Moje negativní zkušenost s www.petsport.cz

12 nepřečtených
  • Miroš1

    Má negativní zkušenost s obchodem " petsport.cz " !

    Dobrý den,

    u tohoto online obchodu jsem si objednal nějaká pánská trika, část z nich jsem během čtrnáctidenní lhůty zaslal zpět v doporučeném, pojištěném balíku, ke kterému jsem přiložil mnou podepsané odstoupení od smlouvy.

    Dále jsem čekal, že mi přijdou peníze za dané zboží zpět na můj ůčet. Nestalo se tak, zato balík přišel zpět, že prý ho pan Petráš odmítl převzít.

    Snažil jsem se s firmou www.petsport.cz spojit telefonicky, nevzali mi ani hovor, ani neodpověděli na záznam na tel. záznamníku.

    Až časem, po mých urgencích mi došla mailem odpověď, že prý jim mám zaslat odstoupení od smlouvy mailem a dalším mailem mě utvrdily v tom, že budou můj balík očekávat.

    Bohužel ani v tomto případě balík nepřevzali, ani nevyzvedli.

    Divte se, nebo ne, následně mi napsali, že je třeba vrátit zboží ve čtrnáctidenní lhůtě..

    Toť moje zkušenost s panem Vladimírem Petrášem a firmou www.petsport.cz !!!

    Přeju hezký den a jednání s poctivými on-line obchody.

    Zdraví

    Mirek Svoboda

    Nová Paka

    mail.: mirossvoboda@seznam.cz

    0 0
    • Frostty  

      Hmmmm, marně přemýšlím jestli je totok reklama nebo co.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • riku  

      Další „přeprodejce“ ze sportsdirect.com…?!?

      0 0
    • Petsport  

      Dovolím si reagovat na Vaši špatnou zkušenost. Dne 27.8 2012 tento e-shop změnil svého majitele, který bohužel tímto i převzal spoutu negativních ohlasů, které má na svědomí ještě předchozí majitel p. Petráš. I navzdory tomu, že není povinností nového majitele na tyto reakce lidí reagovat… přesto reaguje… Odpovídá na emaily a je k zastižení na obou uvedených telefoních čísel, které se nachází na stránkách. A i když nemá nic společného s objednávkami, které vyřizoval p. Petráš snaží se zákazníkům vyjít maximálně vstříc a najít řešení, které je výhodné jak pro něj coby nového majitele tak i pro poškozeného zákazníka.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.