Nejede dnes někdo na MS do Nového Města na Moravě?
Nejede dnes někdo na MS do Nového Města na Moravě?
Je tam dnes něco zajimavého?
les … :-)
Letos nejedu.
dobře Ty :)
Dneska NASHe Katka !!!
V štafetách si je dala jak maliny. :)
tohle je už třetí vlákno na tu samou věc:)
já ne, jsem v práci
Hodím to sem,
zůstaly mi dvě vstupenky na neděli, které nevyužiju.
Má někdo zájem?
Tak jsem dnes opět v přímém přenosu viděl výhodu jednopřevodníku s nepadajícím řetězem, myslím, že tato naprosto spolehlivá a bezproblémová část připravila naší štafetu o zlato :-)
Ale dala Katce vyniknout:-) Jela neskutečně.
A nemůže být společným jmenovatelem problému ještě:
Neumím si představit s tím závodit (málo převodů), ale na hobby ježdění si vlastně chrochtám blahem a oproti 2×10 rozhodně nelituju přechodu.
Na Anthemu mi zatím řetěz nespadl, zato už mi spadl řetěz na silničce – obvykle při podřazení na menší převodník a zrovna do toho trefím nerovnost, kopne mne to a je to dole … takže u mne je viníkem i technika :)
Tady na videu https://www.youtube.com/watch?… cas 1:16:55 vidis, co zpusobilo tu ztratu. To nebyl primarne retez, ale hodne preleteny skok. Ze mel i nakrivo sedlo mu nejspis vadilo vic, nez nahozeni retezu, a mozna ho to trochu vic rozhodilo pro zbytek kola.
Jo ten skok mu teda krutě nevyšel na to kolikrát tam jel. Docela mě pobavila i holčina na 1:18:11.. taková věc se nestane každý den :)
Zaráží mě, jestli mu „dotáhli“ sedlovku? Doskočil jsem blbě už xkrát, ale sedlem jsem si nehnul zatím nikdy. Je mi jasné, že to je shoda náhod, ale to jak lehce ji vrátil zpět … mi přijde, že ji namazali jen vazelínou bez granulek nebo to někdo zapomněl dotáhnout? …
Ad slečna … jsem si nevšiml, jestli stihla vůbec předat štafetu, ale jeba slušná …
Spíš si myslím, že ty sedlovky jsou takovej papír, že se bojej to utáhnout trochu víc, takže maximálně na předepsanej moment a to se pak prostě při nárazu hne.
Předepsaný moment je cca 4Nm? … Mám 95kg, dotahuju občas na 3,5, patlám tam teda pastu na karbon, a prozatím se nehla ani o mm :).
Jinak souhlas, v servise, když mi montili teleskop, tak jsem si to kontroloval a ti to dotáhli odhadem tak na 1,5 :( …
No jo, tka pasta na karbon z toho udělá beton a nemusí se to ani utahovat :)
Fakt? Jaká konkrétně?
Hele beru takový malý pasty v pytlíčku z Profilbiku, stačí namazat a mám pak co dělat abych tam sedlovku vůbec zasunul :)
Edit: Je to tady ta
Díky za tip. Já právě zkoušel Caffe Latex, pak něco od Motorexu a nic moc to nedrželo. ):
A omlouvám se za trojpost.
Fakt? Jaká konkrétně?
Fakt? Jaká konkrétně?
Podle mého předat nestihla. Pouštěl jsem si to několikrát. Ale zasukovala se tam fakt moc hezky. :-)
Já včera švýcara na 4. místě, jak mu spad, nahodil ho, klika se pootočila zpět, řetěz spad znovu a moh jít domu.
Moc jsem jednoprevodnik nepochopil, diky nižší kadenci v technickyh vyjezdech, úsek neprojedou, tak si zabehnou vedle kola.
Přesně tak, taky jsem si toho všímal.
Spolukomentátor (nevím jméno) vyprávěl o prohraném spurtu Absolona, z důvodu chybějícího těžšího převodu. Tak si říká zlaté dvě placky......prostě něco nepochopím.
Ty nasi si budou muset koupit nejake lepsi kola jinak daleko nedojedou :D
Ať žije 1×11 nebo 1×12! :)
Holec depka,kolo vzduchem :-)to musí být na palici
bych se na to v*sral :D
Taky fakt závidím těm servisákům na trati, když musej měnit zadní kolo. Evoluce nahradila rychloupínáky pomaluupínákama :)
Výjimku tvoří mechanici BH. =)
To je rozumný.
Jak píšeš, dneska borec pobavil.
Tak si už někteří vyžebrali vodítka :D
JJ, ale prej Čábelickýmu už došly :)
Co jsem koukal, co jezdí ženy ve verzi 1×něco vředu to vypadalo na 30z?
Ten závěrečný boj zeny o 3/4.misto fantasticky konec!
V dnešním případě ani moc ne. Když jedeš celej závod druhej a pak tě předjede závodník o 2 minuty horší.. Jestli to nebyla její chyba, tak to zamrzí :(
Boze to je debilita ta vymena kola, když musí vyšroubovat celou osu. To jsem jako jedinej, kteremu to prijde jako ******** krok zpet? Ještě ze se takove fiasko nedeje na silnici lol.. Ja teda nechapu proc aspoň nemůžou met nachystane druhé kolo. To jako UCI chce, aby takhle defekty rozhodovaly zavody? Bych se na to vysral..
Celý kolo asi měnit nemůžou, jinak by to asi dělali. A u těch závodních modelů by mohli vymyslet něco rychlejšího na výměnu, než to tam matlat imbusem.
Defekty samozrejme mohou a rozhoduji zavod a tak je to spravne. Rychloupinak zakazany neni, ze si tam nekdo da sroubovaci osu je jeho volba a jeho problem. Drive si museli zavodnici opravovat kolo svepomoci a ja bych se k tomu vratil.
Co se tyka sroubovaci osy, tak souhlas.
Podobne jako orm bych byl pro uplne zruseni depa, jen podavani piti. At se vozi kola a plaste co vydrzi.
Zajimave myslenky. Ja jako divak bych se teda rad dival na to jak zavodi a ne na to jak rozhodne to jestli někdo dostane defekt. Jinak teda predpokladam, ze to same by jsi rad videl na silnici? Jestli ne tak proc?
Bez dep by se jezdil o neco odolnejsi material a muzelo by se s tim pocitat, teda nejezdit pres hranu.
Na silnici bych rad videl uplne jine zmeny, mensi peloton a lehci zavody.
„Bez dep by se jezdil o neco odolnejsi material a muzelo by se s tim pocitat, teda nejezdit pres hranu.“ Zajimave, takze bys preferoval se divat na zavody, kde jezdi všichni opatrne, aby pro ne závod neskoncil? Ja chci teda videt jak tam litaji na mokur přes sutry a koreny na totalni hrane. O tom jsou snad zavody na top urovni ne? Mas to nejak uplne obracene lol..
Pokud se nepletu, tak depa jsou v MTB 10 let, takže před tím jako závody nebyly zajímavé a ty depa to zachránili jo?
A proc sem pletes depa, když na to jsem vůbec nereagoval? Kde jinde by se mělo jezdit uplne na plno, když ne na te top urovni? V uplne kazdem sportu na vrcholove urovni se dela všechno do maxima. O tom prece vrcholovej, profesionalni sport je ne..
Naplno neznamena jezdit po sutrech a skocich za hranici rozumneho rizika.
Jezdit za hranou taky znamena, ze treba kazdy paty zavod znicis kolo, kazdy desaty se mirne zranis a kazdy dvacaty si neco zlomis nebo udelas neco vaznejsiho.
U zen mi prijde, ze novomestska trat je za mokra nesmyslne tezka, tezke sekce vetsina chce jen prezit, nemaji to vubec pod kontrolou. Ty jsou kratke, ale cas se ziskava na tech jezdivejsich a rychlejsich sjezdech a hlavne ve vyjezdech.
Taky u muzu se tam da divat na prvnich deset, okolo 30. mista to je trapeni.
Ohledne tech dep, myslim, ze by se melo rozhodovat predevsim na trati, a depo kdyz uz, tak jen jako posledni zachrana pred DNF, ne jako standardni cast zavodeni. At se XCO nezmeni na cyklokros, kde se kazde kolo v blate vymenuje kolo. Uz ted je mozne treba vymenit kola za jiny vzorek, treba kdyz zacne prset, ale moc se to nevyuziva.
Naplno neznamena jezdit po sutrech a skocich za hranici rozumneho rizika.
Jezdit za hranou taky znamena, ze treba kazdy paty zavod znicis kolo, kazdy desaty se mirne zranis a kazdy dvacaty si neco zlomis nebo udelas neco vaznejsiho.
U zen mi prijde, ze novomestska trat je za mokra nesmyslne tezka, tezke sekce vetsina chce jen prezit, nemaji to vubec pod kontrolou. Ty jsou kratke, ale cas se ziskava na tech jezdivejsich a rychlejsich sjezdech a hlavne ve vyjezdech.
Taky u muzu se tam da divat na prvnich deset, okolo 30. mista to je trapeni.
Ohledne tech dep, myslim, ze by se melo rozhodovat predevsim na trati, a depo kdyz uz, tak jen jako posledni zachrana pred DNF, ne jako standardni cast zavodeni. At se XCO nezmeni na cyklokros, kde se kazde kolo v blate vymenuje kolo. Uz ted je mozne treba vymenit kola za jiny vzorek, treba kdyz zacne prset, ale moc se to nevyuziva.
Pěkně, souhlas.
Ty hele mně to ani nevadí, ty depa jsou fajn.
Pro mě je to naopak více „koukatelné“, čti pestřejší ;). Naopak kdyby to byl jen čistý závod „jedu jedu“, tak mě to divácky tak nebere.
Takže paradoxně pády, zničený materiál atp … z toho dělá neokoukaný podnik ;). Je to komerce jako kdekoliv jinde, tak prostě palec nahoru za lepší „efekty“ pro diváka. Je to blbá paralela, ale můj šéf také upřednostní zákazníka a já ať „žeru drcenou cihlu“. Tedy to co je pro diváka fajn, mohou byt pro závodníka galeje … ale tak už to bohužel je.
Tedy například v CX změna pláště atd … já to vítám … Co člověk, to názor.
Yuro, přečti si po sobě příspěvek na který jsem reagoval a pak se nebudeš muset ptát
Aby ses neposr…
S upinakem o moc rychlejší nebudeš
Takze jak se vymenuje kolo na silnici zabere stejne dlouho jako tady u MTB to vyndavani osy? lol
o kolik rychlejší budeš s QR ?
a MTB s kotoučema a mnohem větší kazetou není silnička
Třeba dnes ta vymena stala Polku bronz na MS..
ne, ji to stala technicka chyba a defekt.
+1
proto ty řeči o pevné ose nechápu
Ne, všechno dohromady.
Tak když to srovnám se zastávkou v boxech F1, tak tady je to bída. Přitom za tu dobu co tam byla by jí měli mechanici vyměnit kola, dobít baterku a vyměnit řetěz!
Vždy mám pocit, že jsme nemehlo, když nasazuji zadní kolo, ale když jsem viděl ty dvě akce, tak už jsem v klidu.
Zapl jsem telku pozde, ale v podstate jsem od moderatoru slysel predevsim o cvakani plastu. To toho bylo tak moc, dnes? Kdyby misto velkych obruci ty gramy vlozili do odolnejsiho plaste v rozmeru horskeho kola (26"), tak by na tom byli (dnes vlastne byly) vahove stejne a s vetsi odolnosti. :) A jeste by ta dama na 4. fleku snadneji zaakcelerovala. :)
Jasně ale zase by se na těch kořenech daleko víc potrápili, to neustálé obhajování 26" je už docela nudné :-)
mne zase prijde nezabavne menit fungujici, jen protoze si nekdo vzpomnel, ze by bylo dobre zakaznikum vecpat neco noveho (650b, ne 29". ty tu jsou dlouho, to je aspon ok). obhajoby stylem „jen o X% vetsi prumer rafku prinasi o XX% snazsi prekonani prekazek a podobne…“ to je nezabavne, protoze to neni pokrok. :(
MTB 26" nevznikly z nějakého výpočtu, nebo výběru, prostě ty kola byla dostupná, tak je tenkrát použili, fungovalo to, tak se to opakovalo dál, to, že to není úplně ono je stará věc a trvalo dlouho, než se ta změna průměru prosadila. :-)
navedes me -prosim, na nejaky text, kde se dozvim proc uz to neni „ono“ a kdo to rozhodl, ze to neni ono? kdo je ta autorita? + take kde se dozvim, ze prave a presne rozmer 650b je to „ono“? protoze zatim si myslim, ze presne to „ono“ bude „to ono“ kdykoli a cokoli, co za „ono“ oznaci vyrobce a pres hltace jakychkoli novinek protlaci az ke koncovemu zakaznikovi, ktereho roky dopredu stresuje, ze nebude ten a ten komponent v jeho rozmeru. od plastu/rafku/ramy az po treba 26" koncovky bowdenu. :) (jo, takhle to tady vypadalo pred par lety.)
Tak když v 2002 Garry Fisher pustil 29" do světa tak to docela pečlivě vysvětloval :-) takže máme 29" na světě nějakých 14 let, za tu dobu se tak nějak postupně staly zcela běžnou záležitostí a to už by snad šlo říct, že to není nějaký experiment a módní výstřelek a přestat se s tím zabývat ne?
jsem tu na foru nebyl snad 2–3roky, ale tohle je hustej posun od vlaken typu „29nebrat“, „vosa na bombone“, byt nejprve bylo mysleno vazne a pak snad i mozna trochu ironicky, po nazory: „prestat se tim zabyvat“, „dokazes si predstavit dneska jet ty trate na 26?“ atd, atd…
zajimave.
vzdyt to je porad ono. vyrobce to lidem vysvetlil… :P 29,2000000000070000000000021" prichazeji. teste se.
hele a neni GF nahodou pod Trekem? :D ja jen jestli to vysvetlil ten GF lidem dobre.
Ty jsi stejný případ, jako jeden co se nám v devadesátých snažil pořád vysvětlit, že ABS je na hovno, že on si to dovede oddávkovat líp a kdy je potřeba. To nemá cenu, to je zbytečně promrhaná energie.
By bylo zajímavý, jaký by měly na 26 časy, resp. jestli by byly pomalejší.
podle meho nazoru by na 26" byli/y rychlejsi. proc? tolik by se s tim neprali/y + nekterym ten posed uplne nebastim. :) jsou to ale profici, takze reprezentuji sve chlebodarce a ti v katalozich maji jiny trend. a tak to je.
jsem zvedav jestli se na OH objevi nejaky reprezentant z nebikove zeme a na cem pojede.
dokazes si predstavit dnesni trate jezdit na 26? ja uz moc ne…
samozrejme a nejen protoze jsou to oficialne nejlepsi bikeri sveta.
jako ze maj mezi kameny/koreny moc velke diry, do kterych by na 26" zapadli/y a uz by je nikdo nikdy nevytahl? :D nebo jak si to myslel? ze by si na horskem kole trosku podrncali/y? :D nebo treba ty drevene dropy (nekdo zde daval kdysi fotku) by najednou nesly?
29 kolo ma lepsi trakci – fakt, 29 kolo lip tlumi a prekonava prekazky – fakt… Nevidim jediny duvod jezdit 26 kola…
s prekonavanim prekazek muzu souhlasit, ale to prece neni vse.
„jako ze maj mezi kameny/koreny moc velke diry, do kterych by na 26“ zapadli/y a uz by je nikdo nikdy nevytahl? :D nebo jak si to myslel? ze by si na horskem kole trosku podrncali/y? :D "
Takze sis na to vlastne odpovedel:)
Osobne ted mam celoHT 29ku Werka… neumim si predstavit ale jezdit na celoHT 26ce…
Otresy na pater nejsou rekl bych tak ostry a stejne tak ruce nebolej tolik…
ja mam full ht 26" s pevnou duralovou vidlici od roku 2012. :) vidis to, odpruzeni by to poresilo a ze fully pokud se nepletu, se jezdi i v MS XC (jmenuje se to asi jinak, proste tyto zavody). doufam, ze se tesis, az nekdo „objevi“, ze 29,00001233221" je na tom na pater jeste lip a dokonce to prekonava prekazky take snaz. o to jde celou dobu, ne ze bych si neumel predstavit sutr a dve tri ruzne velky obruce pred, na a za sutrem. :)
Šiješ do toho z přesvědčení, nebo máš na devětadváce i něco najeto? (:
podle toho nebo to zni jako, ze kdyz bych se svezl, tak by mi to urcite kaplo do noty. to bys cubrnel kdybych napsal „je to moje presvedceni po najezdenem. (: " co? prijde na to jestli i pujceni muzeme brat jako najeto. 29“ jaks taks, ta me oblibene 26" nevytlacila z vyroby. treba mne by slusela ta 111 od Kony.
.
hele, ja jsem byl jeste donedavna taky odpurce 29tek, ale musim uznat, ze na urcity discipliny (XC, maraton apod.) jsou proste vyhodnejsi…
Taky se zuby nehty dneska nebudeme drzet vecek ne?:)
Kazdopadne to podsouvani vyrobcu me posledni dobou dost se..e! Myslim hlavne boost cipoviny, cim dal vetsi nekompatibilita, ted novy rozmery tlumicu, to je zhovadilost totalni a dalsi… To je daleko horsi nez nejakej boj o prumery kol…
to nelze zrovnavat kotoucovka vs vecko a 26" vs 27,5". to prvni prinese nekonecny vauuuuuu (mimo urcite modely a jejich ne-uplne prijemne odvzdusnovani) a to druhy prinese....... um eee, poradte mi. :)
co se tyce boostněčeho, to už ani nevim. nedavno jsem cucel, ze je zase novy (mozna ne tak novy) rozmer lisovaciho stredu. neco jako 95 neco, nebo podobny cislo. ja uz ani nevim, co bych do toho objednaval. :D taky jsem myslel, ze RF ma loziska pouzitelny se SH (nebo to bylo FSA?) a najednou koukam 30mm osa. :O
tak 27,5ky jsou jasnej obchodni tah… Nicmene klidne se to mohlo zastavit na dvou rozmerech – 26 a 29…
Boost mas dneska hlavne pevny osy, pak i kliky na to ze:) atd. atd.
Mám teď nově 27,5, zatím fakt nic moc najeto, první dojmy jsou takové, že to je hooooodně podobné jako 26, za což jsem rád. Trochu kola přitvrdily převody, ale lepší trakce, překonávání překážet jsem si nevšiml (26/29 je rozdíl výrazný), uvidím až si zvyknu na geometrii rámu, pak budu moudřejší.
Nečubrněl. Naopak bych byl rád, že jednou někdo něco nekritizuje od stolu bez jakýchkoliv reálných zkušeností. Pokud jsi na devětadvacítce nejel, nejlépe na trati podobné té novoměstské, tak to je od základu debata o ničem. Zvlášť v dnešní době.
Ale s tou Konou rozumím a schvaluji. (:
Hlavně na těch kořenech do kopce, tam by na těch 26" doslova letěli nad terénem viď :-)
najdu si fotku, ale predpokladam, ze by to lide z MS zvladli slusne prosviset i na 24". :)
Myslim ze Stosek lidi vozi letos Maxxis Ikon Exo, to jsou uz dostatecne tezke a odolne plaste, vyrazne lepsi nez slupky od Schwalbe nebo S-works specialized. Vubec nechapu proc treba JK vozi porad krome nejvetsiho blata Fasttrack 2,0 a ne neco odolnejsiho a s vetsim zaberem.
Fastraky maji tri stupne odolnosti (za cenu vahy)
Ve sjezdu se vozi mensi kola, odolnejsi plaste a jak se jezdi na doraz, tak se picha o dost vic.
Cinkovi spadl řetěz, jako jeden z mála nemá vodítko…no tvl. taková příprava a pak se připraví o pozice, protože jede pomalu jak v kamenolomu bez vodítka. Fakt nechápu
njn, grammihonič… :)
Taky nechápu. „Blbost“ za pár kaček (oproti ceně kola)…
Tady nejde o cenu, tady jde o reklamu na „funkční“ systém :D
Systém funguje skvěle! Jen se s ním nesmí jezdit přes kořeny a šutry. Což ale drtivá většína „fůlistů“ stejně nejezdí, na asfaltovou cyklostezku do hospody tedy naprosto ideální… ;-))
Hlavně nechápu proč se to pořád řeší, řetěz padá, to je fakt, který díky závodům, zvlášť po tomhle MS, nemůže nikdo ignorovat, tak jako výrobce doplním do řady nějaký klimpcajk proti padání a je pokoj.
řetěz vždy padal, a padnout může, na trhu je kopec vodítek, je to jen na jezdci jestli si ho nechá nasadit nebo ne
Já vím, zdá se, že Sram asi ale žádné v portfoliu nemá, tak se jim to nehodí do krámu, jinak si to nedovedu vysvětlit, spoléhat, že mi řetěz nespadne je lehkovážnost, která do elity nepatří.
Nj, ale ono to obcas, ne moc casto, dokaze spadnout i na sjezdaku s hornim i dolnim voditkem.
Ještě je sranda, ze absolutni skicka jako je Nino ma docela uzka riditka a to i na takhle narocne trate. Zajimave, ze cyklostezkobikeri potrebujou riditka, ze se pomalu nevlezou 2 vedle sebe a jako bonus na tom sedi narovnane jako za stolem. :D Tuhle modu fakt nechapu..
Mi chceš říct, že obyčejný lidi jezděj jinak nastavený kolo než mistr světa? To je skutečně šokující:)
Asi mas problém chapat psanej text, ale to je tvůj problém no.. Jinak a co ze je to mistr světa? Zrovna Nino nemá zadnej silenej posed. Kulhec to uz je jina kava. Na jeho kolo by se poskladal malo kdo a to i se stejnyma proporcema..
takze vlastne rikas, jen trochu jinak, ze posed je silne individualni a tudiz si vlastne protirecis, hmm:))
Jak si protirecim? Siroka riditka jsou snad na kole diky lepsi ovladatelnosti ne? No a ja jen narazel na to, ze tem nejlepsim na náročných tratích staci docela uzka, zatímco cyklostezkobikerum nestaci ani ty metrova.. Chapes to? Na tom není nic universalniho. Je to jen demence a nutnost vypadat jako biker co jede na „Kejp Epik“, ikdyz by stacila liberta lol..
Ti ňákej bajker s širokejma řídítkama ojel starou?
Sežral mu pohanku
Ne jen kvůli nim vždycky zacnu tak prskat, az se malem udusim.. :))
Siroka riditka jsou snad na kole diky lepsi ovladatelnosti ne?
Ne. Rozlišuj příčinu a důsledek. Lepší ovladatelnost je díky širokým řídítkům… Když už.
Ty vole neser. Ano mel jsem napsat kvůli lepsi ovladatelonsti, aby rejpal nemel důvod rejpat. Nicmene Tak jak jsem to napsal je to taky ok. :)
celkem to i chapu…
Ten cyklostezkovej biker stopro nema takovou techniku jako Schurter a tak si musi necim pomoct… Schurter ma techniku jizdy zmaklou a tak zajede klidne na 50cm riditkach:) a vcil mudruj:))
Pointa je v tom, ze 90% „bikeru“ nepotrebuje zadnou techniku. Když nepocitam jizdu přes patniky. :)) Ještě jsem zapomel na bachrate, podhustene plaste/galusky s brutalnima drapakama. Taky neskutecne uzitecna věc na asfalt. :))
kde jsi vzal prosimte to cislo?:)))
Jak jsem ti radil uz jinde, doporucuju zaradit do jidelnicku bucek, jitrnicky atd.
To dietarstvi ti zacina lizt na mozek!
běžně jezdíš přes patníky?
Už konečně pochop, že na asfaltu jedeš furt jen ty. Ti ostatní s širokýma řidítkama se po něm pouze přesouvají do lesa, takže ty už je pak nikdy nevidíš, bo jedeš zase znova jen do posilovny, nebo pro pohanku.
Nino měří 173 cm, takže i kdyby chtěl tak prostě musí mít užší řídítka, než leckdo okolo
To je uplne jedno jak je vysokej. I na svou vysku ma urcite uzsi riditka nez většina ostatnich. I tech ještě mensich zenskych tam mělo urcite sirsi riditka.. Proste vidíš ne jestli ma roztahle ruce v sirce ramen, nebo trochu vic a nebo ze mají roztahle ruce jak kdyby ukazovali, ze chytili táááááákovouhle rybu. :)
a proč to řešíš? víš vůbec jak je má široké?
je věc každého soudruha jak má široké řídítka
taky si říkám k čemu ta diskuze
Protože Jura jezdí silnici. (:
Podivej se na jakej koment jsem poprvé reagoval. Po jeho precteni jsem si okamzite tohle vybavil a tak jsem to napsal. To je co.. Rozesmava me to skoro každý den, když potkam většinou pupkatého bikera, ktery na tom sedi jako reditel za stolem a přitom roztahuje ruce jako kdyby ukazoval jak dlouho stanglu salamu zase dneska sezral. :))) Ze na všechno co napisu musite reagovat jako nejakej tydýýt. Za to ja nemuzu Frantiku..
Zjistí si jaké vozí a pak teprve mel
fak úzké řídítka, už od pohledu :D
vozí řidítka 710 mm. Si nejdřív zjisti fakta, než tady začneš plácat blbosti
Je ale fakt, že na fotkách, kde má pověšené na řídítkách číslo, hodně zkresluje, že nemá brzdové páky nadoraz u gripů
Ale prdlajs.. Ja zadne fotky předtím nevidel. Jen pisu co vidim, když se na nej divam při jizde. Bliz ke stredu se drzi tak mozna na rovinkách, jinak v terenu ma uchop do sirky co mu riditka dovolujou a i tak jasne vidíš, ze nemá roztahle ruce jak většina idiotu co vidíš kome sebe. To je cele co jsem tim chtěl rict. :)) Jinak spis nez vyska teda dle mého zalezi na sirce ramen a on ma do nejake blechy s ramenama ala seslapany ryc docela daleko.. Takze i proto to bije do oci. Ze ma na svou postavu uzsi riditka nez zbytek..
A co z toho vyplyva? uplny prd!
Nekdo je zvyklej tak, jinymu vyhovuje jinak… Co na tom nechapes?
A zatimco ty mluvis o rekreacnich cyklistech, kteri vyjedou parkrat do roka na cyklostezce a koupi si kolo bez nejakyho studovani, tak to zevseobecnujes vlastne na vsechny bikery.. Nesmis soudit jen podle toho, co potkas na cyklstezce…
To musis nekdy do lesa…
No, on člověm ropažený má celkovou délku stejnou jako měří na výšku, takže ta výška s délkou paží souvisí. ☺
Nevím, jestli narážíš na fotku od kubada nademnou, ale má to prostý vysvětlení. Sram, na kterým jezdí Nino, má jinej design brzdových pák. Jsou delší. A když stačí brzdit jedním prstem, ukazovákem, tak prostě páky posune víc k představci a tím pádem má v pohodě úchop na gripu a zároveň brzdí jen ukazovákem na konci páky.
Přítelkyně je o 10cm menší než já a má o dost širší řidítka. Důvod je prostý,nebolí ji při delší jízdě záda.
710mm mi teda nějak moc úzké nepřijdou
Nj, Merida nie je S-works :D Just irony.
No tak Nino sice špička, ale stejne Jardovi urcite zavidi ty perfektne huste vlasy bez koutu. :))
Noo, plešatej je hezky :) Ale Jaroslav super, ještě nedávno zlomená ruka a teď stříbro na MS. Jsem až měla slzu v oku :) Cink skvělý jakbysmet, i kdyby mu ten řetěz nespadl, tak by to tempo stejně neudržel, sám to přiznával.
O tom sem taky nic nepsal. Já to psal minutu po tom co mu spadl a to sem nevěděl, že tak jako tak zvadne, ale obecně to přece musí být risk, když ví z předchozích závodů, že to z těch převodníků padá… Naštěstí to nemělo vliv, ale taky mohl být jiný průběh závodu a takováhle kravina by klidně v posledním kole rozhodla závod… Nikdo z celýho BF by tam bez vodítka snad nejel:-) Ale na MS to asi nevědí:-) Asi tu nečtou.
Ale mělo to vliv, sám o tom v cíli mluvil, že po tom dojetí, jak okamžitě Nino nastoupil už na to neměl.
Já ti taky nic neříkala:)
Hláška malé dcery při dekoraci Schurtera do duhového: „On místo medaile dostal jenom mikinu?“ :-)
Má pravdu … „vzali ho na buben“ :D
Tak jsem se tu dozvěděl o pevných osách, kvalitách plášťů, padání řetězu a šířce řidítek, ale k tématu diskuze nic moc, takže se ptám, nebudu hledat, počkám si tu na reakci, takže kde najdu hodně hodně moc moc fotek ze závodů z ms nmnm 2016, na ofiko stránkách nic, na facebůk seru, mě nedostanou. Takže kde najdu fotky?
Tady je něco hodně málo a jen z pátku…Ale lepší než nic ne;-)
az se mejma proberu tak budou :)
http://sport.idnes.cz/…listika.aspx?…
Zaznamenal někdo tenhle konec?
Ano, na tribunách tenhle záběr proběhl a hned bylo vidět, že to nedá dál.
Asi každý kdo sledoval TV přenos. ;)
Myslel jsem konce kariéry v XC…
Ano,i to v TV proběhlo …
Mně to přijde škoda, ale asi už má jiné priority, trochu promrhaný talent a asi tvrdý náraz po přestupu z juniorek do elitní kategorie......na ženy jsem nekoukal, tak jsem to zjistil až teď.
Potkali jsme ji včera večer v depu, po hodině a půl neúspěšného čekání na jardu. Loučila se s reprezentačním trenérem. Vypada smutně, ale říkala, že už je v pohodě, že v sobotu večer to byl větší mazec.
Tak hlavně, ať ji to jde v těch maratonech.
bohužel jen pár blbin z pátka https://www.flickr.com/…27963405441/
Menší shrnutí eventu jako takovýho za mě:
Areál je v rámci světových závodů/ms horských kol jedinečný.
Start/cíl je pod hlavní tribunou. Trať pak vede převážně přilehlým lesem.
Během jednoho závodu lehce obejdete různé části polygonu a konec stihnete na tribunách.
Technické zázemí solidní, pokud byla zrovna trať volná (i během závodu), mohli jste přecházet.
Mimo závod šlo v omezené míře pobýt i přímo na trati.
Byla hlavní tribuna a dvě vedlejší v lese. U každé postavené velké obrazovky.
Nic tedy neuteklo a kromě atmosféry na místě měli diváci přehled jako v tv.
Česká televize tam měla stánek, vysílání bylo propojené.
Závody:
Atmosféra naprosto úžasná a bylo vidět, jak to hlavně čechům pomáhalo.
Osobně jsem se nesatkal s zádnou vyhorcenou událostí v publiku. Všichni slušní a veselí. Je jedno odkud byli.
Během celého víkendu se dalo pokecat se závodníkama v celým areálu, prijížděli se i po okolí.
Za mě velký respekt Jardovi. 4 měsíce po zlomenině, čára přes rozpočet v přípravě a takovýhle výsledek.
Ondra taky luxus a škoda spadlýho řetězu (ale…tak každý potřebuje nějak vyškolit a už bude asi vozit vodítko:) ).
Jinak Nino jel jako „bůh“. Byla na něm vidět velká pohoda a jistota, s jakou šel přes kameny.
V hlubším poli už bylo vidět, že jim občas tecnika dělá problém.
Ohledně kol mě pak zaujala SUEMASA Mio. Její (asi titanový) rám připomínal po stažení teleskopu trialový kolo.
A v technice vyloženě excelovala.
Zázemí:
Ceny občerstvení dražší, ale s tím se asi u ms dalo počítat.
Spíš mě trochu zklamal rozsah stravy. Fotříci s pivem a párkem byli určitě spokojení. Mě „zachránily“ nudle se zeleninou. Ohledně pití taky nic moc: pivo, birel a éčková malinovka a ostatní přeslazenej nesmysl od různých firem. Na stánku s kafem naštěstí dělali i dobrý (ledový) čaj.
Výtku bych ale měl:
Dokáži pochopit, že česi jsou balíci, který se někde na návsi baví u revival kapel během sportovního týdne nějaké malé ******. Na mistrovství světa ale tenhle hudební masakr nemá co dělat a zajímalo by mě, kterej ZMR*D to protlačil a schválil.
Tuším, že za 4 roky bude ms tady opět a pokud ano, tak určitě doražte.
Stálo to za to:)
znova ms nmnm takhle nedaj, imo albstadt nebo neco takoveho
jinak Mio Suemasa jezdi i dh myslim, to jak tam posilala rubena choice bylo super, nikdo z zenskych tam nejel ani trochu podobnou rychlost
Se na ten AC/DC revival snažím zapomenout a ty mi to ještě připomínáš. Říkal jsem si, že to do Alice nějak přečkám, ale fakt se to nedalo. (:
tak promiň no:)
http://mtbcrosscountry.com/…016/gallery/ tady prvni davka mojich fotek (tyhle jsem fotil ja, takze kvalita odpovida kvalite fotografa, ale porad je to jenom malej vyber z toho co jsem nafotil :D ) az uploadne muj „dvorni fotograf“ tak reknu, ty snad budou hezci
ty kanadanky mi bylo docela lito…
nikdo ji nerekl jinak nez ruzovy prsa:)
tak jeste druha varka od Jirky Svobody http://mtbcrosscountry.com/…016/gallery/?…
Ahoj,
měl jsem takovou myšlenku projet si tuto trať, ale jelikož jsem tam nikdy nebyl, tak to tam vůbec neznám.
Poradíte, jestli jste tam někdo byli a projížděli si tu konkrétní trať pro MS?
Případně je někde .gpx přímo té trati?
Koukal jsem na okruhy , co tam jsou ale tam je pouze psaný, že třeba ten černej je imitace trati MS.
Pak jsem sice našel nějaký .gpx maratonu, co se tam jel, ale to si nejsem jistej, jetli to je přímo ta MS trať.
Neprojížděli ste to někdo?
Nejde mi o to si zajezdit kdekoliv, to si můžu zajezdit v Orlickejch nebo Jeseníkách :-) jde mi o to si profrčet tu trať, co byla v tej televizi :-)).
Fakt nikdo neví?
Mám pocit, že ta trať se běžně projet nedá, alespoň co jsem tam byl vloni, tak jsem to teda značený neviděl.
Tak nejdřív bych zvážil svoje technický dovednosti, protože nápad „projet si trať“ jsem měl před 3 rokama taky. Dopadlo to tak, že jsem projel tak 75% trati a to s problémama. Některý technický pasáže jako Mitas Choice, Vertical Drop atd jsou fakt psycho.
Druhá věc je ta, že to sice značený není, ale dá se to objet v pohodě. Když se podíváš do mapky na internetu kudma vede okruh, tak v reálu to docela v pohodě najdeš.
Technický dovednosti je to poslední, co nemám :-). Zkusím tu mapu, co posílal Kire níže.
ono projet se to „asi“ dá.
mazec je spíš to, v jaký rychlosti to tam při závodech posílaj a v jakým jsou „energetickým stavu“
Vertical Dropa a podobně bude trošku k zamyšlení, když tam k tomu přijedeš IMHO :)
Soudím jen z určitých záběrů z TV, nebyl jsem tam ;). Ale to je to samé jako některé úseky na Ostaši – z videa mi to přišlo jako brnkačka a když jsem tam stál, potřeboval jsem vyhecovat, abych se rozhoupal … jinak bych to objel ;o).
Já si tu trať i procházel.
Ano..přijdeš třeba na vrchol mitase a říkáš si, že to přece nejde:)
Ale už z tréninků tam byly vidět jetý stopy a prostě se to dá.
Navíc, jako hobík to jedeš dopočatý, v klidu. Ne na hraně a vyflusaný ze závodu.
vidíš ;) … to můžeme pojmout jako blbnutí na singlech a i projetí téhle trasy :) … good to know
Mapa: http://www.mtb2016nmnm.com/race-tracks
Podle ní to najdeš.
To vypadá dobře, díky.
Jestli tam pojedeš, udělej gps log O:-) …
Tak sem to byl projet.
Podle té mapy se to nedá dohledat ani náhodou, ale na stromech byly vybledlý tečky a podle nich se to dalo.
Mapu jsem hodil na svoje Endomondo
Případně to můžu hodit v gps do mejlu, kdyby měl někdo zájem.
Ten přejezd pod tribunama je trochu delší než jsem jel, jinak ta trať z drtivé většiny sedí.
Breakpain&seznam.cz danke schön :)
znak & = @
cisarsindel@seznam.cz Vďaka…
fabi101&seznam.cz. Díky
Dík.
Tak posláno těm, co to chtěli
Taky poprosím: VKyselak@seznam.cz
Děkuju :-)
posláno
Čau nemate někdo tucha jestli budou dnes otevřený traily? Resp jestli se v mezidobí mezi závody bude dát jezdit?
mezi závody jsou tréninky nebo ne?