V pátek 27.7. ráno jsem objednal zboží (kolo). Po té co jsem si sám zjistil, že není skladem, jsem obchod znovu kontaktoval a objednávku upravil na variantu č. 2 (kolo, 2× tachometr + kalhoty). Ještě v pátek bylo vše dohodnuto, ověřeno, že vše je skladem a (údajně) připraveno k odeslání. Čekal jsem, že v úterý si tedy budu moci zásilku vyzvednout ve městě svého bydliště. V pondělí jsem (po zkušenosti z minulých zmatků kolem koupě kola) radši kontaktoval infolinku Emallu s dotazem na stav objednávky. Bylo mi sděleno, že ještě není zažádáno o úvěr – zvláštní – smlouvy k podepsání už jsem měl v pátek odpoledne v ruce přímo od Cetelemu. Ještě během pondělí jsem znovu volal a bylo mi sděleno, že zboží už je vyeexpedováno a na cestě do BRNA (to ale není ta destinace, kterou jsem uvedl v objednávce) a že si jej mohu 1.8. vyzvednout. Musím říct, že už jsem se v tu chvíli notně bavil… Opět dohady a nakonec jde prý o chybu a zboží je na cestě do mého města. Nechal už jsem to být a čekal jsem, že dnes se mi někdo ozve – ano ozval. Pán z Cykloexpertu volá, že se vyskytla chyba v systému a že jeden z objednaných tachometrů nemají skladem. Tzn, že zboží stále ještě ani nevyrazilo ze skladu…super! Rozhodně si nemyslim, že by byla chyba pouze na straně prodavačů v Cykloexpertu! Celý systém Emallu je evidentně nefunkční a operátoři jaksi nepružní – sám dělám v obchodě a nedokážu si představit, že bychom v objednávkách a jejich vyřizování měli takový hokej… Proto dávám objednávkám z tohoto obchodu (bohužel) NEVER MORE! Takže snad v pátek…