Abych pravdu řek, tak to semhle píšu jen tak, abych si postěžoval…ani nepřemýšlím, že to budu Žitnýmu omlacovat o hlavu, jen bych rád věděl, co si o tom myslíte…
Takže před měsícem jsem posílal Toru na záruční reklamaci (po půl roce provozu) s tekoucím olejem v oblasti reboundu. Do reklamačního protokolu jsem napsal, že mě přes víkend vytekl olej a přestal fungovat Lockout což je asi kvůli tomu úniku oleje. Vidlice jinak předtím fungovala naprosto v pohodě…
Dnes mi vidlice konečně došla, ale musel jsem zaplatit 650Kč…zde je vyjádření od Žitnýho:
Neoprávněná reklamace. Vratný útlum opraven v rámci záruky bezplatně.
Kompresní útlum Turnkey byl poškozen neodborným zásahem, oprava byla fakturována.
Teď ovšem nechápu, kde jsem jako udělal ten neodborný zásah…vidlice fungovala v pohodě, tak jsem si jen po 400km nechal vyměnit v servisu olej a to je vše…u opravené vidlice byl jinak přibalen původní „váleček s lockoutem“ (takovej modrej váleček s tím Turnkeyem) a skutečně mi na něm nepřijde, že by byl nějak poškozený, sice tomu prd rozumím, ale nevím, jak na to přišli u Žitnýho, že jsem do toho neodborně zasahoval…asi se chtěli zbavit náhradních dílů, potvory jedny:)
Jinak by mě zajímalo, jestli je teda normální, když mi tekl olej u reboundu, že hned po vybalení z krabice byl ten šrou mastný od oleje, ale snad to bude ok…