to kdy jste někdo třeba chtěli ušetřit www.lidl.cz/…070319.index mě zaujalo spodní prádlo s výstelkou
to kdy jste někdo třeba chtěli ušetřit www.lidl.cz/…070319.index mě zaujalo spodní prádlo s výstelkou
No spis me zaujal zamek na motorku z akce par dni driv viz: www.lidl.cz/…k_na_motorku
Myslim, ze neco takoveho potrebuji, protoze uz jsem kvuli lankovemu zamku o jedno kolo prisel
Juu, konecne.. ja tam uz dlouho vyhlizim nejakou vetrovku, pac nic nemam a tahle cyklobunda vypada nadejne :-) Urcite se tam pudu mrknout co je to zac..
mně zaujala ta pečící forma ;o)
vykoupu mrtvolu,
v Lidlu se objevilo zas něco pro motoristy a mě zaujal tento hasící přístroj :
http://www.lidl.cz/…ex_16914.htm
je Italské výroby a honosí se spousty certifikáty, včetně použití v autě i na lodi. Sice hasící přístroj není povinná výbava, ale co kdyby a tak malá investice může někdy pomoct.
Máte někdo zkušenosti s tímto typem hasičáku ?
Díky bohu ne. Ale v autě ho mám taky.
To jsem trošku nepochopil :o)
No má ho v autě a děkuje bohu že s ním nemá zkušenost.
Máš dlouhý vedení :D Jako že je rád že nazažil nehodu, že ho při ní nemusel použít :)
jo to má, po dnešních 50km, jsem trošku uspaný :o)
Už vzhledem k tomu, jaké má Lidl neuvěřitelně náročné požadavky a přitom požaduje minimální výrobní cenu, tak bych se toho vůbec nebál. A hasičák, i když takhle prťavej je dobrá věc, už jsem využil při zahoření monitoru PC. :)
kurňa, čekal jsem nějaké rozumné názory a ne takové srandy :o)
i když, jestli je to skutečně vyrobeno v Italii, tak by to mohlo být OK ..
Fiat se taky vyrábí v itálii a nechtěl bych ho ani zadarmo :-)))
No tak je to trošku něco jiného …
No, dostal jsem sice podobný jako dárek, ale z reálu vím, že u požárů aut je něco takov0ho na ho..o. Tam je problém něco uhasit i s klasickým dospěláckým hasičákem, natož s tímhle prckem. Navíc to bude asi práškový dle tříd požárů, na které je určený a to přidušenému člověku v autě taky asi moc nepomůže. To už bych raději zainvestoval do něčeho takového: http://speedpro.cz/…-p-3694.html
Práškový je nutností v autě, páč to musí umět hasit i kapaliny a já jsem viděl v reálu uhašení motoru 120 1kg hasičákem, záleží na použití a co hoří …
Jasně, záleží v jakém stádiu požáru se k němu dostaneš, pokud je to hned ze začátku, tak nějaká minimální šance může být i s tímhle krámem. Já mám tu smůlu, že se k požáru většinou dostanu těsně před hasičama nebo minutu po nich, ale jen ve zlomku případů to auto stihnou uhasit pomocí hasičáku/ů řidiči, většinou je na to potřeba pořádný proud vody z cisterny:-)
Kolega hasič tvrdí, že auta se nehasí, nechávají se dohořet. Uhasit jde, jen pokud ti doutná palubka od elektriky, sedačka od zapadlýho vajglu, nebo tak něco. Pokud chytnou provozní kapaliny, nehasí se, kouká se na táborák. :-)
Blábol.
Já nejsem hasič, on jo. Tak jen tlumočím co říkal. Ale SAPU jsem ho hasit viděl, tak u ohně už byl. :-)))
Dvě bouračky jsem hasil osobně, dalších x ohořelin bouraných i nebouraných jsem odtahoval. To, co píšeš předtím jsou jen takové ty hospodské kecy, něco takového si nemohou dovolit, kór když tam zůstanou lidi. Leda když přijedou pozdě, auto už je v plamenech úplně celé a hoří i obsah nádrže, ale pokud hoří jen část, byť už i to je pořádnej fajrák, neexistuje nehasit.
Však jsem psal, pokud hoří palubka, sedačky jde a hasí se. Už jen proto, že auto obvykle nehoří na liduprázdné ulici, ale kolem jsou lidi a majetek. Ale když chytnou náplně, olej, nafta, benzín… Tak už se hasí asi hodně špatně.
Ale jak říkám a v tom máš asi taky pravdu, říká to známý hasič, takže tam trocha folkloru může být.
Mluvím o bouračkách, tam hořel VŽDY motorový prostor.
To je diskuze o hovnu. Nevím jako co pracuješ, že hasíš auta několikrát do roka. Já osobně hasil 120ku, když od baterie chytily zadní sedačky. Uhasil jsem to pár kýbly vody z blízkého obchodu. Majitel byl v šoku, přesněji totálně v prdeli, nezmohl se na nic, jen pak poděkoval.
To ale nebylo defakto hašení auta, jen sedaček. Zapal si 20 litrů benzínu, nebo nafty a uhas to. Pokud to dokážeš hasičákem jsi frajer. :-) Jak říkám, pokud chytnou náplně plamenem, těžko se s tím dá něco dělat. A věř mi, jak to cyhtne jdou z auta několikametrové plameny a za několik minut je po všem. Pokud hoří i v motorovém prostoru třeba elektroinstalace, tlumící pěna, gumové hadice, hasičák je k nezaplacení.
Diskuse o hovnu to je, protože tak jako i jinde, postupně měníš to, co jsi původně napsal. Bohužel tady je to furt vidět.
:-)
Proč jsi ten vrak nenechal dohořet? :-)
Viz Pepkova odpověď. Diskuzi o hovně z toho děláš sám. Jediná tvoje zkušenost je polití škodovky kýblem, ale důležitě tu popisuješ, jak se to dělá ve všech případech, aniž bys k tomu navíc věděl, co dělá ten druhý. Jak ale napovídají reakce přede mnou, asi to nebude ojedinělé.
Zrovna tak rozumí ekonomice a cenotvorbě :-)
Zase jsi propásl příležitost mlčet :-)
Tak jesi ti blafne pod haubnou moutr, a ty máš jen tu stříkačku z Lídla…tak je blbost to hasit, už jen proto že jak votevřeš haubnu tak to blafne…páč se tam dostane kotle kyslíka čeče…
Notaky nesmis haubnu otevrit naplno prece. Pootevrit a skvirou to tam musis pustit.Nejakej i malej hasicak do auta neni spatna vec. V pripade, ze ti nekde zacne neco doutnat, tak to v zarodku muzes uhasit i hasicim pristroji ve spreji. Problem je, ze auto hori velice rychle, takze kdyz to nechytnes v zarodku, tak mas smulu, ale prave pro ty zarodky jsou takoveto hasicaky.
Sprej je k ničemu, vyzkoušeno. Ten byť jen kilový prášák je úplně jiná liga, i když nestříká o moc déle.
Přesně takhle borec hasil tu 120, pootevřel dekl, pustil tam dávku hasičáku, chvilku počkal a pustil do motoru další dávku a bylo po zábavě … Asi už měl praxi … :o) A to měl tuším jen kilovku, ale ten hasičák to pěkně zaplnil, celý motor byl bílý …
Já neříkam že je k ničemu, ba naopak je lepší ho mít…
Hasí se vždy a všechno. Tahle hláška je úplně stejná jako kdybys řekl že na kole se nejezdí ale pouze se leští a machruje se sním na BF :)
Jinak jediná věc která se někdy nechává dohořet jsou stohy na volném prostranství (uprostřed pole). Tam není co zachraňovat. Jinak vždy se hasí proto aby se zabránilo následnému šíření požáru a vzniku dalších škod. A hořící provozní kapaliny už vůbec nejsou důvod nehasit, ale přesně naopak. Hasit se pak musí protože je větší nebezpečí šíření požáru.
To je úplně normální cena toho prášáku, za to se sežene vždycky.
Ofiko s atestem? Nebo načerno?
Jak načerno? Vždyť je to ten typ, co prodávaj snad všechny distribučky autodílů. Existuje i 2 kg verze, samozřejmě o něco dražší. A taky různé výšky a průměry, aby se to vešlo do víc aut.
Já mám tenhle jeden v autě a jeden doma. Je to sice jen 400ml hasičáček, ale ono když honem nic po ruce jinýho nemáš, tak to myslím bodne. A můžeš s tím hasit cokoliv i 220V atd.
Tak domácí hasičák, je jasná a rozumná volba, nejlépe 2–4kg, může zachránit spoustu věcí a prostě do domu patří … Jen škoda že tady ty malé hasičáky se nedají plnit :(
na co plnit-když ho použiju-snad ne teda, tak pak koupím nový. Vono zas tak často je kupovat snad nebudu:)
Tak a hasičák je v autě :)
Nemáte někdo zkušenosti s tuto pokosovku? Máte ji doma? Jak dlouho? Pořád frakčí? Je přesna?