Dovoluji si Vám představit můj nový 29" ocelový kousek postavený mistrem Kovaříkem z Plzně :0)
Dovoluji si Vám představit můj nový 29" ocelový kousek postavený mistrem Kovaříkem z Plzně :0)
Posílám ještě pár fotografií........
Posílám ještě pár fotografií........
…další…
…a další…
…je jich hodně, co ? :0)
az to doskladas,rekni
…:0)
…tak, až fakt už poslední foto :0)
Uchytu zadneho kotuca neverim. Ale tie hladke zvary okolo hlavy vyzeraju fakt dobre. Na kolko vysiel ram, z coho je a kolko vazi?
S tou zadní stavbou uvidíme, co ukáže čas, ale jiná možnost v době stavby rámu nebyla, ale je zde reálná možnost,že bude zadní brzda vibrovat, tak uvidíme, přepracovat se to dá vždycky, přeci jen je to ocel. Jinak k rámu: kompletní zadní stavba je z Columbusu Zona, celý zbytek kola (rámový trojúhelník) ze z trubek Tange Prestige, rám jsem nevážil, ale pocitově je dle mě velmi lehký, geometrie je Gary Fisher Genesis z roku 2004, vel. 17,5", nádherná ruční práce, sváry ručně zabroušeny (tzv, filed brazed), cena 22.000 Kč, doba stavby rámu cca 3 měsíce…
22 litrů?? Tak to jsem si myslel, že jsem největší blázen, ale můj Rass byl levnější:-)
Občas je zapotřebí si v životě udělat pořádnou radost, ne ? :0)))
Abych byl maximálně přesný, ta cena 22.000 Kč byla včetně sedlové objímky a hlavového složení FSA, takže bez těchto věcí by to bylo čistých 20.000 Kč
kde?????
Rám vypadá fakt dobře i když cena je pekelná :-), jen bych se připojil k Mamutovi s tím úchytem kotoučovky. Osobně bych nečekal ani vibrace, jak že spíš celý úchyt jednou (brzo) odletí.
Tange Prestige se dnes už jen tak nevidí. Rozhodně to predražené není. Moc pěkné, jen ta patka kotoučovky nebudí důvěru …
co k tomu das za vidli? Ja bych to videl na nejakou Pace ;-)
P.S.: je to dokanalost sama. Nevim, jak bych to slovy vyjadril…
Pace je zbytečně drahá vidlice, i když je nádherná a vzhledově by ke kolu ladila :0)Na toto kolo si plánuji dát RockShox Rebu SL 29, myslím si, že je to vidlice s optimálním poměrem cena/ výkon/ užitná hodnota. Samozřejmě bych tam mohl dát nějaký exkluzivní kousek, třebas FOXe, který na podzim tohoto roku začne vyrábět taky svoji první 29" vidlici, ale cena by byla astronomická a ve svém okolí jsem od majitelů FOXů moc chvály neslyšel (po roce užívání vakl, drahý a komplikovaný servis, jediné autorizované servisní středisko u nás apod.). Ostatní komponenty jsou: kliky XT, přesmyk XT, šaltr XTR, sedlo Gobi, řazení XT RapidFire,kola mám kompletně DT Swiss (ráfek TK 7.1, náboje Hügi 340 CenterLock, dráty DT Competition), jediné, co teď řeším jsou kotoučové hydraulické brzdy. Na fotografiích je rám kola provizorně nafocen s vidlicí Suntour, která je sundaná z trekového kola. Z vidlic by se dalo vybírat více, ale mě osobně přijde Reba SL jako nejlepší volba. Starou Marzocchi SL 29 nechci, ta je poplatná době svého vzniku, FOX bude (je) neopodstatněně drahý, Manitou R7 29" se k nám zatím nedováží a poslední mnou zaregistrovanou vidlicí je RST (viz. odkaz na www.twentynineinches.com).
dokonaly ram by si zaslouzil dokonalou vidlici a i brzdy. Tedy Pace a Hope :-))
Souhlasím, ale asi mě to nebudeš věřit, já ty peníze fakt netisknu doma na tiskárně :0) Žádná vidlice Pace ani brzdy Hope nepřicházejí v úvahu, vidlice bude RockShox Reba SL 29 a brzdy Shimano XT :0)
:-)))))) skoda
Vítej v klubu exclusive
Doporučil bych ti nechat si poradit tu vidli od p.K.
Ono se tak už stalo při výrobě rámu, kdy kvůli doladění geometrie před svařením „asistovala“ vidlice + zadní kolo včetně nahuštěné pneumatiky Maxxis Ignitor 29×2,1 (kvůli optimální volbě mezery mezi pláštěm a spodní částí sedlové trubky)
Myslím že můžeš být vklidu – cokoliv co opustí „garáž“ p.Kovaříka je dokonalé … Huříková,Sosenka,Štybar,Metlička a další mohou vyprávět … A cena ? odpovídá kvalitě …
mas to pekny, ale ten ram mi prijde docela drahy… sam mam 29" (viz profil), ram tlumi hodne a i s airbrushem vysel na mnohem min… Reba je dobra volba, akorat me na ni stve, ze lockout neni uplnej – porad se trosku hybe (tak 1,5cm), kamarad nove vozi FOXku s terralogicem a ta se pri jizde ze sedla ani nehne…
To, jestli je rám drahý nebo ne, je otázkou úhlu pohledu :0) Já jsem na chuť 29" kolům přišel poté, co jsem několik týdnů jezdil na hliníkovém Gary Fisherovi Mt. Tam ve vel. 17,5" s geometrií Genesis. To bylo v roce 2004. Jenomže potom Gary Fisher kapku změnil geometrii a v roce 2005 už měla jeho kola výrazný slopping, což už nebyl můj šálek kávy. Prostřednictvím oficiálního dovozce do ČR jsem se snažil zakoupit samostatný ocelový rám z letošní kolekce „Ferrous“, naprosto neúspěšně a marně. Zkoušel jsem i jezdit rám od Superioru, ale nesedl mi, pro mě to byla naprosto nevhodná geometrie. Napadlo mě i nechat si rám zaslat přímo z USA, ale to bylo taky komplikovaný, takže po vyčerpání všech možností jsem se definitivně rozhodl, že si nechám rám vyrobit na zakázku – zbytek už znáš :0)
Nenech se zvyklat tohle je srdcovka a kvalita… Znalci ocení – neználkové nevěřícně kroutí hlavou …
Moc pekna prace.Jen jsem zvedav kdy praskne ta zadni navarka na kotouc.
Uvidíme, když praskne, tak tam nechám pana Kovaříka dát jinou nebo budeme nuceni vymyslet jiné řešení. Nebráním se tomu, na druhou stranu si z toho nedělám příliš těžkou hlavu, jak říkám, čas a užívání bajku ukáže své :0)
Tak to potom jo.Predelat to pripadne pude,ale stvalo by me,kdybych byl bez kola a ta prace kolem.Skoda, ze tam nenavaril vzperu mezi horni a dolni trubku z. stavby. Pak by ten ram byl uplne dokonalej.Ale taky je to treba jen moje zdani a vubec to nepraskne.
Je to ocel, né hliník a ten kdo stavěl rám ví co dělá. navíc to vypadá zajíměvě – už sem zvědavý na celé kolo.
Rekl bych „no prave ze je to ocel“
je videt že kovarik už moc zakazek na silnicky asi nema, pokud si dobre pamatuju bika nechtel delat za zadnou cenu, podle nej to nebylo kolo :-))
Zakázek má jak naseto … spíše nestíhá … Pár biků tady po Plzni jezdí s jeho rukopisem… Je pravdou že tohle není až tak úplně jeho parketa…
Po osobních zkušenostech s p. Kovaříkem si dovolím nesouhlasit !!! Měl jsem jasnou představu, a to že chci 29" bajk z kvalitní oceli podle mnou dodané geometrie a chtěl jsem zabrušované sváry (filed brazed). Obvolal jsem několik našich výrobců, pouze dva se se mnou začali bavit, jmenovitě pan Bareš a pan Kovařík. Pan Bareš mi chtěl bajk svařit TIGem a filed brazed nedělá. Na to jsem pochopitelně odmítl přistoupit. Takže jsem poté volal panu Kovaříkovi, se kterým nebylo problém se na čemkoliv z mých požadavků domluvit. Jelikož to byla jeho první devětadvacítka v životě, tak jsem jej osobně navštívil u něj doma, kde rámy dělá, vyjasnili jsme všechna úskalí a specifikace do nejmenších podrobností, probrali jaký typ trubek, od jakého výrobce, zda s profilací či bez, jaký průměr, ponechal jsem mu k dispozici geometrii rámu, originální katalogy Gary Fishera 2004, vzorek zadního kola včetně pláště a 29" vidlici. Přístup pana Kovaříka hodnotím jako vysoce profesionální ve všech směrech a výsledná hodnota za vyhotovení rámu mi příjde jako plně adekvátní, tedy odpovídající. Častokrát mi volal, zda chci nějakou věc udělat tak nebo onak, jak si budu přát zhotovit nějakou drobnůstku a co by bylo vhodné nad rámec naší domluvy provést na rámu, tedy dodělat. Jsem tedy důkazem, že pan Kovařík nedělá výhradně silniční kola, ba naopak, máte-li představu o tom, co od něj chcete postavit a je-li to vůbec technicky proveditelné, tak to pro něj není problém. Cena není dle mého názoru vysoká, neboť kdo z dnešních výrobců vám vyrobí kolo přesně dle vašich představ a požadavků ? Který z výrobců s vámi bude individuálně konzultovat každý výrobní krok, aby kolo bylo přesně tak, jak si přejete ? Který z našich výrobců se pustí do výroby atypického rámu, který nikdy předtím nestavěl a nemá s jeho stavbou zkušenosti ? Který z našich výrobců vám vyrobí na zakázku jeden jediný rám, navíc z kvalitní oceli ? Jelikož jsem „majitelem“ výše zmíněné zkušenosti, tak mohu pana Kovaříka jen doporučit a už rozumím tomu, proč se v určitých kruzích bajkerů vyslovuje jeho jméno „pan mistr stavitel Kovařík“. Já před jeho prací smekám, a myslete si o mě každý co chcete :0))))))))))
Asi jsme si nerozuměli. To co jsi napsal s tím bezezbytku souhlasím, znám se s p. Kovaříkem již cca 4 roky. Co se týká biků měl jsem namysli klsickou velikost 26" a těch pár po Plzni opravdu jezdí. To že je jeho priorita silničky je pravda. A opravdu dělá vše včetně dráhy,časovky. To že jsi dodal dokumentaci a byl jsi schopen technicky komunikovat jsi uvedl v reál tento rám. Osobně mohu říct že jeho rady + kvalita se silně vymykají standartu. Jistě jste se spolem bavili a když zjistíš kolik „cyklistů“ jezdilo na jeho strojích a nejen v ČR tak to je asi nejlepší reklama. Kolo od něj seřízené je vždy dokonalé, jakékoliv další seřizování je prakticky zbytečné .
ok nechtel jsem samozřejmě jakkoliv snižovat kvality p. Kovaříka, to by mě ani nenapadlo, pouze mě překvapilo že se pustli do bika tot vše
Plně s tebou souhlasím, pana Kovaříka znám jedenáct let a je to fakt pan mistr! Rám od něj, silničku, jsem vozil devět sezón. Ta nakonec doběhla na moji finanční situaci po studiu, kdy jsem si mohl dovolit jen Columbus Cromor, tak rám morálně zastaral. Ale dodnes jezdí, prodal jsem ho kámošovi. O 29" Kovaříku taky přemýšlím. Komplet Zona byla odhadnuta na 15–16000Kč, za Duratec Carrer s příplatkem za geometrii 29" dáš to samý a ocel rozhodně vydrží víc a myslím že vzhledem k delší páce dlouhý vidlice je i lepší na tyto rámy.
waw :))
Pod předchozí příspěvek se podepíšu, sám bych to nenapsal lépe :0)
obyčejné ocelové lešení… na taiwanu takových vyprodukují mrtě
Pobavil jsi mě joudo…
Na to kolik ti je by jsi už mohl vědět jak má vypadat kolo …
Btw : Nad „Kovaříkem“ znalec žasne, neználek nevěřícně kroutí hlavou …
obavam se, ze zde jsi trochu mimo ;-)
hehe, ten uchyt kotouce to proste udrzet nemuze, jesli jo tak je to 8 div sveta
ale jinak fajne, coz?
Jde najdu odkaz na kovarika hledam na netu a nenalezam nic.Dik…
Pokud vim tak na netu neni.
Asi to nemá zapotřebí, když pár svařených trubek prodává za dvacku:-))
Proboha, teď jsem píchl do vosího hnízda – byl to vtip!!
Na netu není, není důvod … jeho klientela o něm moc dobře ví …
Jakožto majitel výše prezentovaného 29" bajku Ti na pana Kovaříka posílám tel. číslo: +420 608 964 954. Přeji hodně štěstí a spokojenosti s jeho případným rámem :0)
Děkuji za ochotu – myslím že není moc fér dávat něčí číslo jen tak volně k dispozici …
BTW : Já od něj kolo mám … :-) a známe se už 4 roky…
Buď bez obav, činím tak s výslovným svolením pana mistra stavitele. Já sám jsem na něj před rokem našel telefonní číslo na Internetu, kde bylo volně k mání. Mimochodem, za nějaký čas by měl mít i svoje internetové stránky, kde bude mít na sebe (předpokládám) jak telefonní, tak i e-mailový kontakt. Dokonce jsem se i zeptal, zda mohu jeho (vlastně můj) 29" bajk volně představit na zdejším fóru…absolutně bez jakýchkoliv problémů :0)
Od té doby co se známe říká že se prezentuje na webu – takže jsem klidnej to tak rychle nebude :-D To víš stará škola – on preferuje osobní kontakty… Nezapomeň až to kolo komplet doděláš se Bořkovi pochlubit … nebo nejlépe po vlastní ose přijet …
to už je fakt moc…to aby ses pana mistra pak ptal, jestli ti dovolí dát na to pouze pouze XT přehazku a jezdit v dešti :-)
Myslíš ??? Mě to příjde jako základní slušnost, zeptat se, zda mohu něčí práci dát veřejně na Internet spolu s jeho kontaktem. Asi jsem stará škola, já vím, dnes už se to nenosí, dnes se Tě nikdo na nic neptá a bezohledně si bez Tebe a o Tobě publikuje, co chce :0( Omlouvám se, k podobné sortě lidí nechci patřit :0)
Pekne kolo singlespeed Jamis Exile 29" neco takoveho do prace sestrojit… zajimavy ram.
sorry ten horni link nejde moment
sorry jeste jedno velke foto.
do práce bych s tim dojel (ale pomalu) ale zpátky domů ne (musel bych to vést)