Natáčení videa s NAKOLEONem v Brně - hledáme komparz

134 nepřečtených
  • smichal

    Zdravím všechny,

    chystáme se natočit propagační spot pro brněnskou jízdu s NAKOLEONem (www.nakoleon.cz). A hledáme lidi do komparzu, kteří by byli ochotní ráno vstát a věnovat nám dvě hodiny svého času. Tady je více podrobností:

    Máme tým na tvorbu videa, Ondru a Dana (dobrovolníci), a budeme točit video Nakoleon přijíždí do Brna. Příběh – Nakoleon s východem Slunce přijíždí od Slatiny směrem centrum, na křižovatkách se k němu připojují jeho věrní v tričkách, formace šipka, hrnou to směrem k Denisovým sadům, „je to on, Nakoleon“, pozvánka na jízdu. Natáčet se s komparzem věrných bude jedno ráno mezi 5.00 a 7.00, a potřebujeme sehnat kompars, čím více lidí, tím lépe. Které ráno to bude? Podle počasí, avšak nejdříve 21. a nejpozději 24./25. srpna, ale ideálně hned ve středu 21.8. Pokud tedy budou už hotová trička, což by měla být.

    Potřebujeme co nejvíce lidí, pro efekt přidávání se k Nakoleonovi, aby s ním ve finále jel opravdu malý dav. V komparzu může být kdokoliv, tak klidně přizvěte i další. Třeba i člověka bez kola – já sám mám dvě k zapůjčení.

    Jestli máte zájem, napište mi na sindelar.mich@gmail.com a přidejte na sebe telefon prosím.

    Anebo kdybych to mohl jakkoliv upřesnit, tak se ptejte.

    Díky moc.

    Michal

    0 0
    • pepek  

      :-)

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • MirosPikos  

      Když vidím na stránkách ty (faši)cyklojíz­du…tak se raději zdržím jakéhokoliv dalšího komentáře.

      0 0
    • jIrI___  

      Kolik člověk za ty své obětované 2 hodiny času dostane?

      0 0
      • smichal  

        kolik byste čekal?

        0 0
        • jIrI___  

          Já jen tak orientačně, info pro případné zájemce (nejsem z Brna) :)

          0 0
          • nox159  

            muze si nalepit reflexni foliji na kolo ;-)

            0 0
          • smichal  

            jak jsem vysvětloval opakovaně výše, všichni na NAKOLEONovi pracujeme zadarmo a náklady hradíme z vlastních kapes.

            pro komparz ráno alespoň přichystám dobrou kávu a čaj, snad něco k snídani.

            0 0
    • hony007  

      No pokud to budete dělat každé den během následujících několik let, tak to asi smysl mít bude, protože zatím máte těžkou konkurenci, auta mají happening každé den, v mnohem větším měřítku, neshánějí si na ně(j) povolení a ani se nemusí svolávat.

      0 0
      • smichal  

        přesně tak :)

        vtipné je, že při jednání s DI Policie ČR musíme popsat, jak bude ovlivněn silniční provoz a jak jeho případně narušení hodláme řešit, jaká opatření navrhujeme.

        automobilové kolony ve městě jsou prakticky celoročně a automaticky hájené, i když se naprosto zřejmě jedná o přemnožený druh likvidující benzo(a)pyrenem a polétavým prachem životní prostředí pro lidi ve městě žijící.

        a když se to člověk snaží na jednu hodinu v roce (!) změnit, tak se dočká obvinění z organizace fašicyklojízdy. má to ta silniční motorová doprava v myslích lidí dobře zmáknuté…

        0 0
        • deekay  

          No zrovna tenhle prispevek je mozna to, na co tu ostatni narazi, typicky anti-autarsky, coz je jakysi spolecny znak tehle eko-cyklojizd.

          Za Brno mluvit nemuzu,ale co se tyka Prahy, tak pokud potrebuju, jedu autem, pokud chci, jedu na kole, pokud je to blizko, jdu pesky a pokud nezbyva jina moznost, teprve lezu do MHD, protoze to rozhodne z vyse uvedenych splnuje nejmene moje predstavy o pohodlne a bezpecne preprave.

          Musim ale rict, ze vic nez nedostatek cyklopruhu, cyklostezek apod me brani v jezdeni na kole jiny fakt – nemoznost si brat kolo na urady, na postu, do obchodu atd. Proste ani svyho zimaka venku nechavat nebudu (A na starym favoritu za petikilo me taky nikdo jezdit nedonuti). Takze kdykoliv potrebuju po praci nekam takhle jet, vitezi auto (pravda, tyka se to okrajovych casti prahy, kde je doprava autem nejrychlejsi a bez kolon, do centra nepachnu jak je rok dlouhy a jsem za to rad).

          A na zaver, uz tu na foru bylo uvedeno dost ruznych zdroju o tom jak cyklodoprava az zase tak ekologicka ve vysledku neni a navic, pokud se clovek nesoura po meste na stare rozvrzane esce (coz ve meste povazuju za nebezpecne, protoze i tam chci kolo co kvalitne brzdi dobre se ovlada a je an nej spoleh), tak je cyklodoprava i drazsi na km nez auto.

          0 0
          • pepek  

            Tak, konečně objektivní názor. Chtěl bych vidět, kolik z těchto zelených cyklo-exhibicionistů skutečně denně na kole ve městě jezdí. Ti, které znám a kteří denně jezdí, mají k této stádní cyklistice zásadní odpor.

            0 0
            • JDF  

              Nejsem teda zadny eko/zelenac, ale jelikoz nevedu auto ani ridicak, takze na kole trebas ja osobne jsem opravdu denne :)

              0 0
              • Dejv94  

                Jezdím na kole i autem (někdy i na motorce). Ale spoustu věcí také objíždím na kole, ale ten strach o kolo, i když ho nechám 5 metrů od sebe a projde kolem něj tucet lidí, to je něco hroznýho. Chtělo by to něco jak je šatna v divadle, tak zavést kolárnu na úřadech, myslím, že by se to chytlo a třeba tu 20 za odložení kola bych klidně dal.

                0 0
                • JDF  

                  Pravda, ze vyse zminena nevyhoda mi vadi taky.

                  Ale treba z nonstop Tesca mne nevyhodili, normalne jsem tam napochodoval s kolem a nakoupil si. Ostatne – spousta obchodu nema samolepku se zakazem kola.

                  Jinak aj bych kolo nikde nenechal, to by bylo jasny.

                  Kdyz nekam potrebuju jit, tak holt pesky z domu nebo prace (posta ci obchod na dosah) a kdyz nekde dal, tak MHD.

                  0 0
                  • šimlos  

                    Často si po vyjížďce kupuju pivo v malý vietnamský večerce u domu a vždycky si radši kolo beru sebou,v parčíku naproti hřadují často různé existence,kterým šanci dát fakt nechci.Vietnamci se tím náramně baví a ostatní zákazníky vesele varují: Pózór pání kóló:-). Úřady jsem zatím nezkoušel,jenom žižkovskou poštu a tam to nikomu taky nevadilo,ale to je možná vyjímka..

                    0 0
                    • Dejv94  

                      Někdy je to v obchodech vpoho, někdy jsou tam velmi nepříjemní lidé a hned ve dveřích mě vyhazují.

                      0 0
          • Dejv94  

            Naprostý souhlas, hlavně s tím, že kolo nelze nikde nechat!

            0 0
          • smichal  

            Typický anti-autářský? máte pravdu, za Brno nemůžete mluvit.

            V Brně prakticky neexistují cyklostezky ani cyklopruhy ani piktogramy vedoucí centrem města, navíc do samotného centra (nám. svobody) ani na kole od 9.00 do 17.00 nesmíte. takže abyste jezdil podle předpisů, tak se musíte pomalu vypravit na malý městský okruh…

            V Brně cykloinfrastruktura pomalu neexistuje a tak si ani nemůže volit mezi plnohodnotnými alternativami, ale pouze mezi plnohodnotnou možností motodoopravy, anebo dobrodružnou možností cyklo, popřípadě plnohodnotnou MHD.

            Juchů, a už je ze mě ekoaktivista a pořádám eko-cyklojízdu. To si člověk už ani nesmí postěžovat, že Brno překročilo celoroční limity pro polétavý prach už někdy v březnu. A že za to může motorová doprava. To raději prostě mám držet hubu a poslušně dýchat a kašlat, abych nepůsobil jako ekočlověk.

            Mám auto, mám motorku, roky jsem jezdil jako student MHD, a teď chci prostě jezdit na kole a mít pro to alespoň trochu přijatelné podmínky. Zatímco v ostatních městech se cykloinfrastruktura dynamicky rozvíjí, v Brně se nic neděje. A jízda na kole je pořád v Brně dobrodružství, už i mně srazilo auto – chyba řidiče, on poškrábaný lak, mně odvezla sanitka. A cyklojízdou prostě říkáme – podívejte, jsme tady a chceme mít v tomto městě možnost jezdit bezpečně a důstojně na kole. Brno, dělej pro to něco.

            Nj, ale to je anti-autářské, tady tyto eko-faši-cyklojízdy… Prostě ať nám raději v těle bují rakovina z benzo(a)pyrenu, v lepším případě člověk rychle zhyne pod koly vozu na Kolišti.

            0 0
            • borda  

              Clovece, jak ty cyklo jizdy nemam rad, tak tobe fandim, ponevadz mas evidentne mozek v hlave.

              A po tom, co tady predvedli nasi hosi prospechari, s extremne vzacnym a drahym casem a trapnyma konspiracnima teoriema si myslim, ze nejsem sam :-). Docela ti i pichli, protoze ted ta spravna strana sily teprve vynika :-).

              Ja teda nejsem zadnej filantrop, ale udivuje me, ze lidi nejen, ze nejsou ochotni udelat neco z cisteho enthusiasmu, ale ani neveri, ze nekdo jiny toho schopny je. Je to ostuda. Prijde mi, ze uz ani nemaji na vec jiny nazor (byt treba negativni) nez ten, kolik (a pripadne komu) to hodi.

              0 0
              • pendergast  

                +1

                0 0
              • Fran-tic  

                +1 , naprosto souhlasím a má můj respekt. V Brně studuji, je to krásné město i na projíždění na kole, ale bohužel tomu není adekvátně přizpůsobeno. Takovým akcím jen a jen fandím! Na ostravskou vyjížďku určitě půjdu. Navíc se tam schází supr lidi od festek po normální nadšence.

                0 0
            • mastihuba  

              Jezdím po brně na kole 20 let a vždy to šlo. Stačí se vyhýbat hlavním tahum a dodržovat předpisy. Někde to možná lepší je, ale to je obraz celku a ne jen jednoho segmentu.

              0 0
              • smichal  

                Jasně, jde to. Ale člověk si musí systematicky dávat bacha. Třeba když jede kolem podélně zaparkovaných aut, tak si dávat alespoň 1m odstup a prakticky tak jet uprostřed pruhu (zabijácka dveřní zóna). Anebo být hodně asertivní v pohybu na vozovce a hodně komunikovat s řidiči. A pořád si dávat bacha.

                A proč? Protože neexistují cyklopruhy, piktogrammy, cyklostezky v městě, které by nějak alespoň symbolicky oddělovaly cyklodopravu od automobilové. Člověk na kole se tak musí pohybovat mezi vozidly. Ano, jde to, ale může to být o hubu. A je to o hubu mnohem více, než kdyby existovala v Brně cykloinfrastruk­tura.

                Ale to je pořád dokola…

                0 0
                • mastihuba  

                  Úplně stejně se chovám v autě. V brně krom zidenic a spuntu v zabinach prakticky problém skoro není. :) horší je projet nymburk.

                  r

                  0 0
                • Dejv94  

                  Z pohledu cyklisty: Spousta cyklistů se chová ohleduplně v provozu, sám jezdím na kole v provozu přes Brno celkem dost. Část řidičů je ohleduplná k cyklistům, část je na silnicích trpí, ale prostě hovada v BMW se vyskytují v hojném počtu (hlavně ti mladí kteří mají auto od tatínka). Bohužel, i někteří autobusáci jsou agresivní vůči cyklistům.

                  Z pohledu řidiče: Mnohem lepší je předjíždět cyklistu, kterej jede prostředkem silnice vklidu než cyklistu kterej zoufale kličkuje u krajnice mezi kanálama a vypadá jak kdyby měl každou chvílu spadnout. Ale i na druhou stranu, někteří cyklisti na silnicích (většinou výletníci bez přileb a se sluchátkama) jsou nebezpeční, protože neukazují, nedívají se kam vjíždí nebo dávají ruku zároveň když začnou zatáčet.

                  Takže myslím si, že ze strany řidičů by měla být větší tolerance na komunikacích (aby větší počet řidiču respektoval cyklisty) a každy kdo chce jezdit na kole po silnici by si měl osvojit pravidla pro bezpečné ježdění ve městě.

                  0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • RomanH  

                  Brno je proste stare mesto. Udelas cyklopruhy, jednosmerky, a ucpes to.Pro dospeleho cloveka by nemel byt problem pohybovat se po Brne na kole.

                  0 0
            • Vilém  

              Uz se tesim, az do ulic vyrazi treba bruslari, bezci, konaci …

              0 0
              • smichal  

                Na inline bruslích lidé pravidelně vyrážejí, viz http://www.brno-inline.cz/…jizdy-mestem.

                Avšak ani inline brusle, ani běh, ani koňský hřbet nemají potenciál stát se masovým způsobem osobní dopravy po městě. Zatímco jízdní kola tento potenciál reálně mají a jsou tak řešením pro město s přetíženou motorovou dopravou.

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
          • karliner  

            Tak už to vypadalo, že snad každému došlo, že si Jákl na svém blogu s úvahou o neekologické jízdě na kole dělal srandu a on se ještě najde maník, kterej mu to sežral :-))))))

            0 0
            • deekay  

              Nevim jakyho jakla a blog myslis, zjevne neco ve vtipech a tam to tak casto nectu :-D

              0 0
    • blaza84  

      Nevím, jestli nejlepší způsob propagace cyklistiky je ucpat město. Tím naserete hodně lidí, a to včetně cyklistů, kteří zrovna někam jedou autem. To pak klesáme na úroveň sobeckých řidičů, kteří mají pocit, že silnice patří jen jim a na úroveň pěších, kteří jdou roztažení přes celou cestu a když chcete projet, tak zaslechnete něco o buzeratech na kole.

      0 0
      • Polka  

        Ja je zas svym zpusobem chapu, je to to nejjednodussi co lze podniknout. Do nekonecneho vyjednavani a premlouvani ouredniku se asi nikomu moc nechce. Mozna by byl v tomto z jejich strany lepsi lobbing za nejakou stranu (zeleni), ktera by mela po volbach daleko vetsi sanci neco zmenit.

        0 0
      • karliner  

        OK, jeho řešení jsi zkritizoval, jakým způsobem bys to tedy řešil ty?

        0 0
        • blaza84  

          Zájem o cyklistiku je v ČR poměrně vysoký a zastupitelé měst na tuto skutečnost reagují budováním cyklostezek, cyklopruhů atd. Buduje se postupně, za rok celé Brno cyklostezkami prošpikovat nejde. Chování řidičů k cyklistům a chování účastníků sil. provozu obecně je věc druhá. Tam má český národ opravdu mezery a měli bychom si vzít příklad třeba od Rakušáků. Pokud ode mě chceš slyšet nějaké řešení, tak například televizná šoty alá BESIP by na někoho mohly zapůsobit. Další dobrou formou propagace jsou open závody, které, pokud vím, získávají na oblibě.

          0 0
      • JDF  

        V Brne si silnici pravidelne zacpavaji auta sam na mnoha tazich.

        Takova Stara Osada a jeji okoli, to je panecku neco.

        Kdyz jsem jezdil MHD pred sezonou, tak cesta misto obvyklych 20 minut trvala klidne i pres hodinu.

        0 0
        • blaza84  

          Oni se nesvolávají na určitou hodinu. Většina lidí prostě preferuje tento způsob dopravy a preferují ho sami od sebe, žádný autojízdy nebylo třeba pořádat.

          0 0
          • karliner  

            Já bych to zase tak moc nehrotil. Dokud je ohlášená demonstrace povoleným způsobem prosazování nějakých zájmů, neuděláš nic. Tady v Praze furt nějakcí troubové za něco demonstrují, obvykle odboráři, ae třeba teď homosexualisté, takže jsme zvyklí… A cyklistům i fandím, ačkoliv se neúčastním, Auto*Mat má prokazatelné výsledky.

            0 0
            • blaza84  

              Jako v pohodě, ať si klidně jedou. Když teď mohli mít pochod Prahou úchyláci, tak cyklojízda je úplně v klidu :) Jen tvrdím, že se cyklojízdy míjí účinkem. Člověk, který bude mít kvůli cyklojízdě problém dostat se do práce, bude jistě plný klidu, míru a pohody, až pak v normálním provozu bude muset jet někde za cyklistou :) Pojedou stejně jen vyznavači a těm ostatním, před kterými to chcou propagovat, to bude akorát vadit.

              0 0
    • mastihuba  

      si dycky vzpomenu na izera a jeho úvodní větu. :)

      http://www.youtube.com/watch…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.