• ppavel4

    Jel někto tuto trasu: http://www.bikemap.net/route/1947761…

    Je sjízdná na kole s brašnama?

    0 0
    • jecnak  

      Hreben pred Livignem nahoru i dolu budes tlacit. Pokud budes pokracovat dal, tak myslim, ze s nalozenyma brasnama budes tlacit i k jezerum Giacomo a Cancano.

      0 0
      • ppavel4  

        A budu to tlačit, kvůli špatnému terénu (kameny, výmoly,…), nebo kvuli prudkému kopci? Je to cesta, nebo pěšina?

        0 0
        • jecnak  

          Videl jsem tu cestu jen zespod a z druhe strany udoli od Livigna a prisla mi hodne prudka. Zkus ji porovnat s vyjezdem k tem jezerum od Livigna dal po trase. Tam je to taky prudky, ale bez bagaze sjizdny. S bagazi budes tak 1/3 tlacit a pritom je to sirsi sotolina.

          0 0
    • scret  

      pochopil jsem, ze myslis to, co je fialove vyznaceno?

      Tohle jsem nejel, ale videl jsem to z dalky… Skoro bych tipnul, ze na AM stroj asi dobry, na kolo s brasnama bych to nesazel:)

      0 0
    • duk  

      Jeli jsme loni takovou sranda vyjížďku do toho sedla to zespoda vypadá na slušnou stojku, myslím že to bude problém vyjet z obou stran i bez brašen, ale ten prudkej úsek zase není tak dlouhej, tipuji tak na 2km tlačení.

      0 0
      • scret  

        je videt, ze jsi se setril, maximalku nemas moc vysoko:) vydrapat se zadem na Carosello je spousta driny za malej zazitek pak smerem dolu…:( ja byl dost zklamany…

        0 0
        • duk  

          jj, to byl takovej volnej den :-D taky mě zklamal poměrně krátkej sjezd terénem a zbytek po šotolině, dají se tam najít o dost zajímavější pojezdy :-)

          0 0
          • scret  

            tak, tak… Pak jsme strasne blbe chytali z Carosella do Livigna takovej trailik, nevim uz cislo, ale vim, ze jsme docela kufrovali:(

            Projizdis mezi takovejma lavin.zabranama… a po sotoline dolu se da slusne palit, az v jednu chvili jsem si rikal, ze bych nechtel spadnout:) ale livinsky singliky jsou jinde a daleko hezci, to je jasny…

            0 0
            • McBlacky  

              tak je těch variant víc na stranu do Livigna, ale pokaždý je tam dost té široké hřebenové šotky. Do Val Federia je snad jen jeden trail.

              to co chce jet zakladatel je zahrnuto do trasu jednoho závodu MTB. Nahoru to z Federia vyjet nejde, tak jsme na to srali. Dolů by to asi šlo i s brašnama, ono na dobrých brzdách s 200 kotouči a pláštích s hrubým vzorkem by s nima ± šlo jet cokoli co je kolem Livigna klasifikovaný jako XC/AM trail.

              0 0
              • RBweb  

                zo sedla ako pisem nizsie smerom na S-chanf by s brasnami prvych 400 vyskovych metrov nezisiel, je tam rozbity uzky chodnik, ak si chce uzit zjazd, je lepsie to ist tak, ako je zakreslena trasa na bikemap.net

                0 0
              • scret  

                my slapali zadem na Federiu a na carosello a pak dolu ne federiou zpet, ale na tu stranu co je Livigno… Musis k cca 3. stanici lanovek zeshora a pak kousek doprava k jeste jiny stanici sjezdovky (ta skleroza:( ), presne v tom miste zacina trailik do Livigna…

                Zavod je tusim Pedaleda

                0 0
                • lidumil  

                  Jj, La Pedaleda, jsou tam všude šipky a musí to bejt mazec. Majitel hotelu jel kratší a říkal, že nic moc :-)

                  0 0
              • zzabak  

                Vyskrabat se do sedla da trochu prace, ale dalo se to vyjet, kdyz se clovek kousne http://www.siman.eu/…p1070875.jpg), dolu ze sedla se to kus muselo nest – je to tam hodne vybrane od vody. Udolim az k Svatemu Morici se da jet po singlu/sterkove stezce. Ze Svateho Morice (http://www.siman.eu/…p1070897.jpg) po turisticke lesem az k Piontresine, pak kousek po asflatu a uhnout do leva na prvni vetsi dobocu pro auto – smerem k salasi (http://www.siman.eu/…p1070903.jpg) – jina cesta tam ani neni. Pak uz jen nahoru do sedla http://www.siman.eu/…p1070915.jpg – prijemmny stoupani, nikde se nemusi nosit (http://www.siman.eu/…p1070929.jpg). Vyjede se nad hranou udoli, pod tebou cca zacatek prudkeho stoupani na forcolu (http://www.siman.eu/…p1070943.jpg). Dolu se to kus musi snest, vybrane od vody – sutry. Suma sumarum okruh cca 80 km, prevyseni tusim 2,3km. Presun svycarskou stranou ke Svatemu Morici pro tempare ve vlacku..k videni tam toho tolik nejni.

                0 0
                • lidumil  

                  Ty singlíky jsou krásný, tak třeba letos to dáme. Kde se odbočuje z údolí směrem na Svatý Mořic? Za salaší? nebo už před ní? Díky.

                  0 0
                • lidumil  

                  Už jsem to z mapy pochopil, je to před salaší doprava a přesně vím, kde je ta odbočke, koukali jsme na ni už předloni.

                  0 0
    • jecnak  

      Jinak skrz tunel jezdi po pulhodine autobus a vozi kola asi za 2EUR.

      0 0
      • ppavel4  

        Skrz jaký tunel? Myslíš ten na opačném konci jezera?

        0 0
        • jecnak  

          Silnicni tunel za hrazi jezera. Treba ti to pomuze v planovani.

          Jinak pokud mas moznost, tak bych doporucil vzit i bocni brasny na predni kolo. Dost si tim vylepsis stoupavost kola v prudkych vyjezdech. Nevyhoda je v nemoznosti nadhazovani predniho kola.

          0 0
      • zdenek  

        Taky jsem to zrovna hledal. Loni jezdil za 6€ a tady je jízdní řád:

        http://www.livigno.eu/…nt-la-drossa

        0 0
      • Ozzous  

        Aktuální cena: srpen 2014 cena 7 Eur za osobu+bajk.

        0 0
    • RBweb  

      Tuto trasu som siel opacne – Livigno – Rif. Cassana – Pass Chaschauna – S-chanf a dalej sme okruh uzavreli cez Pontresinu, Val da Fain a Forcola di Livigno.

      Zjazdnost: v zakreslanom smere – k zaverecnemu stupaniu z S-chanf na Pass Chaschauna vyjdes, to stupanie vytlacis (1 km, prevysenie 400 m – uzky chodnik rozryty eroziou) a na druhu stranu uz zides na biku – zo sedla po chatu zjazdny chodnik, nizsie sotolinova cesta.

      0 0
      • McBlacky  

        o tomhle okruhu jsem uvažoval, kvůli AM/EN sjezdu ze sedla La Streta do Livigna. Podle mapy jsem ale nenašel žádné singlíky na přejezdu Schanf-Morteratch a sjezd do Schanf z nás taky nikdo neznal, tak jsem to odpískal.

        jaký ten okruh je?

        0 0
        • RBweb  

          Z S-chanf po Pontresinu sme sli po cyklochodniku, teda len presu ale s peknou sceneriou Engadinu. Z Pontresiny sme zisli este po cyklochodniku do Morteratch a z neho uz singlom cez les – pekne korenove pasaze az k stanici zeleznice Bernina-Dialolezza. Hore Val da Fain po sotoline k salasu Alp la Stretta, od neho pekny singlik na La Stretta. Z La Stretta to bolo velmi technicke, vacsinou nejazditelne kvoli velkej expozicii, useky iste retazami. Posledny usek (cca 1/3) k Forcola di Livigno uz zjazdny. 2. varianta z La Stretty priamo nad Livigno je vraj zjazdnejsia, podla info od znameho, osobne som nesiel.

          Viac povedia fotky – z tohto okruhu od

          0 0
          • RBweb  

            ten odkaz mi nefunguje, tak takto:

            https://plus.google.com/…903212785810

            0 0
          • McBlacky  

            Z Pontresiny to právě už znám, to jsem jel. Z La Strety znám jen jednu cestu, tak třetinu jsem šel pešky, zbytek mazec jako kráva :) a přijeli jsme už skoro dolů do závěru údolí, přejeli silnici a po široký cestě dorazili do Livigna.

            Na cesta s řetězy je asi víc východně a vykopne tě výše na cestě, kde pak jedeš singlem po druhé straně silnice ne? Něco takového jsem tam viděl

            0 0
            • RBweb  

              Presne ako pises – vy ste sli to, co znamy (on to vraj zisiel cele), my sme sli dolava a vysli sme do sedla Forcola di Livigno, cez asfaltku na singel a nim az do Livigna.

              0 0
              • RBweb  

                este upresnim – dolava, ak pozeras zdola :) Z La Stretty teda doprava, na juh

                0 0
              • McBlacky  

                jasný. Hmm celý to je docela hustý, já tam teda byl před hodně lety na HT. Ale i tak ten úplný začátek je hodně prudký a pak pár míst tam bylo podle skály na centimetry. Pád=konečná

                0 0
            • Jenda  

              hodi te to nahoru k celnici, pro me sjizdna tak 1/2 ale odvaznejsi borci by dali mozna i 2/3. Kazdoapdne clovek nesmyslne neztrati vysku a uzije si sjezd od celnice do livigna

              0 0
    • scret  

      btw. se musim pochlubit:) nejhezci zazitek letos z Livigna – fotka z Hansem Reyem… Je to fakt pohodevej typek…

      0 0
    • Jenda  

      jako cestu do Livigna bych tohle fakt nebral, ten konec si myslim ze budes mit s kapsama problem i tlacit, je to dost prudky. Sice kdyz jsem tam byl pred 2 lety tak tu pesiny rovnali bagrem ale i tak je to nahoru pro bezne smrtelniky nejetelny. Dolu to bude zrovna tak mazec, vyborne otestujes brzdy :-)

      0 0
    • Mr.Data  

      Pridam trasy, ktere jsem jel:

      Tady je vylet ke Lago di San Giacomo, cele jetelny nahoru i dolu, celkem zabavny:

      http://www.sports-tracker.com/…

      Tady je vyjezd dlouheho udoli a zezadu na Carosello, znovu bych to nejel, dolu nic extra:

      http://www.sports-tracker.com/…

      Tady je vylet do Zernezu, po ceste perfektni traily, ale zpet se musi kvuli tunelu busem a ty jsou v CH drahy:

      http://www.sports-tracker.com/…

      0 0
      • McBlacky  

        jaké to je v useku Schanf – Zernez. já to znám jen na běžky a to je celkem široká lesní cesta. Jestli to má smysl zajíždět až do Zernezu.

        Kdo má fyzičku a čas, tak to může právě z Schanf otočit přes La Punt-Pontresinu-Monteratch a sedlo La Streta zpáty do Livigna. Bez busu. Ani to není až tak stoupání. dvě třetiny pozvolný a celý jetelný.

        kdo by si chtěl brutálně naložit, tak je možnost to dojet Zernez-Ova Spin-Fuorn-Buffalora-Mora-Alpisela-Livigno. Ale je tam dost silnice a úsek OvaSpin-Fuorn vrchem neznám.

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Mr.Data  

          Schanf – Zernez je podel te zeleznice, myslim… Tam je to takova dalnice, me se to hodne libilo spis do toho Schanfu, zabavny trailiky. Od cesty zpet nas mistni odrazovali a doporucovali bus. Tak jsem rad, ze to jde a priste zvazim. Jen po silnici by se mi moc nechtelo, je tam celkem provoz a je to uzke.

          0 0
          • McBlacky  

            varianta přes Pontresinu nezahrnuje silnici skoro vůbec.

            Vražda přes OvaSpin a Buffaloru dost a hodně by záleželo kudy by se to pak bralo. Možná místní trailmaster by věděl jak to poladit s minimem asfaltu

            0 0
    • karmy  

      Má cenu jezdit Livigno na HT se 100mm zdvihu? SPS mě hodně bavilo, mám rád hravější terén, ale zase aby to bylo sjízdné.. Dík za odpovědi

      0 0
      • čel.A  

        Uvnitř Livigna, jsou umělé traily lehké obtížnosti. V dalších údolích to je přírodnější, ale stále nic složitého. Full je samozřejmě výhodou.

        0 0
      • McBlacky  

        v pohodě

        0 0
      • rock  

        V pohodě i za mne, coby technického antitalenta …

        0 0
      • lidumil  

        My máme se dvěma kamarády jen HT 100 mm a pohoda a to na tom technicky nejsme nikdo moc dobře. Spíš nás limitovalo převýšení a vysoká nadmořská výška.

        0 0
    • bleach  

      mel bych dotaz a to, kolik bude na zacatku cervence v Livignu snehu. Tech soucasnejch 180 cm me znervoznuje :)

      0 0
      • lidumil  

        Sněhu se neboj, začátkem července jsou už jen fleky nahoře, byl jsem minulý týden a rapidně to leze dolů.

        0 0
        • McBlacky  

          my byly 4× kolem husa a metoděje a jednou byly Alpisela a Trela pod snehem a muselo se dost nosit. Forcela di Forcola (přejezd na pass umbrail od jezer) se nedalo vůbec.

          Takže to jistý vždycky není

          0 0
      • bleach  

        a jeste blbej dotaz: objednam mapu Livigno, Bormio (Kompass-96)

        poznam na ni co jsou traily, co sotoliny, co asfalty? tak jako na cykloserveru treba..?

        0 0
    • H8me  

      Cauves, mám pracovní cestu do Itálie, tak bych se chtěl na zpáteční cestě stavit v Livignu a něco tam pojezdit, zná někdo dobře Livigno, že by dokázal poradit nějaké pěkné traily na XC (aby tam nebyli všude šutry jak pro Enduro nebo AM) a hlavně, aby tam byly pěkné výhledy a místa? Stoupání tak max do 1000–1500m vertikálně a délka do 80km, přecejen, mám v hajzlu chlopeň a nechci, aby mě tam někde mrdlo :D Díky za případné tipy! :) kdyžtak mě budete mít na svědomí! :)

      0 0
      • Lukinho  

        Cau, byl jsem tam minuly tyden. Udelat tam 80km trasu s prevysenim jen 1500m je nemozny, to spis tak 3000 minimum. A sutry…tak ty tam jsou uplne vsude a je jich nekonecne moc.

        Koukni sem http://www.mtblivigno.eu/en/mtb-tours

        Trasy pod nazvy Val viola (xc) a Laghi Cancano + val Mora (xc) jsou mistni klasiky, nadherne, ale jetelne trasy, kde si celkem clovek makne. Proloz to tim, co tam maji vedeno jako Flow country trails (prej enduro – ale je to celkem easy) a budou to 3 nejlepsi bajkovy dny, cos zazil :)

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.