, prostě zpomalím. Rozhoduji se mezi Continental X-king UST 26×2,2 a Maxxis Ardent Race 26×2,20" 3C EXO TR. Pokud máte nějaké zkušenosti, napište.

    http://www.koloshop.cz/…-kevlar.html

    http://www.koloshop.cz/…-kevlar.html

    0 0
    • Mogadi  

      Ahoj, presne tohodle ardenta jsem nahodil bez duse pred 2 tejdnama, zatim najeto cca 150km a jevi se mi dobre – na tvrdym povrchu rychlej, na polnacce a sterku drzi stopu super, zaber taky vybornej.

      0 0
      • NerveAl29  

        Porad spokojen? A vozis je i vzadu? Taky uvazuji o Ardentech…

        Dik

        0 0
        • LRRTM1  

          Mám Ardent vzadu. Protože jsem je měl na novým kole, tak je chci nějak využít a dojíždím obě na zadním. Dobře se odvaluje, životnost slušná a na suchu je v poho. V bahně se zanáší a klouže na všechny strany. Dopředu bych si ho nedal.

          0 0
          • Pan.Fazole  

            aj, zrovna dneska mi ho přines pošťák na předek :)

            no uvidim

            0 0
            • acidb  

              Mám ho taky vzadu a potvrzuji co je napsáno výše, do bahna na předku bych s ním zajet nechtěl. Ale každý si chce užít jízdu na blátě jinak…:-).

              0 0
            • RomanH  

              No, ja jsem asi sracka, ale napisi Ti svuj postreh.

              Do ted jsem vozil na predku klasicke XC plaste (Ikon, RoR, Rendez, Meduza, nejake WTB…) vse tak 520g – 600g max. Ted jsem hledal neco, co podrzi (v ramci XC) jako RoR, ale bude to odolnejsi, TLR, a na to moje smrdlani to nebude stat vice nez 700 Kc. Bohuzel, Ardent Race nedelaji v Dual smesi do 600,– Kc, tak jsem vzal klasickeho Ardenta, EXO, TLR.

              A dojmy : neskutecne tezkej (720g) – je to fakt citit, ale zase mi krasne drzel tam, kde mi ostatni plaste ustrelovaly.

              Tady vidis, jak to je individualni – jeden bude rikat, jak to jede a ze na predek by si ho nedal, a z meho pohledu je to pomalej a odolnej drzak. Zalezi, co jezdis.

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Lister  

                Jo, jo je to individuální. Přešel jsem z lehkých Swalbe na Ardenta UST (ten je ještě 100gr na plášť těžší než ten tvůj) a docela jsem si to pochvaloval, jak to hezky jede. Jezdil jsem na tom kolem baráku, i odjezdil Aply, kde jsme se po šotolinách šplahali přes 2000m a neměl jsme s tím problém. Pro mne je tenhle vzorek takovým příkladem slušného univerzálu, který tě moc nebrzdí a přiměřeně podrží. Opravdová zubačka to ale není ani náhodou.

                0 0
            • Ossis  

              Bude dost záležet na tom, kudy jezdíš. Vozím teď na předku Ardenta a jsem s ním docela spokojený. Předtím jsem vozil x-kinga a pamatuji se, jak jsem byl bezprostředně po výměně překvapený, jak v některých místech líp drží.

              Ardent je o něco těžší i pomalejší, ale na druhou stranu je to trochu balón :-D. Můj kus je skoro o cm vyšší než x-king a podobné šlupičky.

              0 0
        • AleZ80  

          Vozil jsem vzadu X-K 2,4 Protection a z důvodu nedostatečné odolnosti boků a trhání figur jsem přešel na Ardent 2,25 EXO.

          S Ardentem jede kolo znatelně hůř, ale zase o něco lépe brzdí.

          0 0
          • Neťa  

            Prošel jsem podobnou cestou, jen jsem vyměnil XK 2.2 RS (taky kvůli trhání figur, s odolností boků jsem kupodivu problém neměl) za Ardent 2.25 bez EXO (BTW nevíte někdo, kde by se dal u nás sehnat? Všude jsou jen EXO verze, které jsou těžší a pro moje použití je ta ochrana zbytečná, obyč Ardent je na tom podobně jako SS u Schwalbe). Jízdní vlastnosti jsou podle mého podobné (Ardent se mi zdá o chlup pomalejší na tvrdém a o chlup lepší v terénu), odolností je Ardent o několik tříd lepší.

            0 0
    • Stingray  

      Tady bych si asi vsadil na xkinga, valivý odpor bude mít stejný, neli lepší a bude líp držet. Ardent trochu ujíždí do strany a nebude tak dobře brzdit. Na druhou stranu Maxxis není taková papírovka..

      0 0
      • teffe  

        Koupil jsem X-Kinga ProTection , má pevnější boky než RaceSport, rozdíl mezi nimi je 95g v rozměru 26×2,2.

        http://www.conti-online.com/…King_en.html

        0 0
        • Ossis  

          Jenže u verze protection jsou ty boky sice pevnější, ale taky o to tužší a nepohodlnější :-/.

          0 0
          • Stingray  

            Oproti Maxxisům jsou to stejně papíráky a musí se vozit na větší tlak aby se boky nebortily. Já furt Contíky píchal, takže už je nechci. Pohodlí bych gumama nedoháněl, nebo aspoň dal širší než 2,2

            0 0
    • scota  

      Já vozím na předek Ardent EXO 26×2,25 a je to pořádný kus gumy s velkým gripem. Proti NN, které jsem měl před tím, je vyšší, čitelnější a daleko odolnější. NN je proti Ardentu papír. Zkrátka odolná univerzální terénní guma. O Ardentu Race uvažuji na zadek na léto.

      0 0
    • freshmeat75  

      Zdravím,

      řeším něco podobného. Měl jsem MK Racesport, ale z důvodu trhajících se boků jsem jej vzadu vyměnil za X-King Protection. Plášť se dobře odvaluje a je rychlý na silnici, bohužel v terénu my nedrží zadní kolo ve sjezdu. Uvažuji o Ardent Race, má někdo zkušenosti, porovnání s X-King Protection, případně nějaký jiný nápad ?

      Díky

      0 0
      • Stingray  

        Bych řekl, že si moc nepomůžeš. Ardent race, líp nebrzdí a v měkčím podkladu nedrží tolik jako X-king.Klasickej Ardent bude lepší…

        0 0
    • Petr Broža  

      Měl jsem vzadu Ardent, pak Racing Ralph SS, teď mám Ardent Race 3C EXO TR. Ardent skvěle podržel, dobrej cornering, dobře se samočistil. Racing Ralph skvěle roluje, zejména na tvrdým povrchu, ale strašně rychle se sjíždí (sundal jsem ho po čtyřech měsících a cca 1500 km). Ardent Race roluje na asfaltu hůř než RR SS, ale zase líp drží a jede líp na trailech. Ještě jsem uvažoval o Ikonu, je lehčí, ale nemá dost hlubokej vzorek. Vpředu jezdí Ardent (2.25 EXO TR).

      I když je AR 3C skoro stejně těžkej jako RR SS, tak ten rozdíl ve valivým odporu je dost znát, RR SS zkrátka na asfaltu valí.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.