Názor na toto karbonové kolo, dobrá cena

62 nepřečtených
  • kroko

    Zdravím pánové či dámy, chtěl bych znát váš názor na toto kolo:

    http://www.bp-bicycles.cz/…-deore-2014/

    Mám cca 190 cm, vážím 110 kg, jezdím tak 1500 km za rok, chtěl bych časem více jezdit. Nyní převážně 60% cyklostezky asfalt, zbytek lesní cesty. Jde o to, že mám možnost mít toto kolo za výrazně lepší peníze, jinak by mě nenapadlo nějak ani o karbonu uvažovat. Spíš jsem si chtěl vylepšit moje starší kolo. Ale při ceně komponentů, co bych chtěl (vesměs deore), hydraulických brzd, vidlice Epicona nebo Recona , nových kol s náboji na průmyslových ložiscích, jsem cenově na stejné úrovni, možná ještě dráž za co můžu mít toto kolo, a to na hodně starém rámu a ne všech měněných komponentech. Díky za radu.

    0 0
    • mr.nikdo  

      A od koho to mas mit?

      Ja jen, ze par dnu zpatky uz tady nejaka snaha o backlink byla.

      0 0
    • Erknold  

      No tak tady bys měl zase karbon rám a nejlevnější brzdy, naboje a asi i ty trubky jako sedlovka atd. jsou ty levnější a těžší od fotce. Ještě, že nemusím řešit toto dilema :-)

      0 0
    • jecnak  

      Podle me je to nejaky podvod a nebo reklama od tebe na ne. Opravdu toho o sobe moc neprozradili, navic je tam pochybna cestina, ramy z Ciny, komponenty z Ciny, moznost objednani zadna. Jako sranda dobry. Zamykam.

      0 0
    • kroko  

      Tak tady spíš jde o to, že to kolo mužů mít za 19 tisíc, najeto cca 150 km. Je jak nové. Majitel rozflakal auto a potřebuje na opravu, tak je ochoten ho pustit.

      0 0
      • noviisek  

        Taky bych ho pustil…

        0 0
      • Erknold  

        Jediné použitelné je fakt pohon deore, pokud si chceš polepšit. A dávat za něj 19 je moc. Kola jsou těžká s mizernejma nábojema, brzdy za 1000 korun, doplňky obyč. A jako bonus, všechna lanka vedena rámem. Neměl jsem to rád na starých kolech,kde takhle byly vedeny drátky ke světlům a nemám to rád ani na nových. V jednoduchosti je krása. Já bych také nebral.

        0 0
        • kroko  

          No jo, když jsem si ale na netu našel všechny díly z toho kola + ten samej rám z Číny akorát nenalakovanej, tak to v součtu vyšlo na 25 tisíc. Na netu za těch 19 tisíc nekoupím nikde lepší kolo s lepsima komponentama nebo máte tipa? Možná by šel ještě dolů o dva litry.

          0 0
          • Erknold  

            zálěží, jak moc chceš karbonový rám. Pokud by ti stačil nějaký hliník, tak je otázka, zda by stavitel typu Scalar, Maajkee, Hnoj apod nedokázali za 20 postavit vyvážené kolo, které by mělo slušné brzdy na Tvou váhu, odolná kola na průmyslech, prostě vše co si původně chtěl.

            Jinak budeš mít sice karbon, ale na Tvou váhu mizerné brzdy (mě ubrzdí, ale taky mám 70 kg), kola kovadliny místo toho co si chtěl, navíc ani ta kovadlina není dobrá.

            Ale pokud se ti ten rám líbí, tak pak už jen koupit nové brzdy, ty kola a hurá na to. Jsi na 25 taky.

            0 0
            • kroko  

              Nepotřeboval jsem nikdy karbon, tohle mi je jedno, jde o to, že za 19 tisíc, možná 17 by šel prekecat…co tím myslíš, že jsou kola kovadliny? Já právě myslel, že to je vcelku dobre vybavené kolo na deorecku, teda kromě těch brzd. Doteď jezdím ale na spalcich, tak nemám srovnání. Ale právě jsem na svoje starý kolo chtěl kupovat brzdy Shimano deore M615.

              0 0
              • Vilém  

                Naboje kol jsou zakladni lowend od shimana.

                0 0
                • Erknold  

                  a ráfky mají 600 g. Ideální na karbonové kolo. Dyť i ten obyč masterdisk má 530 g.

                  Já neříkám, že s tím nebudeš spokojen a že to nebude fungovat. Jen to nesplňuje, co si původně od nového kola chtěl, podle toho co si psal.

                  0 0
                  • kroko  

                    Ok, díky. A jaké kola nebo rafky jsou dobré? Já právě předtím než mi to kolo bylo nabídnuto uvažoval o nových zapletenych kolech s nejakyma nabojema na průmyslových loziskach. Na kupkolo.cz např Mavic Crossride, Fulcrum Red Power Sl. Jsou to dobre kola?

                    0 0
                    • Vilém  

                      S tvejma proporcema bych se vyprdnul na zapleteny kola a nechal si zaplest neco na 2mm nerez dratech, slusnych rafcich a nabach.

                      0 0
                      • Erknold  

                        JSem stejného názoru. Ve výsledku se v tom prd vyznám. Ale řídím se toho, co mi řekl jeden stavitel, čím standardnější komponenty budeš mít, tím snáze si to opravíš. Což člověk využije v případě, že mu prdne špice a buď si jí sám za pár korun vymění, nebo mu jí vymění na nejbližším rohu.

                        No a lidi co se živí vyplétáním kol, jako Maajkee, nebo Hnoj, tak nejlépe ví, co je pro danou váhu a styl jízdy nejlepší. Navíc také nejsou střelci, aby ti asi doporučili nějaký spešl, který pak nikde neoservisuješ. Těm bych v tutom věřil.

                        0 0
                        • kroko  

                          Já myslel, že hotová zapletena kola jsou v prodeji proto, aby někdo nemusel kupovat zvlášť rafek, spice, a nechat to zaplést. Myslel jsem jen, že to je hotovka k výměně, nevěděl jsem, že to jsou nějak speciální kola.

                          0 0
                          • Erknold  

                            jako s kolem, buď jsou sériovky, nebo stavěné na zakázku. Já fakt nevím, jaké jsou teď ceny a kolik zabere času vypletení kola, vycentrování, přeměření napětí špicí tenzometrem a podobné kouzla co s tím dělají. Cokoliv bych tady napsal, že za tu cenu může být, by byl blud.

                            0 0
                      • kroko  

                        A vlezu se cenově do 3700 Kč?

                        0 0
                        • Vilém  

                          Myslim, ze by to mohlo jit, zalezi, co by se pouzilo za naboje.

                          0 0
                          • kroko  

                            A jaké náboje bys tam dál ty?

                            0 0
                            • Vilém  

                              Tak treba nejaky Novatecy, nebo treba SRAM X9, pripadne neco od Shimana, pokud bys byl kamarad s konusama. K tomu 2mm nerez draty, treba Marek, k tomu treba me oblibene (vzhledem k cene) Remerx Hurry rafky.

                              0 0
                              • kroko  

                                A co ty náboje force na průmyslových loziskach? Konusy to jsou ty náboje s malýma kuličkami na vazeline? Ty klasické náboje, co byly už tenkrát na kole Joko?

                                0 0
                                • Vilém  

                                  Force naboje pochazeji od Novatecu, takze by to slo.

                                  Kunusy jsou principielne jako tenkrat Joko, ale kdyz se pouziji slusne, dobre se seridi, tak vydrzi veky, ale pro kazdeho to proste neni.

                                  0 0
                                  • kroko  

                                    Já totiž tady hodně četl nadávky na konusy, pořádně nevím, jak to vypadá uvnitř. Setřídit? Já myslel ze se jen do toho da rychloupinak a hotovo, nevěděl jsem, že se to seřizuje.

                                    0 0
                            • mr.nikdo  

                              Force 4in1 – vlastne Novatec a das tam jakoukoliv osu.

                              Za slusne penize, super naboje.

                              0 0
          • mr.nikdo  

            S tvou vahou bych asi neznamy karbon neriskoval. Muze se to osklive vymstit. Navic mas pres 100 kg a ta sedlovka, co tam je jen na jeden sroub – muze se Ti samovolne pretacet pod Tvoji vahou.

            Odkud jsi? Podle toho jde taky volit stavitel.

            0 0
            • kroko  

              Jsem zmatený, četl jsem tady diskuze na téma karbon z ciny a někteří to hani, ale vesměs jsem se dočetl, že všechny i značkové rámy se dělají v číně. Ten karbon není pro mě priorita, mi se líbí, že bych měl krom komponentů i novej rám, a tohle bylo plus, jinak nač řešit gramy na kole, když s sebou vozim 100 kg batoh :-), šlo mi jen o to, jestli se mi to kolo vyplatí za 17–19 tisíc.

              0 0
              • Mysee  

                Však si podle všeho pro něj přesvědčenej a ostatním tu jen dokazuješ, že nemají pravdu.

                Já bych do pochybného karbon rámu nešel, navíc se 100 kg, navíc ostatní komponenty jsou fakt těžítko.

                Poreferuj až ho budeš mít, jak dlouho ti vydrželo.

                0 0
                • kroko  

                  Nejsem presvedcenej, spíš zklamanej. Myslel jsem, že budu mít dobre kolo na deorecku se vzduchovou vidlici za 17–19 tisíc a ten krabicový rám jako bonus, a dle názoru se to nevyplatí…

                  0 0
                  • Erknold  

                    budeš, ale připočti si k tomu na brzdy a jiná kola. BRzdy koupíš za dva tisíce, co stáhneš na ceně. A kola koupíš za pět ;)

                    0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • mr.nikdo  

                Hele.

                Ty ramy mohou byt v pohode, ale zrovna tady nemas prakticky zadnou zaruku a skoro zadny vyvoj. Nejsou tam zname hmotnostni limity.

                Ty cinske karbony vetsinou vozi lehci jezdci, pokud nepocitame jednu vyjimku, ktera nakonec presla zpet na hlinik. Ale on mel jen chut na zverinu :D.

                Kovadliny kola – tezka a neobratna kola.

                Brzdy jsou k prdu.

                Opravdu bych za ty prachy nechal poskladat neco rozumnejsiho a jineho. Radeji klidne na hliniku.

                0 0
                • kroko  

                  Prosím tě, a kdybych si na svoje původní kolo koupil brzdy Deore M615, nějaká zapletena kola s cenou max.3500 kč, vidlici Suntour Epicon s osou 15mm vpředu, prehazovacku a presmykac a packy taky Deore, kazetu deore, a kliky taky deore, nějaký řetěz, je to dobre osazení?

                  0 0
                  • nitraq  

                    Je to dobré osazení, ale na jaké kolo to chceš dávat? A kolik tohle celý bude stát?

                    0 0
                    • kroko  

                      Mám GT avalanche 3.0, asi už 5 let. Strašně dobře se mi na něm jezdí. Kolik to bude stát, to nevím, proto jsem myslel, že za 17–19 tisíc se ten karbon vyplatí, než kupovat komponenty na svoje stávající.

                      0 0
                      • Erknold  

                        sada slx 9k (dore nemohu najít) http://www.roadbikeshop.cz/…SLX-670–3×10

                        vidlice nějaká za 6k, na kola zbývá 4k.

                        To zda se to vyplatí dát na ten rám, kdo ví. Jezdí se ti na něm dobře, tak ti asi sedí. A jestli to bude lepší než tamto, to také nevím. Já vlastně nic nevím :)

                        0 0
                        • kroko  

                          To je dilema :-) Ještě mám dotaz mimo téma. Já mám kazetu 8 kolečko, znamej co se mnou jezdí, má myslím deore prehazovacku, a kazetu 9 koleček, ale když máme oba prehozene vpředu největší talíř a vzadu 6 či 7 převod, tak i při stejné kadenci slapani mu to jede rychle jim jak je to možné?

                          0 0
                          • nitraq  

                            Že by různá velikost pastorků a převodníků?

                            0 0
                          • Jetson  

                            Počtem zubů. Mrkni na nějaký eshop na „kazety“, popřípadě „kliky“.

                            0 0
                          • Mysee  

                            Jak se přesně sjednocuje kadence? :D Tam pak stačí i pár otáček navíc a rychlost bude jistě vyšší. Jinak velikost pastorků + převodníků bude to kouzlo.

                            0 0
                            • kroko  

                              Nohy nám jedou stejně rychle a ve stejném pořadí :-) Podle čeho teda určit, jaká kazeta je nejlepší, už jsem si všiml, že vesměs začínají třeba 11 a končí 36, nebo 32. Co je lepší? Jednou jsem jel do prudkého kopce na zkoušku na kole, co má deset koleček vzadu a zrovna taky 29 kola a myslel jsem, že pojdu, a to jsem měl na nejlehcich převodech vpředu i vzadu. Oproti tomu ten samý kopec a moje 26' kolo a na nejlehčím převodu uplne lehoučká paráda. A to mám alivio 8 koleček

                              0 0
                              • pepek  

                                myslíš to vážně?

                                0 0
                                • kroko  

                                  Proč bych to nemyslel vážně? Jen se ptám.

                                  0 0
                                    • kroko  

                                      Jo, dobrý, už se mi to načetlo. ZŠ vtipné. Tomu rozumím, jen jsem nevěděl, že je rozdíl i v počtech zubů, měl jsem za to, že je jen 8,9,10 kolečko. A že 10ti kolečko má nejlehčí převod, a když jsem na něm šlapal do kopce, přišlo mi to těžší než na mojem 8 kolečku. Toť vše.

                                      0 0
                                      • Vilém  

                                        Ono kazdy to kolo ma jiny prumer kol, takze i kdyz budou prevody stejny, tak mezi nema bude rozdil.

                                        A to nemluvim o hmotnosti kol a obuti, ktere jsou, ve stejne tride, u 29 logicky vyssi.

                                        0 0
                              • mr.antik  

                                záleží jak velký to největší kolečko je přece… je to o preferencích, někdo jezdí víc na rovině a potřebuje spíš jemně odstupňované převody, někdo zas v kopcích a potřebuje hodně lehký převod. Počet koleček nemusí být až tak směrodatný…

                                0 0
                              • kroko  

                                Jakože jiná otázka do jiného vlákna? Ok, beru.

                                0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.