Nejlepší lokality pro silničky v ČR a SK

113 nepřečtených
  • seman

    Zdarec

    chtěl bych se optat jaké oblasti jsou u nás jsou nejlepší pro silniční kola?

    Nevím podle čeho to posuzujete vy, ale já bych viděl tyto kritéria:

    • kvalita a množství silnic
    • nízký dopravní provoz, čerstvý vzduch
    • členitost krajiny…

    Řekl bych, že krom pár míst na ostravko-karvinsku :( se všude najdou pěkné oblasti na silniční cyklistiku.

    Tipoval bych to na jižní čechy, šumava, drahanská vrchovina, slovácko…

    S pozdravem porubák

    0 0
    • funkatron  

      prid do Turca…tu mozes jazdit kolko len chces po krasnych trasach

      mala „ochutnavka“ http://bike-forum.cz/…l-24340.html

      0 0
      • ememem  

        nicmenej treba zobrat na vedomie ze jazdenie na bicykli po cetach na slovensku snad s vynimkou ciest 5 triedy kde okrem medveda mozes mozno stretnut traktor ktroy je tam aj tak len omylom je hazardom s vlastnym zivotom, dalo by sa povedat ze v zavislosti od poctu najazdenych kilometrov takmer istou sebevrazdou. nieco podobne ako vyskove horolezectvo, raz to proste prijst musi. uprimne, byt tebou orientoval bych sa na ine krajiny. bohuzial. a na stare kolena mi to zacina dost vadit.

        0 0
        • funkatron  

          cize podla teba cestni cyklisti na slovensku su sebevrahovia? :)

          0 0
          • Lister  

            Každý, kdo dobrovolně vleze na československé silnice, je skoro sebevrah – ve vraždění na silnicích jsem přece světové špičky :-(

            0 0
            • funkatron  

              nevidel by som to az tak cierne, ked si clovek dava velky pozor a snazi sa predvidat spravanie vodicov

              jasne, ze aj takemu sa obcas cosi stane, ale vacsina zrazeni ziletkarov je podla mna zapricinena ich vlastnou nedbanlivostou…

              0 0
              • ememem  

                iste, mnohi cyklisti jazdia po cestach jak dementi to je pravda. napriek tomu si dovolim tvrdit ze 90% nehod cyklista-auto je zavinenych aroganciou vodicov. a to som pomerne dost militantny motorista ktory by cyklistov napr. z mestskych okruhov vykazal a co sa tyka roznych cyklo-aktivistov viac menej zdielam nazor tu popularneho isteho d-fensa.

                0 0
              • Lister  

                Jsem to myslel zcela obecně – ať už se pohybuješ jako chodec, cyklista či řidič, tak máš jednu z největších pravděpodobností na světě, že domů už nikdy nedojedeš, Ale pokud dokud to tady bude samej *****, co si na silnici honí brko, tak se tohle nezmění.

                0 0
            • ememem  

              asi tak. kedysi za mlada som chodil do vinohradu na favorite. uz cca 20 rokov som na silnicke nesedel a jazdil len terenom. nedavno som kvoli polomu v lese potreboval prejst kusok zmienovanej trasy asi 3km po ceste. (pre blavakov a okolia znalych – usek vinosady-modra) skoro som sa posral, najprv ma ofukol ko…t na nejakej vyfajcenej hajtre s revucim trojlitrovym motorom asi 5cm okolo mna pricom v protismere nic neslo, o chvilu v protismere autobus a za mnou kamion, coze by sa nezmestili, akurat ja som skoncil v jarku pri ceste. vodic kamionu si evidentne nic nevsimol. alebo aj hej ale kasal na to. dnes rano som sa asi o 5.00 bol trocha previezt na kopec za barakom a do lesa. po asfaltke, je priserne moc komarov. cestou spat asi okolo 7.00 uz bolo dost aut, zjazd po hlavnej ceste konci pri tuneli kde treba odbocit krizom dolava, ze by sa sliepka iduca z tunela obtazovala pri vyjazde na hlavnu s prednostou v jazde sa neda povedat…pritom som rukou ukazoval ze odbocujem a isiel pomalsie kedze sa mi puča uz z dialky nezdala. jednako nie dost pomaly abych dobrzdil, fakt som necakal ze moze byt az tak blba a vpalit tam kedze sme sa vzajomne videli. nic sa nestalo, len sme sa trocha tukli, ani som sa nenatiahol lebo som to volako uskackal akurat som chytil taky zurivostny amok ze som jej zacal kopat do auta a nadavat jej jak pohan. okrem prevalenych plechov nijakej ujmy nedoznala ale keby sa ta krava nezamkla v aute tak ju snad v tom amoku zabijem. (inak skla na aute su fakt dost pevne, terminator bol iny frajer, mne z toho dost napuchla ruka). najlepsia bola reakcia typka co iseil v aute za nou ked na mna zrukol (sorry za vyrazy porusujuce desatoro) – ***** ***** najeb jej vedla a nezavadzaj v krizovatke.

              takze asi tak, ano jazdenie po cestach na slovensku pokial nebyvas v hornej marikovej je planovana sebevrazda. nie ze by ma to tesilo ale je to tak.

              0 0
              • funkatron  

                tak blavaci su kokoti v autach, to je samozrejme

                inde na slovensku to nie je az take strasne…ked mas dobre trasy, kde nie je miliarda aut, tak sa to da…

                po blave by som veru ani ja nejazdil, ale podla blavy sudit cele slovensko tiez nie je objektivne

                0 0
              • iron.hide  

                ty kokos, sila O_o

                0 0
      • pesimum  

        Z Kláštora pod Znievom jedeš do Klačna? Nádherný úsek je Bojnica Šútoce Dlžín Nitrianské Rudno.A pokračovat dál na Valaská Belá až na Homolku a do Ilavy.

        0 0
    • Lada,s  

      Luxusní okresky s krásným asfaltem jsou v okolí Slavonic, Dačic, atd. Provoz minimální :-) Sice jsem tam jezdil jen autem, ale říkal jsem si že na žiletce by to byla paráda :-)

      0 0
      • Valdin  

        No jak kde, ale za poslední rok je pár tahů opravenejch a jezdit se dá. Okolo Matějovce jsou krásný silnice bez provozu. Sice jen pár km, ale za projížďku to stojí.

        0 0
    • clun  

      Moravský kras na sever od Brna je super. Spousta cest, provoz celkem malý, hodně studánek s pitnou vodou. Kopce jsou tak do 15–20 minut ty nejdelší.

      0 0
    • Biker jak Pes  

      Já mám strašně rád Jeseníky. Zatím ze všech hor, kde jsem byl, jsou opravdu nejkrásnější. Možná je to tím, že je mám nejblíž a prakticky jsem tam strávil dětství. Ale i teď se tam snažím jezdit hodně. Každý sice říká, že na Pradědu je lidí jak na Václaváku (možná ano), ale pro mě to má pořád své kouzlo.

      Všechny kopce (ČHS, Praděd, Vidly, Lyra, Dlouhé Stráně,…) jsem už vyjel hodněkrát, ale snad nikdy se jich nenajezdím dosyta… :-)

      EDIT: Jsem se nějak rozvášnil :-D

      0 0
      • Lister  

        A já si zase myslím, že okolí Opavy je pro silničku ráj :-)

        Kvalitu silnic neřeším, spíš je pro mě důležitý terén, kde se pohybuju a minimální provoz. Našel jsem tam spoustu krásných vedlejších silnic, pořád dokola houpačka nahoru a dolů, provoz malý, hezké zapadlé vesničky… no prostě paráda.

        0 0
        • daymaker  

          jj, teď jsem se vracel ze sev. Čech a fakt máme kolem Opavy luxusní vedlejší cesty. Paradiso…

          0 0
          • daymaker  

            jinak Opavákům a okolním doporučuji dát si momentálně zavřený úsek z Fulneka nahoru do Vrchů a dále… je tam trošku urvaná krajnice, dělají tam rekonstrukci, zákaz vjezdu,ale místní a cyklisti s MHD jsou trpěni v poho(včera jsem se zdravil s PČR). pěkné stoupání, kde bych norm. v provozu ani nepáchl… a pěkná nová cesta k tomu…

            0 0
    • kankrlicek  

      Silničářův ráj je to okolo Jimramova, asfalt od úplně nového po velmi slušný, členitá krajina, skály, borovice, potůčky, potoky, říčky… Nádhera.

      mk

      0 0
      • Egesi  

        Baba, souhlasím, tam je to krásný a dál směrem na Vysočinu, žádnej provoz, hezký silnice, nádherná krajina

        0 0
    • tom_777  

      na silničku jsou super střední Krušný hory – za poslední 2 roky se opravilo hrozně moc silnic a tak se daj jezdit spousty kilometrů a krásný kopce stále po prakticky novým asfaltu

      0 0
    • prvniodkonce  

      Jednim slovem Sudety – od Jizerek po Jeseniky. Pak taky Krivoklatsko.

      0 0
    • prvniodkonce  

      Jednim slovem Sudety – od Jizerek po Jeseniky. Pak taky Krivoklatsko.

      0 0
    • dancing dog  

      Já bych zas varoval před Krušnými horami- aspoň sokolovskou a karlovarskou částí- krásná oblast a úseky, ale až na vyjímky brutální asfalt, často spíš na fulla než na žiletku nebo crosse, jenom od Klínovce do Halže je novej krásnej povrch…ale např. okolí Perninku je na laso.. :-(

      0 0
      • tom_777  

        jak jsem napsal vejš: od Klínovce až po Sv. Šebestiána se dá jezdit jen a pouze po novým asfaltu

        0 0
        • MARIN  

          tak to jsi me potesil uz delsi dobu planuju jizdu z Litvinova spodem pres Chomutov,Klasteres na Osrrov nahoru Jachymov a nazpet horem

          0 0
          • dancing dog  

            Doporučuju z Okounova přes Korunní do Stáže, na hlavní hlavně mezi Bočí a Stráží je to peklo a o život…

            0 0
          • tom_777  

            podle mě je nejlepší jet nahoru přes Perštejn na Horní Halže – pak po vršku Meluzína, Klínovec a Fichtelberg – pak jet po Německý straně do Vejprt – z Vejprt na Sv. Šebestiána se dá jet „zadem“ kolem Přísečnic – za Horou Sv. Šebestiána už jsou silnice víc rozbitý…

            0 0
    • RomanH  

      Z meho pohledu Vysocina. Asfalt je sice misty hodne spatnej, ale pres tyden je na okreskach skoro nulovej provoz. K tomu zvlnena krajina, parada.

      0 0
      • bagr84  

        Chtel jsem taky napsat Vysocina, akorat nesouhlasim s tim asfaltem. Za me je tam vyborvnej, dost novejch silnic :)

        0 0
    • o.1  

      Prave som sa vratil z Bielych Karpat(okolo Velkej Javoriny, Stara Tura, Myjava a moravska strana), kde sme jazdili aj s vozikom a to sa mi zda pre cestnu cyklistiku uplny raj , vela ciest okolo cez kopanice s minimalnou premavkou, pekne zvlneny teren a aj cez hreben je zopar kvalitnych asfaltiek.

      Ale v podstate ta oblast sa tiahne okolo a cez Male a Biele Karpaty od Bratislavy po Nove Mesto n. Vahom a urcite aj dalej ale tam som nejazdil

      Dalsia oblast su „madarske“ dedinky na JV od Bratislavy – splet ciest skoro bez aut, akurat ze to je iba rovina, ale v zime a na jar je to super. Pripadne sa to da spojit cez Male Karpaty a okolo rieky Moravy

      0 0
      • ememem  

        ano, na myjave sa to da (akurat si treba zobrat vela pitia lebo nieco ako krcma otvorena v sobotu pred 17.00 tam nepoznaju) ale kopanice-nekopanice jestli si schopny jazdit po normalnych cestach s vozikom tak – sorry je to proti pravidlam fora aj slusnosti – ale nie si v poriadku.

        0 0
        • o.1  

          A ty vies odkial kade sme jazdili s vozikom ked si taky mudry?

          0 0
          • ememem  

            napisal si ze si jazdil aj s vozikom okolo starej turej a myjavy po cestach s minimalnou premavkou a kvalitnych asflatkach a ze je to raj pre cestnych cyklistov tak som vydedukoval ze si jazdil po normalnych cestach s vozikom. ak je to spatne tak sorry.

            btw – kvalitny asflat je v tamojsich koncinach konieckoncov tak ako u nas vsade inde len na hlavnych cestach a tam zas az taka mala premavka nie je. napr. cesta na tu spominanu javorinu pripomina skor tankodrom a na silnicke ides hore asi rovnako rychlo ako dole. to je skor na mtb ako silnicku. kazdopadne mas pravdu ze je to jeden z mala regionov kde sa da najst cesta po ktorej sa da jazdit relativne bezpecne kazdopadne s vozikom ani nahodou.

            0 0
            • o.1  

              Ty si fakt divny patron, vsak je to len o kusok vyssie, tak naco menis slovosled aby to dostalo iny vyznam. Nieco som tam siel s vozikom, nieco sam na biku inokedy, nieco autom, takze z asfaltovych ciest tam poznam minimalne 80% a z toho vacsina je s kvalitnym asfaltom a prijemne na bicykel, dokonca cast vhodna aj na vozik aj ked k tomu nepotrebujem asfalt, radsej chodim po lese. Ale ked robim nejaky okruh, nevidim ziadny problem v tom, prejst kusok aj po ceste ktora je dostatocne prehladna, auto vidis tak max kazdych 5 minut a prakticky sa nestretnes s tym ze by isli naraz dve auta v opacnych smeroch. Keby som bol az taky paranoik, tak ani nemozem vyjst na ulicu.

              0 0
    • ememem  

      olomouc…(sorry za blby vitpek – toto nedavanie prednosti v jazde je tusimze narodnym sportom aj u vas)

      http://olomouc.idnes.cz/…c-zpravy.asp?…

      0 0
    • chinamimi  

      Dafür darf sich dann jeder und jede, der und die dieses Rennen, diese wahre Herausforderung an Willenskraft und Kondition, auf 2.660 Metern Seehöhe mit dem Titel „Conqueror/ Conqueress of the Ice“, Eroberer des Eises schmücken. Und auf die Allerbesten dieser Besten wartet der speziell für dieses Rennen entworfene Vöslauer Pokal.

      http://www.eluxurysin.com/prada.html

      0 0
    • Milwa  

      Zdar,

      nedal byste někdo seznam kopců na Šumavě, kde se dá na silničce vyjet uplně nahoru? Prostě ten pocit ze zdolání je nejlepší. Znám pouze Třístoličník, ten je úžasný. Podle mapy pujde asi Pancíř a Libín.

      Co další? Klidně Německo i Rakousko.

      Díky.

      0 0
      • Singlespeed  

        Úplný seznam kopců na silniční kolo, samozřejmě, nemám, ale třeba na zmíněný Pancíř to půjde bez problémů, asfalt je až k restauraci nahoře. Pak mě napadá třeba Svatobor (silnička vede až nahoru k rozhledně) nebo superzalamovák na Kašperk (de facto až k hradu). Na Německé straně je známý silniční kopec na Hoher Bogen (kóty Bugstall – asfalt až nahoru ke kříži a Eckstein – taky až na samý vrchol k odposlouchávacím věžím z dob studené války).

        0 0
        • Singlespeed  

          Ještě jsem si vzpomněl na Javorník, tam by se taky dalo.

          0 0
          • Milwa  

            To bude pěkná kombinace: Kašperk – Strašín – Javorník.

            0 0
          • Milwa  

            To bude pěkná kombinace: Kašperk – Strašín – Javorník.

            0 0
            • Singlespeed  

              Ten Kašperk trochu kazí velké množství odvodňovacích žlabů přes cestu, jsem si vzpomněl.

              0 0
              • Milwa  

                Hm, na zpáteční sjezd nic moc. Ale asi to i tak vyzkouším.

                0 0
          • Honz8t  

            Na Javorník se na silničce určitě dá. Akorát odtud není výhled, když člověk nevyleze na rozhlednu.

            0 0
        • Milwa  

          Paráda, Kašperk bych si z mapy netipnul. Na ty německé taky určitě kouknu. Superzalamovák nevadí, spíš naopak. Díky.

          0 0
        • steple  

          Libin ma asfalt az k rozhledne.

          Asi 2× jsem vyjel Polednik na silnicce, ale tam je to o defekt co si pamatuju.

          Pri stoupani na Zhuri je Hutska Hora, tam je asfalt k vysilaci.

          Mozna i Velky Javor by se dal vyslapnout, ale to jsem nikdy nezkousel.

          0 0
          • Singlespeed  

            Javor neni na silnicni kolo moc vhodny, nebot tam neni ani metr asfaltu.

            0 0
            • robb  

              A je tam alespoň nějaká zpevněná lesní cesta kudy by se to dalo vyjet na silničce?

              0 0
              • Singlespeed  

                Jedna cesta vede od spodní stanice lanovky, kvalitní šotolinka, ale sklon je pro silniční kolo smrtonosný, druhá vede od Bodenmaisu (dá se na ni napojit z různých stran), ta je více šutrovitá, ale sklon má normálnější. Na silničce bych tam já osobně nejel.

                0 0
          • Milwa  

            Huťská hora taky vypadá rozhodně dobře. Už se začíná rýsovat pěkná pěkná trasa. Poledník je škoda, nevede asfalt ani k němu, natož nahoru. Asi si ho nechám na přiblížení autem a na výlet s přítelkyní na biku.

            0 0
            • Zbyněk  

              Na Poledník asfalt vede, ale musel by jsi porušit zákaz vjezdu (NP). Javorník je OK (lesní asfaltka z vesnice), Kašperk bych zkusil opačně – tím krpálem přes odvodňovací srážky nahoru… pokud na to máš teda převody. Ten sklon odhaduji kolem 20% (jel jsem opačně). Na druhé straně byla tak dva km šotolina, ale celkem slušná. Pak se dá ještě vyjet na Churáňov.

              0 0
              • Milwa  

                Podle fotek z Poledníku asfalt spíš nic moc a hromada cyklistů a značená cyklotrasa. Říkáš tedy, že asfalt na cestách neurčených pro cyklisty je lepší?

                Churáňov bude pěknej, menší převýšení, ale kopec už pořádnej. Jednou jsem tam byl autem a sjezd bude asi na brzdách, jak je cesta rozbitá.

                Šotolinu já právě nerad, ale 20% sklon mě láká, plus hrad, asi tam zajedu a dolu už to nějak odtrpim. Převody mám v pohodě, respektive k převodníkům 53–39 je kazeta 12–25 vyloženě horská, hh.

                0 0
                • Zbyněk  

                  Z Modravy na Javoří Pilu a odtud vede přímo na Poledník cesta zakázaná pro kola (a myslím, že i pro pěší v určitou roční dobu). V jakém stavu ta asfaltka je nevím, neboť jsem tam kvůli tomu zákazu nikdy nejel. Cyklotrasa to objíždí kolem Oblíku. Ze sedla pod Oblíkem vedla ještě celkem slušná šotolina na Předěl, ale ta poslední část už byla dost hrubá, navíc se tam v posledních letech dost těží (těžilo), tak to na silničku nebude.

                  Na Churáňov jde vyjet až k vysílači a pokud se nechceš vracet stejnou cestou, tak to vem přes Kobylu na Pláně (odbočíš u Penzionu U Lenců) a pak třeba na Kvildu.

                  Zajímavá by mohla být cesta přes Polomské sedlo. Není to přímo vrchol, ale stoupe se dost vysoko(cca 1200 m). Osobně to tam neznám, ale jezdí tudy Dreamer s cyklodiskuze. Nástup je Železná Ruda, Nová Hůrka nebo od Prášil přes Vysoké Lávky. Některé úseky (kolem Hůrky) jsou s novým asfaltem).

                  Na 39–25 se ten Kašperk bude pěkně zajídat. Převody do hor si představuji trochu jinak :-).

                  0 0
                  • Singlespeed  

                    Přes Polomské sedlo to znám. Jedna z nejkrásnějších šumavských tras pro silniční kolo. Nástup přes Vysoké lávky má zajímavou atmosféru, pozoruhodná je i lokalita bývalé Hůrky s rekonstruovanou kaplí a torzem kostela. I když se kopec Polom podjíždí, je to nahoře dlouho otevřené s pěknými výhledy na Velký Javor. Dreamer jezdí taky přes průsmyk Brennes nad Bavorskou Rudou. To je taky velká paráda, jen v úseku Bav. Ruda – Velké Javorské jezero bývá docela dost aut.

                    0 0
                    • McBlacky  

                      to sedlo jsem taky jel, přišlo mi to super i když brutálně chcalo :)

                      0 0
                      • McBlacky  

                        ještě Bučina je asfalt a celkem kopec a Březník od Modravy je spíš takový hezký svezení podle potoka, jak to vede dál nevím

                        0 0
                        • Greyhound  

                          Na Bučinu z Kvildy je slušnej asfalt a mírnej kopec, na Bučinu se ale taky dá vyjet přes Borová Lada po tzv. Židovské cestě (cca. po 1500m za Borovkou u odpočívadla doprava) po špatnym asfaltu celkem prudkym kopcem.

                          Co doporučuju je přejet na Bučině čáru a udělat si okruh přes Finsterau, Mauth, Kreuzberg, Grainet, Haidmuehle, Stožec, České Žleby, to je velmi luxusní záležitost, opepřit se to výjezdem na Třístoličník. Kyby to někoho zajímalo můžu zkusit najít tracklog, protože je tam pár spojovacích úseků co není lehký objevit.

                          0 0
                          • McBlacky  

                            o by se mi líbilo, dík příapdně

                            0 0
                            • Greyhound  

                              Tady Je to ta část Kvilda – Kvilda, předtím tam bylo ještě Svojše/Zhůří na zahřátí :-)

                              0 0
                              • McBlacky  

                                dík už to mám exportnutý, kdybych se tam náhodou zjevil se silnicí, dám to :)

                                0 0
                                • Greyhound  

                                  To pak napis – na Borovce mame totiz ja a tri kamosi chalupu takze je to takova mensi trenynkova zakladna a jsme tam vic nez casto. Na silnici naprosta parada a bajk ma taky svoje kouzlo kdyz znas ty spravny cesty.

                                  0 0
                                • Milwa  

                                  Dej to ale rozhodně s Třístoličníkem!

                                  0 0
                        • Zbyněk  

                          Dál je všude přísný zákaz pro kola. Asfaltka vede ještě pár km kolem Studené a Medvědí hory. Pak pokračuje štěrková cesta, která vyúsťuje kousek za Modravou. Cestou se dvakrát musí přebrodit Roklanský potok. Jinak ale Březník a okolí je hezké syrové místo s atmosférou. Údajně nejchladnější na celé Šumavě a taky tam bývá nejvíc sněhu.

                          0 0
                        • Honz8t  

                          Kvilda na Bučinu je na projetí určitě dobrá – nepsal jsem jí, protože to není výjezd na vrchol kopce jak zněl dotaz…

                          0 0
                    • marios  

                      Přísnej kopec je z Bodenmaisu na Breterschachten (potom je sjezd k v.Jav. jezeru), je tam dost dlouhá 12%pasáž. Nejdsrnější asi bude výjezd z Degendorfu na Rusel (směr Regen) tam je 13%+ několik km. Ale jezdí tam děsně aut, možná se tam asi ani na kole nesmí. Potom tedy už jen Lam-Brennes, dlouhý táhlý výjezd, z Bav Rudy na Brenes je to pohodička, hákovej kopec.

                      0 0
                    • Zbyněk  

                      Jj. Úsek od Prášil přes Vysoké Lávky a bývalou Hůrku do Nové Hůrky jsem jel a z z Nové Hůrky k jezeru Laka letos shodou okolností dokonce běžel :-). Polomské sedlo jsme měli v plánu přejet na běžkách, ale bohužel nebyl sníh :-(. V Německu jsme pak jeli autem na Bretterschachten. Ten kopec vypadal celkem výživně a asfalt na jedničku. Těch možností kolem Javoru je jak jsem se díval do mapy hodně, takže na silničky skoro ideální lokalita.

                      0 0
          • steple  

            Ještě tady nepadlo: Pařezí – Rovná – Kochánov – Keply

            0 0
        • robb  

          Ten Hoher Bogen to jsou takový věžičky co vypadají z dálky jako vodojemy? Na mapě je ten vrchol asi označený jako Schwarzriegel. Taky tam mám v planu vyjet. Sice je to z Plzně trochu z ruky, ale od Chlumčan do Kdyně po těch okrskách moc aut nejezdí.

          0 0
          • Singlespeed  

            Je to ono. Kopec s vysílačem je Burgstall, se špionážními objekty Eckstein. V sedle mezi nimi je příjemná restaurace, kde jsem se kdysi velice přepapal :-)

            0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Honz8t  

        Prenet?

        Asfalt sice místy trochu rozbitý, ale mělo by to v pohodě jít.

        0 0
        • Milwa  

          Sice to nevede uplně na vrchol, ale ze severu to může být zajímavé, jestli je ten asfalt aspoň souvislý.

          0 0
          • Honz8t  

            Před 2 lety byl…

            0 0
          • Honz8t  

            Ještě k tomu Prenetu – sice se nedojede po asfaltu až na úplný vrchol, ale výhled je krásný. Hlavně třeba brzy ráno při rozednění…

            0 0
      • Milwa  

        Krátké summary:

        Třístoličník 1302m z Haidmühle 810m – 10,3km 4,8%

        Libín 1096m z Prachatic 569m – 10km 5,3%

        Javorník 1066m ze strašína 598m – 9km 5,2%

        Kašperk 857 od Kašperských Hor 686m – 1,6km 6,8%

        Pancíř 1214m ze Špičáku 855m – 4,2km 8,5%

        Svatobor 845m z Hrádku 482m – 4,2km 8,6%

        Huťská hora 1187m z Rejštejna 592m – 9,3km 6,4%

        Churáňov 1119m od Pucherského mlýna 887m – 3km 7,7%

        K doplnění:

        Bučina

        Prenet

        Breterschachten

        Rusel

        Burgstall

        Eckstein

        Extra tip:

        Polomské sedlo

        Vypadá to krásně. Člověk se na Šumavu moc nedostane, tak je potřeba být připraven a cílit na ty správné kopce. Až budu mít sílu a německou mapu, pokusím se doplnit zbytek.

        Klidně nahoďte další tipy na celé trasy na Šumavě, do tohoto vlákna se snad hodí.

        0 0
        • Singlespeed  

          Ten Kašperk je ve skutečnosti 1,5 km s převýšením 200m (od potoka), tedy průměrné stoupání 13,4%, to abys pak nebyl překvapený. Buď se jede od Sušice přes Tuškov nebo od Kašp. Hor směr Tuškov a po necelých 2 km odbočit doprava.

          0 0
          • Milwa  

            Ou, máš pravdu. (857–686)/1,6=106,875 a já si napsal 6,8% místo 10,7%. Tak to bude opravdu výživné.

            0 0
            • Greyhound  

              Podle mě největší masakr je od Karliny pily z údolí Losenice kolem Pěnivého potoka, to je přes 400m na poměrně krátkém úseku a je tam z větší části nový asfalt. Bohužel je to ale z pro mě celkem nepochopitelných důvodů pro kola uzavřené.

              0 0
              • McBlacky  

                aby se tam nezabíjeli lidi směrem dolů tipuju :)

                0 0
                • Zbyněk  

                  Ona to není ani veřejně přístupná cesta pro pěší a navíc je to na samém okraji Parku, takže to taky moc nechápu. Podobně jako nechápu zákaz kola kolem Hamerského potoka.

                  0 0
                  • Greyhound  

                    No právě, je to na samém okraji parku, udělali tam nový asfalt (pro koho – pro lesní techniku když je to v NP kde by žádná větší lesní činnost ani být neměla?), ale nesmí se tam.

                    Hledat nějaký rozumný důvod proč podobně jako pro nesmyslné asfaltování jiných nikam nevedoucích lesních cest nemá podle mě smysl, někdo to kdysi zakázal, od té doby to tak prostě je a nikdo to dál neřeší.

                    0 0
              • marios  

                Jo, tak vcera jsem si to konecne projel, nejtvrdsi siln. kopec na ceske strane, usek 2km kde je sklon 15%+, prevod 39×25,ale musel jsem chvili ze sedla, docela sem se zadejchal. Jinak dole je zakaz vjezdu pro vsechny,zavora. Lesaci ale nic nerikali.

                0 0
    • vitan  

      Opavsko:)

      Nástřel tras třeba zde

      0 0
    • vlk123  

      České Středohoří, pravý břeh Labe.

      0 0
    • robb  

      Nevíte jestli se dá vyjet na Pancíř na silničce?

      0 0
      • Singlespeed  

        Samozřejmě, že víme. Pročti si tohle vlákno a budeš to vědět taky ;-).

        0 0
        • robb  

          Jj, já věděl, že jsem to tady někde viděl napsaný :-D

          0 0
    • yoolaus  

      Banska Bystrica a okolie…

      0 0
    • Schmiten  

      ahoj, přidám tip na rovinky v jižních čechách. Z J.Hradce přes Jemčinský les (dá se namotat spousta km po asfaltu, který tam mají lesáci), pak do Třeboně a přes Cep na Chlum u Tř., přejezd do Rakouska na Litschau a podél hranice na Gmund, Weitru a zpět k nám přes Nové Hrady a zase najít některou z mnoha lesních/vedlejších, ale dobrým asfaltem pokrytých cest. Moc doporučuji.

      0 0
    • zbartos  

      Doporučuji toto: okruh Hriňová (480 m n.m.) – sedlo Prašivá (970 m) – Kokava n. Rimavicou (342 m) – Sihla rozcestí (925 m) – Hriňová (480 m), který měří asi 65 km a vystoupáte si na něm asi 1100 m (a totéž sjedete). A navíc při minimálním automobilovém provozu (ale naposledy jsem tam byl v roce 2009…).

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.