• Vojtyla

    bajkeři, jak řešíte brzkou tmu? šviháte v týdnu ve tmě, nebo jste si našli jinej sport, nebo přece jen zesedli na trenažer a válce? Jestli máte dobrodružnou povahu a jezdíte ve tmě, jaký jsou Vaše postřehy? Jezdíte sami nebo s někým a co máte za vybavení? jezdíte po silnici nebo po stezkách?

    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • vlasto  

      Silnici do rachoty, stezky/traily kdyz do rachoty nejedu. Jezdim sam.Nejhorsi je, kdyz me za jizdy popadnou myslenky, ze nekde neco/nekdo na mne ciha. To jsem pak pomerne rychlej. Osvetleni: dve lampy z Lidlu na riditkach, na trailech jeste celovka na hlave. Trenazer opravdu jen v krizi, kdyz dlouhodobe chcije. Jinak bazen.

      0 0
      • Vojtyla  

        jo taky si říká, že se raději budu bát ve tmě, než trpět na trenažeru :) jak dlouhý dáváš jízdy?

        0 0
      • bernie  

        …a film Vesnice /The Village/ jsi viděl? :)

        Taky na něj intenzivně vzpomínám, když projíždím lesní úseky.

        Na silničce do práce „everyday“ a už jsem si na tmu zvykl, takže občas v práci podřepím i hodinku dýl, abych to měl tradičně – od nevidím do nevidím :)

        KEEP NIGHTING

        0 0
    • Vojtyla  

      v jednoduchosti je síla :D

      0 0
    • Yura  

      V noci a ještě nejlepe v mlze jezdi jen idiot co se chce nechat zabit autem.. :)

      0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Je divné, že s touto kombinací (mlha + tma) nemívám problém, vyjma nutnosti pečlivě hlídat odbočky. Samotná tma je bezproblémová.

        Namrzlý asfalt je daleko horší.

        0 0
      • h.mad  

        Tak to vemu do lesa ne ?

        0 0
      • Vilém  

        Nekdo treba jezdi mimo cesty, to te nenapadlo?

        0 0
        • pepek  

          nepije kefír se sifonem . . . . .

          0 0
        • Yura  

          A tebe nenapadlo, ze když pisu o srazeni autem, tak myslim asi cestu po silnici? Podle toho co tazatel pise asi nemysli ciste bikery, kteří jezdi v terenu…

          0 0
          • Vilém  

            Takze si stojis za tim, co jsi psal, presto ze tam mas smajlik?

            0 0
            • Yura  

              Za cim ze si stojim? Ze jen tak jde jezdit na kole po silnici(něco jiného je jizda do práce atd..) jen ma magor co si nevazi svého zdravi? Jo za tim si stojim. :)) Protože cyklista je hodne ohrozenej i za dne a ne tak v zime po tme..

              0 0
              • Vilém  

                To o tech idiotech.

                0 0
              • blaf  

                a zduvodnit, proc tomu tak je, dokazes? jak uz tu nekolikrat padlo, dobre osvetlenej cyklista je videt lip nez za dne, mas nejaky statistiky?

                0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • Josef Panek  

                Takže když jedu jen tak na švih, jsem idiot cyklista. Když jedu do práce, jsem prostě pracující na kole. Brilantní logika. Z pohledu řidiče mi to je asi jedno – vždy jde o idiota, ne?

                Jak už padlo: já se za tmy také cítím bezpečněji (přes dres reflexní vesta, reflexy na nohách/tretrách, pořádná blikačka a světlo). Když zvedneš prdel a místo svýho obvyklýho teoretizování si to pojdeš zkusit, snad ti to dojde.

                S tou mlhou se dá souhlasit, z toho mám taky strach a snažím se tomu vyhejbat. Někdy ale prostě není zbytí.

                0 0
                • BB  

                  +1

                  0 0
                  • Yura  

                    S tim jezdenim do práce a jezdenim pro srandu kraliku je to snad jasny. Je rozdil jestli musim sednout na kolo, protože třeba nejede zadna hromadna doprava a nemam auto a nebo budu jezdit od nikud nikam jen proto, ze si chcu zajezdit… Btw je to v poradku, jeho věc, ale prirovnal bych to k te slavne kradezi kola ze sklepa. :DD Aby tady pak zase nejakej Pepa nezakladal vlakno, ze trenoval po tme, nejaka tetka ho prehlidla a nabrala ho. :)

                    0 0
                    • blaf  

                      hehe :)

                      vic jak pulka lidi jezdi na kole do prace, protoze chce jezdit na kole

                      0 0
                      • Yura  

                        Jasny, ale z te pulky bude hodne velka část, která jezdi hlavne když je na to kolo počasí a když ma moznost se dopravovat jinak, tak v breckach, snehu, desti, tme, mlze atd. nepojede..

                        0 0
                        • pepek  

                          kdybys pil kozí mlíko se sifonem a ne furt jenom tu řepu a jáhly, tak to dáš i ve tmě a v mlze.

                          0 0
                      • ˘Ö˘ Krab  

                        +

                        0 0
                    • Josef Panek  

                      Jeden neví, jestli se v tom hovně válíš schválně, protože seš si vědom, nebo je to opravdu přesvědčení.

                      0 0
                • Mikikuba  

                  :)

                  0 0
          • Yura  

            Btw kolik je tech bikeru co jezdi v zime vecer po tme v terenu? Tak mozna jeden ze sta a mozna ani to ne, když vidim jaka je dnes moda ala cyklostezkovej hustokrutej biker, co by si rozbil hubu i při zdolavani patniku..

            0 0
            • Josef Panek  

              Vždycky je to o tom, v jaké společnosti se pohybuješ.

              0 0
            • Ice-goofy  

              Patřím mezi těch 99 ;)

              0 0
            • McBlacky  

              někdy je to lepší jak po silnici. Včera mě teda nasralo, že na Točný bylo na trailech bláto a zajebal jsem kolo nehorázně, páč tam o víkendu běžela pražská stovka. ale jindy mám kolo snad čistší než z asfaltový cyklostezky nebo silnice.

              vyrazím ale jen občas tak 1 za týden někdy ani to ne. Pro zábavu, trénink to není žádný

              0 0
              • Ice-goofy  

                Já právě, když je sucho si tu cestu z práce protáhnu i někdy na 3hod pak už tedy musím domů.. a tím, že na ergu nevydržím víc jak hod a i to jen občas a běh a ostatní už mám odrovnané kolena.. tak to beru jako fázi ;) Děti se vrací z kroužků.. tak už začíná jiná zábava…

                0 0
            • pepek  

              já jich vidívám hodně, v noci je furt pořád jeden nebo dva vidět

              0 0
            • iron.hide  

              to ze ty si sam v lese v noci posraty az za usami este neznamena, ze je tak posraty kazdy. takych bajkerov je viac ako by si myslel.

              0 0
              • Yura  

                Ses borec no. :))

                0 0
                • iron.hide  

                  :) aj ty mozes byt. pre zaciatok si kup dve 1000 az 2000 lumenove svetla, jedno das na rajdy, druhe na prilbu. a mozes smelo vyrazit do temneho lesa. postupom casu sa naucis, ze diviaky sa v noci boja svetla, a tak vzdy ujdu, od nich ti nehrozi nic.

                  a tiez ze v zjazdoch treba v noci ist o nieco pomalsie kvoli srnkam, ktore rady skacu meter pred tebou.

                  btw, mne uz v lese staci len jedno medium svetlo, viac mi netreba.

                  0 0
                  • MichaelSimek  

                    ani tolik lumenu netreba, ja mam cinskou 800 na helme a 650 na rodlach a bohate staci do terenu kde clovek nelita moc rychle, na silnici maji blbej tvar kuzele ale na bajka bez problemu

                    0 0
                    • iron.hide  

                      to som pisal ako pre zaciatocnikov, tak preto tak vela :)

                      ja som kedysi davno zacinal s 15 lumenovou svetluskou z tesca a to teda bolo pekne nap*cu. ked chce niekto vyskusat prvykrat nocne jazdy, tak radsej nech si kupi alebo pozicia poriadne svetlo.

                      0 0
                  • Yura  

                    Pekny scifi no. :) Uz vidim jak se trmacim za tmy 20km abych se dostal nekde do lesa, tam si „uzival“ pak zase 20km dom a nasledne tahat blato na sobe a na kole do panelaku/bytu? Jednou za uherskej rok jako takove dobrodružo mozna, ale ne kazdej den jako trening haha.

                    0 0
                    • MichaelSimek  

                      kde bydlis ze to mas 20 do lesa, verim ze takova mista jsou ale zase tolik jich nebude

                      0 0
                      • Yura  

                        Proste nemam za barakem prirodu na dovadeni no.. Je jasny, ze když ma někdo barak nekde na vesnici a hledi z okna na les, tak pro nej není problém si takhle zablbnout, prifrcet na dvorek, hadicou ocákat kolo a je to. :)

                        0 0
                      • maajkee  

                        20km do lesa snad není u nás v ČR nikde :)

                        0 0
                        • blaf  

                          to je pravda, ale casto to neni les, kde by se dalo bajkovat, treba Podebradsko/Nym­bursko :(

                          0 0
                          • raw 4  

                            Hmm to je spíš o přístupu. .samozřejmě, že nymbursko je placka, ale když si nechceš šlápnout do kopců směrem na Kutnou horu/Sazavsko, či Železný hory..tak i cesta z Kolína podél Labe do Poděbrad může být zábava..ale jen párkrát za rok :-)

                            0 0
                  • Barak  

                    Ty děláš, jak kdyby ježdění po tmě byla nějaká věda…

                    Jinak ohledně ježdění po tmě v zimě, záleží na přístupu. Taky byly doby, kdy jsem jezdil v zimě, v létě, mráz nemráz. Pak mě nějak přestalo bavit téměř po každé vyjížďce řešit kapající bahno a tající sníh z kola v předsíni. Raději si jdu zaběhat, do fitka, o víkendu na běžky, sjezdovky, skialpy.

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                    • iron.hide  

                      nedelam z toho vedu. len som tym myslel, ze ak sa niekto boji ist sam v tme do lesa, tak nech si kupi silne svetlo a hotovo.

                      na nocne jazdenie po polnackach a cyklostezkach netreba nic, na to staci hoci aj bludicka z lidlu.

                      0 0
            • MichaelSimek  

              ve tme je to velka sranda, v zime o to vetsi, skoda ze neni snih pak je to uplna parada

              0 0
            • xshreck  

              jdi se vyplakat do auta :-D

              0 0
            • thomas666  

              No já teda patníky objíždímm, netuším jak jinak bych je měl zdolávat…jestlipak Ty nemyslíš obrubník?

              0 0
              • jIrI___  

                Stále mě fascinuje, jaké množství lidí neumí rozlišit tyhle dvě naprosto rozdílné věci :D

                0 0
      • Cryzyy  

        Dobře osvětlený cyklista je za tmy lépe vidět, než ve dne a auta se mu vyhýbají s větším odstupem – tolik alespoň moje zkušenosti za cca 10 let co jsem od podzimu do jara trénoval během týdne víceméně jenom za tmy.

        0 0
        • Greyhound  

          Přesně to si taky myslím – dobře osvětlený cyklista s reflexníma prvkama je vidět lépe než ve dne. Přesto stejně radši jezdím po tmě jinde než po silnici.

          0 0
        • Dejv94  

          +1, ve tmě jsou řidiči mnohem více ohleduplní vůči cyklistům. Ve dne ti lidé na cyklisty dost se*ou.

          0 0
          • ˘Ö˘ Krab  

            Totéž, co o předjíždění osvětleného a odrazného cyklisty potmě platí i pro adekvátně viditelného cyklistu v mlze, jen si nechávají větší rezervu i protijedoucí řidiči při míjení.

            0 0
            • blaf  

              mlha uz je teda dost riziko, tam je ta viditelnost fakt na prd a troufam si rict, ze reflexy jsou skoro na nic, mozna silna blikacka, ale v mlze uz je imho opravdu rozumne jet vlakem/autem/jinak

              0 0
          • bernie  

            +1

            za tmy nemám problém a i pocit strachu z hrčení auta za mnou je tak nějak menší a čerstvá zkušenost z minulého pátku.

            14.30 odpolko – světlo, dokonce sluníčko a nějakej samec /snad se mu z toho aspoň postavil/ mě vybrzdil a poslal do krajnice, počkal až si sednu na prdel a frnk pryč.

            Co už…

            0 0
      • Josef Panek  

        Trololo

        0 0
      • jIrI___  

        :)

        0 0
      • smash_mouth  

        A co treba v lese ty inžo …najedu 40 a po silnici pod lampama jedu 500m (pokud to nevezmu po chodniku)

        0 0
    • Breakpain  

      Valce, priznam se … posledne jsem na silnici nedal ani kilak. Jak me mijela auta ve tme … malem me z toho jeblo, tohle nedavam …

      0 0
      • Lada,s  

        Já taky ne. Jezdil jsem po tmě jednu zimu a fakt to za to nestojí. Radši se v týdnu věnovat jiným aktivitám a kolo si nechat na víkendy. Trénink v zimě není jen o kole, kór v prosinci. A když už teda musí být to kolo tak tak radši dvě hodiny trenažer než venku s baterou a čelovkou…

        0 0
    • Ice-goofy  

      Já do práce z práce, ale jen, když je ok počasí … Tma až tak nevadí

      0 0
    • blaf  

      posledni dobou chodim radej behat a na kolo v pracovni dny jen pres poledne

      ale az prijde cas, tak samozrejme i za tmy, z valcu by mi jeblo, jen mam strach z tech srn, sice nemam cinskej carbon, ale stejne uz na me parkrat vybafly, kdyz je clovek poradne osvetlenej (2× blikacka, dostatek reflexnich prvku na obleceni) tak to jde, a samozrejme nejezdit po frekventovanych silnicich

      0 0
    • McBlacky  

      když nejsou úplný sračky tak se dá ale jen stezky a les, na nějaký pravidelný ježdění to ale není.

      0 0
    • Jamin  

      Jezdim, ale jenom krátkej úsek, do 10 km, pomalu, minimální provoz, světlo je samozřejmost a když už je pod nulou tak skoro nevyjíždim, páč mi hrozně teče z nosu a furt to utírat mě nebaví.

      Takže přes zimu spíš odpočívám na další sezónu a nabírám nezbytnou hmotnost.

      0 0
      • Lada,s  

        co bys utíral, nauč se odfrkávat :-)

        0 0
      • HonzaRez  

        Hoši, všechny vaše návody na frkání na stranu s ucpanou dírkou jsou pro prosté nekomplikované obyvatelstvo.

        Věřte, že kdo trpí smrtelnou rýmou, čili alergie zkombinovaná s něčím dalším (zpravidla nevyléčitelná kombinace až do smrti), musí každých cca 15 minut vytáhnout kapesník a zatroubit, protože jinak mu začne téct z nosu. Nos není ucpaný, ale prostě to teče. A za 15 minut zase…

        0 0
        • MichaelSimek  

          tak nadruhou stranu, pokud vozis rukavice, tak proc neutrit do ni, stejne je pak das vyprat a to co tece neni nic tak spatnyho aby to nemohlo byt misto v kapesniku v rukavici :), jen pak nepodavej nikomu ruku

          0 0
          • bernie  

            Já teda od teploty pod 10st vozím kuklu a nemám vůbec potřebu frkat.

            Jsou chvíle, kdy jedu s obnaženým nosem a max tu a tam stáhnu i z huby, ale to jen abych si odplivl.

            Naučil jsem se takto jezdit po prvním podzimu na kole, kdy z přemíry studenýho luftu jsem lapl parádní angínu, takže kuklu jako filtr a je to v klidu.

            0 0
        • Pavel  

          Mne na kole teče z nosu skoro furt, vytahovat kapesník bych se asi uvytahoval k smrti. Prostě to „odfrknu“, obě dírky hezky zaráz, a pokračuje se v krasojízdě… ;-)

          0 0
          • Lada,s  

            Přesně tak! Jak jeden kolega na švihu prohlásil: kdyby se sopel dal prodávat tak jsme milionáři :-D

            0 0
            • Breakpain  

              Nevěřím, že to nejde prodávat :p … v dnešní době si to kupce najde ;o)

              0 0
              • bernie  

                možná patří do sekce Vtipy, ale tam to teď vede LIDL, tak dám sem.

                Na lodi v prevenci vzpoury kapitán přitluče na stěžeň zlatou minci a pod ni postaví sud. Posádka má flusat do sudu, až bude plný.

                Pak kapitán zajhási: Za hlt ze sudu – jeden zlaťák.

                První námořník dá sud na ex a když ho kapitán vyplácí ptá se, jak to dal, že to vypadá docela hnusně.

                No taky že jo, jen to nešlo překousnout.

                :)

                0 0
        • maajkee  

          Z nosu když je kolem nuly teče snad každýmu a nemusí být alergik.

          Já teda normálně odfrkávám na rusáka, i když je fakt když jedu v kukle, tak se toto skoro neděje.

          0 0
    • BikerM  

      Mám kamarády co jezdí skoro jen za tmy (kvůli pracovnímu vytížení). Řeší to hodně silnými světly. Objednávají si je z Číny za pár kaček, ale je fakt, že každou chvíli mají nové světlo, takže sice svítí hodně, ale moc valná kvalita to nebude.

      Já osobně za tmy vůbec, když jsem v minulosti trénoval na závody, tak jsem jezdil trenažer i válce. Ale teď kolo s přicházející zimou a tmou odkládám. No a těším se na běžky, sjezdovky a skialpy. Za tmy během zimy jezdím akorát na běžkách po práci, když jsou pro ně podmínky. No a jinak formu na jaro musím vyležet. :)

      0 0
      • iron.hide  

        to je divne. ja mam moju 900 lumen auroru uz piaty rok a stale funguje bez problemov. a to ju obcas pouzijem aj v lete, ked sa pretiahne vyjazd.

        0 0
        • Josef Panek  

          Kamarádovi se nedávno rozbila pračka. Vůbec nepobírám, nám se nikdy nerozbila…

          0 0
          • iron.hide  

            to ide o to, ze nie kazde svetlo z ciny je smejd co sa posere po par tyzdnoch

            0 0
            • McBlacky  

              vážně? nevěřím…

              0 0
              • Josef Panek  

                Ntvl, jestli si taky 14 dní dělal v čínský fabrice, tak nám to tajemství prozraď. Žádný kódy, bró!

                0 0
                • McBlacky  

                  v noci jedou LEDky do světel aut VW koncernu a v noci tím stejným osazují bike světla. To ví každej malej Pepík přeci…

                  0 0
                  • Josef Panek  

                    V kontextu to moc smysl nedává, ale neva. Spíš by mě překvapilo, kdyby to ten smysl dávalo.

                    0 0
      • drood  

        No, je otázka, proč mají každou chvíli nové světlo. Třeba si koupí nové a to starší prodají dál. Nebo opravdu nemají přehled a kupují sračky…:).Já jedno vozím už 2 roky a pořád je jako nové. A to do něj pouštím místo 8,4V 12,6V, svítí o 25% víc (změřeno) a výdrž je asi tak trojnásobná (neměřeno). Nakupuju světla i pro kolegy a ještě jsem neměl reklamaci. Nebo jim odejde akupack, ale to se dá vyřešit za pár korun (rozebráním baterie z NB, vyřazené, nebo i nové,ke starému typu NB, zakoupené na Aukru).

        0 0
        • McBlacky  

          tos měl asi kliku, já už jich pár zahodil. Ale je fakt že zkouším občas i nový typy – neprověřený.

          0 0
        • jonti  

          Uvedom si, ze pro vetsinu lidi je – odejde akupack docela vazna vec, kterou si jinak nez koupi jineho akupacku nedokazou vyresit. Podobne to bude asi i u pro tebe bezproblemove resitelnych zavad, jako treba blikani a obcasne vypinani svetla pri vibracich z duvodu horsiho utazeni vnitrnich casti, spatneho zpracovani a podobne.

          0 0
          • McBlacky  

            to blikání při otřesech je hodně díky tomu, že baterky se dělají na největší aku články a při použití menší to nesedí 100% a dělá problémy.

            Baterky kde se dají použít pouze určité rozměry to uvádějí.

            bohužel není 18650 jako 18650 ;-)

            0 0
            • jonti  

              Treba jednu auroru jsem nedonutil fungovat poradne nikdy. Nejdriv jsem to rozebral, podotahoval kontakty v hlave a vsude okolo, docela se to zlepsilo, ale porad to nebylo ono. Tak jsem ji nakonec prodal za 100 Kc a je konecne pryc.

              0 0
              • Jimm22  

                Taky může pomoct ty hliníkový zavity vevnitř obrousit ocelovým kartáčem od oxidu, očistit čističem na kontakty a dotáhnout. Mám jednu už třetím rokem a když začne blbnout (jakože z ničeho nic svítí výrazně méně), očistím a je ok.

                0 0
          • drood  

            Já to chápu. Akupack jednou odejde i u nejdražšího světla a je jednodušší a většinou i levnější, objednat si nový, i ten v silikonu už je za pár šlupek… Ale to není světlo, ale spotřebák. Já myslel závadu typu vyhořelý driver nebo ledka…

            0 0
    • Darius  

      snazim se nekolikrat v tydnu kolmo do prace, jinak lezeni na preklizce (lze za jakehokoli pocasi) a behani

      0 0
    • Vojtyla  

      co jsem zjistil z pár vyjížděk je, že na silnici je to lepší, jel jsem kolem sedmé po zapadlých vesničkách a byl malý provoz, když už něco jelo, tak mě to objelo obloukem, takže vidět jsem byl – extrémní stav silnice neberu, pokud by bylo náledí nebo hodně sněhu tak nepojedu a raději sednu na trenažer.. příznávám se, že na lesních cestách (ne v terénu ale na šotolinách) jsem posranej až za ušima :) pořád mám pocit, že na mě něco od někud vyskočí :D

      0 0
      • pepek  

        tak přijeď na sraz, bude nás víc, nebudem se bát vlka nic

        0 0
        • Josef Panek  

          Jestli s váma pojede Peslezedirou, ten vám ty vlky ukáže!

          0 0
          • pepek  

            Jan z Jeseníka taky vidíval po cestě rysa a jak dopadl.

            0 0
          • Vilém  

            Hm, ze by dalsi demonstrativni sebevrazda?

            Doufam, ze o tom pak napise do Vela.

            0 0
      • vlasto  

        Musis si porad opakovat, ze nic nevyskoci a ze jde z tebe hruza. Obcas se objevi zavoduchtivy zajic, nebo zmatena srnka. Pokud pouzivas celovku, nekoukej do stran do lesa. Obcas se totiz blysknou oci, coz v mysli naroste do medvedich rozmeru, v praxi projedes kolem zaby.

        0 0
      • iron.hide  

        a to tam nemas ani medvedov :)

        0 0
    • Roman1492  

      Ráno dvacka do hokny, večer většinou oklikou, třeba včera pade kolem prýglu… Dnes ráno byly mínus tři, ale pořád ještě je to pohodička :) Samozřejmě všechno po tmě, s lampou na belině :) A jelikož je právě tolik hodin, kolik je, sedám na bajk a razím do tmy :)))

      0 0
      • macomb  

        Zdar Romane ;)

        Jinak já světlo na řídítkách a taky v pohodě, nemám pocit, že by si mě na silnici v noci někdo nevšiml už z dálky, cesta z a do po 20km, půlka z toho po silnici

        0 0
    • plevka  

      do práce a z práce 10 tam a 10 zpět na single krosu, většina po cyklostezce, asi kilák po cestě, za tmy i v mlze s vcelku silným světlem na šišce :)

      Akorát dnes jsem jel na MTB, dokonce i kousek terénem, nechce se mi sundávat pláště s hřeby z krosa :)

      0 0
    • drood  

      Co jsem si postavil nový bike, tak to prostě miluju. Vpředu XM-L2, vzadu XP-E2red, napájené z dynamonáboje, slouží to i jako denní svícení, jelikož vypínač považuju za zbytečnost:). No, a na noc 3× XM-L2 na řídítkách, napájeno třemi 18650 v sérii a driverem 3,04A od českého šikuly. Absolutní luxus… Po odpolední 30 i víc km (podle toho, jak moc zabloudím:D), silnice, šotolina, makadam, les, úžasné. Nikde nikdo, všichni už spí nebo dřepí u TV. Cestou potkám jedno auto, to navíc stojí na parkovišti u zámku a houpe se v charakteristickém rytmu :), 6 srnek, ježka a žábu. Někdy je těch aut víc, ale nestojí to za řeč. Do práce jezdím nejkratší cestou,ta vede částečně po druhém nejbezpečnějším silničním úseku v republice (taky už jsem přispěl do statistiky:().

      0 0
    • noviisek  

      Není to tak dlouho, co mě někdo dojížděl na silnici a přišlo mi, že to i hřálo do zad :)

      Ve tmě jezdím jen po lesích

      0 0
    • Roman1492  

      Je čas na to opět sednout :)))

      0 0
      • TUNER  

        Akorát jsem se vrátil z projížďky :D

        0 0
        • drood  

          Tak to já ve 22.15 odjížděl z fabriky na sněhu a ve vánici. Chtělo to lyžařské brýle, 11 km bylo až dost…

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.