Manželka jezdí druhým rokem na e-bike s Bosch motorem. Poslední dobou si stěžuje na dost velkou vůli při prvním šlápnutí, než se dostane do záběru. Dal jsem dolů kliku a sundal i převodník, tak nějaká vůle je, vyměním ho i s řetězem, který měním každou sezónu. Ale když pohnu druhou klikou, je na ose motoru jasně vidět, že je vůle i mezi uložením převodníku a osou kliky. Nevíte jak je to v tomto motoru řešeno, co je ještě v pořádku a zda se to dá v servisu nějak vymezit? Na netu jsem našel nějaká videa, ale řeší se hlavně hlučnost, nebo netěsnost motoru. S tím problém není. Samozřejmě, že manželka tomu asi hodně pomáhá, jezdí pořád na těžký převod a upozornění na včasné řazení před kopcem je pro ni jen nemístná buzerace z mojí strany. Vysvětlit si to nenechá, není technický typ a věci mají sloužit jí, ne ona jim, asi to znáte.. Jinak mi to kolo vyhovuje, žena mi teď bez problémů stíhá na vyjížďkách, na kopcu je dřív a proti větru funguje jako vodič :)