Našel jsem tato levná kola a rád bych je pořídil na mé starší kolísko. Nechci pořizovat drahá kola a tato mi padla do oka.
Našel jsem tato levná kola a rád bych je pořídil na mé starší kolísko. Nechci pořizovat drahá kola a tato mi padla do oka.
Osobne jsem je nemel, ale slysel jsem par dost odstrasujicich storek o remerxech… Bez do Mavicu nebo FuRa, to jsou drzaky, o nejakou tisicku vic, ale vydrzej..
Rada typu „vím sice hov*o, ale určitě vem na STARÉ kolo kola dražší o x litrů“ (četls vůbec, co tazatel chce?) je mu úplně k ničemu.
Na kolo bez závodních ambic v případě, že nevážíš 150 kg, bych se Remerxů obecně fakt nebál, je to značka jako každá jiná. Jezdím v XC provedení už sedmým rokem bez problému.
Ale ja mluvil o spolehlivosti, najdi si tady temata o remerx silnicnich kolech… jestli je lehkej a jezdi jen po perfektnim povrchu proc ne, psal jsem jen ze Aksia za 3k, klidne i bazar, vydrzi vsechno.. Sspeed pise, ze ty Rapidy jsou spolehlive, tak to meni situaci, ty naboje asi budou v poho, pokud nejezdi tisice km a celorocne..
Ráfky Rapid jsou dnes už legendární spolehlivé držáky,to je bez debat. Otázka je, jak se osvědčí náboje vlastní výroby a zda se přímé kulaté špice při případném centrování nebudou v přírubě protáčet.
Nejsou to ty náby s poruchovou pověstí od zápletů s Al dráty a teď do nich s redukcí strkají nerez dráty?
To je prostě klasika. Slyšel jsem, sám jsem je nevyzkoušel, tudíž jsou ku ho?nu. Remerxy jsem jezdil dost dlouho, ráfky jsou nezmary, náboje mi taky vydržely. S praskáním alu drátů měl někdo problémy, ale já jsem se za 3 nebo 4 roky, co jsem je vozil, s ničím takovým nesetkal. Za ty peníze bych se toho nebál jít.
Remerxy vozím od jejich vzniku(bajk,silnice,kros) a vždy v cajku.Akorát loni se mi do ruk dostalo takové prasácké zpracování ráfků GrandRock.
Ted uz to myslim zase nedelaji. Ale pravda, kdyz jsem toto potkal, tak jsem nechapal.
Normálně se to vrtá ale toto jako by někdo probíjel na koleni.
Levnější varianta výroby díry do ráfku, namísto vrtáku profilem projede razník.
A pak stačí víc foukat a ráfek to roztrhne.
Tak určitě bych se bál s tímto divočit v terénu, časem by mohla vzniknout prasklina mezi 2 dírama, že bych se bál kompletního rozsypání ráfku, to asi ne. Já bych si takový na kolo určitě nedal, ale spousta lidí, co kupuje low end kola v obchodních řetězcích, toto provedení vozí, ani o tom neví, protože je to překryto krycí páskou. No, dosud se na tom nikdo nezabil.
Toto je vážně hnus. To bych okamžitě vrátil a na kolo to vůbec nedával.
Bylo to na kole co dostal známej,ráfky jsou x let staré a já se k nim dostal jen náhodou(obstarával jsem novej výplet).On na tom neviděl nic špatného,je to čistě uživatel,teď už i se základy servisu
tak ono asi tazko moze clovek vyskusat vsteko, nicmenej si to zhrnme – kola ako celok na hovno (staci sem do vyhaldavania zadat keyword remerx), doteraz sa tradovalo ze aspon rafiky su dobre, podla fotky v zavislosti od toho jak fuka vietor obcas priam vynikajuce.
nikto pricetny nemoze cokolvek znacky remerx kupit(navyse z bazaru), uz len preto ze nemoze vediet ci to bude sunt jak tu pisalo x ludi co s tym maju skusenost alebo to jakz takz bude fungovat jak napr. tie tvoje.
cely remerx je horsi jak noname cinkse kolesa z DX, taky rozptyl enmaju ani tam, navyse to cenovo to neni ziadna hitparada. radsej najlacnejie deore, mavic, fulcrum,…cokolvekbude lepsie, aspon bude mat istotu co mu prijde.
Souhlasím, že Remerx si nedokáže ohlídat 100% kvalitu. Ideální je, pokud člověk ví, na co si při koupi dávat pozor a při nákupu si ráfek nejdříve zkontroluje. Samozřejmě, toto může dělat snad 5 lidí ze 100. Nadruhou stranu má Remerx i ráfky držáky. Vzpomenu třeba Jumbo nebo ExtremeJumbo. Já na silnici vozím léta Stormy xr15 a nemůžu si je vynachválit. Nejsou to ráfky na rychlost, ale na ty naše české tankodromy ideální. Centruju 1 za 2 roky, a to max. odchylku do 0,5mm po projetí opravdu hluboké díry, kdy cvaknu plášť.
Extreme Jumbo jsem dával na kolo letos.Cena super a zpracování taky dobré,jen jsem u všech děr strhl otřepy z vrtání.
A Ty jsi nějaké Remerxy vlastnil a jezdil na nich?
ned,nejsom blazon aby po tom co som tu videl real skusenosti userov ktore boli bomba/shit v pomere 1 ku 15 (skus pohladat) nieco podobne skusal a robil remrexu testovacieho kralika ked za tie iste prachy je mavic, fulcrum a pod.
no vidíš, já jsem spokojený uživatel. Byla tu jedna magická aféra, ale to se zase jedná o nejlehčí ráfky. O těžších variantách jsem tu nikdy nic moc špatnýho nečetl. Naopak spíše chválu na Stingy, Hurry a další kousky.
Přesně tak. Zase klasika: „Radím, protože to nemám vyzkoušené, ale kamarád…“ Velmi vtipné. :)
a je taky otázka asi i přístupu. Když si někdo koupí super lehké ráfky typu toho Magicu, který je navíc široký nějakých 18 nebo 19 mm, foukne na to plášť 2,25, který nabombí na 3 a více atmosfér, pak na to hodí svých 90 kg a vrhne se střemhlav přes kořeny, tak co to asi může vydržet.
Blbej byl potom asi přístup Remerxu, který v tom nechal zaplétače vykoupat.
Ale jak říkám, mám vyzkoušeny jen těžší verze (masterdisk, přítelkyně teď zkouší hit), žádný Magic, nebo Rio. A posílat zaplétačům každý rok kola na přepletení jiného ráfku, abych testoval se mi nechce :)
Ja Magic vyzkousel v 622 verzi na prednim kole. Neprasknul (vymenil jsem ho pomerne brzo), ale bylo to blato, predni kolo si jelo kam chtelo.
Každá firma se nějak vyvíjí. Špatné období Remerxu bylo citelné především na straně zákazníků, kdy oprávněné reklamace odmítali uznávat. Snad vše zlepšili. Od této éry už uplynul nějaký čas. Naprosto souhlasím, že váhové limity uváděné na zápletech jsou směrodatné. Superlite verze bych doporučil lidem do 75 kg i když tam je napsáno např 90 kg. Fast Disc je nesmrtelná klasika, jednou jsem říznul, jel po ráfku dalších 30 metrů a byl naprosto v pořádku. Stačilo srovnat, docentrovat a fuguje dál. Tyhle obludy na 36 drátech jsou vážně držáky.
no vidis, ja mam super lahke rafiky fulcrum na mtb aj silnicke a pri kojich 100kg ziadna udrzba ani problem.
Ten problem s rozleptanym rafkem, to jsi nebyl ty?
bol, lenze to je nieco ine. sice som na to nastvany a je to trapne ale fakt je, ze vyrobca upozornuje, ze mlieka ktore obsahuju ako zluceninu amoniak nie su vhodne.
len tak pre zaujimavost mlieko ktore sa predava pod znackou continetal (co to presne je a kto ho vyraba neviem) vyslovene uvadza ze je bez amoniaku.
A Caffelatex je též bez amonia.
moze byt, akurat ze podla skusnosti jak tu tak na inych forach je CL dost kontraverzny produkt. a tie co zo skusenosti funguju (stan's, notubess, schwalbe) vsetky amoniak maju kedze je to podla vsetkeho jeden a ten isty produkt.
CL jsem nikdy nepoužíval, jezdím jen s NoTubes, ale vím, že je tu varianta bez amoniaku a to je práve CL. Jak funguje, to netuším, nikdy jsem ho nevozil.
V té závorce to je vše jeden a ten stejný produkt.
Jiný fungující tmel tu pak máme akorát Zeroflats, ale ten obsahuje amoniak taky. A zřejmě má velmi podobné složení jako NoTubes tmel.
Na jednom páru Fulcrumů už začínám také pozorovat lehce počínající problém s reakcí s tmelem s amoniakem. Je to na jednom kole, kde byl nejhorší svar ráfku (nejvíce poškozená povrchovka). Ještě to nejspíš vydrží dlouho, ale také to možná jednou tmel prožere.
U ostatních Fuclrumů to mám zatím zcela v pořádku.
Stejně ale teď asi postupně Fulcrum opustím jak přecházím na širší ráfky (už jezdím nově dva páry DT350 + CX Ray + KOM). Uvidím jak moc mi bude nebo nebude zlobit páska a tedy chybět UST ráfek (tvar KOMů je v pohodě, zcela totožný s UST ráfkem, takže jde jen o tu pásku).
U UST už je jediná volba Crossmax xl wts a to je cenový úlet (o 50% vyšší cena než 350+Ray+Kom je už fakt hodně) a pořád jen 23mm (na fulla jsem bral 25mm KOM).
no…toto je fulcrumoch dost problem, jak pises zvar a potom okolo ventilku.
Okolo ventilku jsem to při údržbě plášťů a dotahování/centrování kontroloval a tam zatím ok u všech kousků co mám doma.
Ale je jasné, že jsou to dvě místa, kde povrchovka odchází nejsnáze a pak už může tmel hlodat.
Jinak já to bude trochu omezovat méně častým doplňováním tmelu. Tmel aspoň trochu dávat musím vždy když tam teď nemám UST kousky (i když snake skin moc tmelu nepotřebuje).
Už jsem trvale začal vozit sebou lahvičku s 60ml tmelu. A to konkrétně to malé balení, tzn. nikdy nenačatá lahvička. Sice když už by nebyl v plášti tmel, tak je to navíc opruz doplnit na vyjížďce a dofoukat.
Ale na druhou stranu je tím garance, že vezu tmel, který zafunguje. V plášti po delší době a doplňování nějaký tmel sice být může, ale konzistence nejistá a tedy i funkce nejistá. A kontrolu sundáním plášťů dělám jen jednou do roka v zimě, více je už moc práce.
i když snake skin moc tmelu nepotřebuje – ked je to nove, inak bohuzial aj hej. inak zlate ust.....
Tak ještě upřesním. Moje váha je 72kg. A jezdím málo cca 2–3 tis ročně. Našel jsem tyhle ráfky i na nábojích Tiagra u cyklo Němčik za 2200kč ale tam prý praskaj dráty.
Na té Tiagře jsou to tyhle http://www.cyklonemcik.cz/…d-tiagra-32d
Tyhle mám na zimu. Nějakou tu tisícovku už jsem na nich najel. Přední kolo je blbě zapleteno. Náboj Tiagra má tlustou přírubu s utopenými otvory pro přímý výplet ale výplet je z neznámých důvodů 3× křížený, což vypadá podivně, neboť jsou špice kolem příruby nepřirozeně zakroucené. Hned zpočátku jsem to nechal přeplést do sluníčka a zatím bez problémů.
Veril bych spis tomuto, nez nejakym pokusum firmy remerx na zakaznicich.
ja by som sa comukolvek kde je napis remerx vyhol, vid. ta fotka vyssie.
Osobne proti jejich rafkum nemam nic a vesele je pouzivam. Jen se vyhybam tem nejlehcim.
Ty diry to je prasarna, kterou jsem komentoval uz vyse.
Ale jejich kolum proste neverim.
Od Nemcika mam Rapidy na Novatec nabach. Az na to ze nebyly idealne vypletene a bylo potreba je nechat pretahnout na tenzometru, tak dobry pomer cena vykon.
Toho bych se nebal. Mam asi 15k najezdeno na zapletech Tiagra + Alcyon (coz jsou dost odlehcene rafky oproti rapidum) a v pohode. Tech 32 dratu je vyhoda co se vydrze tyce
Němčík je totiž dává úplně na všechny kola xD
Kola jsou v pohodě.Mam 90 kilo a jezdím je 4 roky.Nereaguj na idioty co propagujou jen cizinu.....
Ty ktere poptaval zakladatel, mas 4 roky?
Má někdo osobní zkušenost s ráfky XCO_Rio ? Na nejake nenarocne jezdeni sotoliny atd. Vetsinou jsem je videl na lepsich detskych kolech, ale zvladnou i nekoho tezsiho? Aby to nebyly dalsi magicy
Mám na nich zatím odjeto cca. 500 km po našich „kvalitních“ silnicích a zatím v pohodě, jen jsem máznul niple, protože při jízdě ze sedla „cvakali“. Jezdím normálně bez nějakýho extra divočení, protože mají limit 95kg, a já mám o nějakých 15kg přes. Co se týče hmotnosti, tak jsem je vážil a mají s rychloupínákama 2000g.
Tyhle kola jsem měl a byl jsem rád, že jsem je zase hned poslal dál. Největší problém byl, že na největším pastorku škrtala přehazovačka o dráty (nebylo to v nastavení přehazovačky), jiná kola bez problému fungují.
Mám Fulcrum 5 a na krosce fulcrum 7 a jsou to držáky na které nedám dopustit (mám skoro 90 kg).
U Mavicu mě trápí ten kluzný element na zadním ořechu (pokud to ještě nevyřešili jinak).
Tak musím konstatovat že ráfek FASTDISC RMX 7330 nevydržel včera při čištění kola jsem si vši-mnul že kolem kalíšku špice co jsou u kazety jsou praskliny cca 10 mm na každou stranu počet děr 32 druhá strana je Ok , najeto cca 5 000 km v terénu cca 800 km žádné skoky nic . Kontaktoval jsem prodejce a ten mi tvrdí že jako reklamaci to neuznají .
cos tam měl za plášť, na jaký tlaky si foukal a kolik vážíš? Jen tak ze zvědavosti. Mám masterdisk, což je dost podobné a nájezd něco přes 5000 km, tak abych věděl, co mě čeká :)
sice trochu hrobařina, ale mám s FASTDISC tu samou zkušenost. Přesně takhle mi popraskal :( ale je fakt, že občas nasadím úzké gumy na treka a nafoukám na 6 atm :D takže zde bude asi ten problém :)
Myslím, že pokud je to popraskané kolem niplů nebude to tlakem. Nadměrný tlak by spíše ohnul patky nebo způsobil popraskání té příčky v ráfku.
Jak rikas. To spis moc, nebo nerovnomerne napnutej vyplet, nebo proste poddimenzovana konstrukce.
Jo plašt Schwalbe Hurricane foukané dle pláště tet na 4,7 bar , jo váha je dost nad 100kg .
Tak to bych se podival i dovnitr pod pasku, pri tom tlaku.
WOW 4,7 baru. Jednou mi u Remerxu na výstavě For bikes tvrdil, že za problémy může dodavatel Al profilů. Každopádně Masterdisky přežily dost min. 6000 km.
Hele, oni tvrdí furt něco, pánové Hník a Remeš mají historek plné pytle. O jejich pravdivosti si může udělat obrázek každý sám.
Nicméně, kdyby to tak bylo a na vině byl nějaký dodavatel, měl by Remerx bezproblémově řešit reklamace koncových zákazníků a pak dál si to řešit s dodavatelem. Zákazníkovi je šumák, že dodavatel něco vojebal. Každopádně Remerx se k reklamacím staví trochu jinak, což mluví tak nějak za všechno.
Nic vše v pořádku žádné praskliny .
toto že jsou levná kola? já koupil silniční kola remerx i s pláštěmi za 150kč.
Dobre ti tak:)
Tak sponzoring je jedna věc a rozumný nákup věc druhá. ;)
Hodím to sem, nestojí to za nové vlákno.
Kromě ráfku Asym, se objevily v sortimentu další novinky na rok 2017, ráfek ROCKY DISC s vnitřní šíři 21 mm a širší silniční ráfek ROAD 917 s vnitřní šíři 17 mm a váhou jak enduro ráfek. Takže asi celkem nic zajímavého, je tam ke stažení i katalog na rok 2017, ale ten jsme nezkoumal.
tak rocky disc na mě působí jako levnější varianta hurryho, takže asi nic o co stát. vozit 600g a 21mm ráfek na 29, to by se mi teda nechtělo
nevim, podle čeho tak soudíš. Hurry má nosnost 110kg a Rocky 140kg. Tím taky bude ta vyšší hmotnost. Proto do nich jdu, pač mam 140kg :) Jsem na to zvědavej…
A co tohle http://www.remerx.cz/…trolock-26_1 otázka je kolik bude stat ?
Vytáhnu staré téma.
Potřeboval bych levnější kola, něco jsem vybral a prosím o radu nebo alternativu, mám 105 kg, pláště 29×2,2
Levný průmysl nebo kónus?
https://www.force.cz/…0451-6d-32d/
https://www.remerx.cz/…c-622-ba-5_2
https://www.paul-lange.cz/…hmt500fered9
Díky
Pod 2,2“ pláště vnitřní šířka ráfku jen 19 mm – nějak zaokrouhleno, dříve to bylo 18 mm – je málo. Pod 105kg radši 32 drátů než méně.
Pro ráfek 19mm plášť 29×2.00 např.Race KIng
Pro ráfek 21mm plášť 29×2.25 Mitas scylla OK?
ETRTO doporučené šíře ráfku k šíři pneu
Není ta tabulka až moc přísná? Race King 2,20 na 19mm vozím.
Není. 19mm je dnes prostě retro šířka na takový plášť.
Sorry, ale to je blbost. 19mm vnitrni sirka se vozila roky i s plasti 2.25" a nebyl s tim zadny problem. Pritelkyne ma stale i19st s bezdusema na sve 26" a nijak ji to nelimituje. Ano, pro bezduse je lepsi sirsi rafek, ale s dusi je to jedno. Nehlede na to, ze tabulka pro bezny xc (54–57mm) plast doporucuje sirku 27 – 30.5mm a to ja nemam na zadnem kole a myslim, ze ani vetsina to nema.
Pro oduševnělé pneu se dívej na tradiční crotchet ráfek – ať nevytváříš extrémy kombinací technických řešení, které pro sebe nevznikly. Široké pneu se na hubených ráfcích vozily a vozí hlavně proto, že pláště léta tloustly a šíře ráfků stagnovala. Pneu jsou spotřebák a ráfky se tak často neobměňují. A o tom to právě je – když je na pořadu dne obměna ráfků, je záhodno se podívat, co k čemu aktuálně pasuje. Doporučení unifikační autority s více než 50 letou historií je o trošičku víc než jízdní zkušenost někoho, kdo se při jízdě vyhýbá bočnímu přetížení pneu.
To jsou zase kecy. 2.25" xc plaste jsem vozil uz nekdy pred 14 lety a urcite byly i predtim. Sirsi rafky se vozi v xc par let. Takze chces rici, ze tech 10 a vice let se jezdilo na naprosto nevyhovujicich rafkach? Jak to clovek mohl prezit. 27 – 30.5mm, dle te tabulky na XC sirku plaste je blbost, autorita neautorita. Sirsi rafky se zacly vozit kvuli bezdusim. Remerx stejne nema zadne bezdusove rafky v teto kategorii.
Však to není nic nenormálního. Vozí se to tak hromadu let. Až teď nastoupila masová hysterie ohledně šířky ráfků. A na silnici se to už rozmáhá taky :( …
Na bezduse je to fajn, plast lepe drzi, ale pokud clovek vozi duse, zvlast, jak ty pises, na silnici, tak to nema cenu sirku rafku hrotit.
Co toto :
Pozink dráty pro jezdce přes metrák?
A jeste navic ctyri diry v nabe volny.
Máte pravdu. Sypu popel na svoji hlavu, detail jsem neřešil. Ale dle popisu u některých jejich kol, by snad nebyl problém to upravit. Je to zvláštní. Klidně kombinace Hurry, náboje XT a dráty stejně pozink.
Jo, u Nemčíka není nikdy s ničím problém…
Zdravím, lze nějak rozeznat pozink od nerezu?
Cerny?
Ano jsou černý, takže jsou pozink? Zkoušel jsem magnet a nemagnetují.
Jestli nemagnetuji, nebo jen malo, tak je to nerez.
Díky, tak snad jo, v popisu tam má něco jiného ale celý ten eshop je nějaký divný
Naboje XT a rafky Hurry jezdim tak pul sezony, vetsinou po Praze (Tocna, Divoka Sarka, Prokopak) a po uvodnim centrovani nemam zadny problem. Zvladaji i Rychlebky, 2× Klinovec, traily okolo Brna. Draty nerez 2.0, niple mosaz. S batohem mam do 85kg urcite, spis min. Pres leto ale kola davala denne Divokou Sarku (cervena od Dzbanu po U Mateje).
Magic je tak na 50kg jezdce.
Ha tak to sorry
Ahoj,
potřebuju pro neteř 5 let na kolo nové výplety.
Nemám nějak důvěru v jednostěnné ráfky s pozink špicemi cena do 800 kaček za pár (KK, nebo přímo eshop remerx)
Má cenu si připlatit za dvoustěnné např. Dragon Line a alu náboje Remerx? Problém je, že sice uvádí výrobu i v 20" jako na eshopu je nanabízí, je možnost jim napsat aby dodali celá zapletená kola? Cenu bych si představoval nějak mezi 1500 až 2000 Kč.
Případně jiné nápady.
Napsat jim můžeš, otázka je, co odpoví :)
1500–2000 není úplná hitparáda, to je tak vzít normální náby a ráfky, oboje na 32 děr a vyplést to jen s 16…
Proč se bát pod 5leté dítě jednostěnných ráfků? 20“ ráfky jsou stočený ze stejných profilů jako větší průměry. Záplety budou pevnostně předimenzované. 20“ kola zaplítá i Jura http://jurabicykl.cz/?…
chápu, já jezdil jednostěnné ráfky i jako 26" a tak nějak to fungovalo. Jen mě mrzí, že na to dávají pozinkšpice a ty brzy zašednou a moc nevydrží.
Jura to má pěkné, ale mimo rozpočet.
oddie – já jen, že to vyrábí, ale na eshopu nevedou. Ty ráfky jdou jako 20" koupit v jiných obchodech. Nakonec asi skončím na klasických hotových výpletech Force náboj, špice pozink a jednostěnný ráfek. Ono to ty 3 nebo 4 děti vydrží.