Nepřiletěl batoh - praktické zkušenosti

5 nepřečtených
  • Sipal

    Čau, dcera řeší problém s batohem, je v Bilbau jen s nabíječkou a telefonem, batoh jí dorazí asi až v sobotu :) Zkouším hledat jaký nárok na kompenzaci má, ale všude jsou jen dost obecné řeči, tak jsem si řekl že se zeptám jestli má někdo konkrétní zkušenost. Dočetl jsem se že dopravce by měl hradit třeba toaletní potřeby nebo oblečení, ale jak je to pak s vícedenním zpožděním, kdy už je potřeba hradit třeba náhradní ubyutování nebo dopravu už se nikde dočíst nemnůžu. Neprošel jste si tím třeba někdo, nemáte informace jak to probíhá, nebo jestli třeba není lepší se obrátit na nějaké profesionální vymahače? Jinak konkrétně to byl Wizz Vídeň-Bilbao. Díky

    0 0
    • MirosPikos  

      Dcera si jistě zaplatila cestovní pojištění. V tom případě bych volal tomu, u koho si pojištění zařizovala nebo případně nějakou hotline dané pojišťovny.

      0 0
    • MTBIKER doporučuje
      Sportful Classic kraťasy, černé Skladem > 2 ks

      Akce -42% Sportful Classic kraťasy, černé

      od 1 299 Kč -42% MOC 2 549 Kč

      Northfinder VILA dámská trekingová sukně, lila Skladem 2 ks

      Výprodej -27% Northfinder VILA dámská trekingová sukně, lila

      od 589 Kč -27% MOC 1 019 Kč

      Lazer Lil Gekko dětská přilba, poníci Skladem 2 ks

      Výprodej -26% Lazer Lil Gekko dětská přilba, poníci

      639 Kč -26% MOC 889 Kč

    • Johny_r  

      Tchán to zažil loni. Kompenzaci platila zaprvé letecká společnost (tady bych se bál, že Wizz bude poněkud méně vstřícný než Lufthansa) a zadruhé pojišťovna. Zaplatili na základě účtenek úplně všechno – oblečení, toaletní potřeby, léky, dokonce snad nějaké jídlo. Ta kompenzace nebyla vůbec nízká. Zásadní je schovat si všechny účtenky a nárokovat náhradu včas.

      0 0
    • strtom  

      hodne zalezi kde si koupis letenku, jestli u letecke spolecnosti tak je napul vyhrano. jestle od zprostredkovatele tak to jsou neskutecne tahanice, osobni zkusenost a pre ruzne preprodejce uz nic nekoupim. Predlozis uctenky a mas narok na kompenzaci.

      0 0
    • obda  

      Právní nárok je zhruba popsán tady: https://europa.eu/…index_en.htm#…

      Jak přesně to bude probíhat u Wizzairu těžko říct. Každopádně je nutné kupovat jen naprosto nezbytné věci. S ubytováním či dopravou to nejspíš nebude jednoduché. Jinak platí co si uhádáš, to máš. Hlavní je včas podat žádost o kompenzaci, na vymahače se můžeš obrátit i později.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.