Ty co mají rádi XC šup sem s hezkými videi!
(DH a jiné prosím jinam)
Ty co mají rádi XC šup sem s hezkými videi!
(DH a jiné prosím jinam)
Mountain Biking – A Tribute to the Elite Women of Cross-Country MTB
Terezka se nám tam zase válí po zemi :).
Taky jsem si toho všimnul :-)
Ať mi nikdo netvrdí, že XC je je pro kameru nezajímavé. Toto video je jasným důkazem že XC je na kameru lepší než DH ;) Dost bylo DownHillu, teď přichází svaly. Oujééé :D
Ono dnes je nezajímavé skoro všechno. Každý má kameru, všude tuny videa a zajímavých je jich jen pár. Samá obloha, kouřící stromy…
JJ, naprostej souhlas
líbí, XC je na dívání záživný, ale musí být dobře nakrouceno
jarda nambrvan oukej
2010 UCI MTB XC World Cup Offenburg(GER) Men's Race
(amaterský ale super)
jarda nambrthree oukej :-)
José Hermida´s season 2010
(pecka natočený! Hermida je největší kolík :-))
Taky Merida, ale né ze závodů :-D
Jo to znám, peckový :-)
ti maj dost :D
hlavně Chose
Ja jich zas tolik nenasel :-( kdyz pominu ty klasicky znamy, jako jsou ty z jeho webu a potom Season 2010. Muzes sem hodit nejaky link, pokud mas neco dobryho, diky
Maj dost ve významu že jsou snad zhulený a ne že maj dost videí :-)
Šašek teamu koukám…
Doporučuju ten konec, taky bych chtěl takhle jezdit na válcích :-)
Psát sms na válcích to už je slušný kalibr :-D
To jo, ale sedět na kole denně od rána do večera jako on, tak by to dal kde kdo :-)
Tup dup tup … tup dup tup :D … Asi přesedlám na Meridu a stanu se veselým cyklistou :D
SCOTT Video Bike Team SCOTT Swisspower Season 2010
(Nino bude mít na olympiádu nějaký extra galusky a upravenej rám na hraně pravidel, neví o tom někdo něco víc?)
Video kde jsou pasáže o galuskách
Taky jsem to nekde cetl, ale vim asi tolik co ty.
stejně dojede nejlíp 3tí :)
No prej ty nový galdy uspoří 40 vteřin na okruh. Což nechápu jak??? Třeba blbej překlad ve Velu.
věštění z koule a zastrašování soupeřů.
když se podíváš na odpor plášťů (MlokCZ rád dodá test :) by šlo spočítat kolik by se ušetřilo jeho snížením. Ale galusky obecně mají větší odpor než NT řešení, takže bych byl v klidu…
U bikových galusek bohužel mám z měření pouze RaR, ten je na tom mizerně (ještě dokonce o chlup hůře než RaR s duší).
Některé jiné na tom ale mohou být klidně o dost lépe.
V čem teda spočívá výhoda? Nemožnost průrazu? Možnost hustit nižší tlaky? Proč teda nevozí jen TLR pláště?
Mě se neptej, já nevidím v galuskách na biku výhodu žádnou, jen samé nevýhody.
Je při nízkým tlaku míň na ráně ráfek, takže můžeš vozit ještě nižší tlak, údajně jsou i trochu pohodlnější a při velmi agresivní jízdě nehrozí únik vzduchu kolem patek.
To poslední je objektivní výhoda, to je fakt.
S pohodlím tedy nevím nevím, když jsou většina takové užovky (sem tam je i nějaká trošku širší, ale ty jsou zase povětšinou už hodně těžké).
Třeba tady píše přesný opak, že s komfortem byl problém:
Tak já samozřejmě myslel v teoretickým srovnání se stejně širokým pláštěm. Ale ani tak bych za to nedal ruku do ohně, jen se to jako argument často uvádí a vzhledem k vyšší vzdálenosti vzorek-ráfek mi to přijde i logický. Nicméně pokud se nedostane na hranu použitelnosti TLR při XC ani o5majkl, tak všichni můžeme v klidu kupovat pláště, protože kdo využije výhod galusky víc, než on, už je bude skoro jistě fasovat :).
taky nesmíš zapomenout, že na některý carbon ráfky jdou jen galdy
:D Tak to je řádnej nesmysl… Pokud teda okruh nemá 100km.
40s by i na těch 100km bylo pekelně hodně :)
Jestli jel Nino při seznamovacím závodě extrémně pomalu, tak je to klidně možné. (: Ale třeba ta tajná zbraň bude zase 29" se skoroberany jako minule.
Prej to bude na hraně pravidel :-) Memáte někdo odkaz na technický pravidla na MTB kola od UCI?
Řekl to majitel Dugastu v rozhovoru pro Velo, prý na tom spolupracuje se Scottem – bude potřeba speciální rám a vidlice. Asi ty nový galusky budou pořádný balony, když se nevejdou do normálního rámu.
Ten rozhovor jsem taky četl a úplně stejně jsem přemýšlel nad tím, jak ty galusky budou vypadat, když se musí upravovat rám i vidlice.
Aby ta tajná zbraň nebola 650b ;) Odpovedal by tomu potrebný nový rám a nové galusky. A navyše sa šepká, že Scott by mal na MY2013 zaradiť do ponuky 650b kola …
Ale to by mohlo bejt :).
Jak to je teda s tím zákazem 29erů?
O ničem nevím, proč by je měli zakazovat?
Když se s tím chtěj tahat, jejich mínus :-)
Troch kombinované video, opět reklamní, ale vypadá epicky ;)
Vím, co dělám, ne? :)
Neco pro zdejsi „sjezdare“ :-D http://www.youtube.com/watch… (doporucuju shlednout cele,nejlepsi je pasaz 2:15,borec se s tim fakt nemazli)
toto je taky dobra palba http://www.youtube.com/watch…
Ten v 2:15 to jel vyloženě pro diváky. Kdoví jestli to takovým stylem sjel úmyslně :)
Jo tak to je pecka video, víc takovejch! Nemáte někdo to polský video jak tam někdo ze superioru zlomí tu vildi?
http://www.youtube.com/watch… dobry sjezdik:-D
To je ono!!!
Slušný nekontroly. A že si nevemou teleskopický sedlovky? Ono toho na těch tratích asi zas tolik nebude, co :-/
Na tohle teleskop? Proč? Ono třeba na Sudetech i obecně na XC se dávaj i větší brutality, spíš to je o tom, že jedeš ve vysokejch tepech a jezdí se fakt hodně na hraně rychlosti, ne že by někdo měl problém s tím to vůbec sjet. A pokud si vezmeš, že se to mohlo jet tak na 6–8kol a startovka ± 50 chlapů a za tu dobu tam u chlapů natočili nějaký 4 pády a pár nedobrždění, tak to fakt není žádná extra zabijárna.
No tak oni ani ty co to sjedou nevypadaj, že to maj moc pod kontrolou, ale jestli je to jedinej techničtější úsek dolu, tak to asi smysl nemá, kdyby tam takovejch bylo víc, tak by teleskop moh dost pomoct, ne?
Já do toho nemám moc co kecat, bych to sjel na sjezďáku a řval jakej sem mistr světa, když bych to pak tlačil někde do kopce žejo, ale přijde mi, že vejška sedla má na ovladatelnost větší vliv, než všechny úhly a tyhle geometrický nesmysly na kole, a zrovna v těhlech situacích mě na XCčku neskutečně brzdí.
Nepřijde mi, že by to bylo až tak no-control… Na sypkým povrchu s překážkama stačí o pár cm netrefit ideální stopu a ležíš. A když jedou XC na hraně, tak počítaj s tim, že tu ideální stopu trefí a podle toho maj rychlost. Já pamatuju, když jsem teď na posledním XC v Libuši jel kousek za někým pomalejším, kterej ale před zatáčkou začal brzdit ještě daleko víc, než jsem čekal, takže jsem musel uhnout doprava na kořeny a najednou jsem toho měl plný kecky to v tý rychlosti uřídit. A to jsem předtím měl rychlost hodně pod svým limitem, stát se to ve vyšší rychlosti, tak bych tam taky lehnul.
No mě de právě o to, že s nižšim sedlem bude lehčí tu ideální stopu trefit, případně se s tim porvat když jí netrefí. Nevim teda, co taková sedlovka váží, a to moje XC je značně pod úrovní, ale přijde mi že pro tyhle lety přes řídítka je to alfa a omega.
Uplně stejně sem přelít i na V10ce právě proto, že sem měl sedlo vejš než by mi bylo příjemný, a netrefil svou stopu podle představ, sem si skoro jistej, že s nižšim sedlem bych to odjel, sice blbě, ale odjel.
Jenom aby se neřeklo, se nehádám, jenom sem zvědavej, bo mě to nedá :-)
Tak jasně, je bez diskuze, že se sedlem níž by se to dalo jet rychlejš a bezpečnějš. Ale když vidíš, jak se jezdí na špici, tak to je za hranicí, na co jsou XC kola stavěný a na XC tratích nebejvaj takový brutality, aby se to s dobrou technikou nedalo odjet se sedlem nahoře. Navíc ty úseky bejvaj krátký, že bys to ovládat stejně nestíhal. A dostat se za sedlo problém není a co jsem koukal na fotky, tak ty prudký úseky jezdí dost jezdců dokonce skoro nad sedlem a no-brakes. Teleskop možná tak na extrémy typu Sudet, ale i tam by teleskopická sedlovka pomohla výrazně akorát na vodních zámcích a hvězdě.
Komu by se chtělo na XC tahat s teleskopem…
Nox, by jim to ukázal:-D
Třicet pět dorazů za devět vtěřin. (: