• romachain

    Rád bych na jednom místě sebral zkušenosti s trojicí plášťů Continental: XK-MK-TK. Váhám, kterej vzorek pořídit…

    Po dlouhé době chci zkusit něco jinýho, než Schwalbe. Od těch jsem jezdil dříve kombinaci RR/NN (2,25, TLR PS bez duší), teď NN/HD (2,25/2,35 TLR SS PS/TS bez duší). Mám 19mm ráfky a objemem mi současná varianta celkem vyhovuje, resp. vzadu víc nevejde do rámu a širší předek bych na ten 19mm ráfek necpal.

    Schalbe se mi zdá že docela rychle mizí a dovedu si představit, že by mohli mít pláště na kolo lepší grip. Tlak bez duší drží slušně, s tím jsem spokojenej. Při defektu tmel od NoTubes odvádí slušnou práci…

    Vyhlídl jsem si Continental MK II, verze ProTection 2,2/2,4. Zajímá mě, jak jsou na tom se skutečným objemem, zda by to mohlo být podobný tomu 2,25/2,35 od Schwalbe. Dále jestli lze očekávat podobnou odolnost jako SS verze od Schwalbe (bez duší). No a konečně jestli je vzorek odpovídající stylem použití kombinaci NN/HD.

    Pro značku jsem se rozhodl, ale ještě váhám zda místo MK nevzít těžší TK nebo lehčí XK.

    0 0
    • Tomáš  

      Vozím TrailKinga 2.2 PT vpředu, je to podle mě dobrá guma, grip dobrej, odolnost PT verze je dobrá. Mají dobrou směs, hodně drží i na mokrých kamenech / kořenech. Co se týče rozměrů, tak šířka je 54 mm přes vzorek, 56mm přes boky a 57 mm výška od ráfku ( včetně figur ) – bezduše a 23mm vnitřní šířka ráfku.

      0 0
    • scret  

      asi bych byt tebou vzal MK 2,4 protect a XK 2,4 protect…

      Rozmerove by to mohlo odpovidat tem 2,25kam od schwalbe…

      XK jede pocitove lip jak RaRa a pritom ma lepsi grip..

      TK je docela uz balon a hlavne tezka guma…

      Ja osobne po uteku od Conti – taknejak z par duvodu

      ke schwalbe a ted nejspis i od nich a vypada to, ze do maxxisu:)

      Conti – TLR verze Protection ma sice dobrou odolnost, ale diky ochrane ma uz hur poddajny boky a diky tomu udajne hur drzi:( MKII me taky svym vzorkem uplne neuchvatil, stary MK byl vepredu genialni a drzel snad uplne na vsem..

      Schwalbe – HD se trhaj spunty:/ jezdim FA TS a fajn guma… vzadu ale taknejak tapu – RaRa SS je malo odolnej, ale jede… NN SS je guma vseobecne na h… Tak mozna ztkusim Rock Razora, uvidim…

      Cena ale za schwaby hnus… maxxis pocitove supr gumy s perfektni odolnosti a jizdnima vlastnostma… Ceny na koloshopu vynikajici – bohuzel ted nejsou skladem:(

      0 0
      • Tomáš  

        TK ve 2.2 není balon, ani těžká guma. Rozměry jsem napsal a hmotnost je 730g. Já pokukuju dopředu po něčem jiném na jaro, asi Specialized Butcher Grid 2Bliss 2.3 – hodně podobný vzorek jako DHF, možná kdyby se objevilo DHF ve 3C, tak bych ho vzal. Po přechodu na 2.2 šířku si hvízdám.

        0 0
      • romachain  

        MaXXis jsem taky zvažoval, ale tam jsem si už vůbec nebyl jistej jakej vybrat vzorek/směs/kon­strukci…

        0 0
        • Breakpain  

          Ardent / Ardent (vzadu brzda)

          Ardent / Ardent race

          Ardent race / Ikon

          Ikon / Ikon (jezdím já a chrochtám si blahem … ) až ojedu zadní plášť, přední dám dozadu a dopředu zkusím Ardent race ze zvědavosti …

          0 0
          • scret  

            nevim, jestli jsem prehlidnul, ale zakladatel se nezminil na jaky kolo…

            Ja treba na LV mam kombinaci DHF/ardent a pochvaluju si ji.. Ardent vzadu jede paradne…

            Na XCecko bych ho ale nedal:)

            0 0
            • romachain  

              Kolo jsem neuvedl, jen současný obutí: NN/HD, což kdyby fungovalo jak Schwalbe slibuje, bylo by dobrý… Full 120/120, trápím ho víc, než co by si zasloužil…

              0 0
              • scret  

                jestli mas HD/NN, tak bych ti radil Minion DHF/ardent…

                Mel jsem DHFko jak v klas. dvojsmesi, tak ted 3C maxterra… druha verze je drazsi, ale lip drzi…

                Bohuzel koloshop ma ted vyprodano:(

                0 0
    • Luma  

      Novy MK2 je divny nekdy nedrzi,nekdy je celkem fajn.Tak sel pryc.Nastesti mam skoro nove MK1 ve 2,4 supersonic ta je super drzi skoro na vsem,akorat vzadu je to celkem brzda,takze momentalne mam vzadu Karmu 2,0 kevlar a to je jine kafe,konecne to jede.Mel jsem i XK 2,4 vzadu,ale zda se mi ze ta Kenda je lepsi.Jestli to chces na rychle XC tak bych zkusil XK dopredu a do zadu RK.To by mohlo ficet,akorat ten grip nebude nic moc.

      0 0
      • romachain  

        Nechci to na rychlé XC, chci to spíš na těžší terén: traily, singltracky, kořeny, kameny, nahoru i dolů…

        0 0
        • Luma  

          Tak to bych se asi poohlidnul po Maxxisu,ted je vsichni chvali.Ja mel od maxxisu akorat Larsen tt vzadu nebyl spatny,ale je uz to davno.Momentalne mam celkem velkou zasobu gum takze nic zkouset nebudu.Od contiku ty MK1,kendu karma,a NN od Schwalbe.Takze mozna pristi rok :-)

          0 0
        • Martinson  

          To jsou rady. Chce tlustou gumu a radíš mu Karmu 2.0, užovku s nízkým vzorkem.

          XK 2.2 vozím na 29 pevňáku na orienťáky jako rychlou gumu.

          Na Gardě jsem teď jezdil vepředu Spešl Purgatory Control 2,4 a vzadu MK II PT a docela spokojenost. Koupil jsem si ho znova kvůli odolnosti, jsem těžkej a na fullu 140/140 s ním můžu prasit(z hlediska turisty) a nebát se defektu.

          0 0
          • Luma  

            Ja mu nic neradim.Poradne si to precti.Pisu tam o MK1 ze je vzadu celkem brzda.A za dalsi proc vsichni chcete tluste gumy.

            0 0
        • mirabike  

          Minion DHF EXO TR – 3C Maxxterra dopředu a 60a dozadu – jede jako Ardent a nesrovnatelně líp drží a hlavně brzdí ;-)

          0 0
          • Baba-Ji  

            Minion ze jede jako Ardent?

            To mozna tak nekde na planete s jinou urovni gravitace, nez je obvykla na Zemi ;)

            …ale jinak souhlas, Maxxterra dopredu a Maxxpro(60a) dozadu

            0 0
            • mirabike  

              myslím Ardent odpovídajícího rozměru, t.j. 2.4… s 2.25 nesrov­natelné..

              0 0
      • marapara  

        Karma je dobrá na suchu do ne moc náročného terénu. Na mokru je tragická.

        0 0
        • Luma  

          Vzadu mi ten mensi grip Karmy nevadi,hlavne je rychlejsi nez MK1 ve 2,4.Tu jsem nechal vepredu.

          0 0
    • rock  

      Jízdní vlastnosti mne zrovna neuchvátily, ale to může být o osobních preferencích

      Na co bych ale upozornil je, že Conti Protection (měl jsem X Kingy) mají extrémně tuhé boky ve srovnání s Schwalbe SnakeSkin. Ne že by se s tím nedalo poradit, ale bez kompresoru jsem si neškrtl, těžko se rovnaly do patek ráfků.

      Navíc měly neuvěřitelný množství mikroskopických děr (většina právě v té boční stěně, mimo vzorek), chtělo hodně trpělivosti, než tmel všechny zalepil.

      Mohla to být jenom vada mýho páru, ale bylo to tak a s předchozím osazením (RoR+RaR) jsem měl mnohem míň starostí a práce.

      0 0
      • romachain  

        No nahodit SS je pro mě doma hodně bezproblémová záležitost… Kdyby s Contíkama měl být problém, to by mě mrzelo, na druhou stranu pokud by to bylo jen počáteční omezení, tak nemám problém se s tím poprat, pokud to dále po dobu životnosti pláště bude bez problémů. Jsem zvyklej neřešit defekty, max dofouknout když to tmel nepořeší dost rychle…

        0 0
        • Tomáš  

          Conti PT jde nahodit většinou až 2.4ka jen pumpou bez pomocných metod, 2.2 jsem zatím vždycky musel buď kompresorem, nebo si pomoci duší a druhá strana už se vždycky nějak chytla. Zatěsňování bude plášť od pláště, moje zkušenost je, že XK přes boky uchází dost ( dva ze dvou v různých šířkách ), MK nevím a TK mám zatím jenom jeden v PT a neucházel skoro vůbec ( něco jako Maxxis Exo TR ).

          0 0
      • žvejk  

        To jsi měl asi smůlu, nebo ležel dlouho zabalený. Měl jsem zatím dva Race-kingy protection, jeden bez problému bez pomoci duše a druhý s duší, ale taky v pohodě. Řek bych, že co se týče nazouvání je srovnatelný se schwalbe snakeskin.

        0 0
    • wong  

      Jezdim nyni MKII 2.4 Protection a X-King 2.4 Protection

      Nahazuju nozni pumpou.

      Posledni kus X-Kinga je z vyroby krivej :( Plno mirkoskopickych der potvrzuju, ale da se to poresit tmelem (nechat nejakou dobu na jednom boku a pak na druhym boku).

      Jezdil jsem i RS verze X-Kinga jak 2.4, tak 2.2 – vsechno jsem nasazoval pumpou a skoro bych rekl, ze i lip tesnily nez soucasnej X-K Prot. Asi fakt zalezi na kusu. MK drzi dobre.

      MK II 2.2 UST je silena uzovka a tezitko (realne 50mm, 800g)

      Vsechno bylo jezdeno na Shimano WH-MT65 (UST rafky) nebo tedka Bontrager Rhythm Comp s origo TLR vlozkou.

      0 0
    • Bafoon  

      conti ne…

      zkus maxxis Minion dhf 3C MaxxTerra a Ardent MaxxPro (EXO TR)

      0 0
      • Tomáš  

        Ty ho neodrazuj od Conti, protože to cos vozil má s Conti PT společný akorát nápis Continental…

        0 0
        • Bafoon  

          víš co sašo…

          Jezdil jsem toho od Conti dost na to, abych si udělal obrázek.

          0 0
          • svářeč  

            já toho teta moc nenajezdil ,myšleno km i conti:-D,ale MKII byla zde chválená guma.no a mě příjde ,že je pomalá a ještě to klouže.měnit ale nebudu,stejně jezdím jen za sucha a pomalu,většinou.

            a nerozčiluj se,praskne ti cévka:-D

            0 0
            • romachain  

              Pomalá a klouzavá v porovnání s čím? Nejlíp s něčím od Schwalbe… Furt zvažuju MK2/TK… Ta jejich Black Chili směs by mohla být dobrá podle popisu… Líbil by se mi lepší grip než PS/TS od Schwalbe…

              0 0
              • svářeč  

                přirovnání k NN TS

                MK je o fous lepší jak v rychlosti tak v neklouzání.

                uplně je nezavrhuju,v suchu dobrý pod kopec.

                0 0
              • Martinson  

                Trochu starý test co sem kdysi někdo dával, ale valivé odpory ve watech jsem jinde neviděl http://www.1000grad-epaper.de/…/page86.html#/82

                0 0
                • Martinson  

                  Tak už smůla, ještě nedávno funkční.

                  MK II PT tam měl naprosto překvapivé výsledky právě ve valivém odporu.

                  0 0
              • Bafoon  

                U trailkingu pozor na to, že boky pláště jsou širší než vzorek. A mrkni na něj kdyžtak někde v obchodě – na netu to vypadá jako pěknej traktorvzorek, skutečnost tomu moc neodpovídá…

                0 0
            • Bafoon  

              Máš recht, si nebudu ničit karmu :D

              0 0
            • mirabike  

              jezdil jsem XK 2.4 PT vzadu docela dlouho – na agresivnější XC super guma, rychlá, odolná a v poměru k tomuto i dost drží… vpředu mi MKII už ale nestačil a jezdil jsem HD šwába – ten se ale loupal :)) po přechodu na maxxisy a AM/EN ježdění si chrochtám blahem ;-)

              0 0
    • Anub1ss  

      Zdravím všechny,

      Dnes sem místo jednoho svého pláště Conti MK2 rozměr 26×22 nasadil XK rozměr 2.2 no ale je cca o 6,–7mm užší což mne dost zděsilo muže mi někdo změřit verzi Conti XK 2.4 (maximální šíři) zajímá mne o kolik je širší než verze 2.2!

      Popřípadě mužů použít duše 26×2.25 na plášť Conti XK 2.4

      Děkuji za odpověď…

      0 0
      • Tomáš  

        XK 2.4 ProTection na 19 mm ráfku má na bezduších 58–59mm, duši 2.25 do něj použít můžeš.

        0 0
      • worlusho  

        Conti MKI SS 26×2,4" na ráfku 25mm 56/61,5mm

        Conti MK2 PT 26×2,4"……60/61mm

        Conti XK RS 26×2,4" ….60/59mm

        Conti MKI SS 26×2,2" na ráfku 19mm 51/52,5mm

        Conti MK2 RS 26×2,2" … 51/52,5mm

        Conti XK RS 26×2,2" … 51/52mm

        Conti RK RS 26×2,2" … 54/54mm

        0 0
        • žvejk  

          šířka na 20mm ráfku

          rozměry pláště 29×2,2"

          XK racesport 54mm/ hmotnost 425g, 455g váženy 2 kusy

          RK protection 56–57mm/ hmotnost 610g, 645g váženy 2 kusy

          0 0
    • Bafoon  

      jak to dopadlo? co budeš vozit?

      0 0
      • romachain  

        Ještě jsem se nerozhodl. Maxxis jsem prozatím přes dobrý reference zavrhl, zkusím je kdyžtak po Contíkách. V současnosti su s antibiotikama nepojízdnej, tak mě to trápí o fous míň… Počkám si na akci na koloshopu a rozhodnu se asi na poslední chvíli:-) Zatím váhám mezi MK/MK vs TK/MK vs TK/TK, pokaždé 2,4/2,2.

        0 0
        • svářeč  

          když čtu tvoji druhou větu,vzpomínám si ,že jsem to také tak řekl a teď bych si dal facku:-D

          0 0
          • romachain  

            Když já narážím na to, že jedna nikde nemaj kompletní nabídku Maxxisů a druhak ani podle ofiko stránek si nejsu jistej který konkrétně modely pořídit. Měl jsem na sjezďáku DHF ST 2,5 a byly docela fajn, jen ten rozměr byl mimo, byly užší než HD 2,35. Teď už to prej dělaj poctivěji, ale fakt se mi nelíbí ta (ne)dostupnost všech verzí a modelů.

            Když už tak váhám mezi Ardent-DHF-Highroller2 a pak teda v šířkách a verzích. Chci to na 26 kola s 19mm ráfkama, chci aby to objemově bylo podobný jak 2,25/2,35 od Schwalbe a drželo to slušně vzduch (zvýšená odolnost boků). Z toho je asi jasný, že potřebuju ty jejich 3C verze kdyžtak, MGrip dopředu a dozadu asi MTerra. Kevlarový patky, TR, no a to prostě nikde (na mých ověřených čr-shopech) nevidím…

            0 0
            • Ossis  

              Velikostně můžu srovnat akorát XK 2.2 s ardentem a ikonem (oboje 2.25). XK byl skoro o půl cm nižší a výrazně užší.

              0 0
        • Bafoon  

          ted ty antibiotika nějak frčej – je bere snad všichni

          bych ty komba dal MK/XK a TK/MK když už, ale uvidíš co bude skladem :)

          0 0
          • romachain  

            Je to mňamka, totálně mě to vysírá… Byl jsem si teď v Kopřivné čuchnout k enduro-závodům a nehledě na mizernej výsledek mě to prostě bavilo, tak jsem se těšil že objedu zbytek sezóny: špičák a rychleby a takhle to vypadá, že leda h@vn@…

            Ty komba zvážím, mě se zas trochu líbí když jsou ty gumy „stejný“… Předpokládám, že to sou všechno směrový vzorky a pak dozadu chci cpát užší profil než dopředu (ani tak nechci ale musím, rám víc nepobere, 2,35 HD už ho s blátíčkem a při záběru okusoval).

            0 0
          • Chiron  

            Tak z těhle kombinací bych asi dal TK/MK a minimálně MK v Protection verzi. Aspoň mi to příjde tak nějak adekvátní k HD/NN.

            Jinak od Conti jsem jezdil víc plášťů a už sem s nima skončil. RS verze dřív než člověk sjede vzorek, tak má z boků pláště chlupatý koberec. Pokud se ovšem ten vzorek dřív neoloupe. Navíc ten samý plášť rok od roku je úplně jiný. Měl sem třeba dva XK 2,2 RS, první úplně super, objemný, vzorek držel kde měl, celkově spokojenost, až na vydrolení boků figur. Druhý byl podvyživená užovka, které se loupaly figury. Tak jsem přešel na Maxxise, vzal za cenu vyšší váhy s EXO a byla to nejlepší věc, co sem mohl udělat.

            Na novém kole mám NN 2,2 a další plášť bude nejspíš NN 2015. Dopředu sem původně chtěl možná zkusit DHF, ale v 27,5" ho sehnat snad ani nejde…

            0 0
        • Tomáš  

          TK 2.4 je dost overkill na Enduro, už i já jsem to poznal a uznal, že je to prostě zbytečný. S TK 2.2 jsem spokojenější, než se 2.4kou a máš ušetřených čtvrt kila, což je znát. Osobně bych zkusil TK 2.2 + TK 2.2 PT.

          0 0
    • bimjeam  

      Nemáte niekto zmeranú šírku RACE KINGa 29×2,2" ?

      0 0
      • Anub1ss  

        Na 17mm ráfku má 54, mám i X-king 2.2 koupenej na bikesport.cz a ten má teda jen 49mm nechápu(drát verze)

        http://www.conti-pneu.cz/…aceking.html

        0 0
        • madcat  

          Drátový verze bývají často jiný – horší, než kevlarový topmodely. Jsou z jiné fabriky, občas různě hážou, nejdou usadit nebo jsou užší atd…

          0 0
          • Anub1ss  

            Měl se spousty drátových verzí ale tohle je první paskvil jinak z házením ani rozměrem problém nikdy nebil…

            0 0
        • bimjeam  

          Nežuje sa to na tom 17mm ráfku ?

          0 0
        • Tina  

          Prečo jazdíš na 29er silniční ráfky? :O

          0 0
      • MlokCZ  

        29" x 2,2" protection verze na 19mm ráfku: 55mm

        0 0
        • Evilcleaner  

          já naměřil na stejně širokém ráfku o 2 mm více, tj. 57 mm.

          0 0
        • bimjeam  

          Vďaka ;)

          ešte dotaz: tubeless ready sú iba Protection verzie ?

          0 0
          • MlokCZ  

            ano

            0 0
          • biker jura  

            jde vozit i racesport, všichni tady s tím mají ale problémy, tak je to na tobě… mě se racesporty zacelily po první jízdě a tlak drží více než týden bez nutnosti jakkoliv dofukovat… stejně jako evo verze od schwalbe, asi to bude ale mnou :D

            0 0
            • bimjeam  

              A čo odolnosť plášťov?

              Momentálne mám RoRo lite skin a je to riadna šlupka, už som to 3× prerezal, tak že bolo treba podlepiť plášť a to na tom žiadne peklá nedávam.

              Sú na tom Race Sport lepšie ako Lite Skin?

              0 0
              • ememem1  

                ne

                0 0
                • biker jura  

                  jsou to šlupky, ale já neměl ani jeden problém a to jim dávám dost zabrat (asi taky moje vina :D), ted na čp do Pece, trochu váhám jestli nedat na zadek protection ale spíš ne…

                  Z toho si odvod jen to, že záleží jak kdo jezdí, pokud jsi evo prožízl 3× tak si racesport verzi nekupuj…

                  0 0
        • Mysee  

          27,5" x 2,2" protection s duší na 18 ráfku 51 mm.

          Původně měly být na moje kom i25, ale po Ardentech 2,4 mají asi smůlu (60 mm).

          0 0
      • žvejk  

        Protection na 20,5mm ráfku 57mm RaceSport 57mm

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.