• Liborrr

    Zdravím. Vím, že se tu výběr kol řeší často a částečně se omlouvám za tento thread, ale v historii jsem nenašel to, co bych teď potřeboval a sice – mám z domu povolenou investici do kola na příští rok 25tis. kč a požadavky: rozumná váa kola, aby ta 29 jela a neměl pocit, že to musím „přemlouvat“…takže bych chtěl nějaké rozumné kola, pohon klidně Deore, SLX – ideál dvoupřevodník, vidlice pokud možno Reba. Rám asi 21 palců – měřím 187cm. Teď je i docela dost výprodejů, ale nevím, co přesně koupit, aby to bylo za ty peníze co nejlepší…Napadla mě i možnost stavby – jak tu někteří píšete, ale nevím, na koho se obrátit a zda by s rozpočtem 25tis. kč mělo cenu nad stavbou uvažovat. Děkuji

    0 0
    • Liborrr  

      napadlo mě třeba toto: http://www.cyklonemcik.cz/…1-slx-epicon

      ale rád bych si nechal poradit

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
      • scalar  

        Ty rámy jsou velmi slušné, ale u prvního kola je v pytli vidlice, u druhého zase osazení (sada X.5). Vztaženo tedy na cenu 25 tis.

        0 0
        • oddie  

          Ty tyhle rámy znáš? Kolik to tak váží?

          0 0
          • scalar  

            Jo, už jsem na něm stavěl, má kolem 1750 gr.

            0 0
            • oddie  

              Ale tos asi nebral od kolokrámu, ne? Ty jejich nálepky mi přijdou děsný.

              0 0
              • scalar  

                Bral jsem ho z Kolokrámu, mně ty nálepky tak hrozný nepřijdou, některé hlášky jsou i docela vtipné. Force ho má bez tapered hlavy.

                0 0
                • scalar  

                  Tady je „naživo“.

                  0 0
                • oddie  

                  Třeba to „fully colocramized“ mi teda přijde děsný, to bych to radši měl bez písmene…

                  0 0
                  • scalar  

                    To se mi právě líbí, je aspoň vidět, že design nenavrhoval ten robot, co rámy i vaří, ale že tam i zasáhl člověk :-)

                    0 0
                    • oddie  

                      V nejhorším to jde přemalovat, sloupnout nebo zašpinit :)

                      Uvidíme, co budu řešit, až mi dojezdí to současné kolo, které doufám ještě 2 roky dá, než definitivně odejde vidlice.

                      0 0
    • roman 3D  

      když seeženeš euro za pětadvacet:-)

      http://www.radon-bikes.de/…d_25110_.htm

      0 0
      • Liborrr  

        To bohužel v momentální situaci asi neseženu, ale díky. Jo a to má 3převodník – já bych pokud možno 2převodník a rám v bílé barvě (po tom toužím delší dobu a vždycky jsem měl černý rám…) Vím, že je to směšný požadavek, ale kolo se musí i líbit!:-)

        0 0
      • vasek80  

        Ten radon má alespoň kratší zadní stavbu. Snad všechny volně prodejné rámy co jsem za poslední dny viděl mají min 445mm, ale spousta i 450mm. Třeba se mi vzhledově hodně líbil černej Amulet Big Jose ale délka zadní stavby a hlavové trubky jej diskvalifikuje. Divím se, že i spousta českých značek používá dlouhé zadní stavby.

        V žádném případě nechci tvrdit, že 445mm je špatně. Já jsem jel jen jednou krátce na rámu se 445mm zadní stavbou ale zase v kombibaci s 72st hlavovkou. Sám neumím porovnat jak by jelo kolo s o 1 centimetr kratší stavbou. Tady čtu, že hodnota kolem 435 je ta jediná správná. Budu si muset ještě někde půjčit kolo s 445mm zadní stavbou a pořádně se projet. Osobně se mi jinak celkem zamlouvá geo toho Saintu.

        0 0
        • oddie  

          442 oproti 445 je kratší spíš kosmeticky, o dost víc by mi vadil jeho vyšší střed. U mě, který jsem dlouhej jak tejden je tahle hodnota důležitější než délka zadní stavby…

          0 0
        • tomxxx  

          Tak 435 většina normálních kol nemá, nestudoval sem geometrii všech kol, ale co sem viděl, tak to má třeba socialized stump. A každej je z toho udělanej. Zato takovej epic má zadní stavbu 448, což je i na celopéro celkem dost a nikdo to neřeší. Když máš 440, tak je to v pohodě a řešit milimetr je **********, to nemáš šanci poznat. Kdo tvrdí, že pozná rozdíl mezi 440 a 438, tak kecá.

          0 0
          • vasek80  

            Tak ono něšlo o rozdíl 440 a 438 ale o 445 a 435. 435 má třeba stumpjumper a o 1mm méně třeba Canyony.

            0 0
    • scret  

      scalar, hnoj, maajkee

      0 0
    • Liborrr  

      našel jsem toto: http://www.kola-online.cz/…-model/d7557 , nevypadá to osazením zle, že?

      0 0
      • oddie  

        Akorát je testovací, tedy jeté.

        0 0
        • Liborrr  

          Testovací je, ale dle slov prodejce je ve velmi dobrém stavu s prav. údržbou a nemá moc najeto.

          0 0
          • oddie  

            A dle slov prodávajících v bazaru je zase většina inzerovaných kol lehce jetých dívkou po cyklostezce. Když ti nevadí, že je jeté, jen do toho…

            0 0
            • Liborrr  

              Jasně, každý chce prodat…ale toto je jako taková jedna možnost (na kolo nespěchám, takže se nebudu ukvapovat).

              0 0
      • Azmir  

        Pokud je v dobrém stavu, tak za ty prachy asi bez debat.

        0 0
        • McBlacky  

          taky to může být rok/dva jetý závodák. I pak by to mohlo být ok, ale muselo by se jít důkladně po komponentech -vidle, brzdy, ložiska, pily, kazeta, řazení…

          Ono pokud někdo má kolo tiptop a servisuje po každém horším závodě + mění komponenty preventivně, tak i závodní kolo může ještě roky sloužit hobíkovi.

          Na druhé straně dost závodáků koupí na jaře a na podzim ho posílá pryž a jediný co v sezoně to kolo vidělo byly nový desky, řetězy a wapka…

          když ale víš na co koukat, HT se koupit dá

          0 0
    • Jirka1986  

      Trochu levnější je třeba toto:

      http://www.forride.cz/index.php…

      0 0
      • Liborrr  

        Díky! Ale předchozí kolo jsem měl Meridu BigNine TFS XT a toto by byl krok zpět…na Meridě jsem si nemohl najít pozici + zřejmě těžká kola (na můj vkus se tomu nechtělo jet), takže s novým kolem bych se chtěl posunout dál. Klidně na úkor komponentů ve smyslu XT klidně za Deore/SLX, ale hlavně lepší kola a vidlici (lehčí) a snad by to mělo být OK, ale zatím nějak nemůžu najít tu správnou volbu. Ten Superior mám asi 100km od nás, takže se jen tak mrknout jet nemůžu – v jakém to je opravdu stavu, dokažu se představit, jak se český člověk chová k něčemu, co není jeho, ale zkusit to může bez omezení…

        0 0
        • McBlacky  

          toho bych se spíš bál u AM/EN fullů.

          Jezdím se zákazníky na test víkendy a zatím jsem neviděl, že by tomu někdo pořádně nakládal -kategorie XC kol-. Ono totiž za to částečně finančně ručíš, takže když to viditelně zrakvíš na testu (pád), tak si to taky zaplatíš…

          jak píšu výše, největší riziko jsou závodní stroje personálu shopů, kterým se nikdo nevěnuje.

          0 0
          • Liborrr  

            Takže na to naprdět? Ono stejně toho Superiora dnes prodali, takže je to pasé…ideál by byl stavba – uvidím, jestli se někdo nabídne…

            0 0
            • oddie  

              To tu stavbu ale musíš poptat :)

              0 0
              • Liborrr  

                Už jsem ji poptával v prvním příspěvku – že by zřejmě byla lepší stavba, ale nevím – na koho se obrátit (kromě Scalara). Hnoj mil dostal a nechci zase zakládat další vlákno, aby mě tu někdo nebičoval za to, že na každý dotaz založím vlákno…

                0 0
            • vasek80  

              Nahoře ti přímo scalar poslal fotky na tom Saint rámu. Na co víc čekáš?

              0 0
              • Liborrr  

                Scalar je Scalar – musel by se nabídnout nějaký jiný stavěč. Čekám, jestli se ozve Hnoj – psal jsem mu na mail, co má v profilu, tak snad jsem mu na to napsal dobře.

                0 0
                • vasek80  

                  U Hnoje je to s mailama složitější:-)

                  0 0
                • scalar  

                  Scalar je Scalar a Liborrr je Adam1985, aby bylo jasno:

                  http://www.bike-forum.cz/…l-ht-29.html

                  0 0
                  • xcbike  

                    :)

                    0 0
                  • vasek80  

                    A tak to už jsem doma. A hnoj asi také.

                    0 0
                  • Liborrr  

                    Když to kolo nechce nikdo složit, tak ho budu muset koupit hotové – už na tom netrvám tak striktně jako na jaro (i když uznám, že bych byl rád – ale jak někdo psal už na jaro, když druhá strana o prodej stavby nestojí, nebudu se vnucovat). Toš tak kluci

                    0 0
                    • nitraq  

                      Zase hraješ uraženýho?

                      0 0
                      • Liborrr  

                        proč?:-) Já chci někomu dát peníze, takže toť můj současný postoj k problému. Je to jenom obyčejná poptávka po složení kola – nic víc/nic míň.

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                  • oddie  

                    Aha, tak to mi ušlo. No, pěkný téma…

                    0 0
    • šlapatko  

      Za mě agang gangsta. Zakoupit model 7,29 a následovně potůnit a nebo radši připlatit model 9,29. Má perfektní geometrii.

      0 0
      • maajkee  

        Tak, nebo koupit už potuněnýho od maajkeeho :)

        0 0
        • nitraq  

          Nějak mi uteklo, že máš nový kolo:) Moc pěkná fajnovka, stříbrná sedlovka a řidítka k tomu sednou jak prdel na hrnec.

          0 0
        • Liborrr  

          Pěkné to máš!;-)

          0 0
        • scalar  

          Potřebuješ prachy na kočárek? :-)

          0 0
          • maajkee  

            Spíš cejtím v kostech, že mým bajkovým rozmarům bude na nějakej čas asi konec :) Teď je ještě posledních pár chvil možnost :)

            Musím říct, že mě posledních pár měsíců začala lákat představa nějaký ocele, možná i s pevnou vidlicí, samozřejmě 29er, prostě takovej bajk co pár let vydrží :)

            Jinak agang je fakt super, jediný co mě štve, že už tam nenarvu dozadu nic širšího než 2.2, to už by bylo fakt pak na krev.

            0 0
            • scalar  

              No, ještě že ses stihnul nechat vyfotit s číslem na řidítkách, ať máš vnoučatům, co ukazovat :-)

              Ocel – zkusil bych pro začátek ten ocelový rám, co tu nabízela Tina, dobrá geometrie a cena.

              0 0
              • maajkee  

                Toho jsem si nějak nevšiml, jakej?

                Vyfotili mě aniž bych to chtěl, na závodě přeci fotěj kde koho, každopádně se mi tak fotka líbí.

                Beztak jsem si objel nějaký závody taky kvůli tobě, abys nemohl prudit, že nevím co to je závod :)

                0 0
                • scalar  

                  Hledej v tomhle vlákně:

                  http://www.bike-forum.cz/…is-real.html#…

                  měli to i na e-shopu werk.cz, ale nějak se tam nemůžu dostat.

                  0 0
                  • maajkee  

                    Hmm, psal jsem Tině mail, ale vrátil se mi jako nedoručitelný, používá nějakej jinej než má v profilu?

                    0 0
                    • scalar  

                      Asi to bude souviset s tím, že jí nejde ani web, to víš s těmihle poloamatéry musíš mít trpělivost :-)

                      0 0
                      • maajkee  

                        Mně taky nejde web, trochu na to teď kašlu, hledám nějakej zajímavější koncept :)

                        0 0
                        • scalar  

                          S webem je na tom nejlépe Hnoj, ten má aspoň úvodní stránku :-)

                          0 0
                      • Vilém  

                        Nevim, ale me jeji web jede jak ted, tak nekdy hned rano jsem se na neco dival.

                        0 0
                        • scalar  

                          Teď jede, ale večer a ráno nešel. Aspoň můžu dát odkaz na rám:

                          http://www.werk.cz/…op/index.htm

                          0 0
                          • maajkee  

                            Hmm, za ty prachy dobrý, už jde asi i mail. Zkoušel jsem ji napsat jestli jde upravit i geo. Potřeboval bych délku jako má 20ka a trochu kratší sedlovou trubku.

                            A pak k tomu nějakou ocelovou pevnou vidlici :) Koukal jsem, že asi jedině singular a nechat ho opískovat, protože ho prodávaj jen v modrý.

                            0 0
                            • scalar  

                              S tou pevnou nevím, nezapomeň, že jsi tlustý a neumíš moc jezdit :-)

                              0 0
                              • maajkee  

                                To vím, proto chci pevnou :) Na to hovn oco jezdím, bohatě pevná stačí.

                                Navíc už jsme jezdil i celopevňáka v hlíně a v 26", takže celopevná ocelová 29ka víc nepoholdná určitě nebude :)

                                0 0
      • Polka  

        Zas ten Agang. Vzdyt ten ram vypada jak pro zensky…ja bych na to teda nesedl i kdyby to melo sebelepsi geo. Pro mensi lidi mozna kvuli sedlovce, ale napr. pro 192cm to navic na jejich strankach nabizi velikost 19", vzdyt to je uplne mimo 8-)

        0 0
        • maajkee  

          Buď si děláš srandu nebo jsi mimo ty :)

          To není primárně chrťáckej bajk, ale hlavně pro zábavu na trailíky. Velkej standover je zde žádoucí.

          Když se podíváš třeba na Spešlácký fully, tam máš trubku ještě daleko daleko níž.

          0 0
          • Polka  
            • srovnavat HT trail se spesl fullem???
            • zadnej takhle zprznenej spesl (tim myslim tu „zenskou trubku“) na trailyjsem teda zatim nikde nevidel, kdyztak posli priklad, asi jsu slepej
            • a v cem ze ma byt ta geo tak super? V te celkove vysce jo?
            0 0
            • maajkee  

              výšce?

              Geo je pro mě super v tom, že je při 19" dost dlouhej, tedy 630mm, má použitelnou délku zadní stavby 435mm. Navíc ještě díky prohnutí vychází standover opravdu s dostatečnou rezervou a je tam i spousta místa na kolena.

              Já jsem neříkal nic o tom, že má spešl prohnutou trubku, ale na trailbikách má tu trubku sakra nízko a nikomu to nepříjde divný, tak je primární věc standover. A čím menší rám, tím větší tuhost.

              Prohnutou horní trubku už mělo v minulosti spousta kol, není na tom nic ženskýho, to má prostě jen praktickej důvod.

              0 0
              • Polka  

                No ja jenom rikam, ze je to imho hnus :) O velkym standoveru jsi psal ty, cely je to takovy na vysku proste mi prijde. 435 zadni stavbu maj i jiny kola, takze ten prinos teda ma byt v te ohle trubce a standoveru? Na to jsem se ptal. Kazdopadne pro nekoho kdo chce 29 HT nabizet 29 trail bike je trosku neco jinyho, prave kvuli te celkove koncepci tohoto ramu si myslim.

                0 0
                • maajkee  

                  Ten Agang je právě super v tom, že je dobrej jak na traily, tak na maratony. Na XC a maratony přeci nepotřebuješ rovnou horní trubku, nechápu tvoje pohnutky.

                  Pořád nechápu jak na výšku ti to jako příjde? Ten rám je právě naopak dlouhej a nízkej :)

                  To jestli se to někomu líbí nebo je, je otázka vkusu, já mám třeba rád když se rám něčím odlišuje. A to prohnutí mě se naopak fakt líbí.

                  435mm zadní stavbu mají většinou jen rýmy z vyšších řad renomovaných výrobců. Agang je právě dobrej v tom, že se dá sehnat za malou cenu a má parametry dražích 29tek.

                  Ostatní low-cost rámy jako třeba tvůj Apache, MRX, No Saint a další maj zadní stavbu 445 a víc, už jsem na tom stavěl několik bajku a na jednom jsem i chvíli jezdil, ale věř, že v ovladatelnosti je na tom gangsta daleko daleko líp než třeba ten Apache.

                  0 0
                  • Polka  
                    • tak jasne ze na tom zvladnes objet maraton, ale primarne to na toneni urceny
                    • tak mi vysvetli pojem „velkej standover“, asi ho chapemekazdej jinak
                    • muj Apache ma 440mm ;-)
                    • ja na tom proste nic krome 435 zadni stavby a nejaky ohly trubky umistenyniz nic exra z hlediska geo nevidim, proto porad nechapu cim to ma byt takskvely. Asi bych to musel videt a projet na zivo.
                    0 0
                    • maajkee  

                      Naopak na maratony je to jak dělaný :)

                      No to jsem se vyjádřil špatně, spíš tedy nízkej standover,m rozuměj, že ti zbejvá hodně moc místa mezi rozkrokem a horní rámovkou.

                      Apache jsme myslím přeměřoval a těch 440 myslím ve skutečnosti neodpovídá a pokud jsem měřil střed, střed zadní náby, tak je víc jak o 5mm apache delší než agang.

                      A i kdyby tak i těch 5mm něco udělá. Další věc, ve stejný velikosti je tvůj Apache o 15mm kratší, což je poměrně dost. Mnohem lepší na ovladatelnost je delší rám a krátkej představec, než naopak, já vozím představec 80mm.

                      Dál, úhel sedlový trubky 71,7 VS 73 u apache, čili těžiště se ti posouvá na apachi víc dopředu, tedy je pak třeba těžší zvedat přední kolo.

                      Nevím jak celková délka (střed přední – střed zadní náby), Agang je poměrně krátkej, tedy hravej, u Apache uváděj v geometrii totální nesmysl, takže nevím, ale řekl bych že bude o dost delší.

                      0 0
                      • Polka  

                        Zadni stavbu mam premerenou, fakt 440mm. Ja bych delsi ram mit urcite mohl, ale za cenu jeste o neco kratsi zadni stavby (a samozrejme kratsi prestavec), zaroven se ale pak muzes dostat do problemu s rozvorem a pak to naopak bude hur tocitelny a nevlezes se idealne kam chces. Ja mam rozvor s pevnou vidlou 1115mm pri velikosti 21".

                        Standover je teda nyni jasnej. A ja to myslel tak, ze tim ze je to nizko, tak sedlovku tahnes vic nahoru a pak to pusobi do vysky jakoby no.

                        0 0
                        • maajkee  

                          No každopdáně já jel na obou těch rámech, jak na tom tvým, tak na agangoj a jak říkám, v ovladatelnosti je to nebe a dudy.

                          0 0
                        • Polka  

                          Upresneni – sedlovku netahnes nahoru ty, mas to asi nastaveny na pohodu, ale vyssi jedinci by to nahoru tahnout museli viz. oddie nize.

                          0 0
                          • maajkee  

                            já mám 185cm, do takových 190cm by 19ka ještě mohla být, pokud někdo nemá dlouhý nohy, jinak pak dělaj 21".

                            0 0
              • Vilém  

                Opravdu to ma 630mm? U modelu 9,29 2013 uvadeji 610mm.

                0 0
        • oddie  

          Taky mi to nabízí 19", to bych musel mít 450 sedlovku… nebo aspoň 420, jenom 400 by mi nestačila.

          0 0
          • Polka  

            Prave. Ja ted pouzivam pro sichr 400mm sedlovky a uz to mi prijde, ze delsi sedlovky davat na kolo je ulet.

            0 0
            • oddie  

              Mně lidi říkaj, že mám sedlovku strašně vytaženou už takhle – viz profil. Scud je 21" a je tam 350 na značce, Dahon je 20" a je tam ta jejich sedlovka s post pump taky přesně na značce, a to má mám dojem právě těch 400… Kupoval jsem jej naslepo a měl jsem obavu, aby mi to vůbec vyšlo a nemusel jsem shánět delší.

              0 0
            • McBlacky  

              já mám všude 400ky vytažený na ±1,5cm nad rysku, commandpost 380mm na rysce. rámy Lka a 183cm :)

              0 0
        • šlapatko  

          Měřím 193 a poskládám se na 19ku. Sedlovka 30cm ven. Pořád můžeš vybrat vel: 21.

          0 0
          • Polka  

            Pri te vysce je 19 blbost, ale budiz.

            0 0
            • šlapatko  

              Vozím rámy 21. U gangsty je použitelná i 19ka. Kvůli výšce hlavy a vytažené sedlovce, bych volil velikost 21.

              0 0
    • oddie  

      Tak to zkusíme trochu konstruktivně. Kolik nabízíš jako provizi, když ti to někdo nechá poskládat na sebe? :P

      0 0
      • scalar  

        Ty máš smůlu, to bych poznal. Když by nebylo zadání véčka, osmikvalt, grishift…, tak to nechceš pro sebe :-)

        0 0
        • oddie  

          :) na svém mám STX páčky, gripshift jsem bral pro ženu…

          0 0
      • Liborrr  

        Díky za nápad!:-)

        0 0
      • Liborrr  

        Tady ten Kellys je za ty peníze velice pěkný – už jsem se na něho díval. Koupit takto osazenou sériovku za tyto peníze člověk jen tak nevidí…počkám, jestli se dostane k místnímu prodejci Kellys u nás (je to nějaká limitovaná série a on není extra velký prodejce), ale chtěl bych to zkusit.

        0 0
        • blackboy007  

          a pokud řekneš prodejce ti dá slevu 2000 kč tak by si ho mohl mít za 28000 kč já mám tnt 90 2013 cena 37000 ale prodal mi ho za 33 000 ale jenom jsem vyměnil brzdy a je super váha okolo 13 kg ty nic měnit nebudeš snad jen sedlo je dost tvrdé ale to je na tobě a brzdy slx to je jako xt

          0 0
    • buddha  

      Chcem kúpiť 29 hardtail, jazdím 50% cesta, 30% „bezpečné a upravené“ terény a 20% vyložene v lese, žiadne technicky náročné pasáže – na tých hádžem držku i na 26ke :-( . Mám 185 cm, 95 kg, dosť dlhé nohy. Preferujem nízku váhu a vobec jazdné vlastnosti tak aby som mohol jazdiť „pre radosť“ tých svojich 70–80km a stačil mladším kolegom s ktorými jazdím :-) Prosím o tip na bicykel tak 25–30 tis Kč , ev.či si mám dať bike radšej postaviť (tip v Ostrave?), a hlavne či mám pri svojom type jazdenia nejak „riešiť“ geometriu rámu alebo je to len pre fajnšmekrov :-)

      Díky za názory

      0 0
      • oddie  

        Na nízkou váhu při potřebě 21" rámu a kol, co bez problémů unesou 100kg, za 30tis leda zapomeň. Tak 12,5kg bych viděl jako tak nějak odpovídající.

        0 0
        • buddha  

          mám „predvybrané“

          http://www.bezvakolo.cz/…colorado-401

          rám 20p, za tú cenu sa mi to zdá veľmi dobrá voľba, a do jari snáď nejaké kilo zhodím :-) Díky za odpoveď

          0 0
          • oddie  

            Po Stevensu jsem taky jeden čas koukal. Ale ten limit jsi psal poněkud nižší, než je u něj ta cenovka…

            0 0
            • buddha  

              no, „trošku“, tých cca 36 tis Kč je asi horná hranica kam si možem dovoliť v prípade výhodnej ponuky ísť, a toto sa mi zdá ako výhodná cena; nehovoriac o tom že Bezvakolo mám 50m od baráku a majú i slušný prístup a kvalitný servis

              0 0
          • vasek80  

            To je zajímavá cena. Jsi v podstatě na ceně stejně vybaveného Canyona.

            Jen otázka co geometrie a ta váha asi také bude o kilo vyšší.

            0 0
            • buddha  

              na Canyony som sa tiež díval, hmotnosť tam uvedenú nemajú; pre mňa a moj „radostne-pohodový“ štýl jazdenia je hmotnosť fakt podstatný parameter, určite podstatnejší než kvalita komponentov- teraz jazdím na 26´ Author Basic r.2006 a pri pravidelnom servisovaní a bazálnej údržbe som nemusel nikdy riešiť žiadne „technické“ problémy a mám kacírsky dojem že Alivio je značka úúúúplne dostatočnej kvality :-)))

              0 0
              • Vilém  

                A jak to resis, kdyz vetsina vyrobcu ma hmotnost pekne vylhanou?

                0 0
                • buddha  

                  no to práve neviem a preto sa tu snažím ťahať rozumy.

                  0 0
              • vasek80  

                Canyon hmotnost uvádí. A bez pedálů sedí. Četl jsem nějakej německej test na grandcanyon AL SLX a tam jim to sedělo tiptop (asi tam bylo 100g rozdíl na velikost rámu).

                0 0
                • buddha  

                  už som tie hmotnosti našiel. Teraz som vo fázi nadšenia pre Canyon, zdá sa mi že porovnateľné výbavy majú ceny tak o 10–20% nižšie než konkurencia. Len sa trochu desím tohe že a, budem si bike musieť doma „dostavať“ sám- pre mňa je jednoduchšie riešiť kvadratické rovnice o 3 neznámych než zašroubovať žiarovku b, nemožnosť stroj obhliadnuť a vyskúšať pred kúpením c, absencia autorizovaných servisov v ČR (viz bod a)- i keď na roznych fórach ľudia firmu Canyon chvália za prístup v oblasti reklamácií i servisu. Ale som stará škola a mám radšej osobný kontakt

                  BTW, neviem či vobec z nového bicykla niečo bude, žena začala úprorne mlieť čosi na tému „nový plot a terasa“ :-(((

                  0 0
                  • Smelina  

                    Definuj kvadratickou rovnici o třech neznámých…

                    0 0
                  • vasek80  

                    Já nedávno zjistil, že neumím na papíře dělit. Ale kolo si složím snadno:-)

                    Já si na kolo musel také najít brigádu, rotože plánujem stavět. Řeším hlavně Grand canyona AL SLX kterej se mi líbí vzhledově a parametrama (krátká zadní stavba, pevné osy, vnitřkem vedená lanka) ale ta cena je tuze moc.

                    A nebo stavbu od někoho z místních, jenže nedokážu najít rám odpovídajících parametrů toho grand Canyona SLX.

                    0 0
                    • buddha  

                      tak zhodnotiť geometriu bicykla je nad moje skromné schopnosti, bohužiaľ; a na roznych fórach sa málokedy zhodnú „najväčšie kapacity“. Vzhľadom k cene asi skončím u Canyon Yellowstone AL 4.9, zdá sa mi to slušný pomer cena/výkon, k mojmu štýlu jazdenia to bude asi tak akurát

                      http://www.canyon.com/…es/bike.html?…

                      0 0
                  • Dag  

                    Tomáš Glabazňa který zastupuje Canyon v ČR je z Koběřic. Kdybys náhodou řešil nějaké reklamace atd. Jinak poskládaní kola tak jak mi došlo musí zvládnout každý. Šlo jen o vytočení+dotažení říditek, nasunutí sedlovky do rámu a nasazení kol. Vše bylo seřízené a nebylo co ladit. Pokud si nejsi schopen udělat servis, udělají ti ho v jakémkoli caklo krámě.

                    0 0
                  • oddie  

                    Špatně zvolená ženská, je třeba vybrat takovou, která nemele ;)

                    0 0
                    • buddha  

                      zadaná úloha nemá v oblasti reálnych čísel riešenie

                      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.