Uvažuji nad koupí silničního kola – bude to má první silnička… Poradí mi někdo jaký je rozdíl mezi těmito typy rámů? Cenově vycházejí vcelku obdobně. Nebo něco jiného do 40.000?
Uvažuji nad koupí silničního kola – bude to má první silnička… Poradí mi někdo jaký je rozdíl mezi těmito typy rámů? Cenově vycházejí vcelku obdobně. Nebo něco jiného do 40.000?
Scultura závodnější, Ride turističtější. Podívej se na zadní vzpěry a hlavovou trubku, bude Ti to jasnější.
Scultura vychazi z modelu pro rovinate etapy a Ride je napodobenina ramu napriklad pro Paris-Roubaix. Ma vyssi hlavovou trubku a jinou zadní stavbu. Ta je prizpusobena na pohlceni nerovnosti vice nez Scultura, ktera je asi tuzsi. Zalezi tedy co mas v planu jezdit a kde.
Ja sel po 20-ti letech zpatky na silnicku a jezdim Ride (AL). A protoze mam v okoli same kopce a nerovne silnice (a jezdim je rad, protoze je tam mensi provoz), sedí mi perfektne. Pro takove pripady urcite nekdo nabidne jinou „endurance“ silnicku, ale mne se Ride libi a jsem spokojen.
At slouzi cokoli co poridis!
Jen to bylo opačně – první závodní Ride přišel až rok po komerční verzi, pokud si pamatuji. Dá se to nejspíš považovat za důsledek vstupu Meridy do silničního profipelotonu (Lampre) a potřeby větší škály závodních strojů optimalizovaných pro různé podmínky (Scultura, Reacto, Ride).