Zkušení servisíci a nejen vy, prosím o radu. Tchánovi jsme koupili elektrokolo Rockmachine Storm s jejich motorem a ovládáním sport drive
Bohužel to kolo se chová divně – na novém kole nenaběhl display, byly na něm jen nuly a nefungovala přípomoc. Poslal jsem kolo na reklamaci, do krámu jim dorazilo údajně funkční, poslali zpět a fakt fungovalo. Teď na tom byl tchán na dovolený a zas to přestalo fungovat. Když jsemto poprvé řešil s prodejcem tak říkal že se s tím nikdy nesetkal a ani v RM prý neví co by to mohlo být. Bohužel se u nich ta závada neprojevila takže neměli šanci to sami otestovat. Nesetkal jste se s tím někdo, případně netušíte co by to mohlo být? Mám podezření na nějaký vakl kontakt ale netuším. Ideálně kdybyste někdo měl přímý kontakt na někoho kompetentního přímo od výrobce tak bych byl neskonale šťastný. Video co to dělá je zde.
Samozřejmě je stále možnost to poslat opětovně na reklamaci, jen to balení kola a posílání je trochu opruz :-(