Myslíte že je to na reklamaci nebo ne?

38 nepřečtených
  • honzabike

    Ahoj, jen takovej dotaz,

    nechal jsem si nedávno servisovat bajka přes zimu v jednom obchodě, a mimo jiné si nechal vyměnit pláště a duše na obou kolech za nové. Když jsem přijel domů tak koukám že zadní plášť je danej obráceně v proti směru rotace, což mě zamrzelo, ale říkal sem si že vzhledem ktomu ře to je Thunder Burt tak to nějak skousnu. No ale asi po tejdnu co mám kolo v obejváku tak koukám že přední plášť je uplně prázdný. Myslíte že to je na reklamaci nebo se na to mám vyprdnout a opravit si to sám? Honza

    0 0
    • novas752  

      Plášť opačně samozřejmě ano, ten přední záleží na tom jaká je tam duše. S normální duší by to tak brzo prázdný být nemělo, s nějakou ultralight může být.

      0 0
    • Azmir  

      To první bych jim šel klidně reklamovat, snad by v servise mohli trefit aspoň rotaci…

      To druhé těžko říct, zkoušel si to dofoukat? Některé duše prostě unikají rychleji nebo může být povolený ventilek. Pokud dofoukáš a do dvou dnů to nebude zase prázdné, asi bych to neřešil. Pokud to prázdné bude, zanesl bych to tam a reklamoval obě věci.

      Nevím co máš za kolo, ale zvážil bych bezduše.

      0 0
    • kubad  

      pokud ti ten čas a otravování se s reklamací stojí, tak to klidně reklamuj, ta duše nevím pokud s na jel mohl s píchnout, to otočení pneu je fakt neuvěřitelné, že to servisák takhle nahodí.

      mě by to za ten čas nestálo nestálo,

      0 0
      • Azmir  

        Už jenom z principu by jim to měl jít omlátit o hlavu a nechat si proplatit náklady. Proč by měl nést následky diletanství někoho jiného, přestože si za to nechali zaplatit…

        4 0
        • kubad  

          souhlas

          ale 5 minut práce je pro mě jednoduší než to někam vozit, řešit a pak jet domu, zbytečná ztráta možná i několika hodin

          4 0
          • Azmir  

            Nevím, jestli tady můžeš aplikovat podle sebe soudím tebe. Borec zjevně užil servis, aby mu vyměnili pláště. Pokud by to zvládl sám za 5 minut, nedával by to do servisu ;-)

            0 0
            • kubad  

              však píšu, že mě by to za to nestálo a souhlasím s tebou

              0 0
              • Pikaču  

                To ze to je diletanstvi na tak banalni vec by me uz tuplem prinutilo udelat to sam a zacit podobné veci delat sam. Do toho servisu bych uz v zivote nejel kdyz neumi ani tohle.

                Jo a jak pise dole va-bo, naucit by se to mel az bude menit duši v terenu.

                Takze ted vymenit predni dusi a zadni plast otocit.

                Montpaky plastove by mel taky mit a par náhradních dusi. Jestli tohle clovek nezvladne tak by na kole nemel jezdit.

                1 1
          • scalar  

            https://bike-forum.cz/…ad-moje-sily

            V kontextu s jeho druhým vláknem bude lepší jiné řešení.

            2 1
    • va-bo  

      Já bych doporučil to vyřešit svépomocí. Aspoň se to naučí pro případ defektu někde na cyklostezce.

      1 0
      • Vilém  

        Pro takove pripady s sebou vozi druhy par kol.

        2 0
        • va-bo  

          Nebo mechanika :-)

          1 0
          • Jzy  

            Stačí narazit na někoho ohleduplného nebo blbého.

            Jednou jsem takhle daroval u cesty záplatu i se zapůjčením pumpy. Jenže mě nenapadlo, že když nemají výbavu, že to nezvládnou ani opravit. Chvilku jsem čekal a pozoroval, ale jelikož jsem chtěl být za světla doma, musel jsem to chlapcům nakonec opravit sám. Protože boj byl jenom sundat plášť.

            0 0
            • TJK  

              hele je to i o skusenostech… kolega mi v praci pronesl trekingovy kolo kam nebyli s majitelem schopny dat gumu ani dvema montpakama… ja to nasadil normalne rukou za minutu… nemeli gumu v zlabku a netusili jak se to poradne obouva… to tak obcas byva… znam lidi co na kole jezdi vic nez ja a neumi servisovat skoro nic

              4 0
    • Loskutak  

      Hele, jako omlátit o hlavu bych jim to asi nejel, bo to zabere víc času a je to prostě starost navíc…ale mail bych jim napsal…něco ve smyslu “sorry hoši, byl u vás a teď jsem si všiml, že mám jedno kolo prázdný a druhej plášť naopak. Dávejte si na to prosím bacha. Díkec…”

      Je to proste chyba servisaka, nicméně stane se a dal bych to asi víc neřešil…

      0 0
    • honzabike  

      Diky za rady, duše sou tam schwalbe ultralight, ale mam podezreni ze mi ji pri nandavani cvakli, protoze uz pri predavani kola se mi zdala nejaka mekci ale nechtel sem prudit a druha duse na zadnim kole je OK, a kolo sem ze servisu vedl pěšo takže minimalni sance na propichnuti. Jasne, nejrychlejsi udelat si to sam a pokoj, po tehle zkusenosti uz to tak do budoucna budu delat. Nicmene trochu me sere ze si tady nejakej servis hraje na nobl servis a pritom mi ani neprehodej vporadku plaste a duse. (Mozna to prehozeni plastu a dusi dali brigadnikovi ale to me nezajima). Celkem se ve mě vře krev, protože tehle typek me tam parkrat setrel s ruznejma vecma. I když to pro mě bude znamenat zvysenou namahu oproti samovyřešením tak tam za nim z principu zajdu a reknu mu ze sem byl nespokojenej stim co mi udelal, vzhledem ktomu ze si za to vzal penizem a uvidim. Minimalne abych ze sebe nenechal delat nejakeho nazdarka na ktereho si kdekdo muze zkusit kdeco. Tohle sou takovi ti typci, jako kdyz prijdete do nobl restaurace a natocej vam pivo pod miru. A běda pokud se ozvete že udělali chybu. Omluva žádná a ještě z vás udělaj blbce.

      1 1
      • rasto  

        no tak jestli mají nepříjemné chování, tak to bych nenechal jen tak. já si je již mažu na chleba. nemám věk na to, aby se mnou někdo cvičil.

        ne cyklo servis, tam jsem spokojený.

        1 0
      • Hue  

        Budu hádat, Brněnská? Nebo Věžní?

        0 0
      • J1RKA  

        nafot to posli jim to na mejla, s ocekavanim jak se k tomu postavi, pak uvidis co dal

        0 0
      • Hagner  

        V devadesátkách to lidi řešili tak, že si postavili vlastní hospodu :-D Možná i ten cykloservis, ale s tím nemám zkušenost :-D

        0 0
      • pm74  

        Jasne cvakla duse. U Schwalbe Ultralight se mi to pri rychlym nasazovani jednou stalo taky, to je hned…

        0 0
    • ronda  

      Než bych tohle elaborát sesmolil, měl bych už nejspíš gumu přehozenou správně a duši zalípnutou (někdy jen smítko ve ventilku). Při tom bych si zanadával a vzal ponaučení (protentokrát naštěstí levné a snadno napravitelné), kam už příště ne.

      1 2
      • LM  

        Já jsem si postupně přidával cyklo servisy na svůj osobní blacklist a když už mi zbyl jenom jeden mega drahej servis (Specialized), tak jsem si začal kupovat nářadí a kola si opravovat sám :-)

        6 0
        • makimaki  

          Do obchodů nebo na servis už nechodím min.10 let. Nejsem ideální zákazník, a tak si říkám, nebudeme se trápit navzájem svými požadavky a oběma stranám je tak nějak lépe. Ale uznávám, že někdy je trochu těžší najít, jak na to. Naštěstí se už dá objevit odpověď nebo návod. Dílnu a nářadí mám, chuť už míň, ale cesta pořád je.

          0 0
        • ronda  

          Takhle jsem se vyškolil během „věků“ s kolama, motorkama, autama i kdečím dalším. Servis, až když není vyhnutí.

          0 0
    • Pecer  

      Nevím, ale někdo odvedl fušerskou práci a 90% lidí tady píše, že je to blbý, ale opravili by si to sami.

      Kvůli takovému přístupu právě tuhle fušeřinu můžou odvádět a ještě si za ní nechat platit.

      6 0
      • va-bo  

        Komu se s tím nechce mazat nebo to neumí, musí zaplatit. Souhlasím s tím, že do servisu, co se neosvědčil, se nemá cenu vracet. Ale stát se to může, jsme jenom lidi, ne stroje. Na servisní kyksy tady bylo celé vlákno.

        0 0
        • Loskutak  

          Přesně tak…se prostě zamyslíš a chyba je na světě…proste lidskej faktor, kterej se děje dnes a denně…za me je dobrý dát servisu vědět, že se stala chyba a ať si na to daji pozor…zároveň bych samozřejmě očekával omluvu a treba kompenzaci ve stylu az dojdete příště tak vám treba odvzdusnim brzdu nebo tak něco…proste se normálně domluvit jako lidi a hned nebuzerovat kvůli teto maličkosti…

          1 0
          • Pecer  

            Tak jo, když je otočené pneu na zadním kole a seklá duše na předním maličkost, tak příště může odejít se zavzdušněnýma brzdama, nedoštelovaným horním dorazem na hazce, zaplatí a doma si ty prkotiny opraví.

            Nevím, asi jsem stará škola, ale mě to normální nepřijde – oprav si po servisu doma sám.

            3 0
            • JakeF  

              Tak nejak bych cekal, ze po tyhle zkusenosti uz do toho servisu nikdy nepujde…

              0 0
            • miki  

              To by jsme takhle mohli opravovat i auta když s tím autem ze servisu dojedeme domů.

              Otřískal bych jim to o hlavu.

              3 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.