• gekon69

    Ciao kupil som si mierku na retaz a nevem velmi ako s tym pracovat tak pls help me :) prva vec aky je rozdiel medzi stranami 0.75 a 1.0 ? aky je v tom rozdiel a ktorou stranou merat ? a dalsia vec cisla na fotke su oznacene strany ktore mam prilozit k clankom retaze ? viem ze ked mierka vojde do retaze tak retaz je vytahana ale ked napr mierku potiahnem v smere cisla 3 tak mi tam vojde aj do novej retaze cislo 2 ale ked mierku zatlacim v smere cisla 4 tak mi tam 2 nevojde … chapete ma ? skrtka obluk medzi cislami 3a4 nesadne presne na clanok a podla toho do ktorej strany ho posuniem tak bud vojde alebo nie

    0 0
    • juli  

      Tuhle merku teda neznam, ale cislo 0,75 znamena, ze retez je vytahany na 75% a je potreba vazne uvazovat o jeho vymene, 1,0 znamena 100% vytahany a jeho dalsi uzivani neni vhodne. Hod sem nejake lepsi foto, at je videt, co je na merce napsane

      0 0
    • gekon69  

      stal 100sk :) nic moc ale dufal som ze to nieco namera .....

      0 0
    • Stancek  

      Nebylo by jednodussi vzit supleru? Ta se da vyuzit i jinde nez na mereni retezu a navic je to podle me jistejsi. Viz priklad kamarada… se divil ze menim retezy o hodne casteji nez on… ze ma kampu a ta vydrzi strasne moc, merka mu po moc tisicich ukazovala pulku zivotnosti… jak se potom divil kdyz s 1. novym retezem daval rekordovou kazetu…

      0 0
    • mirek33  

      Strana s označením 1,0 by měla být pro použití s ocelovými převodníky, strana s 0,75 pro hliníkové (AL slitiny)převodníky. Tak to mám alespoň já v návodu na použití řetězové měrky Rohloff. M

      0 0
    • coffield  

      Tyhle měrky jsou podivné. Mně už teď přijde, že mi vůbec „neměří“. Jezdím na jednu kazetu a řetěz asi 2200km a pořád ještě nenaměřila „vyměň“.

      0 0
      • mirek33  

        Jestli to není tím, že neměříš zatížený řetěz. V návodu ke zmíněné měrce Rohloff je napsáno, že řetěz se má měřit v zatížení, tak že u zabržděného kola se má člověk postavit pravou nohou (leváci také pravou nohou) do pedálu ve vodorovné poloze (směrem vpřed, samozřejmě), řetěz se má napnout plnou váhou jezdce (jezdec-řetězoměřič nemá sedět v sedlw, ale stát na jedné noze na pedále) a pomocník má měřit měrkou v napnuté části řetězu a to postupne na dvou až třech místech. M

        0 0
    • Blade  

      Tahle měrka je hodně „divná“. Mám ji doma. Když podle měrky je řetěz v polovině životnosti, tak šuplera ukazuje 132,9

      0 0
    • Martin  

      šuplera je šuplera, měrka mi ukazovala, že řetěz je OK a ejhle, 132,8

      0 0
    •  

      Ječňák je borec!

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.