Možná vám to připadne jako moje neschopnost ale může někdo poslat pár fotek jak nejlépe vést drát od cyklocomputeru,z odprožené vidlice + kotouče.Díky
Možná vám to připadne jako moje neschopnost ale může někdo poslat pár fotek jak nejlépe vést drát od cyklocomputeru,z odprožené vidlice + kotouče.Díky
Co mají kotouče společného s cyklocomputerem?
Na straně kotouče jsou dráty daleko od vidle,takže magnet je moc daleko,ale i tak jsem to někde viděl.Asi to měl podložený.
Myslím, že tu je více lidí, co nepochopilo otázku… :( jak kabel od kotouče? Jinak u kabelu bacha, ať se neprodře pod lankama (pri zatáčení…) Zlatej bezdrát..:)
tak tak
no hele spis kazdej resi proc mu nefunguje bezdrat … :) drat je jednodussi a zatim teda bez problemu :) (300hodin najeto hlavne v terenu)
kabel vedu po hadici od brzdy
ještě že neřeším nějakou nefunkčnost, vše šlape na 100%
Normálně po hadici. Čidlo přiděláš na levou nohu vidlice a od tama drát už jednoduše omotáš kolem brzdové hadice až k řidítkům.
Sorry taky nejak nerozumim. Proc nevest drat po PRAVE noze? MDrat jsem 1× otocl kolem nohy a pak přes omotani bovdenu k rodlum. Ale mozna mi neco uniká. Jsem véčkař.
*Pustipav: jak jsi spokojeny z bezdratem. Chystam se koupit dárek – Sigmu. A nevim jestli S nebo BEZ dratu. Kolik vydrzi baterky? Dik.
Jinak jsem vozil cca 3 roky (cca 9000 km) drat a max. spokojenost.
Mrkni jak vede bowden k véčkům a pak jak vede hadice k brzdě a bude ti hned jasné, proč je levá noha pro lidi s kotoučema vhodnější. Pravá se samozřejmě zase vhodnější pro véčkaře.
…byl jsi rychlejší :-)
Jedině bezdrát, měl jsem kdysi Sigmu 800, teď mám VDO – naprosto bezúdržbové… drát bych už nechtěl, večně jsem řešil, že se to někde prodřelo a nevypadá to pěkně:)
K těm baterkám – nevím přesně, záleží, jak často jezdíš… ale minimálně rok odhaduji? Asi i víc..
dik za info. VDO jsem jeste nejezdil. Podivam se po VDO i SGM.
Mám MC 1.0 – možná až moc funkcí, ale někdy je ten výškoměr pro zajímavost fajn… a teploměr:)
To máš Lefty, že to potřebuješ vlevo? :-)
Také jej mám vedenej vlevo po brzdové hadičce. Vpravo je hnus a je to vidět, takle je drátek skryt očím a vypadá to lépe jak zde vyzdvihované bezdrátové snímače které jsou 10× větší jak drátové.
Větší, ale mají styl:D Každopádně bezdrát má dost výhodu, že když ho namontuješ na forbec, tak ti nikde neplandá kábl…:)
Bezdrát je prostě lepší ve všech ohledech kromě výdrže baterií.
a hmotnosti
a spolehlivosti
a blbovzdornosti
a ceny
mmch, komu vadí plandací drát, nebo odporně omotaná hadice brzdy, zkuste di ten drátek protáhnout dutým krkem vidle ;-)
Já se neudržím, já to asi řeknu: My co máme hlodavce v králíkárně a garáž bez myší, tak máme stále funkční drátové computery v četně snímání kadence šlapání, tedy s dlouhým vedením k zadnímu kolu, od začátku 90. let, tzn. od doby kdy někteří čůrali do pemprsek. Bezdrát je dražší při pořízení a hlavně při provozu a méně spolehlivý. Uznávám, že dražší bezdráty postykují svému uživateli mnoho pokročilých funkcí, ale podle mne to hračičkovství časem omrzí.
Ta narážka na pemprsky nebyla mířena mým směrem, že ne?:)
Očividně si nepochopil nadsázku mého příspěvku, ale to, že si suchar, ti asi nikdo nemůže mít za zlé…;)
Vlastním Sigmu 1606L DTS, za víc než rok jsem baterky měnil jednou – po nákupu. Funguje bez problémů a využívám všechny funkce kromě kadence, na kterou nemám čidlo.
Navíc existují kola (jako třeba moje fixie), na která se dráťák vyloženě nehodí, protože drát není po čem vést;)
Činčily nejsou jen obyčejní hlodavci. Občas mi přijde, že tahle roztomilá zvířátka jsou inteligentnější, než někteří uživatelé tohoto fóra…;)
1606 DTS jsem měl taky, ale zhruba po 1,5 roce přestal fungovat snímač rychlosti, tak putoval do světa a nahradil ho obyčejný dráťák. Bezdrátový snímač kadence jsem u něj měl taky, ale nevozil jsem ho, protože pro mě to je věc k ničemu. A činčilám fandím, má ji kámoška a je to strašné svině (ta činčila) :-))
My jich máme 5…:D No mě by se kadence celkem hodila hlavně na fixie…čistě z tréningových důvodů…:)
staci znat rychlost a delku kvaltu. na festce je kadence uplne zbytecna. vzpominam si na nejaky starsi pebeho zaznamy, kde se krivky rychlosti a kadence pekne kopirovaly :-)).
Aby ty křivky kadence a rychlosti šly spolu, to by to kolo muselo jít za šlapkou :) Jinak většinou platí, že mládí je daleko více konformní a uniformní než staří suchaři.
Asi jak kdo z mladých…jsou tací, kteří si razí vlastní cestu, klidně i proti proudu…;)
Mladí chtějí být originální, chtějí jít vlastní cestou, tak se chytají nových trendů a používají třeba nové obraty a slova. To má však jeden háček, když přijde nějaký nový trend, tak oni se ho v touze po něčem novém chytnou skoro všichni. Tím se paradoxně z pohledu starších zdají být všichni stejní a nudní. Korunu tomu nasadí v momentě, kdy nekriticky obhajují některé novinky.
vis, co je to festka? ;-)
Zjevně neví…:D
Vím to moc dobře a nauč se číst celé vlákno, ať víš na co a proč člověk reagoval.
Křivka kadence a rychlosti se na festce musí kopírovat právě kvůli pevnému převodovému poměru…
PS: Čtu celé vlákno, neboj…;)
To ne – musíš přece počítat s nějakým prokluzem při akceleraci a změnou poloměru gumy podle „okamžité míry přišlápnutí“
Nemůžeš to brát Ad Absurdum…;) Lehký momentální výkyv je možný (z tebou popsaných důvodů), ale při celkovém pohledu na ty grafy nepostřehneš žádný výraznější rozdíl…
Tak to jseš hovno furtkař, když nevyvineš žádný pořádný prokluz.
Já vyvíjim prokluz hlavně při brždění;) V tomhle případě by bylo nejobjektivnější umístit sensor na zadní kolo…
Počkej, až budeš stát v autě někde v koloně (Koliště, Přívrat atp.) a já se kolem tebe mihnu na fixie, pak si povíme, kdo je hovno furtkař:D
Jak tak čtu taktak se stále víc utvrzuji vtom že se ty fóra zvrtnou vždy někam jinam než k radám…Já mám kočku a je taky supr.Nechcete si otom popovídat?
budes se divit, ale ne :-)).
Celé téma bylo od začátku tak nesmyslné, že bylo potřeba ho trošku oživit OT…;)
ty máš na fixke kompjuter?!?
a činčily sú fajn. chováš ich na kožušinu alebo máš rád ázijskú kuchyňu? ;o)
Zatím tam kompjůtr nemám, bo do města je to k ničemu (ale docela by mě zajímalo, kolik zhruba denně najedu). Na delší vyjížďky by se ale šikl. Jako kadenční příprava je fixie nepřekonatelná – i po přesednutí na MTB je to dost znát:)
Computer si pořiď, klidně jednoduchý za pár korun. To sledování ujetých kilometrů je občas motivující, trošku Tě to bude nutit do ježdění. Dnes jsem chtěl celkové kilometry zarovnat na kulatější číslo, tak jsem to z práce natahoval přes kopce, i když byla kosa a foukalo. A hlavně při delších vyjížkách budeš moci operativně plánovat, k tomu potřebuješ čas a rychlost (vzdálenost).
Vydrž, za pár let budeš moci to samé provádět mladším :)
Nemám tu potřebu dokazovat někomu věkovou nadřazenost. K nikomu nechovám úctu kvůli jeho věku, ale kvůli životním zkušenostem a názorům;)
Tvoje rádobyvtipná teorie o „pemprskách“ má 2 hlavní slabiny:
No na mojich fotkách je vidět jen ten kablík. Snímač nikdo neuvidí. A ten kablík je jen kolem brzdové hadičky. Je to o vkusu. Utratím víc za jiné věci, ale po bezdrátu neprahnu, tak za to ten rozdíl co stojí 1/2 pláště nedám. Ten kablík mi vadí méně
To je vecne tema. Ja pouzivam taky dratovy, hezky obtocim vidlici, bowden a o tachaci a baterkach ani nevim. A urvat drat-to bych snad musel proletel krovim. At si kazdy pouziva co chce. Fakt, ze do budoucna se asi bezdratum stejne nevyhnem :-( Mimochodem, mit odpruzenou vidlu, vedu dratek tenkou plastovou nebo ocelovou pruzinkou (uz jsem neco takoveho videl, chce to trochu kreativity).