Uvazuji o tom plasti na zimaka libi se me hlavne cena ale hustota TPI 33 me moc netesi.Mam obavy abych misto jezdeni vic nezalepoval.Nekdo nejaka zkusenos.
Uvazuji o tom plasti na zimaka libi se me hlavne cena ale hustota TPI 33 me moc netesi.Mam obavy abych misto jezdeni vic nezalepoval.Nekdo nejaka zkusenos.
Je to základní značková guma pro nenáročný bike turisty. Za dobrou cenu: cena za 1, kvalita 3–4. Na žádný divočení to není…
vozím ji na horákovi přes zimu, a neztěžuju si,za ty prachy dobrá
A co defekty v zime nekde v lese opravovat neni nic moc? Mas presne tuhle verzi hustota TPI 33?
jj mám, s defektama nemám problém:-)zatím ani jeden
Jezdil jsme je loni od podzima do jara, letos jsem je na podzim nasadil zase. Za ty prachy je to luxus guma. Defekt jsem na ni ještě neměl a to v zimě jezdím menší tlaky. Jede rychle po tvrdým, má slušnej záběr a moc dobře se čistí.
Jinak je dávám na všechny MTB co postavím a prodám, za ty prachy luxus a je to Michelin! :))
Risknul bys ho i na závody na zadní kolo? Minulý týden jsem nakoupil drátový NN dopředu a drátový RaR dozadu. Přijdou mi proti kevlaru užší (obě varianty mají mít 2.1) a taky tam není rozdělená Rotation na přední a zadní kolo. Myslel jsem, že to má stejný vzorek jako jejich dražší varianty. Ale co hlavně: RaR vzadu jsem hned na první vyjížďce 2× píchnul (podruhé to bylo spíš cvaknutí, protože tam nebyl dostatečný tlak z ruční pumpičky), ale poprvé v lehčím stoupání tam ani velice šutry nikde nebyly, ale ušlo to hned, tak nevím, jestli to nebyla jenom smůla nebo ty Schwalbe nestojí s výdrží poslední dobou za nic (už předtím mi postatně dřív začal defektit kevlarový RaR – dřív tak po 1300 km, teď po 700). Mám na výběr tenhle málo jetý CountryTrail nebo levný tvrdý plášť. Už ani nevím, kolik km má, je docela sjetý, ale ještě nedefektil.
RaR ani NN nejsou rozdělený na zadní a přední, dopředu i dozadu se dávaj stejně.
Jinak dozadu bych klidně ten michelin nahodil.
dal jsem ho tam na dnešní Rusavskou 50 a zadefektil:-(
No jo no, to ale není ani tak o plášti :)
jeho odolnost je lepší než třeba u Racing Ralf?
Pokud najedeš na hřebík, tak je uplně jedno co tam máš za plášť, nebo pokud řízneš o nějakej kámen, nebo pokud cvakneš duši.
Na závody bych dneska asi jezdil bezduše když už je to tak dostupný a funkční.
Nevím, jestli mám takovou smůlu nebo něco dělám blbě. Letos 3 závody defekt, 2 dojeté… Zkusím se k bezduším odhodlat co nejdřív. Do té doby tam asi dám novou duši a levný tvrdý plášť, pak to už bude jenom o té smůle. Udávaných 33 TPI CountryTrailu mě přece jenom trochu znejisťuje.
Za mě ten Countrytrail určitě ne.Nijak dobře nejede, nijak dobře nedrží a hlavně je hodně náchylný na defekt od trnů.
Jediné využití pro něj vidím jako zimní gumu do sněhu a břečky.
asi máš recht, ta díra byla malá, cca 1cm byla duše jakoby odřená s malou dírkou uprostřed, takže asi trn – možná jsem tam měl nechat ten zánovní drátový RaR
Přesně takový dojem jsem měl taky: nejede a ani moc nedrží.
Diky. V pondeli je objednam.
JJ to je celkem v pohodě plášť, jen ta hustota kordu je nízká…ale to je problém více levných plášťů
Ještě bych v téhle cenové kategorii, nebo vlastně jsou o malinko dražší mrknul na:
Schwalbe Nobby Nic Performance
Ten jsem viděl ještě někde levněji ale nevím přesně kde…
Jezdil jsem je nějakou dobu a jsou v pohodě, za tu cenu se fakt hodí. S defektama jsem problém neměl, snad jednou.
Drátovej jsem jezdil loni, 2× defekt v závodě a nesčetněkrát mimo, letos jsem zkusil kevlar, má vyšší TPI a je podle kupkola i těžší ale zatím bezproblémovej