• bikerfida

    Zdravim, uvazuji o koupi bowdenoveho setu od nokonu www.cykloexpert.cz/…adice/nokon/ nebo od aligatoru www.cykloprofi.cz/katalog.php?… popripadne dalsi znacky, ktera ma v nabidce tyto sety. Chtel bych vas poprosit o vase postrehy, nazory, zkusenosti, pro a proti jednotlivych produktu techto firem (bez ohledu na ceny). Dik moc ;>

    0 0
    • prodi  

      popravdě – zbytečně vyhozené prachy, i když to vypadá hezky…

      0 0
    • tonda.bavorak1  

      sakra tady clovek ani nemusi zakladat diskuze ono na ne staci pomyslet a oni se zalozi samy. Presne na timhle uvazuji i ja :)

      Je me uplne jasny ze tady bude hodne odpovedi typu ze je to drahy a ze to nema cenu a ze je to vyhazovani penez ale ladit barvu je dulezite :) a kdyz barva jede tak pak neni o cem ze :)

      0 0
    • BB  

      vozil jsem Nokony, teď vozím Aligátory a hlasuji pro A. Nevržou a drží tvar. Zmíněné zvukové efekty jsem nezaznamenal. Výhoda obou oproti běžnému vedení je, že lanko je vedené v bužírce po celé délce, takže nedochází ke zhoršování funkčnosti vlivem zasírání.

      0 0
      • bikerfida  

        taky jsem spis pro aligatory, libi se mi i vic jejich tvar (zakonceni kazdeho clanku na jedne strane)

        0 0
      • Vilém  

        A to jako vedes v buzirce i kdyz mas normalni navarky? Nevim ale co jsem zatim videl, tak to bylo pouzito stejne jako normalni bowden. Vyhodu bych videl v moznosti vymeny te trubicky a tudiz dlouhe zivotnosti kompletu.

        0 0
        • kubad  

          To je právě ta blbost – a uplná degradace přínosu Nokonu od začátku do konce je lánko vedené v teflonové trubičce, pouze tam kde máš boven jsou naskládané ty korálky

          0 0
          • Vilém  

            Tak to jo, ja to opravdu vzdy videl jen namontovany klasicky. Takto verim, ze tam bude prinos v mene caste udrzbe.

            0 0
            • kubad  

              podle výrobce o 30% lehčí chod je potřeba zohlednit taky. O něco líp to opravdu chodí, ale opravdu výhoda je že je to uzavřené. Jinak kvalitní bovden v kuse a chová se to hodně podobně za mnohem míň peněz.

              0 0
          • Wojtek  

            pěkny bowden

            0 0
    • vysmátej bajker  

      Jak je to s vedením té vložky v jednom kuse,u nokonu to prý nejde a ani snad tak dlouhou neprodávají.

      0 0
    • jecnak  

      Uplne stejny dotaz tu byl pred par mesici, detaline se to tam zodpovedelo. Hledej.

      0 0
    • miki  

      Vozím Nokony rok na kole a mám inverz XTR a líp to řadí než tvrdej bowden.Jednou za čas stačí vyčistit a není s nima žádnej problém.Vrzali ze začátku jak se tře dílek o dílek ale po prostříknutí silikonem a otření bez problému.

      0 0
    • cat  

      Ma stu dalsiho co o tom uvazuje. Chtel bych cervenou, ale otazka jak si to sedne ke klasickym cernym bovdenum-pro hydry. Taky by me zajimalo, jak se resi uchyt na ram a jak odiraji barvu..?

      0 0
      • bikerfida  

        vidis to, na odirani ramu jsem ani nepomyslel ;o

        0 0
        • Zdenda CUBE  

          Proti odírání rámu se používají buď gumové O kroužky, nebo průhledná hadička v místě dotyku vedení s rámem. Pokud to tam nedáš, tak to za krátkou chvíli dokáže sedřít barvu až na základní materiál.:-(

          0 0
          • bikerfida  

            pocitam, ze ty pruhledny hadicky nebudou v obsahu baleni ze?

            0 0
            • Zdenda CUBE  

              Ne ne, dají se koupit v elektro potřebách, jako bužírka, nebo se dá použít hadička z akvaristiky, která se dá v teplé vodě snadno roztáhnout a po schlazení se zase stáhne a dobře drží a neposunuje se.

              0 0
            • kubad  

              u Nokonu sou v balení

              0 0
            • MaPa  

              U Alligatorů jsou zase ty gumový trubičky v balení. Ale maj většinou jinou barvu než korálky.

              0 0
      • kubad  

        Rám odírají hodně, do míst kontaktu je potřeba dat ochranou bužírku. Koncovky pasují do rámu v pohodě, pokud nemáš rám dělany na bovden v kuse, to je pak problém a je lepší tam Nokon nedávat.

        0 0
    • Cryzyy  

      Jezdim s Aligatorem druhej rok na biku a nemam co bych tomu vytknul (nic nechrasti). Jednou za rok namazu nebo vymenim lanka a jinak nic neresim.

      0 0
    • C.A.C  

      Jezdím řadící Nokony pět let, pokud se správně namontují, nemají chybu a již nikdy bych se nevrátil ke klasickým bowdenům. Řazení chodí mnohem, mnohem lépe a to jsem vystřídal LX, XT a teď X.O. Šupl jsem je na kolo i manželce a nemůže si to vynachválit. Určitě to není zbytečná investice. Perfektně drží tvar, jsou mnohem ohebnější než klasika, údržba prakticky žádná, je to téměř nezničitelný – mám stále původní. Jednou za rok vyměním teflonovou hadičku, zhruba dvakrát ročně natáhnu „teflonový“ lanka a frčím. Nežádoucí zvuky to žádný nevydává, pouze to občas zavrže, ale to se dá lehce odstranit prostou očistou. Kdo nevyzkoušel, ten neuvěří !! Běž do nich !!

      0 0
      • miki  

        přesně jak Píšeš,měl jsem XTR i Aligátory ale teprve Nokon je to pravý,ženě jsem je dal taky ne kolo achtěla červený tak je spokojená.

        0 0
      • Pebe  

        a když vemeš obyč bovden stejný ceny jako trubička(80kč/metr) a jednou za rok ho vyměníš a 2× do roka vyměníš lanka, tak na tom budeš podobně dobře. Navíc Nokony (řadící) drží hnusně tvar, takže ti neudělaj nikdy pěknej oblouk, a stačí jedna vyjížďka v prachu(polní cesta apod) a vydřou se ti styčné plochy mezi korálkama a začne to vrzat. Nokony na řazení už nikdy…

        0 0
        • C.A.C  

          Nemám v úmyslu se nějak dohadovat, ale přece jenom mi to nedá důrazně oponovat. Nokon drží jakýkoliv tvar a prach mu nijak zásadně nevadí. Myslím, že je jezdím dost dlouho na to, abych to mohl tvrdit. Ani bowden tažený v celku se jim nevyrovná. Nokon má pouze jedno mínus, a to cenu. Ale na druhou stranu si na kola kupujeme i další drahé komponenty, tak proč ne Nokon, který má pro jízdu samotnou dost velký přínos. P.S. Asfaltu se vyhýbám jako čert kříži, drtivou většinu kilometrů ( cca 4.500km/rok) odjezdím v lese. V zimě i v létě.

          0 0
          • miki  

            Já kupoval řadící Nokon černej za 36 eur tak to není tak hrozný.

            0 0
          • kubad  

            pokud je Nokon v delším kuse tak má Pebe s tím kroucením a lámáním pravdu – na silničku a Shimano skoro nepoužitelné. Ale funkčně s tebou naprosto souhlasím – mám je taky už 5 sezon

            0 0
          • jecnak  

            Tvar nedrzi urcite, na silnicce i na biku to dela ruzny vlny – nedrzi to oblouky v celku jako klasika. Nevadi to ale nicemu. Prach ani svinec mu opravdu zasadne nevadi.

            0 0
            • C.A.C  

              Se silničkou nemůžu sloužit, ale na biku jsem NIKDY neměl problém s držením obloučku nebo jiných patvarů. Je to možná dáno tím, že jsem „vysoký jako topol“ a vždycky jsem měl hodně malé rámy, od 16" do 16,5" max.

              0 0
          • Pebe  

            fajn, doma vyfotim, zítra ukážu jak dopadly černý Nokony po jedné sezóně… brzdové sety opravdu drží obloučky pěkný, protože nejsou v tahu pořád a po uvolnění brzdy se srovnají, ale řadící Nokony si dělaj co chtěj, ohneš je klidně do pravého úhlu a ony tak zůstanou. Stačí párkrát zatočit řidítkama a jsou tam vlny :-(

            0 0
            • C.A.C  

              To vypadá, že se bavíme každej o úplně jiným komponentu. Moje zkušenost je naštěstí opravdu jiná. A troufám si tvrdit, že ne jenom moje. V mém okolí si nokony pořídilo hodně lidí (celých 7 kusů z naší bandy) a stížnost zatím žádná. Používám pouze řadící, brzdím hydraulikou. Přikládám foto, ale je to dost malej výřez, tak nevím jak to dopadne.

              0 0
            • Sidney  

              Nikdy jsem s lámáním nokonů problémy neměl, mám je 2 roky, dřív na brzdových i řadících bowdenech, dnes už jen na řadících, viz. foto kola v profilu

              0 0
            • Pebe  

              tak nemám, ty odřený kousky jsem asi vyhodil…

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
    • Dave.6  

      Ahoj, taky se rozhoduji mezi aligatorama a nokonama. Precetl jsem to cely a nevim stejne nevim ktery vzit. Ja to teda budu mit hlavne na doladeni vzhledu az bude nove 29" kolo.

      Nemuzu si pomoct ale podle fotek na me ten aligator pusobi vic lacine. Ale tvarem se me zamlouva. Jinak to bude k modrym nabojum A2Z a jde me taky o to aby se me moc nelisila ta modra.

      Diky kdyztak za radu.

      0 0
      • kubad  

        Na kole působí opravdu lacině. To je asi jediná chyba :-( ber Nokon

        0 0
    • přišlapávač  

      ted jsem zkoušel vést celobowden jak k brzdě tak šaltru a nemůžu si to vynachválit, je to výborný a nestojí to tolik…pravda, není to tak efektní :-)

      0 0
      • kubad  

        jj Nokon má ještě navíc trochu lehčí chod

        0 0
        • přišlapávač  

          to je pravda s lehčí peněženkou se jde určitě líp :-) ..neee já to chápu spousta lidí mi to říkala, ale zatím to mám takhle a jedno XTR lanko tam mám dokonce původní a to je dva roky :-) takže celobowden mam vyzkoušenej a odfajfkovanej jako funkční

          0 0
      • Daf  

        K brzde mi to neprijde jako moc dobry napad. Cim je delsi bowden tim bude vic pruzit. U razeni ten efekt ale nebude tak vyrazny. Kazdopadne zapouzdrena kabelaz je lepsi i hezci reseni ;)

        0 0
    • ddd - andy  

      Nekolik let jezdim Nokony a … nevim co napsat. Jednou za rok vymenim vnitrek – coz bych delal stejne u obyc bovdenu. Dam cerny teflonovy lanka. Brzdnej ucinek Nokonu proti klasice o tretinu vetsi, razeni o neco preciznejsi. Aligator nevim. Nejezdil jsem.

      0 0
    • hanz  

      chainreaction­cycles.com/Lar­geImage.aspx?Mo­delID=24810&Fi­leName=24810–1.jpg

      všechno krom tohodle sou vyhozený prachy

      0 0
    • cragsman  

      využiji tohoto vlákna.. mám pocit, že při silnějším zatočení řidítek ma i-link nepatrně vliv na řazení (konkrétně inverzní XTR) máte někdo zkušenosti…jsou špatně  usazený články i-linku nebo něco jiného??   Co si vůbec myslíte o kombinaci inverzní přehazovačky s Rapid fire (XTR)???

      0 0
      • kubad  

        pokud máš dostatečnou délku bovdenu, nemělo by to mít vliv na přehazku žádný.

        Inverz sem s XTR RF vozil fungovalo v pohodě ( na Nokonech), ale nijak mě to neoslovilo vrátil sem se ke klasice.

        0 0
        • cragsman  

          ještě jedna maličkost.. nemůže být problém s XTR kazetou(novou)  a campou C9

          řekl bych, že si moc nerozumějí..:))

           
          0 0
          • kubad  

            může – mě to teda šlape bez problémů, ale maxtor měl ten problém co popisuješ

            0 0
      • Singlespeed  

        Máš zřejmě krátké bovdeny. Já nic takového nepociťuju. Kombinace inverzní přehazovačky s jakýmkoliv řazením mi vždy chodila precizně. V současné době kombinuju inverzní Deore LX a jednoduché páčky SunTour XC Comp a je to paráda.

        0 0
        • kyl  

          Já mám I-Link na bajku a mám dojem že je oproti obyč.bovdenům citlivější na změnu teplot.Podle teploty musím buď přitáhnout nebo povolit lanko,ty hliníkové články na té délce asi teplem pracují a ovlivňuje to lanko.

          0 0
          • StevensSFC  

            Celé jsem to přečetl a taky furt nevím nokon nebo aligátor?

            0 0
            • kubad  

              Nokon – hodnotil bych je líp než aligator i když funkčně oba super.

              Designově jednoznačně, Aligatorům prostě nemůžu dojít na chuť :-(

              budeš dávat zlaté?

              0 0
              • StevensSFC  

                Jo jo budu :-)  na jiné kolo bych to nedal.Tohle chi mít jen sladěné.Příjde mi to trošku zbytečné.Třeba změnim názor až to vyskouším.

                0 0
    • kali222  

      mel jsme ilink,ale v hodne nevhodny sestave. gripshift +vnitrni vedeni+kratsi predstavec. dost blba kombinace. :(

      ja spis placu po starych mekkych bovdenech, vzdyt se delaj strasny prkna,ze by jeden brecel :/

      0 0
      • radek.g7  

        Uz jsem skoro pevne rozhodnut ze vezmu NOKON, jeste mi me ale zajimala drobnost, jak je to reseny pro tazeni lanka, spodem ramu. SUP je tak resenej (nejsem z toho dvakrat nadsenej) tam prece neni moznost vest bowden po cele delce. Muzete poslat nekdo foto nebo radu jak to resit. diky

        0 0
        • Vilém  

          Jake reseni myslis? Proste jsou vedeny lanka spodem, coz je dle me lepsi zpusob. Jediny, kdy to muze blbnout je pri jezdeni ve srackach, kdyz ti zamrzne pod stredem hrouda snehu.

          0 0
          • radek.g7  

            Jsou, to je hezky, az na to zasirani, ale me jde o to jak to resi nokon, to se jako spodem vede holy lanko, bez jakekoli hadicky? Protoze si neumim predstavit jak se hadicka vede pres takovou tu malou plastovou vec (na stredu) kde jsou dve drazky, pro dve lanka (je tam docela malo prostoru)

             

            diky

            0 0
            • Pebe  

              ta bužírka se do spodního smyku vejde, kdyžtak upravíš smyk ;-)

              0 0
              • radek.g7  

                Takze vlastne koupim sadu za 1800,– jen proto abych tu koralkovou cast mel od pak na razeni k zacatku ramove trubky a potom asi 15cm od zadni stavby k saltru? Tak to se na to vykaslu, prijde mi to docela dost penez za to ze v podstate vyuziji jin cca 50cm celkem.

                0 0
                • Pebe  

                  přesně tak to je, výhoda spodního vedení, lehčí, jednodušší, hezčí

                  0 0
                  • radek.g7  

                    Jo ale me jde o to ze, kdybych koupil jen teflonovou hadicku, tak usetrim docela dost penez, protoze opravdu koralky vyuziji jen na kousku :-(

                    0 0
                    • zirecek  

                      Nokony mám objednány. Mám také spodní vedení. Když mi zbyde, tak ti půlku korálků pošlu za rozumnou částku… . Jestli chceš, tak přes email.

                      0 0
                      • kubad  

                        moc ti toho nezůstane většinu spotřebuješ stejně na předek

                        0 0
                    • kubad  

                      korálků mám doma mraky všech barev – takže taky email nebo ICQ :-)

                      0 0
                      • radek.g7  

                        TO: zirecek & kubat: Uz jsem Ti psal, myslim ze se nejak dohodnem :-)

                        0 0
                • kubad  

                  no přesně takhle se Nokon montuje takže využiješ přesně to co je v balení, korálky sou místo bovdenů, a zbytek lánka je veden v teflonovém lineru

                  0 0
                • zirecek  

                  Levnější Nokon je zde.

                  Píšou délku 1,40m, což se mi nezdá, že by tam bylo tolik té hadičky, aby vystažila od řazení po šaltr/smyk při spodním vedením. Co na to kubad znalý věci?

                  0 0
                  • kubad  

                    1,4m je délka korálků bužírky je dost na vedení v celku :-)

                    0 0
                  • Pebe  

                    nevim proč ale oni ti stejně tu trubičku prodají už rozstříhanou a musíš si jí spojit takovýma průhlednýma přechodkama. Pokud budeš chtít kompletně celou trubičkou v celku, musíš si jí dokoupit :-)

                    0 0
          • Pebe  

            a it o by šlo Nokonem vyřešit, když tu bužírku kolem lanka natáhneš po celé délce. Nebude to moc pěkný(ta trubička se lehce vlní jak byla smotaná) a taky to pravděpodobně bude víc odírat rám, ale jde to…

            0 0
            • Vilém  

              Pravda, neuvedomil jsem si to pouziti trubicky v cele delce. Pak nemuze byt zadny problem.

              0 0
          • zirecek  

            Řeším podobný problém, otázku. Avšak vnitřní hadičku k Nokonům povedu souvisle celým spodkem. Když bude neschůdný problém, povedu pouze lanko.

            0 0
            • Pebe  

              já teda určitě ne, dám klasický nejlevnější brzdový bowden, koncovku s trubičkou a přes to takovou tu těsnící gumu, když se guma stáhne stahovací páskou, tak je to nejjednodušší a nejlevnější varianta bezproblémové­ho vedení

              0 0
              • zirecek  

                Nekaž mi radost, :o).

                Zjistil jsem, že výplety Mavicy 29ky jsou o cca 200g lehčí než mnou zakoupené klasiky XTR/DT. Už mám sólo kotoučovky a teď čtu, že dualy jsou pro většinu pocitově lidí lepší, hlavně pro lidi s většími prsty. Hlavně, že jsem se rozhodl pro gripshifty. Nokony mám objednány společně se smykem a lidé jsou ve dvou táborech, kdy jedni říkají kroutí, druzí nekroutí. Ještě, že do toho smyku nikdo nekafrá, :o).

                :-D

                0 0
                • Pebe  

                  Mavicy C29max jsou lehký, potvory, a i ta váha odpovídá(má je Gung-Ho), já mám o 100g těžší Fulcrumy(1850g).

                  gripshifty nemůžu a dualy jsem nezkoušel, páčky mi vyhovují tak není důvod měnit.

                  co bude za smyk? :-))

                  0 0
                  • zirecek  

                    Včera jsme to vážili u kamaráda, váha Mavicu odpovídá i u jeho modelu C299ssmax. U mne XTR+DT 32 špic komplet s páskou v ráfku bez RU 1949g.

                    Má klasika je těžší, avšak levnější o 6 tis. Kč. 3 tis./100g není moc drahé. Zase si myslím, že údržba nábojů hraje pro klasiku XTR. Teď už je to pro mne stejně jedno, :o).

                    Smyk bude Campagnolo Veloce, tento model. Původně jsem chtěl model 2009, který je univerzálnější, o fous lehčí, levnější. Avšak 2008čka je s černou objímkou a mne se více líbí komponenty klasicky postaru stříbrné. Navíc model 2009 má být až někdy v březnu.

                    0 0
                    • Pebe  

                      to stály ta tvoje kola kolem 10000,–? Za to máš ty lepší Fulcrumy, 1849g se samolepkama, ty samotné váží tuším 17gramů ;-)

                      0 0
                      • zirecek  

                        Cena slabě přes 8 tis. Kč (těď si nepamatuju přesně jestli 8,4 či 8,4 kKč).

                        0 0
                • Pebe  

                  ono je to nakonec stejně jedno, když to stojí doma opřené o zeď a zbytek se válí ve skříni :-(

                  0 0
            • kubad  

              teflon v celku od začátku do konce, ideální varianta – neboj nic se nekorutí :-)

              0 0
              • Pebe  

                kroutí a na tom budu trvat, škoda že si to na všech fotkách tak hlídaj, protože nekdy je to fakt hnusný

                0 0
                • kubad  

                  asi ti pudu nafotit moje kola kde to mám vedené komplet v bužírce :-)

                  ano umí se kroutit korálky pokud sou dlouhé, to je trochu problém, na silničním Shimanu skoro neřešitelný :-(

                  0 0
                  • Pebe  

                    no KONEČNĚ, já celou dobu mluvim samozřejmě o kroucení korálků :-))

                    bužírka se mi kroutila chvíli než se narovnala, kupoval jsem jí v celku novou a jak byla namotaná na bubnu tak jí chvíli trvalo než se srovnala

                    0 0
    • jecnak  

      Aligator nemam, ale napisu par zkusenosti s Nokonem:

      1. MTB

      • V-brzdy brzdi ostreji, trochu zmizela houbovitost
      • prehazovacka radi lip, rychleji
      • je treba vezt vnitrni trubicku po cele delce lanka a nebo zatesnit koncovakama
      • u spodniho vedeni lanek k presmyku a prehazovacce nema smysl pouzivat trubicku po cele delce a ani zatesnovat u hlavovky, protoze tudy voda do bowdenu nevleze
      • u prahazovacky je problem, ze od sroubu drziciho lanko vteka voda s bahnem do bowdenu a pak to neradi – pomuze jedine Avid Rollamajig, ale to je problem vsech bowdenu
      • v prachu vrzou koralky o sebe
      • muzou o sebe mlatit jednotlive bowdeny, je potreba si s tim vyhrat, u klasiky to neni tak slyset

      2. Silnice

      • neda se pouzit na razeni u Shimana, protoze bowden nedrzi tvar a blbe to radi
      • u brzd super
       
      0 0
      • Zdyn  

        No u silnice Je velka vyhoda, ze se da kabelaz z nokonu shovat pod omotavku jako u campy, pak se ssamozrejme nic nekrouti.

        0 0
        • jecnak  

          Teoreticky jo, ale v realu je tonepouzitelny. Ten cancour tam fakt vadi.

          0 0
        • kubad  

          když dáš na Shimanu Nokon pod omotávku – to sem taky zkoušel, tak už zase řazení není tak lehké a přesné, takže tahle varianta za mě taky ne.

          Na Campu a Sram super – na novou 2009 Duru taky paráda

          0 0
    • MaPa  

      Dotaz na uživatele Nokonů/i-linků. Pokud mne hlava nemate, používají se poteflonovaná zabroušená lanka do teflonových (PTFE) trubiček. Po roce a půl jsem to v souvislosti s jistou nepříjemností rozdělal a kromě toho že se mi podařilo jednu trubičku (i-link, spodní vedení, trubičky v kuse, doteď s koncovým obloukem u inverzní hazky) rozmasit šutrem jsem i zahlíd že nějaký bordel se do toho dostal (i-linkové trubičky jsou průsvitné bílé) – na řazení sice nemělo vliv, ale když už je to jednou dole…

      Otázka zní: mazat lanko, popř. vystříkat trubičku před protažením lanka, nebo to vozit (jako já doteď i-link) nasucho? Pomůže promazání lehčímu chodu a zároveň se nezhorší hromadění bordelu uvnitř?

      A poddotaz pro Jecnaka: utěsňuješ konec trubičky nějak u styku s Rollmajigem?

       
      0 0
      • kubad  

        u Nokonu se používá nerezové lánko a maže se olejem

        0 0
      • jecnak  

        Nokony jednou za rok vycistim WDckem a lanko otru hadrem.

        Zatesneni Rollamajigu neresim, v miste mezi Rollamajigem a bowdenem je takovy uhel vuci zemi, ze voda ani bordel dovnitr netece. Nikdy jsem ani problemy v tomhle miste neresil. Nekdo tu popisoval praskajici ci trepici se lanka apod, ja s timto nikdy problem nemel. Nektere Rollamajigy funguji bezproblemove s puvodnim lankem uz skoro dva roky.

        0 0
    • MrazekBike  

      Měl bych jeden dotaz týkající se bowdenů Alligator I-link. Potřeboval bych vědět, jaká je délka jednoho článku tohoto systému ve smontovaném stavu (délka jednoho volného volného článku je, dle Cykloprofi, 9,2mm)? Chtěl bych si koupit nějaké články pro doplnění spolu se sadou a nevím, kolik bych potřeboval asi kusů.Díky

      0 0
    • Fana.A  

      A nedají se někde sehnat barevné bovdeny? Giant má na příští rok jeden model v modré barvě.

      0 0
    • bagr84  

      Tak si taky pohravam s myslenkou porizeni nokonu, jen jsem se ted docetl o jednom nesvaru, a to prilis kratkem lanku presmyku.

      Zde.

      Setkali jste se s tim taky, nebo se jedna vazne jen o vadnej kus?

      0 0
      • kubad  

        poslední 3 sady co sem montoval, měly obě lánka stejně dlouhé, a to dostatečně i pro zadní přehazku :-)

        a před tím si nepamatuju že by mě někdy lánko nestačilo.

        jinak ta recenze je z roku 2005 :-)

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • bagr84  

      Trosku to tu oprasim – jak mazete nokony (z vnejsi strany)?

      Po jedny sezone mi nokony vrzou kdyz s nima hejbu (staci zatocit riditkama), normalne jsem to byl zvyklej strikat silikonovym olejem ale ten uz nepomaha… Namazat necim jinym, nebo snad rozebrat a vymejt spinu a prach co se tam dostal?

      0 0
      • teepeex  

        pod nokon dej hadr a strikni ho po cele delce wd sprejem, pak to cely utri(rozetri) a pul roku mas klid

        navic pak nema pri nadbytecnym poctu dilku(casto to vidim) tendenci nedrzet oblouk a ruzne se kroutit

        0 0
        • TJK  

          WDcko je nahovno, protoze to neni mazaci olej! vytesnuje vodu, zlepsuje kontakt ploch ale zaroven rychle vysicha… nejidealnejsi je jakejkoli silikonovej olej (silkal treba), povolit napnuti lanka, prostriknou, otrit a odmastit a pohoda…

          0 0
          • bagr84  

            To delam, teda az na to povoleni lanka… Zkusim.

            2teepex: dilku tam mam rekl bych akorat, nikde se mi nic nekrouti…

            0 0
            • teepeex  

              ok,

              ale se silkalem ja kladny zkusenosti nemam,

              strikam to wdckem, at si o tom kazdy mysli sve:)

              a to proste funguje tak na pulrok

              0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • destr  

      Ať nezakládám novy vlákno. Kolik cm (článků) je cca potřeba na řazení na mtb?

      0 0
      • kubad  

        to zaleží na velikosti rámu, spůsobu vedení to se nedá takhle říc :-)

        Nokony mají 140cm a většinou to stačí

        0 0
        • destr  

          No chtěl sem si to koupit po jednotlivejch článcích, ale jak se koukám, tak nokon se takhle jednotlivě koupit nedá, jenom i-link :-( nebo hledám špatně?

          0 0
          • kubad  

            nokon určitě ne, Aligator tuším jde kupovat po dílech.

            cenově to asi nebude nic moc.

            0 0
            • destr  

              No ten i-link by vyšel levněj, když počítám délku 0,7cm, ale každopádně nedělá se asi růžovej (ne, není to pro mě :-))

              0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • onik  

      sedí vam plastova bužírka do oček pro bowden?mně to na crxku neprojde :/ a ani by to nevyšlo kdybych to chtěl v jednom kuse…nechce někdo hodit par fotek jak to má udělane u držaku bowdenu?díky moc

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse