• Vendulka

    http://www.hervis.cz/…ucts/product?…

    Dobrý den, mohla bych se zeptat na názor na toto kolo? Máte někdo zkušenosti s kilimanjaro. Osazení mne připada celkem ok, do budoucna bych vidli chtěla asi vyměnit za laděnej epicon. Jinak bych na tom jezdila terén a silnici ne moc často max 1krát tydně. Díky za nozory

    0 0
    • Azmir  

      Myslím že za ty peníze se dají sehnat i lepší kola.

      0 0
    • in4mator  

      Já si myslím, že na tomto kole se Kilimanjaro vyjet nedá.

      0 0
    • Mamut  

      Za 10 slusne. Ak k tomu pripocitas aj naklady na Epicona, tak uz sa az tak nelisis napr. od Scalarovych custom-stavieb, ale mas to rozlozene v case a aj na tomto drziaku predneho kolesa sa nieco odjazdit da.

      0 0
      • Vendulka  

        Ještě jsem koukala na tohle http://www.agang.cz/…kita-6.0.htm Dá se to sehnat i trochu levněji než tu na odkazu. U toho z hervisu mne laka ta velikost kol. Díky

        0 0
        • Mamut  

          ak predpokladame vymenu vidlice, tak jedno ako druhe. Ten Agang bude mat asi lepsie naboje, ale aj viac stoji.

          Co ta na tej velkosti tak laka? Nejaky racionalny argument by ma zaujimal. Nedal som si nick Mamut pre nic za nic a aj tak stale jazdim 26" a nejak som nepochopil, coby mi mali vacsie priniest.

          0 0
      • Erknold  

        Nevím jak dlouho už se nedělá osmirychlostní sada Deore. Tak nějak si myslím, že z Deore tam bude ta přehazovačka. Dál tam asi bude kvalitně zatěsněná osa na čtyřhran a brzdy ověnčené spolehlivostí. Když nepočítám tu dvou a půl kilovou vidlici, tak je to úplně Scalarova stavba :)

        Dát na tohle kolo vidlici z TT, proč ne. Pak už jen stačí vyměnit kliky, brzdy, dát 10s deore, zapletená kola, lepší pláště, sportovnější sedlo, kovové pedály, pokud ne SPD a bude to docela fajnové kolo ;) Ale to je tím, že jsem vysazen na Hervis a jeho super kola.

        Jinak 27,5 není daleko od 28. Třeba by ti sedělo i krosové kolo s širšími plášti. Tam by ses mohla dostat na lepší poměr cena výkon. Záleží ještě kolik vážíš, zda by ti stačila pružinová vidlice, nebo vzduchová. Jinak krosové vidlice NRX nejsou konstrukčně a funkčně daleko od Epiconu.

        0 0
        • Mamut  

          Nic proti faktom, ktore si vypisal. Az na to, ze na 8-kazete (ak tam nemaju preklep) sa tiez da velmi dobre jazdit a nicomu to nevadi. Ale kolko z tych veci si podla teba vsimne alebo oceni uzivatel, ktory si kupuje biky v tejto cene? Hotove zapletene kolesa?? SPD???

          Hmotnost si vsimne urcite, ale zvysok..

          0 0
          • Erknold  

            já tím chtěl řící hlavně to, že kola z Hervisu mají hrozně moc skrytých záludností. A dát na tuto kolo laděnýho epicona za nějakých 7 – 8k, je nesmysl. Už kvůli tomu, že by musela vzít vrtačku a převrtat přední kolo. A nebo koupit nové. A pak už může vyměnit prakticky vše.

            0 0
        • Vilém  

          8sp deore nikdy nebylo.

          0 0
          • Vendulka  

            Dekuju za nazory. Nejak vyhraneny nazor na velikost kol nemam. Dnes jsem zkousela pritele trek 8.5 ds a je to krasne svezeni oproti memu staremu horaku to jede jak z praku. Tak se asi poohlednu po necem podobnem, trekovem. ale s cenou potrebuju byt niz. Snad se na tom mozna po prezuti da slusne i vice v terenu. A proc bych kvuli epiconu musela vrtat? Diky

            0 0
            • scalar  

              27,5" Epicon se vyrábí pouze s pevnou osou.

              0 0
            • Erknold  

              No pokud bys dokázala dat na kopici nějakých 15k, což je méně než xfakt s epiconem TT, tak třeba by scalar vymyslel nějakého srovnatelného krise s třeskem 8.5. Navíc by to kolo bylo bylo vyvážené.

              0 0
        • Mamut  

          A do treka by som nikdy nesiel. Nevidim jedinu vyhodu treku nad MTB. Z MTB mozes spravit treka za 500Kc vymenou plastou. Opacny smer ani svatenou vodou.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.