Pánové!
Vlastním toto kolo a zajímá mě, jestli to jde nějak jednoduše předělat? Je sice na véčkách, ale klidně předělám i na diskové brzdy, včetně nákupu určité vidlice…
Jak na to? Díky!
Matts TFS XC 900-V
Pánové!
Vlastním toto kolo a zajímá mě, jestli to jde nějak jednoduše předělat? Je sice na véčkách, ale klidně předělám i na diskové brzdy, včetně nákupu určité vidlice…
Jak na to? Díky!
Matts TFS XC 900-V
Přijde mi to jako nesmysl předělávat, ale možná bych z toho koupil tu V-čkovou vidlici, jestli je tam ta z toho popisu. Podle sloupku…
Co tě k tomu vede? vidlice nefunguje a brzdy nebrzdí? ZUpřímně bych to kolo nechal radši jak je, je to celkem rozumné kolo na funkčních komponentech a jestli si chceš nějak výrazně polepšit, tak bych tohle radši prodal a koupil nové nějaké jiné, jinak v tom utopíš plno peněz a užitek z toho až takový nebude.
Přemýšlím na nákupem nového kola (29 palců) a napadla mě tato varianta – pořídit kola 27,5 s popřípadě novou vidlicí a namontovat to do stávajícího rámu, vyjde to levněji než nové kolo.
Cíl? Předpokládám mírné zrychlení a příjemný „pocit“ :)
Zrychlení se nedočkáš, 27,5 kola se nemusí vejít do rámu nebo tam bude minimální mezera a stačí trošku bahna a kola ani neroztočíš, když koupíš nová kola a vidlici, k tomu samozřejmě pláště, tak už si na relativně astronimické ceně vzhledem k původní ceně kola, to už máš vážně lepší to kolo prodat a koupit nějakou sériovku nebo si něco nechat složit od místních skladatelů, překopávat to kolo na 27,5 je blbost.
Se zrychlením na základě velikosti kol moc nepočítej, výměna se finančně nevyplatí, radši šetři na slušnou 29ku :).
Tak jo, ukecali jste mně… jdu krásně snít nad pěknými devětadvacítkami… :)
Pokud bys koupil opět HTčko tak to nemusí být zas taková darda, kolem 20–25 tisíc se dá canyon/radon se slušnou výbavou pořídit.