Sem debil vim, ale najdu tam motion control…?
Sem debil vim, ale najdu tam motion control…?
musis vyndat celou tu tlumici patronu- MC je typ tlumení
sundat zavlacku, plastovej bazmek, 24 klicem vysroubovat zatku a najdes prekvapeni :)
ty myslis asi floodgate, ze? tak ten tam nenajdes. tora a recon maju floodgate nastaveny napevno, neda sa menit. mozes menit len kompresiu…
Když máš ovládání z řidítek, nemusíš ani sundávat tu ségrovku, nasadíš klíč přímo na matici a celá věc je hnedka venku, viz foto.
myslim ze on nema z riditek :) ale aspon vim ze to ted nemusim sundavat to me nenapadlo
To vidím že nemá z řidítek, nejsem přece slepej :oDDD Chtěl jsem mu ukázat co najde až to vyndá. P.S.: olej v tlumení byl naprosto čistej, kdosi se kdysi zmiňoval o pilinách.
jj priste az to budu sundavat tak aspon vim jak si ulehcit praci ;)
Koukám že už soudruzi v RS pochopili že cpát gumovej o-kroužek přes závity je nesmysl a dávaj ho pěkně nahoru jak to má být. ;)
jj, to mě taky štvalo-ten kroužek dole-jak byl dřív-závity ho často poškodily.
A přitom stačí ho nedat na původní místo ale tam kde je teď…Mě to napadlo až když sem to podruhý rozdělával a nemoh to dostat z nohy ven.
Nechci zakládat nové vlákno, takže to dám sem. Mám problém s MC na SIDOVI, první odešel úplně, takže výměna (díky Buldo za díl), ale po nějaké době zase to samé, přestává zamykat, respektive zamyká, ale Floodgate nezabírá, při zamknutí se to hoodně pohybuje tak 3 cm, možná i vím, prostě rozdíl mezi zamknutím a nezamknutím je mizivý. Vidlice je užívána v dost extrémních podmínkách v závodním nasazení, navíc dost vody i bahna, nevím jestli v tomhle hledat souvislost, může to být třeba tím, že je tam voda???? fakt už nevím…
Asi nezbude nic jiného, než to rozdělat, nejlépe vyměnit olej a vyčistit. Nemáš tam málo oleje?
s tím olejem je to možné, ale nesleduju, že b někde unikal…musím to fakt rozebrat, včera jsem jenom vyčistil kolem a pod tím modrým kolečkem, kolik ho tam má být??
nikdo neví kolik oleje??
130ml, jinak je to v návodu…
:) a typ?
5wt, to je servis co? ;)
to jo:) právě toho využívám:) a kde ho koupím??
Byl sem využit :( Zeptej se pana Googla nebo na nejbližší pumpě nebo prodejně s náhradními díly na motorky
zneužit:)
To sem teda dopad ;)
dopadl jsi dobře:)
Nevím jak jsi přišel na 130ml u reby to má být 110ml a ani to se tam nevejde když jsem to tam dal a podařilo se mě namontovat kompresní tlumič aby olej nepřetekl vidle byla jako zamknutá musel jsem ubrat na 80ml a vidle chodí.
když chci doplnit do toho MC olej musím vyndávat celou tu patronu, ve které to je ven z nohy, nebo to tam můžu normálně nalít zvrchu po odšroubování té 24mm matice a vyndání toho mechanismu, který zamyká a odemyká (úzká trubička)???
Ta patrona by měla jít ven jen celá jinak je asi něco špatně. a stejně budeš muset nějak zjistit kolik oleje v tlumení vlastně máš, jestli je potřeba vůbec něco dolívat
a za ci ji zvrchu chytneš??? za něco tam drží, odšrouboval jsem zespodu i regulaci odskoku, ale vyndat nejde…
http://www.bike-forum.cz/…m/544136.jpg tady máš adresu fotky od Pekáčka jak by to mělo celý vypadat. Trochu si tohle celý vlákno pročti a pochopíš
vím, jak to vypadá, ale díky, ale já když uvolním tu černou matici tak mi zůstane samotná bez toho zbytku, ten zůstane vevnitř
navíc na obráku není podle mě MC ze SIDA ale z REBY, každý je myslím jiný
A sakra, nějak sem přehlíd že máš Sida, tak to pardon. Koukám do návodu na stránkách Sramu, je to fakt něco uplně jinýho. Tohle sem nikdy neviděl, takže nemůžu poradit. I to množství oleje je jiný.
to je úplně jiný musí se to vyndat s takovou celou patronou, ve které je to umístěné, ale na to aby to šlo se asi musí úplně sundat nohy a do toho se mi nechce… každopádně ldíky za ochotu
Nechcem zakladat novy thread a tak to hodim sem: mam v plane kupit SIDa a akosi stale neviem aky je rozdiel medzi Team verziou s Black motion control a Race verziou iba s motion control. Oplati sa investovat bubaky do team verzie?
Vdaka
black verze by měla mít snad menší tření nebo co sem četl v propagačních materiálech :) skusim to někde najít ..
Čauki, tak já toto vlákno taky znovu oživím :) Mám vidlu Rock Shox Tora 318 Solo Air. Někde jsem vyčetl, že vyndáním MC by se mohla zvýšit citlivost vidlice, nevíte o tom něco? Nerad bych si ji poškodil při nějakém prudším sjezdu..
tak to nevim co je na tom pravdy, ale pokud používáš Lock, tak bych ti vyndání MC zrovna nedoporučoval, protože pak prostě nebudeš mít čím zamčít:-D…leda by se ti tam podařilo namontovat jinej…
Tak to zamykání by mě moc netrápilo, kdyby mi to přineslo větší žehlení. Akorát je to zásah do vidle, tak nevím..
nevim..nedokážu si představit co by to udělalo…já tuhle vidlici taky mám, ale ikdyž sem ji měl rozebranou, tak si přesně nepamatuju jak to tam u MCčka vypadá…
Tak pokud nezamykáš, můžeš sundat jen to spodní plastový čelo s ventilem.(pokud to i na Toře jde) Vyzkoušíš a v případě reklamace ho můžeš dát zpět. Já jsem si tam na RVL zvětšil ten škrticí průřez asi dvakrát (musel jsem proto vyrobit nový ventil) a spolu s jinými úpravami to pomohlo. Ten průřez je už od pohledu příliš malý, když si uvědomíš, že v těch setinách sekundy tam má protéct objem: průřez pístnice x zdvih. Na stejný účel byly na starý, dobrý Judy dvě osmičky díry (a to měl ten olej eště možnost jít nahoru a stlačovat vzduch).