Zdravím najde se tady člověk který by věděl jak vyndat tuhle osu ven,uvnitř to vrže tak chci vyčistit vnitřek náboje
S koly teprve začínám takže jsem opravdu amatér. Dík
Zdravím najde se tady člověk který by věděl jak vyndat tuhle osu ven,uvnitř to vrže tak chci vyčistit vnitřek náboje
S koly teprve začínám takže jsem opravdu amatér. Dík
Mám do toho klepnout?
Udělal bych to tak.
V tu chvíli přijde o ložisko. Co říká manuál? Mlčí?
Manual? Jakou mas predstavu o tom, jak se vyndavaji loziska z nab, ke kterym maual je?
Já mám na ložiska lis a vytahováky. Ale tohle bych musel videt naživo, jestli bych to vyklepl nebo vylisoval.
Ano vylisování přes osu buďe šetrnější, ale pokud jsou ložisko KO tak je to asi fuk
Je. Mě akorát čím dál víc se.e do věcí třískat, tak si postupně pořizuju ta lisovátka a podobné srandičky. V autech je to ještě výraznější, tam se tříská víc a větším kladivem.
Stejnou, ale zakladatel naprosto neví…
Spíš praštit kladivem. Opačný ložisko vylítne ven.
Vylítne to i s ložiskem. Rovnou bych je vyměnil.
Zkoušel jsem přes dřevěné prkenko poklepat tu šroubovací osu a nic se neděje jako by to zvonilo. Je jedno s které strany to klepu nebo není ?
Jak vypadá druhá strana u kotouče? Na fotce je hovno vidět
A ta osa už tam byla????? Jak se to upne do vidlice?
Takhle jo
I když jsem to vystříkal WD-40 tak pořád to při otáčení drhne jakoby uvnitř za ložiskama něco bylo
Jo osa už tam byla normálně přes matice se upíná do vidlice
Jedno a těch ložisek drhne kdybych je uměl vytáhnout tak bych je mohl pořádně vyčistit s obou stran a pak pořádně promazat. Jenomže jsou zapouzdřené takže to musím nějak vytáhnout ven ale vůbec nevím jak nikde jsem ani nenašel žádné video nebo návod
Normálně přes nějaký měkčí kov (mosaz, měď) do toho z jedný strany jebni do osy a vylítne protilehlý ložisko. Pak stejným způsobem vyndáš to druhý, koupíš nový a nalisuješ.