Aniz bych chtel jakkoliv vyvolavat zbytecne polemiky, rad bych se podelil se svymi zkusenostmi s plasti Maxxis Ignitor 1.95 a popr. prijit na to, zdali (ne)jsem sam a event. odradit dalsi bikery od porizeni. Mam na vyse uvedenych plastich najeto cca 1.500km a musim konstatovat, ze na necem tak kluzkem, nestabilnim a zakernem jsem snad dosud nejel, nevyjimaje silnicni galusky na svem kdysi daaavno jezdenem Peugeotu (za dob Kozarkovych). Ignitory nejen ze nemaji zadnou vyraznejsi schopnost trakce v narocnejsim terenu (bahno, kameny, sotolina, koreny, kopce, atd.), coz je mozna dano jejich vzorkem, rozmerem, materialem (kevlar), mnou jakozto jezdcem, vidlici, pocasim, vyssi vuli, kdovi cim… Klouzou totiz i v zatacce na suchem asfaltu, o vikendu jsem na nich sebou pekne seknul (nehral jsem si na Vale Rossiho) a mam dojem, ze s nimi zahy seknu do kouta. Do jejich osedlani jsem jezdil dloooouho plaste Ritchey Z.E.D. 2.1 VFA (najeto cca 5.000km a stale s vynikajicim vzorkem slouzi bez problemu na jinem biku). Dumal jsem dloooouho nad vyznamem VFA, az jsem na to, pri srovnani s Maxxisy prisel – asi se jedna o zkratku VelmiFajnaAdheze. Ackoliv pochybuju, ze amici neco takoveho meli na mysli, hihihi. Muzete mi doporucit, nekdo, kdo bude uvazovat nad vyznamem toho co pisu a nebude trpet dusevni zacpou se slovnim prujmem, JAKE dalsi plaste bych snad mohl vyzkouset, aniz bych v zatackach, prikrych kopcich, kamenech, sotoline, silne sviral sverace v ocekavani pekneho drckopadu? Nejsem gramar, kolo vlecu vpred predevsim silousilou a zase jen silou, potrebuju jistou, ze kolo nebude prokluzovat a bude se „lepit“ k podlozi. Diky vsem nekonfliktnim, Yarda.