Dvojitý pevný převod, s převodovými poměry 73,4 / 177 palců.
Dvojitý pevný převod, s převodovými poměry 73,4 / 177 palců.
respekt :)
Dík!
Slušné když tě to baví proč ne – jen doufám že si na tom nerozbiješ hubu brzo :)
moc stabilně ta jízda na tom nevypadá
No to je teda děsná šílenost, hlavně ten těžší převod kde sedí děsně na prdeli a šlape před sebe, to musí být hrozně nepohodlné musí z toho děsně bolet prdel už za 10 minut a o stabilitě nemůže být ani řeč
Neuvěřitelná hovadina…
Kdyby tam neměl to auto, tak to vypadá jako začátek do „Mistři volantu“.
Začínám chápat vyrok „kdy v rusku bylo kolo jen tématem vášnivých debat v anarchistickych spolcích“
Jako na tohle je opravdu nějaký patent?:-O Vůbec nerozumím rusky, jen to první slovo tak nějak vypadá…
https://yandex.ru/…4C1_20200722
Odkaz má překlad do angličtiny
Jako nechci ti brát iluze, jako bastl je to zábavný, ale klasické řazení s tímhle z trhu fakt nevytlačíš… nevím jak je to v rusku s patenty a co to stojí, ale asi by se ty peníze daly využít lépe
:-) to bude dlouhej rám aby se tam vešlo těch 12 středů pro náhradu 1×12
to by se dalo vyřešit nějakou kolejnicí, po které by se posouvalo sedlo. Samozřejmě by to muselo být synchronizevané s posunem řidítek, ale to je jen o pár táhlech a tak…
Faktem je, že už teď jezdí Newfix rychleji než moje fixed gear. S hmotností 17, 5 kg jezdí Newfix rychleji fixed gear s hmotností 10,7 kg! A to ještě na relativně plochých plochách, protože koník Newfix je jeho přetaktování z kopce, kde se fixed gear rozhodně zabaltí.
tak jednu pohádku už s napsal a teď prosím tu o Karkulce
V Rusku je bohužel hlavní-zakázaná funkce patentu zcela zničena. Proto chránit objekty duševního vlastnictví v Rusku vlastně nemá smysl. Moje informace o Newfixu nese tak trochu osvícený význam. V budoucnu existuje myšlenka, jak pracovat na rámu kola za účelem snížení hmotnosti. To se dá dělat analogicky s výrobou rámů české firmy FESTKA nebo australské BASTION v kombinaci titanových slitin a karbonu.
a k čemu je to dobré?
No k ničemu, ale když se chceš vyjímat tak na takové hovadině nikoho dalšího ve městě nepotkaš :-)
Hned první video ukazuje destilaci Newfixu z továrny do garáže. Představec byl omylem otočen do polohy Tiller – proto jsem tak kolísavý na silnici. Pak tu byl závod, který ukázal průměrnou rychlost 24 km / h. V jiném závodě byla maximální rychlost 48 km / h. Na svém nejrychlejším pevném převodu Polo & Bike jsem měl průměrně jen 20 a udělal jsem maximálně 40. Všechno je tedy stále před námi.
Nízký převodový poměr (48/17) x26 „= 73,4“. Vysoký převodový poměr (48/17) x (53/22) x26 „= 178“.
V příští sezóně budu mít až 200 palců.
Foose:
Z mého města vede výborná asfaltová dálnice na 100 kilometrů v obou směrech. A tady je video ukázky asfaltu Dvorského areálu. Jako v Evropě.
Mrkni na youtube co je prehazovacka, vyborna vec! Paul Lange uz potvrdil vstup na rusky trh. Do konce roku 2020 ma byt dostupnych 50 sad, 6ti kolecko 14–28 a prehazovacka Shimano SIS. 20 sad poputuje do obchodu v Moskve, 10 do Leningradu, 2 na Krym a zbytek bude rozdeleno mezi kolchozy po zbytku Ruska.
Pak dole fotka paralelogramu prvniho prototypu prehazovacky vyrobene primo v Rusku! V dalsi petiletce uz ma byt dostupna v kazdem zelezarstvi.
Stavbě Newfix předcházel objev fenoménu rekuperace energie fixed gear. Na základě tohoto jevu a byl postaven Newfix. Na základě rekuperace energie jezdím na nákladním kole INDIE (fixed gear) a převážím na něm závaží o hmotnosti až 50 kg!
To nic neni. Ja odvezu klidne 2 metraky i bez rekuperace. Hlavne se nemusim desit, ze me pri „prehazovani“ roztocene pedaly poslou pres riditka.
Marné obavy. Fixed gear je nejvíce zvládnutelný přenos. A „přepnout“ nemá, je singl-přenos, ale hluchý.
Google translate to blbe prelozil. Spravne melo byt
Na základě rekuperace energie jezdím na nákladním kole DO INDIE (fixed gear) a převážím závaží o hmotnosti až 50 kg!
Dyk vono taky z Ruska do Indie uz je to co by kamenem, ze jo.
A na základě nového dvoustupňového fixed gear je možné vyrobit mnoho nových úžasných mechanismů. Například stepper Newfix. Stejně jako skútr má pevnou plošinu uprostřed a dvě pohyblivé plošiny po stranách – výkonovou a rychlostní platformu.
a k čemu se to dobré? kromě pocitu že máš něco jiného, existuje množství lepších variant!
Teď už chápu, proč letoun Ilja Muromec mohl vzniknout jen v Rusku.
Je to kolo pro zábavu fanoušků. Jako v pytli u Santa Clause mám ještě projekty založené na novém přenosu. Například sněžný skútr na toroidních kolech.
No tvl, to bych chtěl vidět, jak by se někdo na těch nevyzpytatelně pohybujících se plošinách udržel. Až bude někdo v budoucnu sbírat materiál pro další knihu Zneuznaní Edisoni, tak má nominaci jistou.
Rusko nebo země, Rusko je životní styl. Pěkná práce :)
Jako srandička třeba jako tohle dobrý
Ale nějaký patenty a úvahy o další vyrobě, to je k smíchu, do Ruska asi ještě nedorazilo povědomí o přehazovačkách a převodovkách v náboji, ani o volnoběžkách, to už mi přijde lepší ten 120 let starý systém, kde pro jiný převod se prostě šlape obráceně. https://en.wikipedia.org/…Retro-direct
Pokud bych dneska chtěl kolo s dvourychlostním převodem bez lanek, tak bych si tam dal tohle
http://www.sturmey-archer.com/…l/s2c-silver
Pokud to i tak chceš rozvíjet, tak vymysli sytém, kdy se nepoužívané kliky nebudou točit a zastaví se v poloze, kde budou nejmíň překážet, tedy asi svisle. To ti umožní dát středy blíž k sobě a mít tak míň debilní geometrii.
Nejedná se o zábavný přenos, ale o nejnovější přenos zcela nového typu. Převodovka Pro jednoosý sval s mezistupňovým hřídelem vybaveným přídavnými pedály a stupňovitým stupněm. Přede mnou bylo vynalezeno mnoho věcí a bude vynalezeno mnoho dalších věcí, tento převod je jednou z cihel v krásném domě vynálezů na kolo. Možná ji lze dále zdokonalit, ale zatím ji mám ráda svou dokonalostí a geniální jednoduchostí.
Koukám onuce má konkurenta.
Existuje zásadní rozdíl. Systém je starý 120 let, kde pro jiný převod jen převrátil má volný pohyb. Newfix přenos je převodovka fixed gear.
Také mám svůj názor (IMXO)ohledně úhlu sklonu sedlovky. Všude kolem vynálezů, na stránkách v článcích, v příspěvcích, všichni píší stejnou naučenou frázi: „sedlovka. Úhel mezi sedlovou trubkou a čárou rovnoběžnou se zemí. Při malých úhlech (velký sklon potrubí zpět) hmotnost cyklista se přesouvá zpět – poskytuje lepší přilnavost při více svislých rozích – váha jezdce se přesune dopředu, poskytuje lepší přistání pro silové šlapat."Ale vertikální uspořádání potrubí je dáno s velkými obtížemi. V pravidlech UCI vzdálenost od svislé osy vozíku až ke špičce sedla se řídí minimálně 5 viz Pravda, je to požitek pro některé sporty se silovým педалированием (stopy, кейрин): špička sedla může týkat této imaginární čáry. Dříve se začalo jezdit na kolech Penny Farthing s vertikálním umístěním sedla ve vztahu k pedálům na velkém kole. Bylo to nebezpečné, protože při jízdě na nerovnosti nebo překážce cyklista couval tělem dopředu. Proto se na penny-farthing sedlo začalo pohybovat tam, aby se snížilo riziko pádu dopředu. Pak vynalezli“ bezpečná " kola moderního typu se stejnými koly a sklon sedla vůči pedálům zůstal. Jako by záznam genetické paměti o minulých pádech.
Všechno se učí ve srovnání. Žlutá barva označuje stávající přenos newfix a oranžová barva označuje ten, který bude sestaven v příští sezóně. Pro srovnání, cesta 24 SC bike Scott je přijata. 0–10-převodové poměry. Rozdíl mezi pevným podvozkem je, že na druhý stupeň, Newfix umožňuje jít " ven " („kardanu“) – tyto jsou tmavě žluté a oranžové oblasti. Na dálnici při rychlosti asi 70 km / h, „cut-off“ dojde – to je nemožné, aby zase vysoká kadence a předjíždění spojky je spuštěna: kolo začne pohybovat setrvačností (bílé oblasti). Zde přichází v platnost aerodynamika, která tlumí rychlost (asi 80–90 km / h). V tomto režimu není možné nastavit (je povolen volný běh) – maximální rychlost závisí na svahu. V Newfix, v boji proti aerodynamice, můžete pokračovat v „gimbal“: kadence a tuhý přenos vám to umožňují. Čím více fyzicky připravený jezdec je a strmější a delší sjezdy, výraznější rozdíl mezi těmito dvěma systémy – pevné a volný běh. Mimochodem, jasně žluté a oranžové zóny 1. stupně Newfix jsou přenosové zóny konvenčního pevného ozubeného kola. Jsou na stejné úrovni jako nejnižší stupeň dálnice(modrá oblast-zapnutá přední hvězda 35T). To je důvod, proč je pevná převodovka „pomalejší“ než silniční závodníci, nemají nejvyšší stupeň jako Scott (fialová Plocha-zapnutá přední hvězda 48T). Žluté světlo oblasti je převodovka (číslo tři) jednoduché pevné ozubené kolo, maximální rychlost je omezena na 40 km/h.