Neetické jednání České Pojišťovny

150 nepřečtených
  • Mexikanec

    Neetické jednání České Pojišťovny

    0 0
    • Mexikanec  

      Čau,

      před časem jsem přišel o pul roku staré kolo (http://kradene.cz/…e-29-XL-2014), když mi ho ukradli z domu. Šel jsem na Českou Pojišťovnu, kde mám pojistku. Uznali celou událost a poslali pojistné plnění v ceně 1/7 kola. Ohradil jsem se a během půl roku posílal veškeré podklady, které po mě požadovali. Nyní mě o schůzku požádal pracovník České Pojišťovny (Dle internetu se jedná o soukromého detektiva.), který mě nařkl z pojistného podvodu, který se samozřejmě nestal a na moji žádost ať jdou okamžitě na Českou Policii, tak odmítl, že to není třeba.

      Komu někdy ukradli kolo a nebyl spokojen s reakcí pojištovny, tak poprosím o sdílení.

      http://www.facebook.com/…675635913803

      Jedná se o příspěvek na Facebooku směřovaný na Českou Pojišťovnu.

      1. došlo k pojistné události u vašeho dlouholetého klienta
      2. událost jste vyhodnotili, a přiznali pojistné plnění
      3. pojištěnec se ohradil proti jeho výši a doložil to doklady
      4. vámi najatý detektiv jej obvinil z pojistného podvodu
      0 0
      • André Vebr  

        PČR tu krádež vyšetřovala?

        0 0
        • Mexikanec  

          PČR vyšetřovala. Teprve na základě jejího usnesení ČP mohla udělat vyhodnocení.

          0 0
      • felix.org  

        Neznáme bližší okolnosti, obsah pojistné smlouvy apod…takhle je to jen výkřik do tmy od někoho, kdo se dnes zaregistroval a ani příspěvek na FB neumí dát svým jménem…

        0 0
        • André Vebr  

          Přesně tak. Navíc, jestli nebylo kolo připojištěno (bylo/nebylo?), tak ta výše plnění je +/- adekvátní. Chtělo by to více informací.

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Mexikanec  

          Příspěvek na Facebook byl vkládán mým kolegou, protože se mu to nelíbí. Mě by to nejspíš ani nenapadlo.

          Nicméně ČP uznala celou škodní událost, na základě vyšetřování PČR, následně jsem se ohradil proti výši pojistného plnění. Vše co požadovali jsem doložil. Po 6 měsících se mi ozval tento člověk z ČP. Přišel s tím, že jsem se dopustil pojistného podvodu. Na moji reakci, ať se to okamžitě předloží PČR, tak udal, že to není potřeba.

          V okamžiku, kdy klient nesouhlasí s výší plnění, vše doloží, tak v ten okamžik posílají soukromého detektiva, který zastrašuje.

          To co tady napadám je princip, kdy jako klient jsem napadán, pronásledován, zastrašován a obviňován.

          0 0
          • André Vebr  

            A jak bylo kolo pojištěno – resp. bylo připojištěno, nebo bylo jen součástí běžné pojistky domácnosti?

            0 0
            • JSt  

              uplne irelevantni otazka. :-)

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
          • Vilém  

            To je jasne spiknuti.

            Jdou po tobe!

            0 0
      • karliner  

        Podle mne jsi udělal chybu, když jsi se to kradené kolo snažil prodat a detektiv se to domákl.

        0 0
        • Mexikanec  

          Pracuješ dle scénáře podle sebe soudím tebe?

          0 0
          • Janouch  

            to neres to je mistni kasparek :)

            0 0
          • karliner  

            Já tam příště dám smajlík, aby ti to docvaklo ty vole.

            0 0
            • Janouch  

              ty už priste nepis nic !!!

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • karliner  

                Nebo zase mne zase zkrvavíš klávesnicí ty brepto?

                0 0
                • Janouch  

                  mel jsem nekolik prilezitosti te inzultovat, ale kdyz jsem te videl,bylo mi te lito… ubozacek neduzivej takovej pavoucek pobledlej …

                  0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
                  • karliner  

                    Člověče, nikdy bych neřekl, že se k tomu veřejně přiznáš. Musím říct, že si toho u tebe cením i když říct, že máš vlastně v kalhotách šlo i s větší pokorou :-). Ale fakt, palec nahoru!

                    0 0
        •  

          Hahaha tak to jsem se po obede pekne zasmal! Tvl to neee

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • kesu  

        Pojišťovny jsou zlodějské organizace. Tvrdě bojovat za svoje práva a hlavně pozor na smluvní podmínky psaný trojkou písmem..

        • špatně zařazeno:(
        0 0
        • Stingray  

          A jak by jsi to chtěl jinak udělat, když jsou Češi největší zloději v Evropě a minimálně pětina pojistných událostí jsou pojistné podvody?

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • vondrus  

            a co teprv takovy moravaci

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
      • capis  

        Po té,co mně ukradli kolo v r. 2006 jsem se s ČP rozešel s okamžitou platností. Ne kvůli podmínkám pojistky, ale kvůli jednání jejich likvidátorů, neomalenost je slovo hodně slabé a mírné.

        0 0
    • Jimm22  

      Tak zrovna onehdá mi volal pojišťovák ohledně pojiœtění domácnosti. Když jsem se ptal, kolik by mi dali za kolo, které si dávám do bytu, oznámili mně, že 100% ceny kola až do výše limitu, který si zaplatím.

      Tak a to by mě teda zajímalo, v čem je zakopanej pes, když mi přímo zaměstnanec pojišťovny řekne něco a výsledkem by pak mohlo být těch tvých 1/7 ceny.

      Měl jsi malý limit, nebo proč ti dali jen tak málo?

      Nějak to museli zdůvodnit

      Naštěstí jsem ještě nic nepodepsal :)

      0 0
      • LRRTM1  

        A bylo by to 100% ceny kola v době krádeže nebo 100% pořizovací ceny?

        0 0
        • Jimm22  

          Tak to nevím, ale pochybuju, že by mi dali 100% ceny kola. Určitě by proběhla ta jejich amortizace :)

          0 0
          • LRRTM1  

            No právě. Z toho mám taky hrůzu. Navíc jsem bordelář a pochybuju, že bych dohledal doklady od všech „upgradů“ :-)

            Zkrátka chci jen říct, že člověk si libuje, jak výhodnou pojistku uzavřel, jen do té doby, než dojde na její plnění :-/

            0 0
        • McBlacky  

          ono taky pozor na to, že pojistka na 100% může platit jen v prvních dvou letech po uzavření pojistky :/ a pak se tvrdě amortizuje

          0 0
          • alinceb  

            ? Pochopím amortizaci kvůli stáří pojištěného majetku, ale o amortizaci kvůli stáří pojistky čtu prvně. Platím snad pořád stejně, tak jakápak amortizace?

            0 0
            • felix.org  

              To je spíš myšlen „bonus“, že se nebude amortizace uplatňovat hned, ale až třeba po určité době trvání pojištění.

              0 0
              • alinceb  

                Spíš bych to čekal obráceně s ohledem na bezeškodní průběh, jako to je u POV…

                0 0
                • felix.org  

                  O „amortizaci“ bychom se mohli bavit dlouho, zvlášť u aut. I u těch pojištění domácností je víc variant a možností uplatňování/ne­uplatňování „amortizace“. Chce to jen vybírat, když hledáš pojištění.

                  0 0
                  • mr.antik  

                    nj ale jak, všichni tvrděj, něco… ale v podmínkách je to pak napsané nějakou právničtinou takže běžný člověk to fakt nepochopí

                    0 0
                    • felix.org  

                      Pojistný podmínky málokdo čte a pak se diví :-) Sám jsem některý vytvářel, tak zas tak složitý nebudou ;-) Ideální je ale se vždycky poradit s někým, kdo tomu fakt rozumí.

                      0 0
                      • tomfree  

                        Takže, když to shrnem, pokud zaplatíš nemalou pojistku, jejíž podmínky budeš konzultovat z někým, kdo tomu rozumí, také za nemalou částku, tak nakonec když všechno půjde hladce, dostaneš malou část původní ceny svého kola ?.

                        0 0
                        • podvlada  

                          Jakože by bylo lepší dávat ty peníze stranou, že by měl na konci víc? :)

                          0 0
              • McBlacky  

                možná to je tak, ale podstata je v tom, že ode dne sepsání se určitou dobu neamortizuje a pak už ano.

                Pojistka, kde se neamortizuje (domácnost) to nevím jestli existuje. V době kdy jsem to řešil byly pojistky 3,2 roky bez amortizace to nejlepší co se dalo získat.

                0 0
                • mr.antik  

                  tomu nerozumim, takže jako po 2 letech smlouvu vypovědět a uzavřít novou?

                  0 0
                  • JSt  

                    kulha to, ze? :-)

                    0 0
                  • McBlacky  

                    no to by mě taky zajímalo. Až se k tomu dokopu, budu to řešit protože to právě musím řešit. Bohužel tohle jsou věci, které jsou dost nad rámec finančních čti podomních ´expertů´. A na dotaz na pobočce čekáš než přijde někdo kdo by tomu mohl rozumět ale kdo ti pak max řekne, že to zkusí zjistit a ozve se ti. Ve skutečnosti se ti ozve ani ne polovina…

                    Ono většina ani neví jestli ti to v době uzavření pojistky pojistí na PC nebo ZC a jak počítat ZC z nich nevyrazíš :/

                    Mít pojištěný dobře kolo v rámci domácnosti je tak trochu gamble :)

                    0 0
                  • tom xtr  

                    Nemusíš smlouvu vypovědět, ale stačí aktualizovat hodnotu pojištěného předmětu, ze které se počítá výše pojistného. Plnění se ti (třeba u aut, a podle všeho i kol) bude počítat ze vstupní ceny minus amortizace. Sám si pak musíš hlídat, aby hodnota v pojistné smlouvě tomu i po čase odpovídala, ať neplatíš zbytečně moc.

                    U baráku je toto ale jinak.

                    0 0
                    • mr.antik  

                      jde mi o klasický případ pojištění domácnosti třeba na mega, včetně dportovních potřeb třeba na 300tis…

                      Pochybuju že někdo má pojištěný právě jedno konkrétní kolo.

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • tom xtr  

                        Tak pokud je to pojištění zabalené do pojistky domácnosti, tak tam na výši pojistného nemá nějaká amortizace kola vliv.

                        Jinak kolo se dá pojistit i individuálně (a taky havarijně) na výrobní číslo. Nevím jak teď, ale před pár lety to nabízely dvě pojišťovny (ČP, ČPP), akorát to nebylo levný a mělo to kupu podmínek.

                        0 0
                  • felix.org  

                    Můžeš, ale ty další dva roky bez uplatňování amortizace už třeba nedostaneš :-) Pojišťovny nejsou úplně hloupé…

                    0 0
                    • Jakobo  

                      Pojisovny jsou hlavne fest vychcane.

                      0 0
                      • felix.org  

                        Tak pojišťovny jsou primárně podnikatelé, kteří svoji činnost vyvíjejí za účelem zisku a ne za účelem nějaké charity :-) Chovají se a postupují v rámci právních předpisů a obsahu pojistných smluv a podmínek (aspoň teda většinou, uznávám, že někdy by to šlo líp) a věz, že velká většina těch, co nadávají, si za to může sama. Současně ale nepopírám

                        Možná by tě překvapilo, jak fest vychcanej umí být českej člověk, takže pojišťovny a klienti si navzájem nemají co vyčítat.

                        0 0
                        • felix.org  

                          Nešlo to zeditovat, takže to „Současně ale nepopírám“ tam nepatří.

                          0 0
      • oddie  

        Slibem nezarmoutíš…

        0 0
      • ToBla  

        Mi volal pojišťovák… no, já toho už slyšel, důležitý co je pak ve smlouvě.

        0 0
    • Zdeno Micio  

      Pokud ČP má usnesení od PČR, že je věc odložena jako neznámý pachatel, tak si to ČP buď vycucala z prstu na základě domněnek nebo tam byly opravdu podezřelé skutečnosti. Tvé vyjádření na mě ovšem působí poměrně nedůvěryhodně… ty důvody si nechám pro sebe.

      Faktem je, že ČP někdy zkouší i různé triky, že třeba po policii požaduje protokol o ohledání místa činu včetně fotodokumentace, ačkoliv není účastníkem tr. řízení a nemá na to podle tr. řádu právo, stejně jako nahlížet do spisu – samozř. v případech, kdy ji k tomu nezmocní sám poškozený. Problém je, že oni často argumentují, že když vyplatili poj. plnění, tak na ně toto právo přechází. Oni samozř. potom vymáhají škodu po pachateli, pokud je po určité době náhodou dopaden. V případě, že od policie získali (neoprávněně) fotodokumentaci, kde třeba není zjevně nic napadeno (vylomeno) a oni to na základě toho vyhodnotili jako poj. podvod, nebál bych se soudu – v tvé ruce by byl triumf usnesení PČR, kde je důležité, že se přečin stal. Policie by musela rozhodnout, že k činu nedošlo, takže klídek :)

      Pokud to je ale jinak než říkáš, tak máš zaděláno na problém.

      0 0
      • Mexikanec  

        Nechci sice sklouzavat k jednomu bodu v podobě samotného nařčení, když mě jde o princip. Kdy ČP doložím vše požadované, aby mohlo dojít k plnému plnění. Což jsem udělal a vždy podle jejich požadavků. Nyní v okamžiku, kdy se mají postavit dané situaci a minimálně se vyjádřit, tak dojde k tomuto incidentu.

        Ale ok. Byl jsem nařčen z důvodu, že na jednom webu je dotyčné kolo inzerováno jako kradené o týden dřív. Dotyčný web evidentně antidatoval můj příspěvek, jehož datum můžu doložit. O to se ani nezajímal. Přestože ČP ví, že ten den, jak jsem zjistil vloupání (tedy i tento jejich detektiv), tak jsem to inzeroval na všech webech co mě to napadlo. A bum rovnou nařčení.

        Ale princip, o kterém mluvím je jednoduchý. A je uveden v základním příspěvku.

        1. Dojde k pojistné události
        2. ČP si na základě PČR vše prostuduje a odsouhlasí, pošle

        nízké plnění

        1. Nesouhlasíš, doložíš VŠE požadované a čekáš na vyjádření
        2. ČP pošle detektiva s nařčením (byť chatrným) z pojistného

        podvodu

        Tady není nic normálního a standardního, tohle už jde za rámec podnikatelské aktivity (které rozumím a chápu ji), tohle už je neetické a pěkně drsné…

        0 0
        • rasto  

          mno on ten Karliner nakonec mel pravdu hehe

          vazne: je to hodne divne. agenti se rekrutuji z byvalych detektivu, se zkusenostma jako p.ase. proto je (pro me) divne, ze Tvuj pripad hodnotil jako pojistny podvod.

          no nic.

          co se tyce me, me taky CP ukratila: zenska, ktera vjizdela na hlavni me zrusila. dostal jsem vyplaceno 40% hodnoty kola – byl jsem v minusu 16 tis… :-/ CP jsem zrusil všechny sve smlouvy.

          0 0
          • mr.antik  

            kvůli stáří kola?

            0 0
            • rasto  

              kolu byly 3 roky. byl jsem v tom nevinne (ja na hlavni). zenska mi zrusila vidli, ram, predni rafek. byl jsem rad, ze jsem prezil! z meho pohledu jsem mel minimalne eticke pravo na vyplaceni 100% nahrady skody a at se zahoji na svem pojistenci, ne na me snad! grr jeste ted jsem vytoceny, kdyz si na to vzpomenu.

              resila pcr, ridicka dostala pokutu. byla i na spravnim rizeni. a jeste byla na me drza (!!). ja nekoho zajet (nedejboze!) snesu mu modre z nebe! a ne abych do nej „kopal“

              0 0
              • Jimm22  

                Však ten zbytek si měl soudně vymáhat na tej paní, myslím ti ani nic jinýho nezbejvá, čekat 100% je naivita.

                Mně dali za nezaviněnou bouračku (náraz autem do mojí zaparkované motorky na parkovišti) 50% ceny náhradních dílů + práci. A likvidátor mi rovnou narovinu řekl, že na origoš díly dostanu 50% a levnější kopii dílů mi zaplatí pojišťovna komplet. Ale motka byla zase 15 let stará, takže těch 40% je nadruhou stranu teda málo

                0 0
                • rasto  

                  mas pravdu, asi jsem v tomto naivni.

                  ale v praci prace nad hlavu, doma deti, jeste se soudit? shanet advokata, davat dohromady zalobu? a rozsudek tak za 5 let? s nejistym vysledkem?

                  moje blbost byla, ze jsem nefotil :-/ proto fotit fotit fotit! (mel bych i svedky – spz protijedouciho ridice – byl hodne v soku). takto nemam nic. tedy pouze 40%…

                  0 0
                  • Jimm22  

                    Tak můžeœ jí tím soudem pohrozit, pàeci jenom vina je jen její, takže spor by prohrála. Tak tàeba se toho soudu lekne a œkodu ti doplatí.

                    Ona by ti měla platit i ušlou mzdu, oblečení co sis zniæil, léčbu, …

                    No ale nejsem právník

                    0 0
                    • karliner  

                      Imho by to dopadlo podobně, jak rasto předpokládá… Platil by prachy, advokáta a ztrácel čas s celkem nejistým výsledkem.

                      0 0
    • Antal67  

      Máš sledovat reklamu, tam to říkají jasně, Chráníme vaše sny, tak, to znamená, že si o penězích můžeš jen nechat zdát pěkný sen

      0 0
    • davids0108  

      Řada lidí tu píše věci jako, že si má člověk pořádně přečíst smlouvu atp. Já mám např. pojištěné auto (havarijko all risk) i kola v rámci pojištění domácnosti a několikrát jsem vznesl dotaz na pojišťovnu, kolik dostanu peněz, když mi někdo ukradne auto / jízdní kolo. Nikdy jsem se nedověděl odpověď.

      Základní odpověď pracovnice pojišťovny byla: „To budete pak řešit s likvidátorem, až Vám to někdo ukradne, to my tu nevíme, my to tady jenom sjednáváme.“

      Takže ve smlouvě se to nedočteš, na pobočce ti to neřeknou a kolik dostaneš, se dozvíš, až ti to ukradnou.

      Tak prosím nesuďte lidi, že si nepřečetli nějaké podmínky.

      0 0
      • figur  

        Mám stejnou zkušenost, takže nic nového. Pro pojišťovnu je daleko výhodnější nic dopředu nesdělovat, zvlášť když už jsi klientem. A v případě uplatnění nároku pak vyvinou maximální úsilí k tomu, aby pojistný plnění bylo co nejnižší.

        0 0
      • Esi  

        Já bych si takové dotazy na pojišťovnu teda asi nechal od cesty, každý ten dotaz je k tvé pojistné smlouvě připojen a jak se asi bude pojišťovna tvářit když se budeš informovat na částku kterou dostaneš za ukradené auto a budeš mít tu smůlu že ti to auto týden na to opravdu ukradnou ? To bych řekl že máš na krku pokus o pojistný podvod a můžeš se s tím bavit pár let po soudech s tím že jsi tu krádež nezorganizoval sám. On není takový problém odvézt auto někam na ukrajinu,tam ho prodat a vrátit se vlakem a potom tady nahlásit krádež, když to chceš mít pojištěné že tě obviní tak si nech ještě tak týden před krádeží udělat náhradní klíče přes ofiko zastoupení automobilky :-)

        0 0
        • mr.antik  

          To je teda blbost… Pojišťovací poradce (slovo poradce není asi to vhodný) by tohle měl vysypat z rukávu a ukázat patřicný odstavce. Nikde to neeviduje.

          Podezřelej po týdnu od pojištění jses automaticky i bez dotazování.

          0 0
          • Esi  

            No bral jsem to jako že volal na infolinku pojišťovny :-) tam si potom umím představit že hovor je napárovaný ke smlouvě a všechno se samozřejmě nahrává, ale nepracuju v pojišťovnictví tak že třeba jsem jen víc paranoidní než je třeba podle známého hesla: to že jsem paranoidní ještě neznamená že po mně nejdou :-)

            0 0
      • Spider_29  

        Nikdy jsem se nedověděl odpověď.

        No to je logický a správný. Aby mohla pojišťovna určit pojistný plnění, potřebuje k tomu několik nutných vstupů. Jedním z takových vstupů je i vyšetřovací protokol od Policie. Pak jsou to veškeré podrobnosti ohledně konkrétní pojistné události.

        Nic takového jsi pro pojišťovnu neměl, proto nemohla případ posoudit (neměla na základě čeho), proto ti nemohla sdělit výši pojistného plnění.

        0 0
        • Newli  

          To je naopak velmi nelogicke a podle me amoralni. Kupuju si sluzby a pritom nejsem schopen jakkoli overit, jak kvalitni tyto sluzby jsou. Pred asi 18 lety jsem pojstoval sve prvni auto (skoda felicia 1.6). V te dobe mi Allianz byla schopna nahlednout do tabulek a rici: „Kdyby Vam toto vozidlo ukradli dnes, dostanete 140–160.000 Kc“. Castku si jiz presne nepamatuji, ale bylo to rozumne rozpeti a relevantni odpoved. Na Kooperative (CS a i jinde) jsem neziskal zadne rozumne info. Presne ve stylu, az se to stane, bude to resit likvidator. No byl jsem student, hledel na kazdou korunu, tak vybral pocitove nejlepsi pomer cena/vykon a pojistil se u kooperativy.

          Po cely zivot si ctu kazdou pojistnou smlouvu velmi detailne, ale casto nedostanu od pojistovny kloudnou odpoved. Ani pribliznou castku pojistneho plneni (samozrejme k datu uzavreni pojistky) uz mi nebyl nikdo nikdy schopen rict (mam dojem, ze ani Allianz). Horsi je, ze mi nejsou schopni obcas ani vysvetlit pojmy pouzite ve smlouva (ale nedefinovane!) a casto pomerne zasadni (napr. ve vylukach). Osobne jsou podle me pojistovny pekny parchanti.

          Jako perlicku na zaver. Kdyz jsem v roce 2002 vyrazel do autralie, tak (i) mi pojistovna nebyla schopna ricit, co znamena odlehla oblast – definice samozrejme nikde zadna a byla to vyluka z plneni u cestovniho pojisteni! a (ii) ceska sporitelna v drevnich dobach internetu nejen, ze nemela na webu cenik, ale kdyz jsem si ho vyzadal spolu s dotazem, proc to na netu neni, tak mi: (a) zaslaly 1 tabulku, ktera se tykala meho pripadu a (b) odpovedeli mi, ze cenik neni na netu, protoze by matl klienty !!! Skoda, ze to bylo na studentskem serveru, tenhle email bych dnes rad nechal kolovat :-)))

          0 0
          • Spider_29  

            To je naopak velmi nelogicke a podle me amoralni.

            K nelogičnosti: Pojistné plnění záleží na mnoha parametrech KONKRÉTNÍ události. Pokud pojišťovna nezná všechny parametry konkrétní události, jak má spočíst pojistné plnění? Kde je v tom ona nelogičnost?

            K amorálnosti: uzavření pojistné smlouvy s konkrétní pojišťovnou je oboustranně dobrovolný akt.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
        • davids0108  

          Není to logické ani správné. Já měl u Kooperativy pět let pojištěné auto. Ten čtvrtý a pátý rok jsem se zajímal o to, kolik dostanu peněz v případě krádeže auta. Ve smlouvě se uvádí, že bude vyplacena časová nebo obecná cena vozu v době krádeže (minus spoluúčast). Tak jsem chtěl vědět, kolik je podle pojišťovny obecná cena auta dané značky, roku výroby a najetých kilometrů. Myslel jsem, že na to mají nějaký vzorec, kde se vychází z pořizovací ceny, stáří a najetých km. Dověděl jsem se jen to, že vzorec ani tabulky nemají a že by se pak likvidátor podíval na internet a podle toho, za kolik se podobná auta prodávají tam, bych dostal vyplacené plnění. To mi ale nestačí. Já si platím pojistku a potřebuju vědět, jaké bude plnění, abych se mohl případně rozhodnout pro jinou pojišťovnu. Druhá věc je, že pojišťovna by mi plnila podle ceny nějakého stočeného a 3× bouraného auta z áček, přitom já vím, že jsem své auto měl v nesrovnatelně lepším stavu než nějaké bazarové m…y. Pojišťovna dá člověku tolik peněz, aby si srovnatelné auto mohl koupit v bazaru, ale to, že pak do něj musí vrazit ještě 30 000 do oprav, to už mu samozřejmě nezaplatí. Svoje auto hned opravovat nepotřebuju, starám se o něj a mám je v pořádku.

          0 0
          • JSt  

            tak si auto nepojistuj. kdyz ti ho ukradnou, nedostanes ani na to „ekvivalentni“ bazarove. :-)

            0 0
    • Newli  

      Navrhuji zamyslet se nad logickou operaci „implikace“ (viz napr. zde: https://cs.wikipedia.org/wiki/Implikace), pripadne nad konstrukci pravnich norem „hypoteza – dispozice“ (viz napr. zde: https://cs.wikipedia.org/…%C3%AD_norma#…). Snad to pomuze :-)

      0 0
    • jIrI___  

      Lehce OT otázka. Jaká je běžná doba řešení pojistné události? V zahraničí mi rozbili na autě pojištěné čelní sklo, nechal jsem si ho tam v autorizovaném servisu vyměnit, následně pojišťovně předal všechny potřebné dokumenty k proplacení a už to u nich leží takřka 2 měsíce. Dle paní na infolince je pojistná událost stále v řešení, ale vzhledem k tomu, že po mě chtějí platit všechno pomalu do druhého dne, se mi ty 2 měsíce už zdají být sakra dlouhá doba…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.