(Tak další negativní zkušenost, Honzo Šťastný Gorgove, s vaším „slavným“ cykloshopem.)
Včera ve 23 h jsem u nich objednával něco na eshopu, bohužel jim asi dlouhodobě moc nejede, tak tam měli ve finále hlášku, že v takovém případě, že eshop nejede dobře, tak tam bylo, že je třeba věci objednat mailem. To jsem udělal.
jelikož dobré eshopy potvrzují příjem objednávek, tak mi bylo dnes kolem 15 h divné, že nic nejde. Zavolal jsem tam, maník to zvedl a co chci a že mne předá někomu na eshopu. Po několika minutách se ozvala žena, že co chci a kdo jsem. Po delším hledání mi sdělila, že mají problém s eshopem a že zjistí, jak to vypadá a dá mi vědět mailem. Tak těsně před 16 h jsem dostal mail, že zboží už není .. Tzn., že kvůli jejich liknavosti a lajdáctví jsem přišel o pedály ..
Tak mi řekněte, co je to za firmu, když čtou jen maily na popud odesílatele?? Normálně to u mne funguje tak, že mám automatické minutové stahování mailů a reaguji obratem, nejpozději do 1 h. V každém příp., pokud tato vychytávka do Radotína nedorazila, pak normální, průměrné firmy, ráno, při započetí práce, kouknou na mail, jestli jim někdo něco nechce .. Proč tohle ještě nedělají v Praze? Tedy alespoň v Radotíně určo ne.
Jen to potvrzuje negativní zkušenost někoho, kdo tu psal, jak si tam nechával vyměnit vrzající kladky a oni mu je akorát mázli olejem, takže vrzaly za chvilku zas ..
Tak mi netvrď, Honzo Šťastný, že všechna nová kola projíždíte po okolních silnicích .. když máte problém zkontrolovaat maily .. Víš, Honzíku, ono je snadné se navážet do jiných, ale udělat si pořádek doma, to je obtížnější ..