No nevím. Dát za Meridu kolo 226 000,– to je toršku příliš. Je to vůbec za ty prachy prodejné podle vás? www.merida-bike.cz/clanek/480
No nevím. Dát za Meridu kolo 226 000,– to je toršku příliš. Je to vůbec za ty prachy prodejné podle vás? www.merida-bike.cz/clanek/480
No, ta za těch 90 už vypadá docela dobře..
No za 90 ale na XT. To je šlupka. A za pár let to kolo je morálně zastaralý. Ale dát 226? To je mi panečku šleha!
Imho se do nabídky dal jeden kousek s nadsazenou cenou 226 jenom proto, aby se líp prodával ten za 90 ;-)
jo a ještě jsem chtěl poznamenat, že kupovat za takový love kolo hotový je naprostá kokotina. drahý obleky si taky nebudete brát z výlohy, ale půjdete za krejčím, aby vám ho ušil na míru.
Tím chci říct, že přihozením 130tisíc nezískám co do funkčnosti nic lepšího. Jen si můžu hřát ego, že mám něco top. Kilo dolů je sice hezká věc, ale za ty prachy to nestojí.
Zbláznil si sa? Veď tomá 10 kíl preboha! ;)
Nj, ale furt je to 8× míň než já :-D
Ne, teda spíš ne. Já bych si za ty prachy koupil nějakou dobrou ojetinu, nebo bych projel svět… A myslím, že todle může dát za kolo, tak zvolí jinou značku, už jen proto, že kdo si to může dovolit a dovolí, bude tak trošku snob, takže by šel spíš třeba do rocky mountain…
ale kolo je to hezký .-)
Já bych taky řekl, že jsou za ty prachy „věhlasnější“ značky. Ovšem někdo může machrovat s celopérem a 9kg. To radši nebudu jíst a zhubnu 3 kg a ušetřím kopu peněz :-D
Jéé, kdybych si tak mohl vybrat, tak zhubnu 20–30kg a klidně pak jezdím na kole, co váží 20kg… :-)
jo, ale je rozdíl zhubnout 20–30 kilo a jezdit na kole, co váží 20 kilo anebo zhubnout 20–30 kilo a jezdit na kole, co váží 9 kilo. Pokud dobře počítám, tak vidím pořád rozdíl 11 kilo a ten nesmažeš, i kdyby jsi zhubnul na 0 kilo, prostě ušetřená kila no kole se nedají srovnávat s ušetřenýma kilama váhy jezdce…
to často slyším a docela by mě zajímalo proč. Já si myslím, že kilo okolo břicha je to samé jako kilo na rámu, obojí musím táhnout do kopce. Spíše mi připadá efektivnější schodit to kilo v okolí břicha, protože při tom schazování pravděpodobně získám i kondičku ? Co na to odborníci.
to samozřejmě souhlasí, ale pořád máš o kilo víc, než ten, který taktéž shodí kilo špeku na břiše a ještě má o kilo lehčí stroj, kapito???
tak tos mě uklidnil, jezdím s lidma, kteří určitě neshodí ani kilo, takže tu Meridu kupovat nemusím, tiše si přes zimu shodím pár kil a 226 KKč si užiju jinak
Nejsem odborník, ale někde sem slyšel, že abys docílil stejného efektu, jako je –1kg u kola, tak bys musel zhubnout 9kg ze své váhy.
No já myslím, že 1kg je pořád 1kg. A je jedno, jestli je člověk lehčí o 1kg na kole, nebo na své hmotnosti. Poznat by to bylo třeba na rotujících součástkách, ale jestli rám váží o 1kg víc a já zhubnu o 1kg, tak je to fuk.
Myslim, že ne.. Představ si, že máš 50kg a kolo 10kg. Bude druhej člověk, co má 100kg a stejně těžký kolo. Aby se vaše „výkonnost“ vyrovnala, myslíš, že by bylo adekvátní, abys měl 60kg vážící kolo? Zkus šlapat na babetě a uvidíš, že to uplná blbost není.
no to neni uplne vhodnej priklad, nicmene pokud dotycny 50 kg jedinec bude mit stejny w/kg pro celou soupravu tak na tom budou skutecne velmi srovnatelne. ale popravde metrakovy chlap s 50 kg sadla se na kolo ani neposklada takze ten 50 kg by mu ujel i na 60kg kole:-)
No, snad bych si jen přisadil, že na mym metráku rozhodně se nepodílí z 50% sádlo…sou i těžcí, co maj nějakej ten sval..a nějaký to sádlo k tomu teda žel taky .-)
No zkus si dát na záda naloženou krosnu a projet se na svým kole a pak si fakt sedni na tu babetu a uvidíš, že to rozdíl bude :)
tak teď jsi urazil mých 100kg živé váhy! nemůžeš tvrdit, že 100kg chlap má oproti 50kg vižlíkovi jenom 50kg sádla navíc.
ale ja prave ze nikoho neurazim ale uvadim nesmyslnost toho srovnani – prave proto ze metrakovej chlap kterej aspon trochu sportuje bude mit vic sily nez 50 kg komar. V absolutni hodnote velmi pravdepodobne bude mit lepsi waty ale bohuzel w/kg byvaji lepsi u tech komaru takze nam tezsim vzdycky do kopce natrhnou prdel. Nicmene po rovine a jeste proti vetru zase v pohode ukazeme zada my jim. BTW obcas kdyz me tihle komari ukazujou zada v kopcich rikam si biolit na ne parchanty:-)
Ale já nemyslím porovnávat výkonost s někým jiným. Myslím tím to, že pokud budu vážit dejme tomu 80kg a kolo bude mít 15kg, tak se mi pojede při hmotnosti 85kg na 10kg kole úplně stejně, jako když budu mít těch 80kg a kolo 15kg. Jak říkám – rozdíl se pozná pouze na rotujících součástkách. Tam má smysl úspora hmotnosti.
Úspora hmotnosti má smysl všude. Na rotujících dílech o něco více. Tím co píšeš chceš tvrdit, že je to samé mít např. 10kg stroj ve spojení s 2kg kolama a 15kg stroj ve spojení s 1,4kg kolama???? Jde to ruku v ruce jedno bez druhého nemá smysl…
Zase takový rozdíl v tom nebdue. To netvrdím.
To tak ale úplně není. Jak už tu bylo v historii mnohokrát zmíněno, tak je sakra rozdíl, jestli vezeš např. 1,5l piti v camelu nebo ve flaškách. Vliv rozložení hmotnosti není pouze na výkon, ale hlavně na ovladatelnost kola v terénu. Pokud to bude případ, co uvádíš ty, tak k tomu navíc ještě přibude to, že s klesající váhou vždy jezdce vždy aspoň nepatrně klesá síla.
musíš shazovat špeky a ne svaly, potom W/kg rostou
Nikdo netvrdí, že W/kg neporoste, to určitě ano. Jenže kilogramy neubudou, když budou navíc na kole. Já jen řikám, že W/kg nerostou dostatečně rychle na to, aby to při stejné váze součtu jezdce + kolo stačilo.
No jo – je to taky o těžišti.
A co je teda lepsi?
Krom toho, ze nemam rad bagl na zadech (protoze se tam tak ruzne mlati nebo protoze se pod nim zbytecne potim), tak prece tech 1.5kg u ramen mi posune teziste vejs.
Naopak 1.5kg (spis 1kg, vetsi flasky se moc nevozej, mi prijde)ze by nemelo mit az takovej vliv na ovladatelnost kola – rozhodne ne takovej jako celkova stavba. Plus teziste se posune jeste niz, nez by bylo…
Já to myslel hlavně tak, že bych rád zhubnul… nehodnotím jen své pozemské bytí podle hodnoty váha „jezdec+kolo“ / zřejmě narozdíl od jiných / a myslím, že je prostě celkově lepší mít kil 80 než 100. Kdyby mi prostě nějakej čaroděj řekl- „mávnu kouzelnou hůlkou a hned budeš o 20 kg lehčí, ale za to musíš jezdit na kole 20kg těžkym..“ tak to prostě beru :-)
a nepřej si číst, co si myslím o extrémním honění gramů…
a říkám snad někde, že zhubnout je špatné? o honění gramů piš co uznáš za vhodné, když koukneš do mého profilu, tak zjistíš, že to taky nehrotím. Tož tak asi.
já neříkám, že říkáš..ani že zrovna Ty honíš gramy..jen že z mýho pohledu mě mnohem víc zajímá moje váha, než váha kola..je mi jasný, že kdybych měl 70kg jako před lety, tak to asi vidím jinak.. Peace
Ten ram bude spicka, stoji 60000Kc. Akorat nechapu jak muze to vsechno ostatni vybaveni dat dohromady tech zbyvajicich 166000Kc. Podle me by se to kolo dalo poskladat o dost levneji.
ty kola samotny stoji 68
Ten TEAM a 5000 vypadají brutálně, fully moc nemusím, ale do toho bych i šel:)
Ale vykrást banku :-D
A jen tak mimo – kolik se takových kol může u nás teoreticky prodat? Já bych tipnul tak do 5 kusů. Maximálně. Spíš tak 3 kusy.
Tak ono je to v realu tak, jako s kazdym exkluzivnim zbozim: Vysoka cena vyjadruje exkluzivitu, vyjimecnost, ovsem realne se to kolo proda samozrejme se slevou, nekomu znamemu napriklad ze sponzorske firmy, apod.
Vlastní zkušenosti z kšeftu mi říkají, že to nebude kolo na masový prodej, ale určitě se něco prodá. Jak se říká „každé zboží má svého kupce“. Když jsou lidi schopní koupit plnící pero za 1,5 mil. a hodinky za 10–50mil tak kolo za 226 tis. je sranda. A snobáků je v této zemi víc než dost.
No jasně. Ale pero za 1,5mil je značka. neříkám, že Merida není značka, ale jsou zde i „prestižnější“ značky.
Muj skromny nazor – tohle neni kolo urcene „k prodeji“. Lepe receno k tomu, aby se prodavalo a tim delalo zisky. Ty Merida dela jinde. Timhle chce ukazat, ze umi postavit spickove kolo, extra tridu a zlepsit tim vnimani znacky. Tohle neni zbozi k prodeji, ale marketing…
uvedená cena = možnost koupě
Ne. Uvedena cena = exkluzivita, kolo se proda za cenu nizsi…
To je docela možné…
Presne tak.
No nevím. Přijde mi to, jako kdyby nějaká Japonská automobilka vyrobila luxusní limuzínu a vybavila ji vším možným, ale jen o trošku lepším, než mají velké Evropské limuzíny (BMW, Mercedes, Audi) a nasadila stejně vysokou cenu, jako Evropské vozy. Fajnšmekr si spíš koupí prestižnější Evropský auto, než Japonce. Tak to vidím já.
To vysvetluje enormni obchodni uspech Lexusu, ze :-)
no lexus má navíc sériově dodávaný Hybrid Drive, nevím jak je na tom BMW, Mercedes nebo Audi?? Lexus není ten nejlepší příklad…
Lexus je PRAVE ten spravny priklad. Precti si, na co reaguju jeste jednou…
tak to jsme na prosto ve shodě, sorry přehlídl jsem smějící se hlavu.
A kolik se jich prodalo vzhledem k BMW, Mercedes a Audinám?
Mraky, ale v Americe. Když začali s „kopií“ Mercedesu (za poloviční cenu) asi před 15 lety, tak amíci rádi oželeli značku a kupovali jak vzteklí.
Lexus začal dělat hybridy, čímž se dostává do jiné kategorie… má šanci.
Ale jinak moje slova. A proto bych za ty prachy šel do Sparka www.cykloexpert.cz/…ark-ltd-2008
Tak mi to nedalo a na Ebay jsem spočítal nákup komponentů na to nejvyšší kolo, co stojí u nás 226 000,–. Když odečtu cenu rámu, tak mi zbývá 166 000,–Kč. Mně na Ebay za nové komponenty vyšla finální částka 3800,– USD. To je při dnešním kurzu nejakých 70 000,–Kč. Takže asi tak :-D Pekelně předražený!!!!
Napíš do Meridy, nech začnú nakupovať komponenty na eBay, že by im potom klesli výrobné náklady a zarobili by na tom ešte viac. ;)
Myslím, že to Merdia kupuje ještě za nižší ceny, než na Ebay. Tím jsem chtěl jen demonstrovat přemrštěnou, nadhodnocenou, neodpovídající cenu.
To je ale u všech, vždy nasadí cenu a po roce se to prodává za půlku a ještě na tom krutě vydělávají. Nechtějte raději znát zkutečné výrobní náklady jednotlivých kol a komponentů.
Oni na tom vydělají? To sú teda fakt svine. Myslel som si, že to predajú pod výrobné náklady a požiadajú o dotáciu. ;)
to by nesmeli ty kola vyrabet ale museli by je pestovat v nejakem JZD nejlepe ve Francii nebo Polsku:-)
Copak to nechápeš. Meridě se podařil postavit unikátní kousek a bojí, se že se jim to nepovede zopakovat, tak nasadili nesmyslnou cenu, aby to nikdo nekoupil. ;-)))
Obecně jakákoliv cena nad řekněme nějakých 120–130 je přetažená pokud kalkuluješ z pohledu vstupních nákladů i s nějakou slušnou marží, a to i když si vymyslíš nej-nej komponenty. Cokoliv navíc už se připlací víc za exklusivitu a unikátnost kola/značky než za lepší parametry a součástky. Zákon nabídky a poptávky.
No jo. Mám Meridy kola. Jsou dobrý. Ale Merida není prostě exkluzivní značka, aby si mohla dovolit to takhle „osolit“.
Tak se z ni exkluzivni znacka treba stane.
Exkluzivní bude jen cenou. Ale ne značkou.
Proc myslis?
Jsou daleko „zvučnější“ značky, než nějaká Merida.
No prave, ze znacka je pojem dost imaginarni. Dnes napriklad hodne tvorena marketingem.
Věřím, že Merida se nesnaží změnit prodejní strategii a začít prodávat předražená kola – bylo by to jak píšeš celkem krátkozraké v jejich pozici.
Ale už to tady padlo – IMHO opravdu nemají moc zájem na tom tohle nějak moc prodávat. Ta nabídka jen říká my to také umíme udělat.
Pokud jde o prodej, tak myslím, že jejich přístup je asi takový – nasadíme cenu takovou, aby kolo hlavně dlouho budilo pozornost, no a když si to někdo za tuhle cenu koupí, tak taky dobře. Obecně pro masové značky je dost náročné prodávat zároveň malosériové až exkluzivní kousky, nemají na to moc zaběhnuté mechanismy, tak se ani nijak moc nesnaží to podporovat cenově.
by me zajimalo za kolik si sehnal ty kola ? MOC pro CR je 68 tis… a navic jsou zatim jen prototipy, sam sem je na e-bay vubec nenasel…
Mozno je ten bicykel uplne na prd. Cenu nasadili tak vysoko aby si ho nikto nekupil a neopakovalo sa fiasko ako s Meridou Magnesium alebo predtym s Titanalom.
…nebo termoplastem, nebo prvnima XC missionama:)
Titanal a Merida ? To pouzival napr. Hagan, o Meride neviem. A fiasko ? Zliatina Al, kde bolo titanu asi ako alkoholu v krvi abstinenta, tak to nebol ziadny zazrak.
Pamatam si, ze ca pred desiatimi rokmi bol nemeckom casopise Bike clanok co sa volal Titanal-Skandal. Takze niekto to pouzival aj na bicykle. Hagan na lyze…
Ine som chcel. Ak chces o nejakom imidzovom vyrobku tvrdit aky je dokonaly, tak treba nasadit uplne nerealnu cenu.
Lebo co sa nepouziva sa ani nepokazi.
Predstav si, ze si take nieco kupis. Najprv na to rok setris a potom to zlomis na prvych pretekoch. To by nebola ta prava reklama.
Hagan na bicykle (ci na lyze, neviem, ale tak pruzny asi nebol). Sused mal taky ram (Hagan titanal), po case praskol, dal to zavarit vo VUZ a jazdil dalej. Podla toho co som niekde cital, prestali sa robit trubky z tohoto materialu a vyrabali sa iba plechy.
Titanal je opravdu hliníková slitina s minimem titanu. Pokud mě paměť neplete, tak z titanalu nelze táhnout bezešvé trubky – musí se stočit kus plechu a podélně svařit. Titanal ale vyniká vysokou tvarovou pamětí – trubka měla tendenci se rozvinout, ve sváru vznikalo velké pnutí a trubky podélně praskaly. V tom asi spočíval ten skandál – večer jsi zaparkoval kolo do garáže a ráno z něj byla hromada plechových pásků :)
Jj…tak nějak to bylo :-) Ale já si pamatuju že jsme prodávali Titanalové rámy (titanalové trubky lepené do duralových „mufen“ firma nešla zjistit) asi za 6990,– kč v té době špičková cena :-) Prodalo se jich hafo a nikdo nepřišel nic reklamovat…že by všichni jezdci nepřežili??? :-)
vzdy je viac pocut tych, co sa im nieco pokazi a hlavne ak to dodavatel ci vyrobca neriesi.
Takze v skutocnosti tych pokazenych ramov nemuselo byt az tak vela. Ja som vtedy cital nieco take co sa tu spominalo, ze sa tie trubky rozpadali.
Pamatuju celostránkovou inzerci v Bike Peletonu. Ale značku kola už nevím, musel bych prohrabat „archív.“
BIRIA to byla: fotos.mtb-news.de/fotos/showphoto.php/photo/199476
Ted jsem nahodou nasel toto hyperinzercia.sk/inz/53853-predam-mtb-author-1.jpg to jsem koukal.
Merida je za ty prachy stejně dobře prodejná jako TOP kolo jakýkoliv jiný světový značky za ty samý prachy. Stejná užitná hodnota, stejná cena, stejně kvalitní rámařská firma (jen na B-F se traduje že je horší).
Ale přiznejme si, že člověk, co si koupí kolo za víc než 200 000 si vybere „značku“. Je to člověk, který chce vynikat. Takže Merida může být stejně kvalitní jako ostatní. Ale u tak drahýho kola jde v první řadě o prestiž. A trvám si na tom, že Merida tu prestiž prostě nemá, aby mohla nasadit takovou cenu, byť je to velice kvalitní firma a dělá dobrá kola. je to pořád „jenom“ japonská Merida.
Merida je Taiwan, nie Japan.
Dík za opravu :-D Prostě Dálný východ a naši žlutí malí kamarádi :-D
Nevím co to pořád jitříš. Jezdíš na těch kolech ty, zřejmě ti vyhovují. Jezdí na nich ve svěťáku fůra lidí ze špičky a taky na nich vyhrávají. Merida dělá dělá dost kol na to aby byla v podvědomí. A jestli ti lidi z Asie (jedno jestli z Japonska, nebo Tajwanu) připadaj méněcení tak to promiň
On to tak negativne asi nemyslel. Ja som mal doteraz vsetky MTB ramy okrem prveho (Olpran) s nalepkou Made in Taiwan a nemozem na ne povedat nic zleho. Jeden z nich bola aj Merida.
Však já mám taky tajwance
Bych radši Taiwanku
Ale ten, kdo nečte B-F, to neví :-) A pak se mu na ní, proboha, může i dobře jezdit :-)
cena je imho přetažená proto, že je to kolo speciálně vyvinutý pro Merida team na OH v Pekingu 2008. zatim dali vysokou cenu, aby to nebyla taková masovka, až Hermida, Naef nebo Dahle vyhrajou OH, slevěj 50%, napíšou zlevnili jsme kolo vítězů OH o 50% a sklady budou hned prázdný :-))
9kg???Tak těžká kráva??? www.bikemagic.com/…5729/v/1/sp/ :-))
To se asi u Meridy posrali v kině pánové. Je sice pravda, že jejich karbonový kola sou na špici, ale taková prachy za něco, co neni nijak vyjímečnýho, to si radši nechám něco svařit na míru za polovic.
toufnu si nascitat cenu komponentu:(odhadem doporucene moc) Ram 60tis kč předpokladam s tlumičem Vidle cca 20tis ale dal byhc na to Sida za 30 kliky FSA-no MOC je asi 20tis kč ale realne max polovina nicmene pocitejme 20 brzdy 10 ,dal bych ale marty sl za 14 řazení a šaltr …6tis ráfky…30 náby DT 190disc …22 dráty.......3 sedlovka,sedlo…6 řízení a hlavák…7(předpokládám top FSA) pedály…9 smyk litr řetěz 5tikilo pláště a duše…4
celkem=to je celkem 198tisic a to sem tomu nasazoval silene vysoky ceny(v čele s kolama). Nicmene verim tomu ze si tohle kolo najde v čr tak 4 majitele. Ja bych do toho osobne nikdy nešel,prijde mi to kopie: www.scottusa.com/…ory/57/spark
K ramu prihod – pozri sa kolko stoji napr. Bianchi (titan) alebo Colnago (karbon), a to su HT (a tiez ziadne zazraky).
nekdo nahore psal cenu.Vic to podle meho stat nemuze.Krom toho ze karbonovej scott stoji nejakejch 70 a troufam si rict ze bude mit rozhodne lepsi vlastnosti nebo vahu
zrovna tohle bych si tvrdit nedovolil, a vlastnosti i váha budou hodně podobné
Né li úplně stejné…vždyť je to vlastně jedna firma :-))
no to je vlastne taky pravda:D
Az teraz som si prezrel odkazovany clanok – je tam tych 60, ale dole je komplet za 90,akurat s inym tlmicom. To mi uz tak drahe nepripada (zhruba tolko ma vysiel Giant).
Jste s tím přepočítáváním cen úplně mimo. Vůbec nejde o prodejnost kola, jde jedině o marketing. Merida fotkou s tímto kolem potiskne na dva roky všechny katalogy a letáky a zvýší prodej kol i za pár tisíc. Proč je ta cena tak vysoká? Protože Merida říká: Pořádně omrkněte rám, je to taková pecka. Už několik let staví kampaně na rámech – a může si dovolit i vůči konkurenci neprodávat top model jako housky. Uvidíte ho na propagacích, závodech, v recenzích a nakonec cena klesne a bude se parádně prodávat.
Ja by som za bike dal tak max 100 tis a urcite by to nebola merida.
to ti tak vadí ten nápis?
Podívám se na BF, vidím Meridu za 226k, jdu se podívat na cyklodiskuzi, jestli tam není něco zajímavějšího a tam to stejné… :D
no vidis, vsetci su vyvaleni tajak keby este nikdy nevideli bajk za 226 000 :D
Je to model pro OH Peking, celokarbon, ale ještě vychytávají nějaké chybky…:) Přímo od zdroje.
muhaha vytecna diskuze :-)
dojeď s ní na Buk :)
No nekup to za ty peníze :)))))
Je to prodejné…kolik je tady blbejch, bohatejch snobů kterým nic neříká ani značka a ani nic jiného a koupí si to jenom pro ty peníze:-)
Néni…nebude…je jen jedna..:) Psala jsem viz výše..
Je to merida-je to fuj…
Hlavně že tvoje FUJ..i je něco extra :-P
O prodejnost se vůbec nebojím, třeba ta za 9OK je zcela očividně přímý konkurent scottu spark 30, který, co se týče komponentů válcuje skoro ve všem, hmotnost je velmi přijatelná a konstrukce rámu řekl bych osvědčená velkým množstvím jiných výrobců :-) (Spark, Element, AMS, …)
O prodejnosti té nejdražší by se asi daly vést sáhodlouhé diskuze, ale ta nejlacinější si myslím, že je prodejná více než dobře (a vypadá z nich solidně nejlépe).
AMS jsi myslel Cuby?
Pochopitelně
AMS je jednočep?8-O
Kamos si asi pred mesicem koupil Scalpela Limited (2008) za cca 11.000 € (!!!) a jeste s nim ani nemel v tomhle pocasi odvahu vyjet ven :o) Pro zavodni tymy se silnymi sponzory to chapu, ale mit horsky kolo jenom na stojanu v obyvaku.. Jenom pro zajimavost- treba STORCK uz ma udajne nekolik mesicu prodanou celou produkci silnicnich ramu Fascenario na pristi rok. Jenom ram prijde asi na 5000 €.
Uz jsem tu Meridu na BF jednou kamsi daval, fotka z veletrhu na Roc d'Azure z letosniho rijna.
Kde ho koupil?
honziku, honziku :-))
Dalšího mrzáka bys kupoval? Kup si konečně pořádnej bajk ;-)
Takovej balík pod polštářem fakt nemám…já su chudej,i na ty blbý C-maxy až je budu chtít koupit,mi bude muset zaplatit pan Jst…Ten má zlatý srdce(jsme domluvení,Jiříku,kamaráde,ne?!) :-)
Ty seš prostě nepoučitelnej…Kdyby dělali gatě Cannondale s jednou nohavicí, tak ty je budeš mít.
Ziju v Lucembursku, je tu asi trosku jinej zpusob objednavani kol a hlavne moznost se dostat k novinkam, nez v CR. Jestli te to zajima konkretne, zeptam se ho.
Tak mě zaujalo,že už je na trhu,protože co jsem ho našel na shopech,tak s hláškou „comming soon“.Vědět to nepotřebuju,kupovat ho nehodlám…Ale nějaký fotky hodit může :-)
Stejně když se na to dají normální pláště, nabere minimálně půl kila :-) Určitě to je super bike, ale sponzorovaní profíci budou jezdit, co vyfasujou a pro lidi co nestíhají pálit prachy existuje dost alternativ, např. zmiňovanej Scalpel, nebo tenhle rbikes.com/itemdetails.cfm?ID=10204 a další…
www.merida-bike.cz/…tfs-900-d-08 to by mi bohatě stačilo, ikdyř to asi příjde směšné..
Mně se líběj hodně ty jejich letošní „plamenné“ laky rámů, i když vím že se to dost lidem nelíbí.
hm, hm zacinam premejslet o kole na rok 2009 :-) ze by prvni full ? uvidime…
Tak si ho závazně objednej teď a jestli se bude dařit inflaci jako teď aktuálně, tak ti ta cena možná v dubnu 2009 ani nepříjde přemrštěná. Budeš to mít za pár másel a nějakej kubík vody :<)
Blebě zařazeno – ach jo
Tak to je opravdu konec
Ale je to trefné… Místo másla kolo..
podle mě to bude špíčkový závodní kolo. kdybych neřešil peníze klidně bych si ho koupil. Spekulovat že na ebay to je levnější je naše uvažování. Lidi co mají peníze chtějí kompletní výrobek se vším co k tomu patří. Nebál bych že se jich pár neprodá :)
no vzhledem k tomu ze jsou zatim jen prototipy tak se bojim ze to bude na Ebay, jinak souhlas, od tech dob co jsem to videl tak o tom dost premejslim :-)
takže za rok půjdeš zpátky k nám a možná to dostaneš i se slevou:)))
hehe, uvidime, mohl sem uz tento rok..tedy na 08, ale pockam si na celoperko :-))
já asi taky, zatím čekám na HT celokarbon FLX, na 09 asi zkusím taky toho fulla…už stárnu, záda bolej :)
moje rec, zada, ale spis konecne je tu trosku dostupny kolo z rozumnou vahou.....s lehcim tuningem se dostanu na 9,5 kg :-)
ty jo, ale kdybys tam nechal ty Furious Fredy, to musí být raketa. Ty pláště mám chuť testnout :)
už se na ně těšim, ale na ty tlustý…ty tenky nemaj race-gard
Hehehe.. :-D A presne o tohle jde! Rozpoutat diskuse, aby se o tom mluvilo. Mirinda.. Mirinda.. Mirinda.. Marketingovej tah. (Pokud uz to napsal nekdo predemnou omlouvam se)
sem se uklep, je to prodejne:-)
Coz o to, nejaky prachac se vzdycky najde…akorat takhle lehky kolo musi byt neskutecne materialove osizeny snad na vsem…ja bych se na tom v terenu hodne bal
a proc by melo byt osizeny?
no niz pises, ze je to spickovy zavodni kolo…podle me jsou pouzitelny spis ty dalsi modely, tohle je postaveny je kvuli nejakymu vahovymu rekordu…ty bys jel maraton na takovych plastich, sedlu? A kdyz to osadis jinak dostanes se na vahu toho dalsiho modelu,tva investice by byla par tisic, ale rozdil mezi tema dvema modely je skoro 60 tisic. Ta cena je dle me proste premrstena.
jo jel, proc ne ..
me jen fascinujou nazory lidi, kteri hned tvrdi ze Merida je sracka, aniz by se na nem vubec nekdy svezli.. .. B-F je vsemocne, snadno cloveka ovlivni…
.. podle me to bude spickove zavodni kolo, ktere strci do kapsy i epica..
a ta cena? bude to nejlehci seriovy full na svete, tak si myslim, ze ma pravo na takovou cenu .. a dalsi roky ta cena pujde urcite niz..
Určitě jsou i lehčí ;-) 9,35 kg www.scott-sports.com/…ry/376/spark
ale 9 je min nez 9,35 ne? .. ikdyz jistej si nejsem, ja maturoval za 3 :)
Omluva. Já to zaměnil s NINETY-SIX 5000-D. Máš samozřejmě jedničku s * :-)
je lehčí seriový full :-) 8.25kg Cannondale Scalpel takhle by se měla nejdražší verze prodávat cena tuším 11t.dolarů www.bikemagic.com/…5729/v/1/sp/ cena bude ale ještě vyšší
njn .. se snizujici se hmotnosti primo neumerne roste i cena :)
Tak to spíš jít do toho Cannona. Ten je mnohem prestižnější a lehčí.....
nečetl sem všechny příspěvky, takže už to tady možná bylo, ale ty kola vypadaj skoro stejně jako scott spark na rok 2008. Tvarem trubek, systémem,designem…
No a presne o tom to je. To je ten marketing. Aby si lidi mohli koupit neco,co vypada drazsi nez to je.....
A to se vyplatí :-D
Kua kdo zas vytáhl takové vykopávkové téma, jsem si toho pozdě všiml :-))