Tak tohle vypadá hodně zajímavě,co vy na to?
Tak tohle vypadá hodně zajímavě,co vy na to?
Pokud to chápu správně, má to plnit stejnou funkci jako IRT u Manitou a to tady někteří vozí. Také bych to v Mattocu chtěl vyzkoušet.
Jj a nebo místo tokenu u RS.Ještě by mě zajímala cena :-)
Mrkni i na tu diskuzi pod článkem…
Jojo, to jsem já. Mám totiž Mattoca Comp s Dorado Air a chtěl jsem zjistit, jestli i do něj dám IRT nebo IVA. Psal jsem mail do Progressu a zítra snad přijde odpověď.
Jsem koukal na Progress a nikde jsem nenašel,že by to už měli.Dej mi kdyžtak prosím Tě vědět jestli už to mají a co za to chtějí,pokud Tě to tedy napíšou.Díky…
Myslím, že na BnR to objednávali telefonicky a pokud se nemýlím, i někdo odtud to bral přes telefon.
A odkud?
Progress
Tady jsou ceny: IRT 1419,– Kč a IVA 880,– Kč
:-) Já to potřebuji na Pike,ale díky…
V tabulce si vybereš typ na podle vidle, cena jednotná za kousek pouhých 139,95 USD :-)
uběhl nějaký čas a zkusím se zeptat jaké jsou s tím zkušenosti? Dává to smysl na XC 100 mm Fox vidli aby to bylo na drobné nerovnosti?
Taky by mě zajímalo.Já to zatím nepořídil,páč mi je líto za to dávat tolik peněz.
Tak to muzes zjistit jednoduse tokenem, i fox ma moznost instalace tokenu.
Tak tohle je určitě lepší a možnost více nastavení,než tam furt ládovat spacery
Tak ja chapu ze tady jsou vsichni strasne nachylny a poznaj kazdou minizmenu na vidlici…ja teda ne, takze nastaveni po tokenech mi fakt staci a dat token do vidlice je prace na minutu, cena neporovnatelna
Proste chci rict, ze jestli potrebuje vyzkouset projev vidlice, staci koupit par tokenu, nebo do vidlice trcit nejakej plastovej bezmek.
Tady si to můžeš regulovat za jízdy jak podtřebuješ a podle terénu
vydrž, za pár let tam bude elektronická regulace, s laserovým snímáním terénu a změnou během setin sekundy.
@kubad: za par let sa bude podobny system montovat do lepsich vidlic bezne.
Tak znova…aby vyzkousel jak ramp priblizne zmeni funkci vidlice, staci par tokenu.
Záleží jak u které vidlice. Třeba u F36 float to krom nahrazení tokenů nabízí taky oddělenou pozitivku a negativku, každou zvlášť foukatelnou.
To je ale náhoda, zrovna včera jsme o tom verglu mluvili v servisu a nikdo nevíme o nikom, kdo by si to koupil :-)
Zamysleni. Uz samotnej ramp control ti objem komory zmensi jen ho tam vlozis ze jo (zname teleso ponorene do kapali svym objemem bla bla bla…). Takze kdyz uz jen vlozenim dojde k uprave progresivity ne? A kdyz to priskrtim uplne na max tak to musi byt progresivni jako blazen?
Samotne teleso zaberie podobny objem ako jeden token. Koleckom progresivity sa nemeni objem vzduchovej komory ako si vacsina mysli. To by jeden musel do/odfukavat vidlu aby sa zachoval rovnaky SAG, rovnako ako pri zmene poctu tokenov. Meni sa rychlost prepustania vzduchu v elastomery pri zmene tlaku vzduchu.
Jazdim to cca 8 mesiacov. Ked viem, ze nebudem robit na danej trase ziadne velke dropy a skoky, tak si to par klikmi nastavim na nizsiu progresivitu.
Ale recenzii bolo k tomu napisanych dost, staci vygooglit.
A srovnání s třípolohovým přitlumením nízké komprese na tlumiči?..funkce (teoreticky) podobná..
Podobná funkce? To myslíš vážně?
Ako porovnavat jablka a hrusky.
No proto se ptám vy chytrolíni,v ruce jsem to neměl a rozebrané také jsem to neviděl (za dva roky jsem na to nenarazil)
Furt je to princip tlumení průtoku
Pravda s třípolohovým jsem si naběhl..
Cena za to stelovatko je velka, ale zase trhova. Nikto podobne jednoduchy a funkcny system neponuka. Je len otazka casu ked sa v RS a spol. zamyslia nad tym „preco by sme tam nedali stelovatko pre nastavenie progresivity?“ Ja osobne by som to vymenil za vsetky ostatne stelovatka :-)
Ona stelovatelna HS taky dost pomuze
Jakej je rozdil mezi timhle a HS kompresi? HS ma reagovat na tvrdy nebo rychli rány (korenova vyroletovana pasaz) aby se vydlice nenorila do zdvihu? A ramp control dela podobnou zalezitost? Nebo micham ty jabka a hrusky?
Kdyz bude vidlice mit HSC i LSH tak tohle je mi vlastne nanic. Jsem v tom uz moc zamotanej.
Taky by mě zajímala odpověď na otázku výše.....
MRP Ramp Control řeší křivku progresivity (jestli bude chod spíš lineární nebo progresivní). tzn v průběhu zdvihu jestli bude odpor narůstat lineárně nebo více až ke konci zdvihu. S nastavením kompresí to nemá co dělat.