• svacko

    zdravicko,

    planujem si kupit mtb (hardtail) bike v cene okolo 1000E (25000CZK). jedna z poziadaviek okrem nizkej hmotnosti je aj to, aby mal bike veckove brzdy. dlhsie uz prehladavam eshopy, kamenne predajne, no neviem najst ziadny v danej cenovej kategorie bez kotucov. existuju vobec este v danej cenovej kategorii taketo bicykle? ak mate niekto nejake konkretne tipy, budem velmi vdacny ;)

    0 0
    • crzcba  

      Toš mě se pozdává(v tvém příjemném kritériu) třeba toto a ještě ti zbude na tretry ))

      http://www.eod.cz/…1400-sh-2010

      0 0
    • Pa.T2  

      Za mě: http://www.mojekolo.cz/…er-carbon-x9

      • na cenu hodně supr výbava (vidla, řazení, přehazka…)
      • hmotnost, počítej ale spíš k 11kg:)

      Co na něj říkáš?:)

      0 0
      • šlapatko  

        Za ty prachy paráda.

        0 0
      • crzcba  

        týo 100× lépe jak ten amulet i cube … hm very good cena

        jenže je taky v akci …

        0 0
      • rš2  

        Ten je dobrej.

        0 0
      • ememem  

        no, ja som po istej skusenosti zo silnickou pells voci tejto firme docela prezieravy a hodne bych uvazoval ci este niekedy od nich nieco kupit. obzvlast v tejto cenovej kategorii carbon.

        0 0
    • winter78  

      Prečo len V-éčka ?

      0 0
      • Tesco_Bike_Fan!  

        Protoze kotouce jsou jen modni vystrelek.

        0 0
        • xshreck  

          :-) je, ale parádní :D

          0 0
        • vsn  

          no nevim jestli to je jen modní vystrelek … brzdí to lip. Samozrejme pokud nekdo vázi do 50 KG tak si asi s Včkama vystaci a usetri na vaze neco.

          0 0
          • Tesco_Bike_Fan!  

            Kotoucovky maji jedinou vyhodu a to tu ze s nima muzes za jizdy krajet salam, jinak je to stejna pozerina jako 29er a za par let se budem smat lidem s kotoucema a 29er.

            A nejsrandovnejsi budou ti co na 29er meli kotouce :D

            Takze jasne a struce, 29er nebrat! Kotouce nebrat!

            0 0
            • nox159  

              jel jsi na poradnych kotoucich z poradneho kopce v poradnem terenu ;-) rozmysli si poradne odpoved :D

              0 0
              • Tesco_Bike_Fan!  

                Jasne a riskovat ze se kotouc utrhne, prorazi osu a zabodne se mi rozhavenej nekam do bricha :D Ne dik, nebudu riskovat svuj zivot kvuli radoby moderni technice :D

                0 0
                • nox159  

                  ze se kotouc utrhne :D

                  0 0
                • Lenka.05  

                  Paranoia se dneska dá už prej léčit :)

                  0 0
                  • Tomahomo  

                    To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že po tobě nejdou ;o)

                    0 0
                    • Al Stra  

                      to je úplně normální,trpí tím všichni ve vesmíru

                      0 0
                • destr  

                  Ty ses musel včera dobře zmastit :-D :-D

                  0 0
                • maajkee  

                  Ježiš to jsou cancy, když nechce rádoby moderní techniku, tak jezdi na kole z kamene vole.

                  0 0
                • jIrI___  

                  Přesně takhle to taky vidím.

                  0 0
                • Pedro404  

                  Nejlepší hláška:D

                  Na druhou stranu, když se ti rozžhavenej kotouč zarazí do břicha, tak máš aspoň hned kauterizovanou­ ránu.

                  0 0
                • Georrge  

                  ty asi kotouče hodně nenávidíš když vymýšlíš takové hovadiny jako argumenty :D Když pomineme že kotouče líp vypadaj, protože někomu se líbit nemusí a já to beru, tak s většími kotouči mnohem líp brzdí, mají lepší dávkovatelnost, ovládání a celkově chod, a hlavně nejsou tak blízko u pláště takže se nezasíraj tak moc od bahna/sněhu/vody a když už se zaserou tak je to neovlivňuje tolik jako véčka. Maj samozřejmě i nevýhody (cena, kurví vidli, levnější kusy vadnou dřív než V…) ale přesto už bych V nechtěl. Práce s hydrama je prostě návyková :)

                  A když ti jde o bezpečnost a o možnost utrhnutí kotouče, tak nesmíš vozit ty 60g cedníky ale pořádné kotouče. Pak se ti spíš urvou (odlepí) brzdové destičky, ale s úplně stejnou (nebo možná i větší) pravděpodobností se ti urvou špalky (už mi jednou špalek z přední brzdy vyletěl). Nebo zlomí čelist. Nebo urve lanko. Nebo ti bouchnou pláště, nebo probrzdíš ráfek a zbortí se, nebo dalších tisíc možností. Jestli se ale bojíš takových věcí, tak to radši zůstaň doma a nevystrkuj paty :P vlastně i to je špatná rada, protože ten barák na tebe může spadnout…

                  0 0
                  • Al Stra  

                    nekurví vidli

                    0 0
                    • martin_bakov  

                      tak to je velky argument, my co mame kotouce musime urcite kazdy rok kupovat novou vidli, zvlast ja sem ztraceny pripad s tou dlouhou 29er vidli… jak ta se krouti pri brzdeni to byste neverili :D

                      0 0
                    • xshreck  

                      bude tam nějaké kroucení … -) možná se to kurvením dá nazvat :D proto nebrzdit!

                      0 0
                      • Evilcleaner  

                        ale dá. třeba levné obyčejné vidlice jako xct/m/r, gily a podobné intenzivním ježděním s hydrami odrovnáš docela brzo. lepší modely toho zvládnou samozřejmě více, ale kdybys měl přímé srovnání hydr. vs večka, tak by odešla první s hydrama (resp futra by dostaly vakl) ale jestli to bude trvat 10,20 nebo 50k km to asi nikdo jen tak neřkne.

                        0 0
                        • xshreck  

                          to potom jo :-) tj jako bys zdvihal těžké věci pravou rukou a levá zůstala pořád u těla .-)

                          0 0
                        • xshreck  

                          to potom jo :-) tj jako bys zdvihal těžké věci pravou rukou a levá zůstala pořád u těla .-)

                          0 0
                          • Al Stra  

                            mám několikátou rebu vždy s velkým kotoučem a nepozoruji jakýkoliv problém

                            0 0
                            • nox159  

                              k cemu je na XC kole 203 kotouc?

                              0 0
                            • xshreck  

                              :-) mě by bez tohodle tématu ani nic takového nenapadlo, se tu tomu akorát můžu smát :-D

                              Než by se mi pokurvila vidla od brždění, to se spíš posere až někde zaletím do lesa .-)

                              0 0
                • Pa.T2  

                  Chlapi, nedivte se mu, když má zkušenosti s takovým kolem a těma „kotoučovkama“ :D:D : http://www.ok-kola.cz/…gic-disc-65/

                  Měl jsem takové nutkání a musel jsem ti to kolo vyzkoušet, supr zážitek, to radši brzdit nohama:))

                  Mě se kotouč urve běžně tak 3× za sezónu, minule se urval tak nešťastně, že mi přesekl řidítka a to jsem se brutálně rozmaslil:((:D

                  0 0
                • JakeF  

                  :D Tak na to už by snad pomohly jedině kotoučovky Dominator, ty tohle prej nedělaj.

                  0 0
                • Vilém  

                  Nj, to mas tezky, u tech Tesco biku bych se opravdu kotoucovek bal. Ale je mi jasny, ze nechces pozovat a tamni biky ti perfektne vyhovuji:)

                  0 0
                • ememem  

                  tvoj nick hovori za vsetko.

                  0 0
              • kyl  

                Myslím že do nedávna bys to stejné řekl kantíky vs Véčka.Je to jak reklama,co bylo minulej týden in je dnes out.

                0 0
                • nox159  

                  jezdim Vcka i kotouce a kdyz na tom clovek chce jezdit v terenu a i z kopce tak jsou kotouce jednoznačně lepsi ;-)

                  0 0
                  • kyl  

                    To jo ale to stejné se řeklo před kotoučema o Véčkách.

                    0 0
                    • Evilcleaner  

                      to znamena že jsme měli zustat všichni u cantileverů?:-) nebo snad brzdit patou o zem?:-D

                      0 0
                      • kyl  

                        To ne ale předtím kantíky dostačovaly na všechno,pak přišly Véčka a tam kde kantíky byly ok tak najednou byly slabé.To stejné V vs kotouče.Proto říkám že je to jako reklama,týden vychvalují prášek na praní,že je nejlepší a najednou je tu novej a po starém už ani pes neštěkne jako by byl špatnej.Kolikrát jsem tu četl že někdo shání kolo na V brzdách a někteří se divili že v dnešní době chce véčka když každej vozí kotouče.Sám vozím obojí a ty kotouče mám vlastně taky jen proto že se pár místních divilo že mám ještě véčka.

                        0 0
                        • PítrsPraha  

                          Myslím, že tu zaznělo, že pro určitý typ ježdění můžou v-čka někomu vyhovovat.

                          Na druhou stranu, když si vybavím, v jakých situacích jsem rád za výkonné hydry, tak s v-čkama bych buďto nemohl jet, jak jsem jel nebo bych byl na maděru.

                          0 0
                        • frdrx  

                          Cantíky plně dostačují dodnes. Ale jezdci jsou dneska sralbotky co musí brzdit jedním prstíkem.

                          0 0
                          • BikeRider  

                            Bohužel to tak vypadá. Nějak nechápu, k čemu ty kotouče, když s véčky jsem schopný kolo zablokovat. Nejhorší je, že dobrá vidle pro véčka na 29 MTB, a bohužel pomalu i na cross, prostě není k sehnání. člověk pak zbytečně investuje tisíce které nechce do debilit.

                            0 0
                    • nox159  

                      nevim co tim naznačujes – jezdim to co je pro me lepsi

                      0 0
                    • jIrI___  

                      Stejně by mě zajímalo, co se objeví jako nástupce kotoučů.

                      0 0
                      • DaSnail  

                        buben?

                        0 0
                      • Evilcleaner  

                        beztak nějaká rekuperace energie:-D

                        0 0
                        • Georrge  

                          no vzhledem k tomu, že kola do jisté míry kopírují vývoj u aut/motorek, a ty zase ze svých závodních odrůd, tak tu kotouče budou ještě hodně dlouho, nic jiného se zatím nevymyslelo :) snad jedině ten KERS, ale to už nebudou kola, ale elektrokola, abys tu elektřinu mohl zpátečně využít…

                          0 0
            • vsn  

              nemáš pravdu…

              29er bych si nekoupil ale nejel jsem na tom… – nelíbí se mi ale treba pro cloveka co ma třeba 190 to může byt super :)

              0 0
              • maajkee  

                Ale 29er není vůbec kvůli výšce, to je takovej divnej předsudek.

                0 0
                • Tesco_Bike_Fan!  

                  Presne, 29er bylo vymyslene kvuli delce, ale nereknu ceho (a napoveda, sedlova trubka to neni :D )

                  0 0
                  • maajkee  

                    Ale prdy, 28 ráfky existovaly dřív než 26.

                    Kdybyse léta jezdilo na nich, tak teď budeš říkat jak jsou 26ky trapná vývojová větev.

                    a především 29 není další vývojovej stupeň 26tek, to je omyl, je to prostě uplně něco jinýho.

                    0 0
                    • Tesco_Bike_Fan!  

                      Z toho tedy logicky plyne ze dalsi logicky krok v evoluci neni 29er, ale 24".

                      0 0
                      • maajkee  

                        Ne nepochopil jsi to, 29ka není žádná evoluce 26ky.

                        0 0
                        • Tesco_Bike_Fan!  

                          No hele, je to logicky, protoze pokud tady byly nejdriv 28 kola, pak prisla 26, tak je nelogicke abychom se vraceli zase k 28, tedy k 29er a logicky by se vyvoj mel zamerit na 24, pripadne 25er :D

                          0 0
                          • kubad  

                            pleteš se, vývoj jde cestou 27er

                            0 0
                            •  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                              0 0
                        • nox159  

                          s timhle bych souhlasil ;-)

                          0 0
              • Al Stra  

                argumentace jako na 29 jsem nikdy nejel, ale myslím si… je výborná

                0 0
                • maajkee  

                  přesně, argumentace jak z ****** :)

                  0 0
                • vsn  

                  dojmy lidi z testovačky spešlu 2011 co jeli s 29..

                  0 0
                  • maajkee  

                    dojmy jakejchkoliv jinejch lidí než jsi ty sám, jsou naprosto k prdu a maj téměř nulovou vypovídající hodnotu.

                    0 0
                    • vsn  

                      proto to pišu že i když já mam k k 29er odpor tak to neznamena ze nekdo nemuze s tim byt spokojenej nebo nedej boze se mu na tom muze jezdit i lip. a nevím o tom, že bych psal nakej argument.

                      0 0
            • Chiron  

              Kotouče mají jednu zásadní výhodu, brzdí i v zimě na sněhu. S véčkama se mi nejednou stalo, že sem chtěl brzdit a kvůli sněhu na špalcích to nebrzdilo. A místo na 10m sem zastavil na 60m. A největší sranda je, když ten ráfek namrzne, to už zastavit skoro nejde. Určitě by se našly i další výhody. Kotouče sou prostě přirozený vývoj. Což si ale nemyslím o 29er.

              0 0
              • Tesco_Bike_Fan!  

                Ale to neznamena ze kotouce jsou dobre. To jen znamena ze shimano a ostatni lobbuji za to aby nikdo neprisel s vyhrivanym rafkem :D

                0 0
                • vsn  

                  a co kdyz by se ti ten rafek prehral, zvysil tlak v plastich a ty ti nedejboze bouchnuly pri 60km/h? … pri vybuchu by se ti rozpadlo cely zapleteny kolo a nasli by te s deseti dratama zapichanyma v těle … :D

                  proste kotouče jsou lepší až na váhu … ale kdo jezdí netechnicky cesty tak mu Včka budou stacit … a taky jim nevadi narazenej ráfek a osma …

                  0 0
                  • Tesco_Bike_Fan!  

                    To neznamena ze rafkove brzdy jsou spatne, jen ze by mel nekdo prijit se systemem jak lepe chladit rafek :D

                    0 0
                    • maajkee  

                      Nebrzděj špatně, ale taky ne uplně nejlíp :)

                      0 0
                    • Martin  

                      v zimě se ráfek chladí dokonale :)

                      0 0
                      • maajkee  

                        No a stejně to brzdí na ***** :) Protože tvrdne pryž :)

                        0 0
                        • Martin  

                          další logická evoluce bude brzdící padák :)

                          0 0
                          • xshreck  

                            pamatuješ si jak jsme šlapali do toho prudkého kopca, já tahl kolo mojí a ty jsi měřil ten náklon? Tak se mi v tom místě přehřál kotouč, já spadl do listí a podpálil les xD

                            0 0
                          • xshreck  

                            pamatuješ si jak jsme šlapali do toho prudkého kopca, já tahl kolo mojí a ty jsi měřil ten náklon? Tak se mi v tom místě přehřál kotouč, já spadl do listí a podpálil les xD

                            0 0
                            • Martin  

                              ty jsi strašnej ničitel :-)

                              ale vidíš, vidíš? s véčkama by se ti to nestalo :D

                              0 0
                        • vsn  

                          tak to snad řeší vyhřívaný špalky ne?

                          0 0
                    • PítrsPraha  

                      Neznamená to, že jsou špatné. Ale v-čka prostě brzdí málo za sucha a nebrzdí skoro vůbec za mokra. Plus jejich náročnější údržba, dávkování brzdného účinku a další negativa.

                      0 0
                      • BigKarel2  

                        No tak zrovna tyhle argumenty se mi zdaj nesmyslný, ale máš recht…kotouče sou lepčí…vo tom žádná…

                        0 0
                        • PítrsPraha  

                          Tobě v-čka za mokra brzdily výborně? Neřešils zadřené kamínky ve špalíkách při jízdě v blátě? Neřešils lanka a bowdeny? Neřešils poměr síly prstu na páku a brzdného účinku? Neřešils potřebu perfektně vycentrovaných ráf­ků?

                          Mě tohle všechno vadilo a jsem rád, že s kotoučema nic z toho řešit nemusím.

                          Co jsem kdy měl kotouče, tak po jejich správné instalaci byly pro provoz vždy naprosto bezúdržbové.

                          0 0
                          • Rychlej turista  

                            Nic z toho jem nikdy neřešil, dokud jsem měl jen véčka, brzdy jsem považoval za naprosto bezproblémovou a bezúdržbovou součást kola. To se změnilo až s kotoučovka, které mi vytrvale pijí krev.

                            0 0
                            • PítrsPraha  

                              Tak jsi první člověk, kterému v-čka brzdily za mokra a komu vydržely ráfky dokonale vycentrované celou svou životnost.

                              Jaké konkréní problémy máš v kotoučema? Co jsem se setkal s problémy s kotoučema, bylo to většinou díky nesprávné instalaci / údržbě.

                              0 0
                              • Rychlej turista  

                                Jak píšeš, je to v té údržbě. nebaví mě se v tom furt vrtat. To jsem u véček vůbec neznal.

                                0 0
                                • PítrsPraha  

                                  V čem konkrétně se pořád vrtáš?

                                  Údržba kotoučovek pro mne znamená 1 za 2 roky vyměnit kapalinu. Tedy práce na 30 minut.

                                  0 0
                                  • Rychlej turista  

                                    Právě že se v tom už nevrtám, raději jezdím a dělám, že neslyším.

                                    0 0
                                    • PítrsPraha  

                                      No, nevím, tvoje uhýbavé odpovědi moc váhy tvým slovům nedodávají. Hlavní problém bych viděl v neodborné montáži.

                                      0 0
                                      • Vilém  

                                        nedivim se mu, uz tu sve duvody opakoval mnohokrat, pokud mas zajem tak si je najdi.

                                        A pri jeho najetych km a pro to co jezdi, verim ze s veckama moh byt spokojenejsi.

                                        0 0
                                        • PítrsPraha  

                                          Hm, možná ano. Já se ptal, co konkrétně na kotoučích neustále údržbuje a nebyl schopen odpovědět.

                                          Zní to jen jako takové blábolení.

                                          0 0
                              • kyl  

                                Za mokra mi véčka brzdí líp jak za sucha a to tam mám špalky za 15kč/kus.

                                0 0
                            • MlokCZ  

                              Jenže to je dané Tvojím specifickým stylem, tedy co a jak jezdíš.

                              Když to posunu ještě trošku do většího extrému, tak na silničce mi kotouče taky nikdy nechyběly.

                              Ona stačí už jen třeba pevná vidlice. V lehce rozbitější pasáži (tím myslím, že tam ještě nejsou nějaké extra velké překážky, na kterých se přední brzdit nemůže) s ní ostře stejně přední brzdit nejde, protože přední kolo velmi ztrácí trakci kvůli chybějícímu odpružení.

                              Na 29 celopevňáku mám Elixiry, které brzdí o třídu hůře než The One a ještě k tomu to brzdí o trošičku hůře za větší páku větších kol.

                              Přesto mi s tou pevnou naprosto dostačují. Na fullu bych s takovým brzdným účinkem byl hodně nespokojený.

                              0 0
                              • RomanH  

                                Na silnicce mi kotouce chybi uz jen kvuli te cerne sracce, co se udela na rafcich, kdyz jedes v desti :-)

                                0 0
              • JakeF  

                Kotouče mají největší výhodu v tom, že se nemusíš pořád s*át se seřizováním, abys měl krátký, ostrý chod a neškrtaly.

                0 0
                • Flegmatik  

                  Proto je tu taky tak málo vláken „škrtaj mi kotouče, co s tím“ :-)

                  0 0
                  • JakeF  

                    Což je jejich rozšířením, pochybuju, že by ty lidi zvládli seřídit véčka na podobnej chod, prostě jen povolí lanko a brzdí páčkou u gripu. Anebo je to jak psal onuce, prostě maj avid a ty maj takovou výrobní vadu, že prostě dřou :):):).

                    0 0
                    • DaSnail  

                      a kde konkrétne je problém pri seřizování véček?

                      0 0
                      • Mr.Duck  

                        Že ho musíš dělat každých 1,7km

                        0 0
                      • JakeF  

                        Crossridy vs. XT bez paralelogramu buď dřou o plášť, nebo je potřeba po každých pár set km srovnat špalky, aby se dole nedělala hrana. Navíc pokud chce člověk srovnatelně krátký chod, jako kotouče, tak je problém každé malé rozcentrování a po poměrně krátké době je třeba měnit bowdeny. XT kotouče jsem vycentroval a pak servisoval až když bylo potřeba vyměnit desky.

                        0 0
                        • nox159  

                          XT brzdy (Vcka) staci jednou nastavit a sezonu vydrzi pokud nejezdis v bahne. pokud nevydrzi moc brzdiš ;-)

                          0 0
                          • JakeF  

                            Brzdy vydrží, ale prostě ty špalky se posunou pod okraj ráfku a musí se dorovnat. Prostě pohyb po kružnici, kdybych se hodně nudil, tak to můžu i zhruba spočítat, jaký je vertikální posun nového a sjetého špalku, ale moc se mi zrovna nechce :).

                            0 0
                            • pepek  

                              Oříznout tu hranku lámacím nožem je práce tak na 2 minuty, včetně vysazení a nasazení bowdenu.

                              0 0
                            • nox159  

                              moc to resis, nasadim spaliky seridim brzdy a jezdim :)

                              ( ale vim v cem hledas problem ;-)

                              0 0
                        • Flegmatik  

                          To si ty špalíky měl buď špatně nastavené nebo Crossride ráfky mají extra nízký profil té obroušené části pro brzdění.

                          0 0
                          • JakeF  

                            Mám Crossride ráfky, XT brzdy a v nich výměnný Koolstop dvojbarevný… Jak se postupně sjíždí, tak se čelisti víc přiblíží a kvůli pohybu po kružnici se dostanou pod ráfek. Za dobu životnosti špalků to chtělo vždycky seřídit na začátku a pak ještě jednou nebo dvakrát… Teď jsem to nastavoval znovu na novým rámu a rezerva tam moc není. S paralelogramem by to nejspíš bylo bez problémů.

                            0 0
                            • Flegmatik  

                              Jo už asi vím co myslíš. Prostě po nějaký době je poposunout mírně nahoru.

                              0 0
                              • JakeF  

                                Jj, přesně tak. Ale u měkčích špalků je to docela často, když je člověk mění několikrát za sezónu. Ze začátku jsem nad tim vždycky kvet a strávil s tím hodinu, teď už to mám v ruce a je to na chvilku, ale stejně jsou v tomhle kotouče pohodlnější…

                                0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                  • Rychlej turista  

                    A taky „jak zvětšit mezeru mezi písty“ :-)

                    0 0
            • MlokCZ  

              :-)

              0 0
            • rš2  

              Tak tenhle příspěvek mě fakt pobavil…takový bludy :-))

              0 0
        • scalar  

          Jo, kotouči to začíná a elektromotorem končí :-)

          Jinak já jsem sehnal Scott Scale 80 ještě na véčkách, super rám, díly chtěly výměnu…

          Nebo No Saint Angel a postavit si to sám:

          http://www.kolokram.cz/…uct_info.php?…

          0 0
      • Deus  

        No tak to je dobrej paskvil. Všechno Deore, ale hlavně že to má XTR přehazovačku. A 11 kilo to nemá určitě.

        Ten Amulet výše taky nic moc. Nahoře čtu nějaký kecy o hmotnosti a dole mě praští do očí Tora.

        Pells, co sem dal Pa.T, je parádní.

        0 0
    • adirem  

      Taky jsem letos sháňel nějakej bajk na „V“ brzdách v podobný cenový kategorii.Můžu říct,že letošní modely se v dané ceně dělají už jenom na kotoučích…snad jenom ty PELLSy se daly sehnat na V brzdách.A řekl bych že příští rok budou na véčkách jenom ty nejnižší modely kol…je to škoda.Já sem nakonec sehnal ve výprodeji tuhle Meridu HFS 3000 a zatím spokojenost…za 22litrů…neber to:)

      0 0
    • Evilcleaner  

      mtb bez kotoučů, to je jako sex bez holky:-P

      http://www.bradsky.cz/…-p-2384.html

      http://www.bradsky.cz/…-p-1965.html

      http://www.bradsky.cz/…-p-3145.html

      http://www.bradsky.cz/…-p-1226.html

      ale ještě bych si to na tvém místě rozmyslel

      0 0
    • winter78  

      Nedávno som menil kolesá, sčasti aj preto lebo boli brzdné plochy na ráfikoch už zodraté a pri brzdení to nebrzdilo, len vydávalo škrípanie a iné zvuky (výmena brzd. gumičiek nepomohla,ojazdený bol už ráfik). Preto som bike odniesol do servisu kde mi to pomenili…lenže pekne sa to predražilo, lebo do nových ráfikov som už dal zapliesť nový výplet (nebudem predsa na nové ráfiky dávať zasa 4 ročné špice). To isté som urobil aj s nábojmi (nebudem predsa meniť špice a ráfik a náboje ostanú staré ) + sa do toho započítala aj práca mechanika (10 € výplet jedného kolesa, pri druhom som mal zľavu ), takže nakoniec som zacvakal peknú sumu.

      No a keby som mal kotúčovky, (doma by som )vymenil kotúče a prípadne brzd. doštičky a jazdím ďalej.

      0 0
      • Rychlej turista  

        Jednou za 4 roky vyměnit kola se ti zdá hodně? Mi se zatím podařilo probrzdit jen jeden ráfek, asi po 38 000 km, protože kolo většinou pojde dříve na něco jiného, než je probrzdění ráfku.

        0 0
      • Georrge  

        takže sis šel koupit nový ráfky a místo toho sis koupil celý nový kola :D

        0 0
      • DaSnail  

        ale véčka nemôžu za to, že keď si potreboval meniť ráfik, tak si vymenil celé kolesá.

        a možno stačilo len tie ráfky vyčistiť a dať nové kvalitné gumičky.

        0 0
    • StuntJ  

      To je jak dneska kupovat auto s karburátorem a bez katalyzátoru :o) či předkomůrku …

      I spousta ortodoxní V-čkařu pochopila :o)))

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • PHiLiPZ  

      Corratec ma karbonove HT s V-ckami, ale ceny netusim

      0 0
    • biker007  

      Stavet ted carbonovej HT na Vcka tak asi tohle, sleva vic nez polovina: http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx… .

      0 0
    • crzcba  

      sežeň Endorphina v dobrym stavu a „nebudeš libovej frajírek, budeš fajnšmekr!“

      0 0
    • crzcba  

      švačko už asi nakoupil ale mě se děsně líbí taiten ultralajt

      http://www.e-kola.cz/…et-9700-p810

      0 0
    • crzcba  

      noa ted sem ho našel dokonce do pětadvaceti !

      http://www.sportdepo.cz/…/amulet-9700

      nečekej! volej! 608912012

      :-) nebo dej vědět cosi pořídil??určitě to bude všechny kotoučovkáře zajímat )))))))))))))­)))))))))))))))))

      0 0
    • svacko  

      diky pani za vsetky skvele tipy, rady a dalsiu plodnu diskusiu ;) po pol roku som nakoniec kupil „vysnivany“ bike na veckach- konkretne Superior XC 850 r. 2010, proste naaadhera :) http://www.superior.cz/…rt/bike.html?…

      diky este raz,

      s.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.