Nemůžu nafouknout duši (autoventilek)

52 nepřečtených
  • Tryman

    Čau, mam problém.. Nemůžu dofouknout duši (stejný ventil jako u aut).. V pumpičce mám dvě díry, jednu na můj ventil a druhou na ty úzký, jak jsou na galuskách.. Když zapojím správný ventilek, tak se mi do pěti vteřin vypustí celá duše druhým otvorem v pumpičce. Myslel jsem, že je to ventilkem, tak jsem koupil novou duši, ale problém přetrvává.. Navíc, když pumpuji, tak veškerý vzduch, msíto aby šel do duše, vyjde rovněž druhým otvorem. Pumpička prostře nepřekoná ten ventilk nebo co a vzduch nejde dovnitř, jen ven.. Ano, jsem úplný amatér, ale už zoufalý, poradte někdo pls… Jinak zkoušel sem foukat i přes kompresor u známého, i ten měl problémy dostat ten vzduch dovnitř,..ale nakonec ji dofoukl.. Jenže já ho nechci každou chvíli otravovat, že potřebuju dofouknout kolo..

    0 0
    • Hádě  

      jakou máš pumpičku?

      0 0
    • tassajara  

      tie 2 otvory, to jeden je asi vypustaci a druhy napustaci. Alebo mozno to nemas pumpu, ale nastroj na vypustanie dusi, tak sa necuduj :o)

      Pekny vikend!

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • drtyc  

      nebyl k tomu sroub na zaslepeni?

      0 0
    • prvniodkonce  

      Tak když se vypustí, tak to není problém ve ventilku. Není na pumpičce jistící páčka (pořádně utáhnout) nebo otočná hlavice nebo tak něco? Chtělo by to specifikovat typ pumpy.

      0 0
      • Tryman  

        Tu jistící páku jsem samozřejmě utáhnul… Ale ani velká pumpička, kterou plnim kola u auta mi do toho neprocpala vzduch.. jak jsem říkal, koupil jsem novou duši, ale pořád ji nemůžu nafouknout..

        0 0
    • cukerko  

      Aale co nepoznate tie pumpicky s 2 typmi ventilov, ked strcis do jednej dierky druha sa upcha tesniacou gumickou vnutri a naopak.. evidentne to mas vnutri tej pumpy pokazene, skus len tak zapchat jednu dierku a pumpovat, ci z druhej pojde vzduch a tak..

      0 0
      • Mug  

        Uvnitř to „zavírá“ kulička ;)

        0 0
        • Tryman  

          A když jednu díru ucpu, tak tu pumpu vůbec nezmáčknu…

          0 0
          • medved.m  

            Vazne, ta pumpicka je vadna. Uvnitr hlavice by mel byt ventilek, aby foukala vzdycky jen jedna dira, a ten nefunguje. Zkus to rozebrat, jestli pujde; ale vzhledem ke znacce (ve kterou osobne nemam valne duvery) bych mozna sel rovnou pro novou.

            0 0
            • medved.m  

              … jen s jednim otvorem! Kdybys nekdy presel na presta ventilky, vetsinou jen otocis tesneni uvnitr hlavy pumpicky a fouka se dal.

              0 0
          • Mug  

            Kulička uzavře otvor v němž nemá odpor. Když jeden otvor zacpeš palcem a druhý je uzavřený kuličkou, tak to holt nejde ;)

            0 0
        • cukerko  

          gumicka-gulicka, to je jedno:-)

          0 0
    • hribik A1  

      no problem nafukat autoventil mam vtedy, ked je vycnievajuci konec, na ktory sa zastrci diera od pumpy, prilis kratky (na gorile mam dvojite rafy, a pokial ma dusa kratsi ventil, tak sa mi tam tu pumpu podari dobre dat az na niekolky pokus), ona sa tam pumpa sice drzi, ale luft do toho nejde. akurat ze nevychadza druhym otvorom, ale tu pumpu nejde poriadne stlacit. ale neviem, nakolko sa tieto charakteristiky zhoduju s tvojim problemom

      0 0
      • Wojtek  

        ja mam stejný problém jak ty,když dám duši s normálním ventilkem,tak ji nenafouknu,čouhá menší kus ventilku,než bych potřeboval,a proto,kupuju, duše s dlouhym autoventilkem

        0 0
        • hribik A1  

          ja sa tiez snazim zhanat tie s dlhymi ventilmi, ale este su v obehu nejake stare, nemozem pokazde kupovat celu novu dusu…ale nafuknut sa to da, len sa s tym treba dlho hrat. postupom casu asi tie stare, polepene, s kratkymi ventilmi presunem na sukafon, kde su iba obycajne rafy

          0 0
        • zichis  

          pro případ nouze je velice vhodné, abys byl schopen používat oba typy ventilků. Jde to, když si v ráfku vypiluješ zahloubení a zároveň zkrátíš převlečnou matičku ventilku. Pevnost ráfku se nezmenší, když s tím zahloubením nepůjdeš pod úroveň okraje díry.

          0 0
    • terkad  

      Trochu obnovím téma. Na kole s autoventilkem se mi hrozně špatně dofukuje duše. Problém je v tom, že když se snažím nasadit pumpičku na ventilek, tak se mi vždy schová do ráfku. Foukání pak jde ztuha a ventilek spíš uchází, než že by se nafukoval. Nějaký tip jak tohle vyřešit?

      0 0
      • Vilém  

        Pri nasazovani hlavice tlac ventilek na stenu diry v rafku. Nebo pouzij galuskove ventilky a redukci do rafku.

        0 0
        • terkad  

          To jsem se už snažila, ale ani tenhle způsob nefunguje. Leda kombinačkama přidržet, ale i tak je to porod.

          Zkusím asi ten tip s galuskovýma ventilkama a redukcí. Díky

          Případně neexistuje nějaká matička, kterou se dá ventilek k ráfku přichytit podobně jako galuskovej? Problém ale asi bude v tom, že je pogumovanej…

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • nitraq  

            Duše Schwalbe jsou to, co hledáš. Ventilky nejsou pogumované, mají na sobě závit a taky matičku.

            0 0
            • fousac  

              +1

              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • terkad  

              Zrovna jsem včera vlezla do Lidlu a měli tam, co jsem potřebovala. Za 59,– dvě duše, nepogumované autoventilky s matičkama. Takže odpoledne budeme operovat.

              Teď jen, aby to sedělo (na kole je 27", duše jsou 28").

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
          • Bysto  

            keď som ešte mal AV, tak som to riešil tak, že som koleso vyfučal do tej miery, aby som mohol stačiť plášť a cez ten plášť vysunúť dostatočne AV, aby som mohol nasadiť pumpu ( samozrejme sa to oplatí len vtedy aj máš dbrú pumpu, s ktorou to rýchlo dofúkaš s5, ináč to je kontraproduktívne, ale keďže ti zalieza ventil do ráfku, tak tam budeš mať asi dosť nízky tlak a nebude treba až tolko upúšťať aby sa dal ten ventil pritlačiť

            0 0
          • pepek  

            Pořiď si tuto koncovku a budeš happy.

            0 0
          • pepek  

            Třeba tady

            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
    • unavix  

      Odvážná myšlenka,co vyměnit ventilek?

      0 0
    • koňák  

      Dneska jsem po sto letech potreboval nafouknout kolo s autoventilkem a neslo to. Mam 2 pumpy SKS, obe maji na konci hlavu s dvema otvory. Pokazde jsem nasadil na autoventil a kdyz jsem pumpoval, sel vzduch jen tim galuskovym otvorem na koncovce pumpy. Ten stejny problem treti minipumpa se dvema otvory. Jak to ma fungovat? Ma to samo „detekovat“ co chci pumpovat? Zadne prepinani tam neni… pripadam si jak hnup :)

      0 0
      • Gwaihir  

        Vyfoť tu pumpičku nebo dej link.

        0 0
      • Vilém  

        Zacpi naprazdno diru v hlavici a foukni. Ta hlava potrebuje protitlak aby prwpla a kdyz mas zcela prazdne kolo tak to ne vzdy prepne.

        0 0
      • mech1  

        Často stačí na koncovku hustolistý poklepat, aby se uvolnila kulička, která uvnitř uzavírá otvor kterým se nefouká. Bývá přilepená. Nebo rozebrat a vyčistit hlavu.

        1 0
        • Jakobo  

          Potvrzuji. SKS to ma takhle vyresene. Pripadne pokud se v tom nekdo hrabal tak vypadla, je to hned. Je pruhledna asi 4 mm, clovek si ani nevsimne. Mam doma nekolik dlouhych pump do ramu, maji stejne reseni, ale moc rad je nemam. Postupne jsem se jich zbavil. Nejspolehlivejsi jsou ty levne pumpy, kde se musi vysrubovat zatka, uvnitr otocit gumove tesneni a plastovy trn dat z druhe strany. Ty jsou bezproblemove.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.